SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie zijn zo snel.......quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Sowieso hoeft bier niet perse op met een aanzienbare tijd.
Heb hier ook nog bier staan van m'n verjaardag van nu dik 2 maanden geleden. En elke keer als er hier een repetitie is of iets zeg ik "drummert, je hoeft je eigen bier niet mee te nemen. Staat hier nog Amstel" en hij komt steevast elke keer met zijn AH Euroshopper-achtige rommel aanzetten, dus het staat hier nog steeds te staan
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Tja als degene de TT niet aanpassen is iedereen snelquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:58 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook of althans in leukere. naja. vuile topic kapers
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey jijquote:
3 haal ik hier ook welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik trek hier ook een 2e open.
Gaan er 3 worden vanavond.Ik hou daar wel vanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Is gewone pils, hou ik niet zo erg van, dus tik ik ook niet de ene na de andere er van weg.tjaquote:wat vervelendquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had een krat ingeslagen voor bezoek gisteren, maar we dronken allebei toch wat anders!smakelijk (Niet mijn ding)quote:die ziet er ook uit alsof ie voor de 3de keer door moet gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt aardig op Christopher Lee zeg!![]()
![]()
Ach hij kan ook die Euroshopperrommel meenemen en vervolgens Amstel bij je gaan zuipen, zodat je voorraad langzaam maar zeker steeds verder verEuroshoppert!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:58 schreef Grotetijd het volgende:
Sowieso hoeft bier niet perse op met een aanzienbare tijd.
Heb hier ook nog bier staan van m'n verjaardag van nu dik 2 maanden geleden. En elke keer als er hier een repetitie is of iets zeg ik "drummert, je hoeft je eigen bier niet mee te nemen. Staat hier nog Amstel" en hij komt steevast elke keer met zijn AH Euroshopper-achtige rommel aanzetten, dus het staat hier nog steeds te staan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach hij kan ook die Euroshopperrommel meenemen en vervolgens Amstel bij je gaan zuipen, zodat je voorraad langzaam maar zeker steeds verder verEuroshoppert!Amstel
![]()
![]()
Ja het is tijd de hoogste tijd om op de bank neer te ploffen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Al gedaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:01 schreef Lovely het volgende:
Ja het is tijd de hoogste tijd om op de bank neer te ploffen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Totzoquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:01 schreef Lovely het volgende:
Ja het is tijd de hoogste tijd om op de bank neer te ploffen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach hij kan ook die Euroshopperrommel meenemen en vervolgens Amstel bij je gaan zuipen, zodat je voorraad langzaam maar zeker steeds verder verEuroshoppert!Dat kan ook. Dus wat dat betreft ben ik hem wel dankbaar
![]()
Maar ik als praktisch niet-drinker blijf er mee zitten
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: