Hitsige doerak dat het is ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Ja maar die heeft het zo graag.....
Klopt. Maar de users die niet altijd vriendelijk zijn doe je dan maar TRen of lees je langs. Ik zie geen problemen om hier over andere zaken te praten dan "KOM JONGENS LATEN WE BOLKENquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee R en P vind ik een heel mooi deel van FOK
en ondanks dat users hier enorm lief kunnen zijn
is het hier geen R en P
maar DTS
en zijn er ook users die niet altijd vriendelijk zijn
Dat is kree ook en die proberen we ook te helpen dus.......quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn probleem is dat ik een probleem ben
Bolken?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar er is 1 ding dat me rechthoudt
je longboardquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar er is 1 ding dat me rechthoudt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. Maar de users die niet altijd vriendelijk zijn doe je dan maar TRen of lees je langs. Ik zie geen problemen om hier over andere zaken te praten dan "KOM JONGENS LATEN WE BOLKEN![]()
![]()
" als iemand emotionele support nodig heeft, of behoefte aan een goed gesprek moet dat ondanks dat dit een speltopic is gewoon kunnen.
dat kan ook wel en dat gebeurt dan ook wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. Maar de users die niet altijd vriendelijk zijn doe je dan maar TRen of lees je langs. Ik zie geen problemen om hier over andere zaken te praten dan "KOM JONGENS LATEN WE BOLKEN![]()
![]()
" als iemand emotionele support nodig heeft, of behoefte aan een goed gesprek moet dat ondanks dat dit een speltopic is gewoon kunnen.
waar eenwil ik ook wel, maar niet zolang haar huidige vriendje in beeld is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon eens afspreken met haar. Lijkt me heel wat handiger dan maar afwachten op een berichtje. Alles uitspreken en dan weet je waar je aan toe bent.
DIt is al de 100000000000000000000000000000000000000x dat het hier over gaatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
![]()
dat heeft ze al tig keer gezegd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar eenwil ik ook wel, maar niet zolang haar huidige vriendje in beeld is.
ze zei kap het af, maar twijfels over.
Dit is het onzin forum gast en een TR omdat iemand even genoeg heeft van topics vol emotioneel gelul dat gaat wel heel ver tochquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
![]()
jaaaaaahb waarom ik hier kwam in eerste instantie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is hier op dit moment toch gewoon een R&P topic
It's the Circle of DTS!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is al de 100000000000000000000000000000000000000x dat het hier over gaat
lezen is moeilijk hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
![]()
Hey Grrrrrrrrquote:
Ligt er aan hoe er omgegaan word met de posts van iemand.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dit is het onzin forum gast en een TR omdat iemand even genoeg heeft van topics vol emotioneel gelul dat gaat wel heel ver toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |