Hitsige doerak dat het is ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Ja maar die heeft het zo graag.....
Klopt. Maar de users die niet altijd vriendelijk zijn doe je dan maar TRen of lees je langs. Ik zie geen problemen om hier over andere zaken te praten dan "KOM JONGENS LATEN WE BOLKENquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee R en P vind ik een heel mooi deel van FOK
en ondanks dat users hier enorm lief kunnen zijn
is het hier geen R en P
maar DTS
en zijn er ook users die niet altijd vriendelijk zijn
Dat is kree ook en die proberen we ook te helpen dus.......quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn probleem is dat ik een probleem ben
Bolken?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar er is 1 ding dat me rechthoudt
je longboardquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar er is 1 ding dat me rechthoudt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. Maar de users die niet altijd vriendelijk zijn doe je dan maar TRen of lees je langs. Ik zie geen problemen om hier over andere zaken te praten dan "KOM JONGENS LATEN WE BOLKEN![]()
![]()
" als iemand emotionele support nodig heeft, of behoefte aan een goed gesprek moet dat ondanks dat dit een speltopic is gewoon kunnen.
dat kan ook wel en dat gebeurt dan ook wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. Maar de users die niet altijd vriendelijk zijn doe je dan maar TRen of lees je langs. Ik zie geen problemen om hier over andere zaken te praten dan "KOM JONGENS LATEN WE BOLKEN![]()
![]()
" als iemand emotionele support nodig heeft, of behoefte aan een goed gesprek moet dat ondanks dat dit een speltopic is gewoon kunnen.
waar eenwil ik ook wel, maar niet zolang haar huidige vriendje in beeld is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon eens afspreken met haar. Lijkt me heel wat handiger dan maar afwachten op een berichtje. Alles uitspreken en dan weet je waar je aan toe bent.
DIt is al de 100000000000000000000000000000000000000x dat het hier over gaatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
![]()
dat heeft ze al tig keer gezegd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar eenwil ik ook wel, maar niet zolang haar huidige vriendje in beeld is.
ze zei kap het af, maar twijfels over.
Dit is het onzin forum gast en een TR omdat iemand even genoeg heeft van topics vol emotioneel gelul dat gaat wel heel ver tochquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
![]()
jaaaaaahb waarom ik hier kwam in eerste instantie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is hier op dit moment toch gewoon een R&P topic
It's the Circle of DTS!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is al de 100000000000000000000000000000000000000x dat het hier over gaat
lezen is moeilijk hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
![]()
Hey Grrrrrrrrquote:
Ligt er aan hoe er omgegaan word met de posts van iemand.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dit is het onzin forum gast en een TR omdat iemand even genoeg heeft van topics vol emotioneel gelul dat gaat wel heel ver toch
Dottert!quote:
zodra ze over het aantal goede morgens heen gaan bel ik wel dan mag DTS definitief dicht Dotquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is al de 100000000000000000000000000000000000000x dat het hier over gaat
Lezen? Moeilijk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Oeh gemistquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar eenwil ik ook wel, maar niet zolang haar huidige vriendje in beeld is.
ze zei kap het af, maar twijfels over.
Het is geen wiskundetoets he?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lezen? Moeilijk?
Begrijpend lezen das pas moeilijk jonguh!
ik had je nog gementionedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lezen? Moeilijk?
Daar is het al dik overheenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
zodra ze over het aantal goede morgens heen gaan bel ik wel dan mag DTS definitief dicht Dottot die tijd lekker laten gaan
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef DJMO het volgende:
Even stukje terug gelezen. Over #letsmakethisaboutme gesproken_!
Beter ga ik maar slapen en dit deeltje van DTS uit m'n geheugen bannen...dan vertel ons morgen na de koffie ALLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijne Nijnigheid!quote:
Avi 3 jonguhquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lezen? Moeilijk?
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is ook lastig man. Maar uiteindelijk kom je als je 't vaker doet ook losser.
Nadat 't uitging met m'n ex kreeg ik veel meer een "het ergste wat er kan gebeuren is dat 't ongemakkelijk is" houding, en sindsdien durf ik veel meer met random mensen te praten in de kroeg of iets. Uiteindelijk komt 't voor jou ook wel goed.
Klinkt heel stom maar word lid van Facebook groepen over christelijke muziek of iets anders dat je interesseert, ga daar met mensen praten. Je weet nooit wat daar uit voorkomt. Schrijf je desnoods in op een datingsite, maak een paar leuke foto's, leuke profieltekst. En ga swipen en dan niet eens voor daten, maar voor ervaring op doen om met mensen te praten. Gaat het vanzelf makkelijker worden en is ook goed voor je zelfvertrouwen.eens. denk ook dat het wel zo is. maar moet beetje op gang komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier zo anoniem is makkelijker als in het echt.Do what you love, love what you do!
Ik welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef Shii het volgende:
Er zijn hier genoeg users die wel vriendelijk zijn. Ik zou niet weten wie er niet vriendelijk is als er serieus wat is.
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie wel eens nagedacht over een leven buiten DTS?
Engquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Opgave: 4 maal de wortel van 8,3 tot de macht 2 plus 8 appels en de moeder van de zus van de tante van je buurvrouw haalt 2 kilo aardappels.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is geen wiskundetoets he?
engquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Laat ik het zo zeggen, van mij mag iedereen zijn verhaal doen en iets plaatsen en dan laat ik dat meestal gewoon gaan of ik geef mijn mening zonder kwetsend ofzo te zijn maar als iemand in de reactie bijna een verkapte "Ik weet het allemaal heel goed maar ik ben het zelf allemaal nog wel aan het verwerken" reactie geeft dan vind ik oprecht dat die beter thuis horen in R&P en niet hier in DTS.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe er omgegaan word met de posts van iemand.
Als ik een heel serieus verhaal neer plemp, en er word gereageerd met "bolk" zal me dat aan m'n anus oxyderen.
Maar als iemand uit dat serieuze verhaal een zin pakt, en daar vervolgens mee aan de haal gaat en mij naar beneden haalt, sja..
Pics van de nicht van Dirk!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opgave: 4 maal de wortel van 8,3 tot de macht 2 plus 8 appels en de moeder van de zus van de tante van je buurvrouw haalt 2 kilo aardappels.
Vraag: Hoeveel snoepjes heeft de nicht van Dirk?
0, want Dirk heeft geen nicht enkel neven.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opgave: 4 maal de wortel van 8,3 tot de macht 2 plus 8 appels en de moeder van de zus van de tante van je buurvrouw haalt 2 kilo aardappels.
Klopt dat is het óók. De anonimiteit haalt een hoop "moeilijkheid" weg. Daarom is 't ook prettig dat er een forum als FOK! is voor mensen die 't echt nodig hebben, of die het fijn vinden om slap te ouwehoeren met anderen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
eens. denk ook dat het wel zo is. maar moet beetje op gang komen.
hier zo anoniem is makkelijker als in het echt.
Het is buiten koudquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien is 1 van die neven er wel eentje?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
0, want Dirk heeft geen nicht enkel neven.
Ik niet altijd dat geef ik gewoon toequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef Shii het volgende:
Er zijn hier genoeg users die wel vriendelijk zijn. Ik zou niet weten wie er niet vriendelijk is als er serieus wat is.
sterker nogquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze Panter heeft gestudeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik snak naar temperaturen boven de 10 graden.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
je longboardNope. Hij komt maandag of dinsdag naar huis wegens koorts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kids van zus en broer houden me recht.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
yeah. me tooquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
sterker nog
ik heb een leven naast DTS
HUHquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Me tooquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snak naar temperaturen boven de 10 graden.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
sterker nog
nou al gedaan min of meer. dus of je moet het terug lezen en anders via DM.quote:
Dan ben ik er al niet meer. Dan zit ik in Aalsmeer en daarna bij de kapper en m'n jongste zoon. 's avonds uit eten denk ik. Dus morgen weinig DJMO's travel story' s.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
dan vertel ons morgen na de koffie ALLES
Dan zouden er niet veel nieuwe relaties meer ontstaan...?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef maily het volgende:
afgelikte boterham hoef je toch niet meer?
Een leven buiten DTSquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
sterker nog
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze Panter heeft gestudeerd
Flinke zakken aardappelen wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
1 want die andere 5 heb jij al opquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee kan je ons daarbij coachen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Same. En een best prettig leven ook. Toch is er iets fijns aan het kunnen praten met mensen die verder van je weg staanquote:
ik stel me jou voor als juf Ilsequote:
Ik heb geen idee wie dat isquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik stel me jou voor als juf Ilse
Neem lekker druk bezet werk en een paar hobby'squote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee kan je ons daarbij coachen?
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lieverd,
Dat jij een groot hart hebt daar twijfelt volgens mij niemand aan maar dat deze trut vriendin je gewoon gebruikt is meer waar ik me druk over zou maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Gewoon ff een dagje met 11 graden tussendoor, dat je een stukje gefiets hebt en dat die muts op je kop toch ineens wel wat aan de warme kant begint te worden. Dat is toch niet teveel gevraagd?quote:
Ja daarom zit ik hier al 20 jaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt dat is het óók. De anonimiteit haalt een hoop "moeilijkheid" weg. Daarom is 't ook prettig dat er een forum als FOK! is voor mensen die 't echt nodig hebben, of die het fijn vinden om slap te ouwehoeren met anderen.
En als je via een SC of DM iemand leert kennen dan is die drempel al een stuk lager. Lang leve FOK!
Ik speel the simsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze Panter heeft gestudeerd
Zo hey!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Altijd mensen die dat lekker vindenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
het zit je hoog he?
laat gaan kree
afgelikte boterham hoef je toch niet meer?
Tja wat is het begrip serieus. Dat is wel een dingetje. Ik probeer wel altijd dat en ONZ te scheiden, maar is niet altijd mogelijk, omdat je hier in ONZ aan het posten bent. En sommige users je wat meer doen dan een ander. Dat is menselijk lijkt me.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik niet altijd dat geef ik gewoon toe
context is belangrijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan zouden er niet veel nieuwe relaties meer ontstaan...?![]()
(in de huidige tijd, dan)
Hoop dat we begin Maart wel weer naar die 10 Graden toe gaan. Ben al lang blij dat we weinig echte temperaturen onder nul hebben gehad.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon ff een dagje met 11 graden tussendoor, dat je een stukje gefiets hebt en dat die muts op je kop toch ineens wel wat aan de warme kant begint te worden. Dat is toch niet teveel gevraagd?
Precies. FOK! Kan gewoon een hele fijne plek zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja daarom zit ik hier al 20 jaar.
Afgelopen 10 jaar een stuk minder maar nu weer veel
Ik vond en vind het echt geweldigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:44 schreef Grotetijd het volgende:
Vond de Luizenmoeder de eerste keer dat ik 't keek ontzettend grappig en op sommige mensen zelfs schokkerend. Laatst terug gekeken en dacht echt "oh.. eh is dit 't nou?"
Ik heb het een paar jaar geleden voor het eerst gezien met de toenmalige mevrouw ToT, en we vonden het best grappig, althans het eerste seizoen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:44 schreef Grotetijd het volgende:
Vond de Luizenmoeder de eerste keer dat ik 't keek ontzettend grappig en op sommige mensen zelfs schokkerend. Laatst terug gekeken en dacht echt "oh.. eh is dit 't nou?"
Maar dat je post in ONZ wil niet zeggen dat je maar meteen alles als onzin moet zien toch? Je kan prima normale, leuke, serieuze gesprekken voeren met mensen. Daar staat het subforum los van, vind ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja wat is het begrip serieus. Dat is wel een dingetje. Ik probeer wel altijd dat en ONZ te scheiden, maar is niet altijd mogelijk, omdat je hier in ONZ aan het posten bent. En sommige users je wat meer doen dan een ander. Dat is menselijk lijkt me.
dat is helemaal waar maar ik ben me er van bewust dat ik soms gewoon een opmerking maak die ik IRL ook zou maken maar die in gesproken vorm wellicht toch anders overkomt dan getypt met een smiley er achterquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja wat is het begrip serieus. Dat is wel een dingetje. Ik probeer wel altijd dat en ONZ te scheiden, maar is niet altijd mogelijk, omdat je hier in ONZ aan het posten bent. En sommige users je wat meer doen dan een ander. Dat is menselijk lijkt me.
Ik zit op het punt dat ik elke dag als ik wakker word eerst naar de 14-dagen-voorspelling kijk om te zien of die 10+ er aan zit te komen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoop dat we begin Maart wel weer naar die 10 Graden toe gaan. Ben al lang blij dat we weinig echte temperaturen onder nul hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |