SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben nog aan het stuiteren![]()
![]()
het zit je hoog he?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:00 schreef kree het volgende:
ik denk wat moet ik nog moeite doen met mijn vriendinnetje enzo? totaal weer geen reactie. ik denk dat ze aan het neuken is met haar verslaafde vriend in haar appartement die ze betaald enzo....
Zeg maar ergste scenario typ ik uit, maar denk het.
Vraag je je toch af hoelang duurt het voor in te zien he dat die gozer gewoon hje soort van ondergang is.
Tja
laat gaan kree
afgelikte boterham hoef je toch niet meer?![]()
Alles zit hem toch altijd gelijk hoog?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
het zit je hoog he?
laat gaan kree
![]()
![]()
En het is weekend!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet niet
Koffie denk ik...![]()
![]()
Wie doet zoiets vraag ik me dan afquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er maar eentje in staan.
Ben wel blij dat iemand me deze abo laatst gegeven heeft!Jij staat op mijn andere lijstquote:quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar heb jij behoefte aan bij haar?
Was jij weg danquote:![]()
![]()
het maakt niet uit he wat jullie denken over mij. ik heb best groot hart hoezeer jullie mss denken van niet.
Maarja hoop voor iedereen altijd wel het beste. en denk weten jullie ook wel.
Do what you love, love what you do!![]()
Goed ingereden klinkt een stuk vriendelijkerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
het zit je hoog he?
laat gaan kree
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Oh nee over je hart is geen twijfel hoor!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef kree het volgende:
het maakt niet uit he wat jullie denken over mij. ik heb best groot hart hoezeer jullie mss denken van niet.
Maarja hoop voor iedereen altijd wel het beste. en denk weten jullie ook wel.![]()
Het is vooral je koppie soms!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wie doet zoiets vraag ik me dan af
[..]
Jij staat op mijn andere lijst
[..]
[..]
Was jij weg dan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
het zit je hoog he?
laat gaan kree
afgelikte boterham hoef je toch niet meer?
No offence maar het is lastig om te volgen.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
een ontbrekend zadel dan weer nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Goed ingereden klinkt een stuk vriendelijkerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit. Dingen waar je geen invloed op hebt moet je proberen los te laten is mij geleerd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
het zit je hoog he?
laat gaan kree
afgelikte boterham hoef je toch niet meer?
Uiteindelijk valt het op z'n plek en komt het gewoon goedZelfs bij ons
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Voor dames is dat wel weer een dikke plus!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
een ontbrekend zadel dan weer niet![]()
![]()
Lieverd,quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef kree het volgende:
Maarja hoop voor iedereen altijd wel het beste. en denk weten jullie ook wel.
Dat jij een groot hart hebt daar twijfelt volgens mij niemand aan maar dat deze trut vriendin je gewoon gebruikt is meer waar ik me druk over zou maken.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja op zichquote:
Wil wel op tijd kunnen slapen zodat het sneller morgen iz:')![]()
Mijn lijstjes zijn leeg....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er maar eentje in staan.
Ben wel blij dat iemand me deze abo laatst gegeven heeft!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
het zit je hoog he?
laat gaan kree
enne vooral omdat ik haar zo goed ken en dit zie. en er dan niet echt heel veel aan kan doen.
dat ja dat zit me dwars. en is echt geen geintje. ik vind dat echt kut dus. en denk erover.Do what you love, love what you do!![]()
ik denk eerder voor herenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor dames is dat wel weer een dikke plus!
aVoNdStUiTeRquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben nog aan het stuiteren![]()
![]()
Ik wens jou ook het beste kree, een lieve vrouw, je verdient het.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef kree het volgende:
Maarja hoop voor iedereen altijd wel het beste. en denk weten jullie ook wel.![]()
begrepen alles, wat jullie zeggen ook. maar ik weet niet hoe ermee om te gaan.Do what you love, love what you do!![]()
Eerst zaaien dan oogsten is natuurlijk ook wel weer een ding maar op onvruchtbare grond kun je zaaien wat je wil....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit. Dingen waar je geen invloed op hebt moet je proberen los te laten is mij geleerd.
Uiteindelijk valt het op z'n plek en komt het gewoon goedZelfs bij ons
![]()
![]()
nee wel die grap over die 2 fietsende hetero'squote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je kent die grap over die fietsende nonnetjes nog niet?
grees!!!!!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
een ontbrekend zadel dan weer niet![]()
![]()
zie je die muur in je huis naast je raam?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lieverd,
Dat jij een groot hart hebt daar twijfelt volgens mij niemand aan maar dat deze trut vriendin je gewoon gebruikt is meer waar ik me druk over zou maken.
die antwoordt ook niet![]()
![]()
* gebrokenglas verschiet van kleur.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
een ontbrekend zadel dan weer nietAutocorrect
(zelfst. naamw.)
wij ALLEMAAL gunnen jou zoveel beter meneertje!!!!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja![]()
enne vooral omdat ik haar zo goed ken en dit zie. en er dan niet echt heel veel aan kan doen.
dat ja dat zit me dwars. en is echt geen geintje. ik vind dat echt kut dus. en denk erover.sinterklaaskapoentje
![]()
Al tijdenlang, heeft hij ook echt zijn best op gedaan!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wil je een relatie met haar @:kree![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Al tijdenlang, heeft hij ook echt zijn best op gedaan!
:')![]()
Dit dusquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
wij ALLEMAAL gunnen jou zoveel beter meneertje!!!!![]()
KREEKREE
KREE
-- Gezien? --
KREE
KREE
KREE
![]()
![]()
weet ik toch. maar vertel deze dingen maar ff omdat ik ze meemaak.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
wij ALLEMAAL gunnen jou zoveel beter meneertje!!!!
natuurlijk wel voor mezelf zou ik het iets anders zien, maarja mss moment er nog niet of weet ik veel?
Tis ook niet dat ik echt stabiel leven had tijd terug, nu wel weer. maar merk dat ik dan toch stuk mss gemist heb. of wel meegemaakt wat anderen niet hadden. maar die wil ik niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Nadeel van ouder worden, dan maak je wel eens wat meequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik toch. maar vertel deze dingen maar ff omdat ik ze meemaak.
natuurlijk wel voor mezelf zou ik het iets anders zien, maarja mss moment er nog niet of weet ik veel?
Tis ook niet dat ik echt stabiel leven had tijd terug, nu wel weer. maar merk dat ik dan toch stuk mss gemist heb. of wel meegemaakt wat anderen niet hadden. maar die wil ik niet meer.![]()
kree wij snappen dat jij heel graag een relatie wil met een lief meisje.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik toch. maar vertel deze dingen maar ff omdat ik ze meemaak.
Tis ook niet dat ik echt stabiel leven had tijd terug, nu wel weer. maar merk dat ik dan toch stuk mss gemist heb. of wel meegemaakt wat anderen niet hadden. maar die wil ik niet meer.
en wij snappen ook dat jij denkt dat dat er misschien misschien misschien OOOOOOOIT nog inzit met dit meisje.
misschien.
maar ik zou daar niet mijn pijlen op richten.
die verslaving blijft.
zoals zij met die ex omgaat en vv; die gaan elkaar nooit helemaal loslaten.
en dan zit jij met de ellende.![]()
Precies, gewoon lekker datingsites afsnuffelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
kree wij snappen dat jij heel graag een relatie wil met een lief meisje.
en wij snappen ook dat jij denkt dat dat er misschien misschien misschien OOOOOOOIT nog inzit met dit meisje.
misschien.
maar ik zou daar niet mijn pijlen op richten.
die verslaving blijft.
zoals zij met die ex omgaat en vv; die gaan elkaar nooit helemaal loslaten.
en dan zit jij met de ellende.![]()
is wel zo. denk ook voer heel veel dingen anders als dat i toen mss 20 was ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nadeel van ouder worden, dan maak je wel eens wat meeDo what you love, love what you do!![]()
Zo, klein glaasje Limoncello ff hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Net een bak kwark op.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, klein glaasje Limoncello ff hoor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, klein glaasje Limoncello ff hoor.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: