Geef het even de tijd en ze komen vanzelf toch!quote:
Wetenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef het even de tijd en ze komen vanzelf toch!
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
AS.....ik moet ineens aan deze...."dame" denken die het over een ASSO (hond) heeft.
hahah what the fuck dat paardengeluidquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
AS.....ik moet ineens aan deze...."dame" denken die het over een ASSO (hond) heeft.
De lyrics schijnen behoorlijk grof te zijn!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik weet waarom deze 'het' die naam gekozen heeft
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hahah what the fuck dat paardengeluid
nou dit is er eentje die ik me kan herinneren nog op cassette tapes opnemen van radio etc.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Die wordt vandaag de dag nog veel in meme-achtige cartoons gebruikt.
Deed ik ook met cassettebandjes. Hele radioshows makenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou dit is er eentje die ik me kan herinneren nog op cassette tapes opnemen van radio etc.
Hahaha lijkt zo lang terug eigenlijk :S
haha wij ook. dubbel tape deck enzo. en dan overnemen heen en weer en met microfoon aankondigen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deed ik ook met cassettebandjes. Hele radioshows maken
quote:
De eerste CD-Single die ik kocht was Daddy DJquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:59 schreef kree het volgende:
hebben jullie nog wat van liedjes ofzo. die je dan zo herinnerd eigenlijk uit je tiener jeugd?
Mijne was Junkie XL - little less conversationquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De eerste CD-Single die ik kocht was Daddy DJ
Nee gewoon blijquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is daar nog een speciale reden voor?
Ja dat magquote:
Morgen mag je weer naar Klodder toequote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat mag
Wees blij dat je blij bent
Ik ben ook wel blij vooral dat het weekend is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |