quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja scheisse weer dit, kan ik weer omdraaien.![]()
Dacht ik nog even een verse boterham te kunnen scoren op de vrijdag avond
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als ik zeg dat ik geen koffie hoef, verslikt iedereen zich in de koffie en vraagt zich bezorgd af of ik ziek ben....
Zegt een ander dat, dan wordt er wat met de schouders getrokken en gaat men weer over tot de orde van de dag
ik neem altijd een sixpack koude paters mee in die lange gele zuipkeetquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
morgen een kratje mee in het gele gevaarte?
bolk en colaquote:
Moest lachen dat ik jouw taaltje kan ontcijferenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik neem altijd een sixpack koude paters mee in die lange gele zuipkeet
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dit is ook tof.
Krijg bij "i've gotta run" een beetje een gospel vibe qua akkoorden zoals 't alle kanten op gaat en niet stil lijkt te staan qua progressie. En ik hoor héél veel Slash akkoorden. Dingen als Gsus2/C en bijvoorbeeld iets als A7/C#. Dat soort dingen. Ben daar altijd wel fan vanik vind dat onwijs leuk om mee te doen. vandaar dat ik ze ff post als originele. (althans voor zover ik kon vinden meeste) ff post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat meedoen met musicals als muzikant is al een ding, maar het gaat er voor mij om altijd leuk en samen wat maken dan. en deze was wel eigenlijk iets geweest wat ik had willen doen ook met muziek.
Maarja heel ellende iemand van organisatie overleden en is beetje dood gebloed enzo. alsnog heb ik de dingen en bladmuziek ervan. alleen nooit meer gedaan. heel aantal anderen wel maarja wil jullie niet vervelen met christelijke muziek enzo. hoewel vind ik net zo leuk om te doen.
Maargoed. vond die teksten van "Edges" wel goed lekker confronterend ook, hou ervan.Do what you love, love what you do!
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Meneer banaan
dodododo
meneer banaan
wie dafuq gaat dat bakken bij jouquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Jij bent altijd welkom voor een lekkere ambachtelijk gebakken bammetje
![]()
huhquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Moest lachen dat ik jouw taaltje kan ontcijferen
bammetje staat er tochquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie dafuq gaat dat bakken bij jou
quote:
dus wie gaat dat bakkenquote:ambachtelijk gebakken bammetje
Ja het daagt je mooi uit he? Vind sowieso dat veel christelijke muziek echt ontzettend tof in elkaar zit. Er staan op YouTube ook echt 2380473798246 Filmpjes van die echte Gospel muzikanten uit Amerika en daar zit talent tussen man, word je eng van. Ben daar zó jaloers opquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind dat onwijs leuk om mee te doen. vandaar dat ik ze ff post als originele. (althans voor zover ik kon vinden meeste) ff post.
Dat meedoen met musicals als muzikant is al een ding, maar het gaat er voor mij om altijd leuk en samen wat maken dan. en deze was wel eigenlijk iets geweest wat ik had willen doen ook met muziek.
Maarja heel ellende iemand van organisatie overleden en is beetje dood gebloed enzo. alsnog heb ik de dingen en bladmuziek ervan. alleen nooit meer gedaan. heel aantal anderen wel maarja wil jullie niet vervelen met christelijke muziek enzo. hoewel vind ik net zo leuk om te doen.
Maargoed. vond die teksten van "Edges" wel goed lekker confronterend ook, ho0u ervan.
jij gaat naar huis vóór 0.00 uur?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:06 schreef mario390 het volgende:
de in bb tiopic zijn niet normal 12 min nur om dat de idiot naar huis is
ik vroeg me het al afquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De ambachtelijke bakker natuurlijk wie anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |