Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik al even geen zuipzondag meer gehad heb.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dat is de instelling die we nodig hebben![]()
Op zondag avond moet en zal er gezopen moeten worden, anders hebben een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend werk weekend gehad
Die film vond ik echt helemaal niks!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het eerste seizoen was top inderdaad. Die tweede was al moah, en de film was een echte flop.
En heb je de Duitse en Belgische versie gezien?
De snoeiharde Nederlandse humor paste daar niet.
Ik hoor in die piano partij ook wel vrij veel mooie Sus akkoorden, en ergens zitten wat Circle Of Fifth dingetjes. Snap wel dat je dat tof vind jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
snap maar dat is standaard voor musical enzo, wat dit betreft ging me het beetje om tekst vooral.
hoewel ik dit btw leuk vind om piano partij te spelen.
Die film vond ik ook geweldigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het eerste seizoen was top inderdaad. Die tweede was al moah, en de film was een echte flop.
En heb je de Duitse en Belgische versie gezien?
De snoeiharde Nederlandse humor paste daar niet.
Ik wil de bradge terug!quote:
Daarom ook mijn aanbieding mijn Persoonlijk Bitch ik bedoel Assistent te wordenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik al even geen zuipzondag meer gehad heb.![]()
Komt wel weer als de F1 weer begint
quote:
Gast, zoek professionele hulp en probeer niet een onzin forum als psychologisch centrum te beschouwen want dan komt het allemaal niet goed op de lange termijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt ook zeker, niet iedereen word serieus genomen (dat blijkt maar weer) maar hoe je daar mee omgaat ligt dan weer helemaal bij je zelf, en moet geen obstakel zijn om hier dan maar niet te posten over serieuze zaken waar je bij ándere users misschien wel weer fijn bij terecht kan.
En als iemand echt te ver gaat terwijl jij een onderwerp aankaart kan je altijd een TR er uitgooien. Maar het moet je niet weerhouden om hier te posten. Ja ONZ is ONZ en DTS is DTS volgens de puristen, maar we zijn hier ook gewoon als mens, en dan staat het subforum echt los van het onderwerp als het er op aankomt vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Hehe eindelijk reactiequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sticks![]()
Laatst weer live gezien
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:56 schreef DJMO het volgende:
Ja. Bedtijd hier.
Oh ja.
Voor de goede orde...Lekker maffen toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Hoe gaat het met die echte echte kerels van Feyenoord eigenlijk?quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:56 schreef DJMO het volgende:
Ja. Bedtijd hier.
Oh ja.
Voor de goede orde...Welterusten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:')
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent een verse boterham![]()
![]()
![]()
echt in shock nu![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |