neequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is hier op dit moment toch gewoon een R&P topic
Je oogst wat je zaait.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar je ging rustig aan doen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zover ben ik nog helemaaaaal niet!
jawel maar dan ineens zo BAM hier heb je ook nog wat in je gezicht daar schrik ik dan een beetje vanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is relatief hè!quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:23 schreef Grotetijd het volgende:
@:kree Ik ben vrijgezel geweest tot m'n 32e, kreeg toen een relatie met iemand waar echt nooit bij had durven dromen dat zij iemand als mij leuk vond, iemand die ik al jaren kende met écht een ontzettend leuk koppie. Maar, waar ik he-le-maal niet prettig uitkwam mentaal.dank voor dit. het motiveert wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ze behandelde mij écht niet fraai en kwam er toen ook achter dat iets als "out of my league" helemaal niet bestaat. Want iemand kan nog zo leuk zijn aan de buitenkant, aan de binnenkant kan het totale tegenovergestelde zijn. "way out of my league" is iets wat je in je hoofd creëert.
Maar omdat ik te onzeker was om de rode vlaggen te zien als "ik ga 't uitmaken, dit is ongezond" maar dacht "ja, dat zijn rode vlaggen. Misschien worden ze ooit groen want als ik het uitmaak met haar vind ik NOOIT MEER iemand" heeft dat wel wat schade achtergelaten omdat ik echt mentaal een klap heb gehad van hoe ze met mij omging tijdens de relatie. Nu sta ik er een stuk stabieler in, en als het niets is dan is het niets. Maar uiteindelijk komt er wel iemand op mijn pad.
Jij moet ook niet iets proberen te forceren wat er niet is man. Go, with, the, flow. Maar wees waakzaam. Uiteindelijk komt er voor jou ook iemand man. Je bent een leuke vent, vlotte babbel. Speelt ontiegelijk lekker piano. Omarm dat, omarm jezelf, leer de positieve dingen van jezelf te omarmen en probeer daar het beste uit te halen, dat vinden andere mensen ook leuk. Ondanks dat ik je (net als andere users hier) een beetje op de hak neem en in de zeik neem, gun ik je het beste en vind ik het ook oprecht wel een gemis als je niet mee post. Jij komt er echt wel man. Ja je hebt je eigenaardigheden en je rariteiten, maar die hebben we allemaal. En uiteindelijk hoe cliché ook. Is "op elk potje past een dekseltje" wel de waarheid.Kree
Je bent een top vent.
Ben alleen zo van nature verlegen enzo.... naja wie weet ook. er is genoeg wss te doen. maar vindt alles in mijn eentje altijd lastig enzo
Do what you love, love what you do!
Want in DTS moet je persé posten in DTS stijl en mag je er niet voor iemand zijn en serieuze onderwerpen aansnijden?quote:
Gisteren je zusje nog wat in haar gezicht gegeven, schrok ze ook wel van.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
jawel maar dan ineens zo BAM hier heb je ook nog wat in je gezicht daar schrik ik dan een beetje van
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-02-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
nee R en P vind ik een heel mooi deel van FOKquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Want in DTS moet je persé posten in DTS stijl en mag je er niet voor iemand zijn en serieuze onderwerpen aansnijden?
Nee hoor jij mag DTS gewoon als je publiekelijke uitlaatklep blijven gebruiken alleen ben je hier niet beschermd tegen lompe en lullige reacties van users die al dan niet onder het genot van een drankje een reactie geven waar je echt helemaal niks aan hebt dus er kleven bepaalde risico's aan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Want in DTS moet je persé posten in DTS stijl en mag je er niet voor iemand zijn en serieuze onderwerpen aansnijden?
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren je zusje nog wat in haar gezicht gegeven, schrok ze ook wel van.
Ja maar die heeft het zo graag.....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren je zusje nog wat in haar gezicht gegeven, schrok ze ook wel van.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Ja maar die heeft het zo graag.....
Het is ook lastig man. Maar uiteindelijk kom je als je 't vaker doet ook losser.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
dank voor dit. het motiveert wel.
Ben alleen zo van nature verlegen enzo.... naja wie weet ook. er is genoeg wss te doen. maar vindt alles in mijn eentje altijd lastig enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Uitstekend verwoord mijnheerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee hoor jij mag DTS gewoon als je publiekelijke uitlaatklep blijven gebruiken alleen ben je hier niet beschermd tegen lompe en lullige reacties van users die al dan niet onder het genot van een drankje een reactie geven waar je echt helemaal niks aan hebt dus er kleven bepaalde risico's aan.
NEXT
@kree, als je haar af wil kappen moet je gewoon je undying love aan haar verklaren en haar extreem gaan white knighten. Ik garandeer je dat je nooit meer iets van haar hoort.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee
Als je vrienden bent en ze belt alleen als ze aandacht nodig heeft is het geen vriend en kun je maar 1 ding doen en dat is kei hard afkappen en dat is niet lomp maar verstandig
Waddan joh?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn probleem is dat ik een probleem ben
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is ook lastig man. Maar uiteindelijk kom je als je 't vaker doet ook losser.
Nadat 't uitging met m'n ex kreeg ik veel meer een "het ergste wat er kan gebeuren is dat 't ongemakkelijk is" houding, en sindsdien durf ik veel meer met random mensen te praten in de kroeg of iets. Uiteindelijk komt 't voor jou ook wel goed.
Klinkt heel stom maar word lid van Facebook groepen over christelijke muziek of iets anders dat je interesseert, ga daar met mensen praten. Je weet nooit wat daar uit voorkomt. Schrijf je desnoods in op een datingsite, maak een paar leuke foto's, leuke profieltekst. En ga swipen.mijn lijst is weer leeg vriend..... Just sayingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |