Hey Grrrrrrrrquote:
Ligt er aan hoe er omgegaan word met de posts van iemand.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dit is het onzin forum gast en een TR omdat iemand even genoeg heeft van topics vol emotioneel gelul dat gaat wel heel ver toch
Dottert!quote:
zodra ze over het aantal goede morgens heen gaan bel ik wel dan mag DTS definitief dicht Dotquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is al de 100000000000000000000000000000000000000x dat het hier over gaat
Lezen? Moeilijk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Oeh gemistquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar eenwil ik ook wel, maar niet zolang haar huidige vriendje in beeld is.
ze zei kap het af, maar twijfels over.
Het is geen wiskundetoets he?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lezen? Moeilijk?
Begrijpend lezen das pas moeilijk jonguh!
ik had je nog gementionedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lezen? Moeilijk?
Daar is het al dik overheenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
zodra ze over het aantal goede morgens heen gaan bel ik wel dan mag DTS definitief dicht Dottot die tijd lekker laten gaan
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef DJMO het volgende:
Even stukje terug gelezen. Over #letsmakethisaboutme gesproken_!
Beter ga ik maar slapen en dit deeltje van DTS uit m'n geheugen bannen...dan vertel ons morgen na de koffie ALLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijne Nijnigheid!quote:
Avi 3 jonguhquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lezen? Moeilijk?
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is ook lastig man. Maar uiteindelijk kom je als je 't vaker doet ook losser.
Nadat 't uitging met m'n ex kreeg ik veel meer een "het ergste wat er kan gebeuren is dat 't ongemakkelijk is" houding, en sindsdien durf ik veel meer met random mensen te praten in de kroeg of iets. Uiteindelijk komt 't voor jou ook wel goed.
Klinkt heel stom maar word lid van Facebook groepen over christelijke muziek of iets anders dat je interesseert, ga daar met mensen praten. Je weet nooit wat daar uit voorkomt. Schrijf je desnoods in op een datingsite, maak een paar leuke foto's, leuke profieltekst. En ga swipen en dan niet eens voor daten, maar voor ervaring op doen om met mensen te praten. Gaat het vanzelf makkelijker worden en is ook goed voor je zelfvertrouwen.eens. denk ook dat het wel zo is. maar moet beetje op gang komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier zo anoniem is makkelijker als in het echt.Do what you love, love what you do!
Ik welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef Shii het volgende:
Er zijn hier genoeg users die wel vriendelijk zijn. Ik zou niet weten wie er niet vriendelijk is als er serieus wat is.
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie wel eens nagedacht over een leven buiten DTS?
Engquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Opgave: 4 maal de wortel van 8,3 tot de macht 2 plus 8 appels en de moeder van de zus van de tante van je buurvrouw haalt 2 kilo aardappels.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is geen wiskundetoets he?
engquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Laat ik het zo zeggen, van mij mag iedereen zijn verhaal doen en iets plaatsen en dan laat ik dat meestal gewoon gaan of ik geef mijn mening zonder kwetsend ofzo te zijn maar als iemand in de reactie bijna een verkapte "Ik weet het allemaal heel goed maar ik ben het zelf allemaal nog wel aan het verwerken" reactie geeft dan vind ik oprecht dat die beter thuis horen in R&P en niet hier in DTS.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe er omgegaan word met de posts van iemand.
Als ik een heel serieus verhaal neer plemp, en er word gereageerd met "bolk" zal me dat aan m'n anus oxyderen.
Maar als iemand uit dat serieuze verhaal een zin pakt, en daar vervolgens mee aan de haal gaat en mij naar beneden haalt, sja..
Pics van de nicht van Dirk!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opgave: 4 maal de wortel van 8,3 tot de macht 2 plus 8 appels en de moeder van de zus van de tante van je buurvrouw haalt 2 kilo aardappels.
Vraag: Hoeveel snoepjes heeft de nicht van Dirk?
0, want Dirk heeft geen nicht enkel neven.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opgave: 4 maal de wortel van 8,3 tot de macht 2 plus 8 appels en de moeder van de zus van de tante van je buurvrouw haalt 2 kilo aardappels.
Vraag: Hoeveel snoepjes heeft de nicht van Dirk?
Klopt dat is het óók. De anonimiteit haalt een hoop "moeilijkheid" weg. Daarom is 't ook prettig dat er een forum als FOK! is voor mensen die 't echt nodig hebben, of die het fijn vinden om slap te ouwehoeren met anderen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
eens. denk ook dat het wel zo is. maar moet beetje op gang komen.
hier zo anoniem is makkelijker als in het echt.
Het is buiten koudquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien is 1 van die neven er wel eentje?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
0, want Dirk heeft geen nicht enkel neven.
Ik niet altijd dat geef ik gewoon toequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef Shii het volgende:
Er zijn hier genoeg users die wel vriendelijk zijn. Ik zou niet weten wie er niet vriendelijk is als er serieus wat is.
sterker nogquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |