Geef het even de tijd en ze komen vanzelf toch!quote:
Wetenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef het even de tijd en ze komen vanzelf toch!
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
AS.....ik moet ineens aan deze...."dame" denken die het over een ASSO (hond) heeft.
hahah what the fuck dat paardengeluidquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
AS.....ik moet ineens aan deze...."dame" denken die het over een ASSO (hond) heeft.
De lyrics schijnen behoorlijk grof te zijn!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik weet waarom deze 'het' die naam gekozen heeft
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hahah what the fuck dat paardengeluid
nou dit is er eentje die ik me kan herinneren nog op cassette tapes opnemen van radio etc.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Die wordt vandaag de dag nog veel in meme-achtige cartoons gebruikt.
Deed ik ook met cassettebandjes. Hele radioshows makenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou dit is er eentje die ik me kan herinneren nog op cassette tapes opnemen van radio etc.
Hahaha lijkt zo lang terug eigenlijk :S
haha wij ook. dubbel tape deck enzo. en dan overnemen heen en weer en met microfoon aankondigen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deed ik ook met cassettebandjes. Hele radioshows maken
quote:
De eerste CD-Single die ik kocht was Daddy DJquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:59 schreef kree het volgende:
hebben jullie nog wat van liedjes ofzo. die je dan zo herinnerd eigenlijk uit je tiener jeugd?
Mijne was Junkie XL - little less conversationquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De eerste CD-Single die ik kocht was Daddy DJ
Nee gewoon blijquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is daar nog een speciale reden voor?
Ja dat magquote:
Morgen mag je weer naar Klodder toequote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat mag
Wees blij dat je blij bent
Ik ben ook wel blij vooral dat het weekend is
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen mag je weer naar Klodder toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Gezelligquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar moet nu nog wel hier blijven
Volgende week nog of langer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Ja waren echt niet duur man.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijne was Junkie XL - little less conversation
5 euro kostte dat
Van mij was G 'n R - Don't cry.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De eerste CD-Single die ik kocht was Daddy DJ
Mooi nummer ookquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef het even de tijd en ze komen vanzelf toch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg die nog aan bij The Box. Moest je bellenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja waren echt niet duur man.
Weet nog wel dat ik Little Less Conversation voor 't eerst hoorde. Was volgens mij een van de eerste Elvis gerelateerde dingen, maakte wel indruk
The Boxquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vroeg die nog aan bij The Box. Moest je bellen
😂quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
The Box
Dat brengt herinneringen naar boven man, heerlijk
Weet nog wel dat ik m'n eigen ringtones opnam door voor de TV te zitten kijkend naar TMF of The Box, wachtend tot er een leuk nummer voorbij kwam. En dan 't refrein opnemen
1983 geboren ik en helemaal rustig nog, basis school sowieso zonder mobieltjesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
😂
Nee dat herinnert ik me niet. Ik liep altijd achter qua mobiele telefoons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |