ik stel me jou voor als juf Ilsequote:
Ik heb geen idee wie dat isquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik stel me jou voor als juf Ilse
Neem lekker druk bezet werk en een paar hobby'squote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee kan je ons daarbij coachen?
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lieverd,
Dat jij een groot hart hebt daar twijfelt volgens mij niemand aan maar dat deze trut vriendin je gewoon gebruikt is meer waar ik me druk over zou maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Gewoon ff een dagje met 11 graden tussendoor, dat je een stukje gefiets hebt en dat die muts op je kop toch ineens wel wat aan de warme kant begint te worden. Dat is toch niet teveel gevraagd?quote:
Ja daarom zit ik hier al 20 jaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt dat is het óók. De anonimiteit haalt een hoop "moeilijkheid" weg. Daarom is 't ook prettig dat er een forum als FOK! is voor mensen die 't echt nodig hebben, of die het fijn vinden om slap te ouwehoeren met anderen.
En als je via een SC of DM iemand leert kennen dan is die drempel al een stuk lager. Lang leve FOK!
Ik speel the simsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie wel eens nagedacht over een leven buiten DTS?
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze Panter heeft gestudeerd
Zo hey!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Altijd mensen die dat lekker vindenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
het zit je hoog he?
laat gaan kree
afgelikte boterham hoef je toch niet meer?
Tja wat is het begrip serieus. Dat is wel een dingetje. Ik probeer wel altijd dat en ONZ te scheiden, maar is niet altijd mogelijk, omdat je hier in ONZ aan het posten bent. En sommige users je wat meer doen dan een ander. Dat is menselijk lijkt me.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik niet altijd dat geef ik gewoon toe
context is belangrijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan zouden er niet veel nieuwe relaties meer ontstaan...?![]()
(in de huidige tijd, dan)
Hoop dat we begin Maart wel weer naar die 10 Graden toe gaan. Ben al lang blij dat we weinig echte temperaturen onder nul hebben gehad.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon ff een dagje met 11 graden tussendoor, dat je een stukje gefiets hebt en dat die muts op je kop toch ineens wel wat aan de warme kant begint te worden. Dat is toch niet teveel gevraagd?
Precies. FOK! Kan gewoon een hele fijne plek zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja daarom zit ik hier al 20 jaar.
Afgelopen 10 jaar een stuk minder maar nu weer veel
Ik vond en vind het echt geweldigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:44 schreef Grotetijd het volgende:
Vond de Luizenmoeder de eerste keer dat ik 't keek ontzettend grappig en op sommige mensen zelfs schokkerend. Laatst terug gekeken en dacht echt "oh.. eh is dit 't nou?"
Ik heb het een paar jaar geleden voor het eerst gezien met de toenmalige mevrouw ToT, en we vonden het best grappig, althans het eerste seizoen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:44 schreef Grotetijd het volgende:
Vond de Luizenmoeder de eerste keer dat ik 't keek ontzettend grappig en op sommige mensen zelfs schokkerend. Laatst terug gekeken en dacht echt "oh.. eh is dit 't nou?"
Maar dat je post in ONZ wil niet zeggen dat je maar meteen alles als onzin moet zien toch? Je kan prima normale, leuke, serieuze gesprekken voeren met mensen. Daar staat het subforum los van, vind ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja wat is het begrip serieus. Dat is wel een dingetje. Ik probeer wel altijd dat en ONZ te scheiden, maar is niet altijd mogelijk, omdat je hier in ONZ aan het posten bent. En sommige users je wat meer doen dan een ander. Dat is menselijk lijkt me.
dat is helemaal waar maar ik ben me er van bewust dat ik soms gewoon een opmerking maak die ik IRL ook zou maken maar die in gesproken vorm wellicht toch anders overkomt dan getypt met een smiley er achterquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja wat is het begrip serieus. Dat is wel een dingetje. Ik probeer wel altijd dat en ONZ te scheiden, maar is niet altijd mogelijk, omdat je hier in ONZ aan het posten bent. En sommige users je wat meer doen dan een ander. Dat is menselijk lijkt me.
Ik zit op het punt dat ik elke dag als ik wakker word eerst naar de 14-dagen-voorspelling kijk om te zien of die 10+ er aan zit te komen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoop dat we begin Maart wel weer naar die 10 Graden toe gaan. Ben al lang blij dat we weinig echte temperaturen onder nul hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |