dit ook dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik hoor in die piano partij ook wel vrij veel mooie Sus akkoorden, en ergens zitten wat Circle Of Fifth dingetjes. Snap wel dat je dat tof vind jaZijn erg leuke bewegende partijen.
Vooral dat, het doorgaan.... Pffff.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
Soms is het wel goed om hier ff wat ban je sores te posten en dat anderen je ff een peptalk geven, maar het moet allemaal ook weer niet een stempel op het topic drukken door te lang door te gaan enzo.
Bolken, bier en tieten!
Ik ga voor bolk en bierquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
Soms is het wel goed om hier ff wat ban je sores te posten en dat anderen je ff een peptalk geven, maar het moet allemaal ook weer niet een stempel op het topic drukken door te lang door te gaan enzo.
Bolken, bier en tieten!
Ik sla ff over Nijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook mijn aanbieding mijn Persoonlijk Bitch ik bedoel Assistent te worden
Ja scheisse weer dit, kan ik weer omdraaien.quote:
+ ligt eraan wie het zegtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is meer een DTS dingetje dan een ONZ dingetje over het algemeen.
Ditquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet iedereen wordt serieus genomen in wanneer er iets persoonlijks wordt gepost of dat iemand zegt dat ie zich rot voelt en dat omdat ONZ.
Ja dit is ook tof.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
dit ook dan?
https://drive.google.com/(...)nZq/view?usp=sharing
https://drive.google.com/(...)xbp/view?usp=sharing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Ja, als ik zeg dat ik geen koffie hoef, verslikt iedereen zich in de koffie en vraagt zich bezorgd af of ik ziek ben....quote:
slinger ik de airfryer aanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
voor bolk en bier ben ik er in een kwartier
morgen een kratje mee in het gele gevaarte?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
voor bolk en bier ben ik er in een kwartier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |