abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216510201
Tilburgse middelbare school staat gebedsrituelen niet toe: ‘Wij zijn een school en daar wordt geleerd’
Het Cobbenhagenlyceum laat leerlingen geen gebedsrituelen uitvoeren, ook niet in de fietsenstalling of op het schoolplein. Muslim Rights Watch, de zelfbenoemde waakhond van de islamitische gemeenschap, zegt dat er sprake is van discriminatie en stapt naar de rechter.

Muslim Rights Watch Nederland (MRWN) kwam in actie na een incident op de school, waarbij volgens een woordvoerder een leerling ‘abrupt’ werd gedwongen om te stoppen met bidden. Omdat de school geen gebedsruimtes heeft, zocht de leerling de rust van de fietsenstalling op. Dat werd niet toegestaan door de schoolleiding.

Een ouder nam daarop contact op met MRWN, die het gesprek probeerde aan te gaan met de school. Toen daar niet op in werd gegaan, verspreidde MRWN samen met de Tilburgse moslimorganisatie Moslim Empowerment Tilburg (MET) een bericht op sociale media. Daarin werd opgeroepen om directeur Ronald Verschuren te mailen of bellen om hem aan te spreken op het ‘illegaal gebedsverbod’. De oproep werd de afgelopen dagen veelvuldig gedeeld onder moslimjongeren.

,,Niet prettig”, zo noemt Verschuren de oproep van MRWN. Hij ontving mailtjes uit heel Nederland. ,,Zo’n bericht haalt de kwestie uit de context en mist de nuance. Bovendien vraag ik me af, moet ik nu met al die mensen in gesprek gaan?

De directeur zegt over het beleid van het Cobbenhagenlyceum: bidden mag, maar ‘actief belijden’, dus met een ritueel, dat doe je thuis. Dus ook niet in de pauze en ook niet op een rustig plekje in of rond het schoolgebouw. Hij wil dus niet van een gebedsverbod spreken. ,,Wij hebben niet de ruimte om bidden te faciliteren. Dat willen we ook niet want dat is niet onze opdracht. Wij zijn een school en daar wordt geleerd.”

Kerstviering en iftar
Volgens Verschuren biedt het Cobbenhagenlyceum religieuze leerlingen alle ruimte om zich te uiten en wordt er tijdens levensbeschouwelijke lessen ook veel over religie gesproken. Zo wordt ieder jaar een iftar georganiseerd, net zoals een kerstviering. Er wordt echter een grens getrokken bij gebedsrituelen.
,,Religie is een privéaangelegenheid. Bidden kan thuis of in een religieuze setting gebeuren”, aldus Verschuren, die ook praktische bezwaren ziet. ,,Wat als er straks tientallen leerlingen willen bidden? Daar is geen ruimte voor.

We kunnen die leerlingen dan ook niet storen. Dat soort ingewikkelde situaties willen we voorkomen.” Volgens Verschuren heeft de oproep niet tot onrust geleid. De school heeft alsnog een afspraak met MRWN voor een gesprek.

Volgens MRWN is er sprake van discriminatie. ,,Wij vragen niet om een gebedsruimte want dat is de school niet verplicht, maar als een leerling op een rustig plekje in gebed wil gaan, dan moet dat kunnen.” De stelling dat het Cobbenhagenlyceum ook christelijke gebeden niet toestaat, wijst de woordvoerder van de hand: ,,In de praktijk houdt de school alleen moslims tegen om te bidden.”

Drukmiddel
Volgens de woordvoerder voert de school geen consequent beleid door wel een iftar te organiseren, maar bidden niet toe te staan. ,,Zeg dan gewoon eerlijk dat moslims niet mogen bidden omdat het een katholieke school is.” MRWN spant daarom een kort geding aan om het gebedsverbod op de school op korte termijn op te heffen. Daarnaast wil de organisatie een bodemprocedure starten voor een definitieve uitspraak van de rechter.

De gemeente Tilburg stelt dat het Cobbenhagenlyceum zelf mag bepalen hoe de school omgaat met bidden. Burgemeester Theo Weterings noemt het ‘verwerpelijk’ dat MRWN in de oproep het persoonlijke telefoonnummer van de schooldirecteur deelde. ,,Dat kan alleen als drukmiddel beschouwd worden en dat is niet de weg om ongenoegen te uiten.” MRWN wijst erop dat het betreffende nummer op een website van de school te vinden was.
https://www.bd.nl/brabant(...)dt-geleerd~a69ac96e/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216510323
Groot gelijk gemeente
pi_216510363
En hier gaan we weer, doordrammen, op elk vlak, en daarbij lekker hard islamofobie roepen.

En maar raar opkijken als PVV, AfD, Trump etc meer en meer stemmen krijgen wereldwijd :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_216510384
quote:
13s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:45 schreef HeatWave het volgende:
En hier gaan we weer, doordrammen, op elk vlak, en daarbij lekker hard islamofobie roepen.

En maar raar opkijken als PVV, AfD, Trump etc meer en meer stemmen krijgen wereldwijd :').
Meest misselijke vind ik de oproepen om de directeur te ‘benaderen’. Krijg daar Paty flashbacks van.
pi_216510406
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:46 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Meest misselijke vind ik de oproepen om de directeur te ‘benaderen’. Krijg daar Paty flashbacks van.
Ja, dat is best zorgwekkend ook weer, als men niet goedschiks buigt, dan maar weer kwaadschiks.

Maar ook dat is niets nieuws, ook hier in Nederland niet.
Get woke, go broke!
  zaterdag 1 februari 2025 @ 18:48:58 #6
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216510415
Ben benieuwd waar MRWN door gefinancierd wordt en wie de leiders zijn.

quote:

[..]
Intimidatie. Een welbekend recept van extremisten. En jezelf dan verschuilen achter een of andere vage organisatie.
pi_216510422
quote:
Meest misselijke vind ik de oproepen om de directeur te ‘benaderen’.
Inclusief zijn mobiele nummer :r
pi_216510454
Geouwehoer altijd met religies. Hou dat achter je eigen voordeur of in de moskee/kerk ofzo.
pi_216510455
quote:

[..]
Dat is dan ook de modus operandi van dit soort extremisten.

100% dat ze straks een gebedsruimte voor moslims in gaan richten. Vinger, hand.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 18:53:32 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216510472
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En daarna is de kantine 100% halal, niet een uitzondering maken voor halal, nee gewoon alles halal.

En zo gaat de islamisering verder, dag in, dag uit.

En maar janken dat men rechts stemt.
Get woke, go broke!
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:02:06 #11
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216510577
Als minderjarige al bidden :')!

Overigens gewoon verwerpelijk van de school in kwestie en een directe walgelijke vorm van islamofobie. Ik ga ook maar even een mail sturen.
Goed dat MRWN een kort geding heeft aangespannen. Dit verbod wordt natuurlijk gewoon verworpen.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:02:29 #12
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216510587
Waarom is mijn reactie weggehaald?
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:03:34 #13
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216510600
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En daarna is de kantine 100% halal, niet een uitzondering maken voor halal, nee gewoon alles halal.

En zo gaat de islamisering verder, dag in, dag uit.

En maar janken dat men rechts stemt.
Een veganistische kantine is altijd halal, en dat heeft wel de voorkeur.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:04:21 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216510613
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:03 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Een veganistische kantine is altijd halal, en dat heeft wel de voorkeur.
Echt, er zou een verplichte tag bij jou moeten komen, iets als "parodie op een user" ofzo :').
Get woke, go broke!
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:05:48 #15
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216510637
quote:

[..]

Dat zou in dat geval volledig toe te rekenen zijn aan de school. Niemand heeft immers om een aparte gebedsruimte gevraagd. Enkel dat deze leerlingen op een rustig plekje zoals de fietsenstalling hun persoonlijke levensovertuiging kunnen praktiseren.

Als de school van mening is dat er per se een aparte gebedsruimte moet komen, dan is dat ook prima.
pi_216510647
Mogen ze allemaal doen in hun eigen land, maar niet hier. Die ongein van daar hoort hier simpelweg niet thuis.
Gewoon aanpassen aan de regels die hier gelden. Niet mee eens = oprotten naar je eigen land.
pindazakje
pi_216510680
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:05 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dat zou in dat geval volledig toe te rekenen zijn aan de school. Niemand heeft immers om een aparte gebedsruimte gevraagd. Enkel dat deze leerlingen op een rustig plekje zoals de fietsenstalling hun persoonlijke levensovertuiging kunnen praktiseren.

Als de school van mening is dat er per se een aparte gebedsruimte moet komen, dan is dat ook prima.
Deze school is van mening dat religie geen plaats heeft op hun terrein, en dat is helemaal uitstekend. Daar dient elke gelovige zich gewoon aan te houden.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:09:44 #18
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216510684
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Echt, er zou een verplichte tag bij jou moeten komen, iets als "parodie op een user" ofzo :').
Was als grapje bedoeld, maar nu ik er over nadenk... Waarom niet gewoon alle kantines veganistisch? Het heeft werkelijk geen enkel nadeel.

> goedkoper
> iedereen kan mee eten
> gezonder
> je hebt geen aparte gerechten meer nodig voor mensen met dieet-restricties
pi_216510685
Zolang ze dat in de pauzes doen ergens op een rustig plekje snap ik niet zo goed dat je daar zo moeilijk over wilt doen.
pi_216510696
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:10:28 #21
396550 Richestorags
pi_216510697
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:05 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Geloof is geen openbare gelegenheid. We hebben een scheiding van kerk en staat. De invloed van de Islam op onze "samen"leving begint steeds groter te worden. Een te groot deel van de moslims wil helemaal niet samen leven.
pi_216510706
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Zolang ze dat in de pauzes doen ergens op een rustig plekje snap ik niet zo goed dat je daar zo moeilijk over wilt doen.
“Ik heb moeite met regels volgen dus waarom doen jullie zo moeilijk”
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:11:14 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216510711
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Was als grapje bedoeld, maar nu ik er over nadenk... Waarom niet gewoon alle kantines veganistisch? Het heeft werkelijk geen enkel nadeel.

> goedkoper
> iedereen kan mee eten
> gezonder
Ik zal eens een FB topic openen als feature, iets als "Gimmick account" lijkt me een prima tag :).
Get woke, go broke!
pi_216510722
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:10 schreef Scorpie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dezelfde foto weer hergebruiken _O_ _O- _O_
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:11:52 #25
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_216510726
quote:
Het Cobbenhagenlyceum laat leerlingen geen gebedsrituelen uitvoeren, ook niet in de fietsenstalling of op het schoolplein. Muslim Rights Watch, de zelfbenoemde waakhond van de islamitische gemeenschap, zegt dat er sprake is van discriminatie en stapt naar de rechter.
Dit geldt voor iedereen, waar is dan de discriminatie?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:12:24 #26
396550 Richestorags
pi_216510736
quote:
Hun reactie misschien? Keer op keer blijkt een significant aantal moslims niet in staat te zijn een punt over te brengen zonder iemand te doden of over discriminatie te beginnen.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:12:54 #27
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216510750
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Deze school is van mening dat religie geen plaats heeft op hun terrein, en dat is helemaal uitstekend.
Dat klopt helemaal niet. De school is niet van mening dat religie geen plaats heeft op hun terrein. Alleen dat "bidden met ritueel" er niet hoort.
quote:
Daar dient elke gelovige zich gewoon aan te houden.
Volgens wie 'hoort' dat? In Nederland heb je gewoon het recht om dit aan te vechten, bijvoorbeeld bij de rechter in dit geval.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:14:33 #28
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216510787
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Geloof is geen openbare gelegenheid. We hebben een scheiding van kerk en staat. De invloed van de Islam op onze "samen"leving begint steeds groter te worden. Een te groot deel van de moslims wil helemaal niet samen leven.
Als ik de reacties hier lees, zou ik ook niet graag samen leven met mensen met deze meningen als ik moslim was. Logisch dat men dan vriendschappen zoekt in kringen waar hun menselijkheid niet ter discussie staat.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:15:44 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216510810
Muslim Rights Watch alleen al.

Je hebt hier precies dezelfde rechten en plichten als ieder ander, zo'n organisatie is gewoon weer de zoveelste islamitische organisatie ter bevordering en promotie van de islam. Ongetwijfeld weer dik betaald vanuit Qatar ofzo

Opbokken met dat soort islamfascisten.
Get woke, go broke!
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:16:10 #30
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216510818
quote:

[..]
Hufters :r
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:16:14 #31
396550 Richestorags
pi_216510819
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:14 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Als ik de reacties hier lees, zou ik ook niet graag samen leven met mensen met deze meningen als ik moslim was. Logisch dat men dan vriendschappen zoekt in kringen waar hun menselijkheid niet ter discussie staat.
Het ligt weer eens alleen aan ons.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:16:25 #32
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216510822
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
“Ik heb moeite met regels volgen dus waarom doen jullie zo moeilijk”
Domme, nutteloze of discriminerende regels hoef je ook niet te volgen.

In dit geval is er overigens geen sprake van het breken van regels. Er wordt zelfs bij de rechter een verandering van de regels afgedwongen.
pi_216510838
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:16 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Domme, nutteloze of discriminerende regels hoef je ook niet te volgen.

In dit geval is er overigens geen sprake van het breken van regels. Er wordt zelfs bij de rechter een verandering van de regels afgedwongen.
Als er geen regels gebroken zijn hoeven ze ook niet veranderd te worden :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2025 19:18:28 ]
pi_216510855
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:15 schreef HeatWave het volgende:
Muslim Rights Watch alleen al.

Je hebt hier precies dezelfde rechten en plichten als ieder ander, zo'n organisatie is gewoon weer de zoveelste islamitische organisatie ter bevordering en promotie van de islam. Ongetwijfeld weer dik betaald vanuit Qatar ofzo

Opbokken met dat soort islamfascisten.
Door SA gefinancierde extremisten die door de gemiddelde linkse useful idiot wordt toegejuicht als de stem der rede terwijl ze in werkelijkheid uit zijn op het verspreiden van de islam.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:18:33 #35
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216510858
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het ligt weer eens alleen aan ons.
Ja. Als ik de misselijke reacties lees jegens moslims in elk topic, dan begin ik wel te geloven dat deze mensen voor een groot deel de schuld hebben.

Een klein deel van mijn vriendengroep is moslim. Gaat iedereen prima mee om. Hun menselijkheid staat ook nooit ter discussie, dus dan is die relatie ook wat makkelijker :')
pi_216510882
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hun reactie misschien? Keer op keer blijkt een significant aantal moslims niet in staat te zijn een punt over te brengen zonder iemand te doden of over discriminatie te beginnen.
Straks stellen ze weer een muslimwatch in op deze school met patrouillerende scholieren die kijken of iedereen zich netjes aan de islamitische regels houdt. Allemaal onder het mom “erken onze religie”.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:20:13 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216510887
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Door SA gefinancierde extremisten die door de gemiddelde linkse useful idiot wordt toegejuicht als de stem der rede terwijl ze in werkelijkheid uit zijn op het verspreiden van de islam.
Het besef lijkt een beetje in te dalen in veel landen. Maar dit soort organisaties zijn feitelijk gewoon vijandige infiltranten.
Get woke, go broke!
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:20:14 #38
396550 Richestorags
pi_216510888
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:18 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ja. Als ik de misselijke reacties lees jegens moslims in elk topic, dan begin ik wel te geloven dat deze mensen voor een groot deel de schuld hebben.

Een klein deel van mijn vriendengroep is moslim. Gaat iedereen prima mee om. Hun menselijkheid staat ook nooit ter discussie, dus dan is die relatie ook wat makkelijker :')
Denk je dat het uniek is dat jij moslims kent?
pi_216510896
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het besef lijkt een beetje in te dalen in veel landen. Maar dit soort organisaties zijn feitelijk gewoon vijandige infiltranten.
AIVD luistert vast wel mee.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:21:58 #40
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216510918
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]
En daar staan ze volledig mee in hun recht, botermannetje.
[..]
Nee, dat is jouw mening. Of ze in hun recht staan, is uiteindelijk de beslissing van de rechter ;)
quote:
Volgens de school, die volkomen in hun recht staat geen gebedsrituelen toe te staan. Veel succes met aanvechten, en oh ja, dat doe je niet door de directeur te intimideren zoals dat in 3e wereld landen misschien gewoon is. Hier mag je een verzoek indienen op schrift wat de school dan netjes zal afwijzen als de beschaafde mensen die het zijn.
Dat 'recht' kan wel verworpen worden indien er sprake is van het breken van de wet door o.a. selectieve discriminatie in dit geval.

De directeur intimideren? De directeur is een aanspreekpunt en zijn telefoonnummer stond gewoon online voor contact van ouders.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:22:08 #41
182233 thedeedster
pi_216510920
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Straks stellen ze weer een muslimwatch in op deze school met patrouillerende scholieren die kijken of iedereen zich netjes aan de islamitische regels houdt. Allemaal onder het mom “erken onze religie”.
Salamitactiek; gewoon stapje voor stapje, steeds weer verder en verder.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:22:52 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216510933
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]
AIVD luistert vast wel mee.
Sja, in het VK hebben ze ook 40000 islamitische personen op de terreurradar inmiddels.
Get woke, go broke!
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:22:54 #43
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216510936
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Eisen ze ook dat ze in jouw washok mogen bidden, botermannetje?
Ze bidden niet, maar als ze dat wel deden, zou ik niet weten waarom dat niet zou mogen? :?
pi_216510986
quote:

Alsof het nog allemaal goed gaat komen...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_216510996
We moeten in NL eens gaan erkennen dat religie een vorm van achterlijkheid is. Verschillende religies kennen een gradatie van achterlijkheid, de ene smaak is achterlijker dan de andere. Welke religie het meest achterlijk is mag ieder voor zich bepalen.

Het aanhangen van een religie mag geen enkel privilege opleveren, zeker niet in het openbare leven.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:27:05 #46
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216511004
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik vind het fascinerend hoe fanatiek rechtse mensen zijn op het fantaseren over fictieve gebeurtenissen die ze zelf bedacht hebben. :')
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:28:58 #47
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216511031
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Alsof het nog allemaal goed gaat komen...
Dat is een ander verhaal idd. Het lijkt wellicht al lang veels te laat.

Gelukkig voeren we deze discussie alleen al op FOK! pas 25 jaar, het was niet te voorzien, niemand zag dit aankomen :').
Get woke, go broke!
pi_216511034
Bij dit soort nieuws wou ik altijd dat ik dat stripje bij de hand had waar het eerste plaatje een plaatje is van Moslims die zeggen dat ze in vrede komen, het tweede dat ze rechten eisen en het ultieme 3e plaatje is dat ze willen dat we ons over geven aan de islam of anders kunnen sterven. Heeft iemand die nog toevallig?
pi_216511042
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Gelukkig voeren we deze discussie alleen al op FOK! pas 25 jaar, het was niet te voorzien, niemand zag dit aankomen :').
Waarbij er op FOK zeker in het begin nog flink gecensureerd werd.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:32:08 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216511091
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:29 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Sja, men gebruikt ook nog steeds zonder schaamte de term "islamofobie" :').

Zo'n irrationele angst, de dingen die je dagelijks met je eigen ogen exponentieel ziet toenemen :').
Get woke, go broke!
pi_216511148
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sinds de moord op Theo van Gogh ben ik gaan inzien dat de islam een groot gevaar vormt voor de westerse samenlevingen. Dat beeld is in al die jaren alleen maar sterker geworden. De mate van islamisering nu was toentertijd nog ondenkbaar.
pi_216511189
Ik deed vroeger heul andere dingen in het fietsenhok.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:38:24 #53
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216511200
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Sinds de moord op Theo van Gogh ben ik gaan inzien dat de islam een groot gevaar vormt voor de westerse samenlevingen. Dat beeld is in al die jaren alleen maar sterker geworden. De mate van islamisering nu was toentertijd nog ondenkbaar.
We hebben dan ook decennia te horen gekregen vanuit zowel politiek als media dat diversiteit onze kracht is, de islam bij Europa hoort en dat iedereen die het daarmee oneens is een Nazi is.

Daarom blijft ook uit de diversiteitsadeptenhoek de roep om censuur van social media zo groot, men krijgt meer en meer te zien dat diversiteit alleen maar voor ellende zorgt, en die boodschap moet met alle mogelijke middelen de kop ingedrukt worden.

En hier zitten we dan :').
Get woke, go broke!
pi_216511210
Geloof is een hobby hersenspoeling die achter de voordeur moet blijven.

En tevens is het het slechtste wat de mens ooit heeft kunnen verzinnen.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:39:19 #55
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216511214
Gekkigheid. Fietsenstallingen: al sinds mensenheugenis wordt er gesnoven, gerookt, geblowd en akoestisch gesekst en gezoend. Maar oh wee als je er in je eigen tijd wilt bidden. :')

Mensen, mensen. Wen er maar aan, we are here to stay. Je kan vandaag moeilijk doen. Maar we gaan bidden. Of je wilt of niet.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216511220
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Want alle veganisten eten per definitie glutenvrij? Geen soja? Geen noten en pinda’s? Belachelijk idee natuurlijk verder.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:40:56 #57
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216511242
We blijven drammen, we doen het allemaal toch gewoon en als jullie blijven tegenstribbelen gaan we over tot geweld!

Waarom zijn mensen toch altijd zo negatief over ons, boe hoe?!!
Get woke, go broke!
pi_216511255
quote:

[..]
Idd, van die "verwarde" moslims zullen er hier ook wel rondlopen..
pi_216511272
En als je heel objectief kijkt en leest zijn de argumenten van MRWN eigenlijk niet eens zo gek. Cobbenhagenlyceum had bijvoorbeeld gewoon eerlijk moeten zeggen dat ze katholiek zijn en dus geen ruimte geven aan andere religies maar daar zijn ze te laf voor. Punt is natuurlijk dat we ons zelf als maatschappij in de hoek hebben geschilderd door dat volk de ruimte te geven en we nu keer op keer hun cultuur in onze snufferd gedrukt krijgen. Het is zó onze eigen schuld.
pi_216511296
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:27 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ik vind het fascinerend hoe fanatiek rechtse mensen zijn op het fantaseren over fictieve gebeurtenissen die ze zelf bedacht hebben. :')
https://www.ad.nl/buitenl(...)tot-islam~a8612c2b4/

:*
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:45:08 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216511312
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:22 schreef thedeedster het volgende:
Salamitactiek; gewoon stapje voor stapje, steeds weer verder en verder.
Het houdt niet op....

Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:47:03 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216511327
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:45 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het houdt niet op....

[ afbeelding ]
Deze tactiek is over de hele wereld al met helaas veel succes toegepast, maar nee, in Nederland/Europa zal het allemaal niet zo'n vaart lopen, dat is hier totaal onmogelijk etc etc etc.
Get woke, go broke!
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:49:23 #63
13462 BansheeBoy
pi_216511349
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Deze tactiek is over de hele wereld al met helaas veel succes toegepast, maar nee, in Nederland/Europa zal het allemaal niet zo'n vaart lopen, dat is hier totaal onmogelijk etc etc etc.
Gaat hier ook lukken man. Vroeger zag je op een hele school een hoofddoekje. Nu zie je zelfs cassiëres en tandartsen met hoofddoekjes. We are here to stay. En ik ben ontzettend fier en mals met deze ontwikkelingen. :)

Eigenlijk kan je het beter gaan faciliteren dan tegen beter weten in je hakken in het zand zetten voor iets wat toch wel gaat gebeuren. Sterker nog, het gebeurt al. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 01-02-2025 19:54:25 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:49:46 #64
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216511352
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:37 schreef Socios het volgende:
Ik deed vroeger heul andere dingen in het fietsenhok.
Je fiets stallen?
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:50:41 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216511376
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Gaat hier ook lukken man. Vroeger zag je op een hele school een hoofddoekje. Nu zie je zelfs cassiëres en tandartsen met hoofddoekjes. We are here to stay. En ik ben ontzettend fier en mals met deze ontwikkelingen. :)

Eigenlijk kan je het beter gaan faciliteren dan tegen beter weten je hakken in het zat zettend voor iets wat toch wel gaat gebeuren. Sterker het gebeurt al. :D

Of. We gaan over op massale deportatie, dat kan ook nog :7.

En niet janken, je komt zelf met een dreigende veroverings/oorlogsverklaring aanzetten. }:|.
Get woke, go broke!
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:51:22 #66
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216511383
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:47 schreef HeatWave het volgende:
Ons voorland; exacte kopie van wat hier aan het gebeuren is. Video duurt slechts 5! minuten.

Beter dan Brigitte Gabriel kan niemand het zeggen; zij heeft het meegemaakt.

Bekijk deze YouTube-video
pi_216511418
Rot toch op met dat altijd maar het slachtoffertje te spelen. Kotsvolk. Als je het niet eens bent, ga dan.

quote:

Dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:56:27 #68
13462 BansheeBoy
pi_216511446
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:54 schreef Red_85 het volgende:
Rot toch op met dat altijd maar het slachtoffertje te spelen.
We zijn geen slachtoffer. We zijn een trots volk met een sterke identiteit. Als we niet in het fietsenhok mogen bidden lopen we toch lekker tot 1 meter na het schoolplein en rollen daar onze gebedskleed uit. :)

Prima. :)

pi_216511465
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
We zijn geen slachtoffer. We zijn een trots volk met een sterke identiteit. Als we niet in het fietsenhok mogen bidden lopen we toch lekker tot 1 meter na het schoolplein en rollen daar onze gebedskleed uit. :)

Ga weg man, smerige.
Quote mij niet
1947-2016
pi_216511472
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, dat is nu juist niet wat die islamitische leerlingen doen. Ze stappen in plaats daarvan naar de rechter om af te dwingen dat ze op hun middelbare school kunnen bidden.
pi_216511490
Bidden is op het Cobbenhagenlyceum dus niet toegestaan. Maar ze doen natuurlijk wel mee met Paarse Vrijdag.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:00:41 #72
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216511491
Muslim Right Watch :W

Flikker op met je middeleeuwse bagger...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:02:02 #73
396550 Richestorags
pi_216511510
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:29 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
In de begintijd heb ik op de FP best wel wat stevige posts geplaatst die niet werden weggehaald. Dan praten we echt over 2003 ofzo.
pi_216511512
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Gekkigheid. Fietsenstallingen: al sinds mensenheugenis wordt er gesnoven, gerookt, geblowd en akoestisch gesekst en gezoend. Maar oh wee als je er in je eigen tijd wilt bidden. :')

Mensen, mensen. Wen er maar aan, we are here to stay. Je kan vandaag moeilijk doen. Maar we gaan bidden. Of je wilt of niet.

Akoestisch gesekst _O-

De rest niet gelezen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:02:26 #75
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216511515
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Bidden is op het Cobbenhagenlyceum dus niet toegestaan. Maar ze doen natuurlijk wel mee met Paarse Vrijdag.
Gelukkig wel.

Hoe meer men doorkrijgt dat religies zoals de islam vooral mensen knechten op basis van niets anders dan beroepen op 'heilige boeken', hoe beter.

Heb je zo'n onuitroeibare noodzaak voor religie? Flikker op naar het Midden Oosten en blijf daar, met je achterlijke primitieve bagger
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216511516
quote:

[..]

De vinger hebben ze al:
quote:
82s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo wordt ieder jaar een iftar georganiseerd
En inderdaad ....
quote:
Volgens de woordvoerder voert de school geen consequent beleid door wel een iftar te organiseren, maar bidden niet toe te staan.
.... de hand :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_216511531
Echt walgelijk om een bericht op sociale media te verspreiden met naam en toenaam van zo'n directeur, met de oproep om hem te bellen of mailen.

Pure oproep tot intimidatie.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er ook vele bedreigingen tussen zitten gezien het uit de moslimhoek komt.

Vraag me af of zoiets niet tegen het strafbare aanschurkt.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:04:39 #78
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216511543
De islam wil overheersen, niet meer, niet minder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:04:50 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216511547
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:02 schreef r_one het volgende:

[..]
De vinger hebben ze al:
[..]

Het is nooit genoeg, alles zal altijd 100% islamitisch moeten zijn voor het voldoende is. Er bestaan geen compromissen in de Islam.
Get woke, go broke!
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:04:50 #80
396550 Richestorags
pi_216511548
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:02 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Akoestisch gesekst _O-

De rest niet gelezen
Dit is overduidelijk een troll dus tsja ik vind het wel vermakelijk.
pi_216511557
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:02 schreef Richestorags het volgende:

[..]
In de begintijd heb ik op de FP best wel wat stevige posts geplaatst die niet werden weggehaald. Dan praten we echt over 2003 ofzo.
Ik doelde op het forum, en dan ihb POL.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:05:23 #82
13462 BansheeBoy
pi_216511558
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ga weg man, smerige.
Als Moslim verricht ik de rituele wassing voor het gebed meerdere malen per dag. Ik durf te stellen dat mijn verse voetjes schoner zijn dan jouw gezichtje. Dus verzin aub iets nieuws. Ik zal je helpen: verzin iets wat daadwerkelijk hout snijdt. Voor de rest zit er best een goede kop op.

zaterdag 1 februari 2025 @ 20:05:57 #83
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216511567
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Als Moslim verricht ik de rituele wassing voor het gebed meerdere malen per dag. Ik durf te stellen dat mijn verse voetjes schoner zijn dan jouw gezichtje. Dus verzin aub iets nieuws. Ik zal je helpen: verzin iets wat daadwerkelijk hout snijdt. Voor de rest zit er best een goede kop op.

Flikker op met je bronstijd ideeën
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:06:17 #84
396550 Richestorags
pi_216511574
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:05 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Ik doelde op het forum, en dan ihb POL.
Dat heeft nog steeds een heel hoog Hexagon en co gehalte.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:07:49 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216511584
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:06 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ja, dat is inmiddels het Bluesky van FOK! een linkse echo chamber waar ze dagelijks hun mental breakdowns met elkaar delen :').
Get woke, go broke!
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:08:16 #86
13462 BansheeBoy
pi_216511589
Er worden nog net geen abortussen gepleegd in die fietsenstallingen. Maar voor bidden gaan we moeilijk doen. :')

zaterdag 1 februari 2025 @ 20:08:28 #87
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216511592
quote:
Dus verzin aub iets nieuws. Ik zal je helpen: verzin iets wat daadwerkelijk hout snijdt.

quote:
De Verovering van Mekka was een militaire campagne geleid door Mohammed en zijn metgezellen. Ze veroverden Mekka in december 629 of januari 630. De val van de stad markeerde het einde van het conflict tussen de moslims en de Qoeraisj.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Verovering_van_Mekka
Klein detail: archeologisch onderzoek heeft uitgewezen dat Mekka toen helemaal niet bestond :X

#houtsnijden
pi_216511620
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:14 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
"Als".....lol
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:11:54 #89
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_216511643
Bidden op zich zou geen probleem hoeven zijn. Het echte probleem is dat ze op een kleedje willen knielen met de kop op de grond en de kont in de lucht gestoken.
Dat lijkt mij vragen om problemen in een fietsenhok. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_216511645
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:06 schreef Richestorags het volgende:

[..]
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, dat is inmiddels het Bluesky van FOK! een linkse echo chamber waar ze dagelijks hun mental breakdowns met elkaar delen :').
Zoiets?
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 14:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Een schoolleiding is er om eem veilige en prettige schoolomgeving te verzorgen voor leerlingen en docenten. Daar hoort mensen pesten door ze te storen bij hun gebed niet bij.
pi_216511646
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:39 schreef BansheeBoy het volgende:

Niet op school in Tilburg, hoor..
pi_216511654
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het is nooit genoeg, alles zal altijd 100% islamitisch moeten zijn voor het voldoende is. Er bestaan geen compromissen in de Islam.
Dat moet je anders formuleren: zolang het nog maar 99% of minder islamitisch is, is (volgens hen) het "beleid niet consequent" :')
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_216511659
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:03 schreef antweerkie het volgende:
Echt walgelijk om een bericht op sociale media te verspreiden met naam en toenaam van zo'n directeur, met de oproep om hem te bellen of mailen.

Pure oproep tot intimidatie.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er ook vele bedreigingen tussen zitten gezien het uit de moslimhoek komt.

Vraag me af of zoiets niet tegen het strafbare aanschurkt.
En als het dan misgaat weten ze van niks, en is het islamofoob....
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:13:39 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216511667
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Er worden nog net geen abortussen gepleegd in die fietsenstallingen. Maar voor bidden gaan we moeilijk doen. :')

Nee vrouwen en homo's mogen hier bestaan. Daar hebben jij en je schaapsherder-acolyten nogal wat moeite mee

Affijn: donder op naar Saudi-Arabië
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216511673
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:13 schreef havanagila het volgende:

[..]
En als het dan misgaat weten ze van niks, en is het islamofoob....
Dat is het nou toch al?
quote:
... wijst de woordvoerder van de hand: "In de praktijk houdt de school alleen moslims tegen om te bidden."
.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:14:22 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216511682
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]
Zoiets?
[..]

Correct :P.

Ik vraag me meer en meer af of "linkse" mensen voornamelijk moeite hebben met patroonherkenning :').

Na decennia in elk topic over incident 86345 komen melden dat het slechts een incident is en dat er niets aan de hand is wijst daar wel op :').
Get woke, go broke!
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:15:30 #97
13462 BansheeBoy
pi_216511695
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee vrouwen en homo's mogen hier bestaan.
https://fiom.nl/ongewenst-zwanger/abortus/wet-regelgeving-abortus

Ik zie het. :D

pi_216511701
Muslim rights watch Netherlands.........

_O- _O- _O- _O-

Want jullie hebben het zo slecht in dat racistische Nederland.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:16:26 #99
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216511711
quote:
Waarom heb je het ineens over abortus?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216511743
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:11 schreef deedeetee het volgende:
Bidden op zich zou geen probleem hoeven zijn. Het echte probleem is dat ze op een kleedje willen knielen met de kop op de grond en de kont in de lucht gestoken.
Dat lijkt mij vragen om problemen in een fietsenhok. :D
Daar is dat geitenvolk niet vies van hoor. Ik denk dat ze eigenlijk gewoon vragen om meer territorium in de fietsenstalling
pi_216511744
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Muslim Right Watch :W

Flikker op met je middeleeuwse bagger...
Muslim Rights Watch, Moslim Empowerment Tilburg… ik ben benieuwd hoeveel dat dit soort clubjes er bestaan in Nederland.
pi_216511758
quote:
En als ze een schaap willen slachten, in de pauze, ergens op een rustig plekje?
.
pi_216511762
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:18 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Muslim Rights Watch, Moslim Empowerment Tilburg, ik ben benieuwd hoeveel dat dit soort clubjes er bestaan in Nederland…
En wie ze subsidie geeft om uberhaupt te bestaan.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:21:06 #104
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216511779
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:12 schreef havanagila het volgende:
Niet op school in Tilburg, hoor..
Wel een beetje opletten. V&D is vertrokken, maar er is sprake van een opkomst van bijvoorbeeld winkels als de Hadiethshop. En ook in Tilburg zit er een (zie foto) in de Heuvelstraat; de winkelstraat van Tilburg. Tilburg is een beetje het afvoerputje van Brabant en de ontwikkelingen verlopen daar dan ook iets anders.

zaterdag 1 februari 2025 @ 20:21:58 #105
13462 BansheeBoy
pi_216511789
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:18 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Muslim Rights Watch, Moslim Empowerment Tilburg… ik ben benieuwd hoeveel dat dit soort clubjes er bestaan in Nederland.
Als ik de posts hier op Fok! lees zijn ze meer dan welkom. Mooie ontwikkeling die ik eveneens toejuich.

pi_216511791
Subsidie voor alles wat met islam te maken heeft is te gek voor woorden, zijn we met zijn allen compleet gek geworden?
pi_216511813
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:20 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zouden ze serieus subsidie krijgen ja?
pi_216511817
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:23 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Zouden ze serieus subsidie krijgen ja?
Ja.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:24:16 #109
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216511820
Dominantie, dat is het enige wat de islam wil.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:24:20 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216511821
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:20 schreef Hathor het volgende:

[..]
Extremisten in Qatar en SA onder andere.

Deze organisaties zijn al tijden geïnfiltreerd in het westen om overal op beeld en papier bewezen samenleving ondermijnende islamtactieken uit te voeren. Of het nou islamitische scholen of moskeeën zijn, overal zitten ze met hun tengels in om de islam te bevorderen.

Maar dat is een soort buitenlandse inmenging waar je niemand over hoort :').
Get woke, go broke!
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:24:47 #111
13462 BansheeBoy
pi_216511828
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:21 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wel een beetje opletten. V&D is vertrokken, maar er is sprake van een opkomst van bijvoorbeeld winkels als de Hadiethshop. En ook in Tilburg zit er een (zie foto) in de Heuvelstraat; de winkelstraat van Tilburg. Tilburg is een beetje het afvoerputje van Brabant en de ontwikkelingen verlopen daar dan ook iets anders.

[ afbeelding ]
Ziet er prachtig uit. Handel is altijd vraag en aanbod. Ze voorzien hier kennelijk mee in een behoefte. En ik snap dat wel, want het aantal bekeringen gaat als een raket. #Fier. :)

zaterdag 1 februari 2025 @ 20:26:10 #112
182233 thedeedster
pi_216511848
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waarom heb je het ineens over abortus?
We kunnen in dit specifieke geval over de voordelen van postnatale abortus discussiëren. ;)
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:26:52 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216511860
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ziet er prachtig uit. Handel is altijd vraag en aanbod. Ze voorzien hier kennelijk mee in een behoefte. En ik snap dat wel, want het aantal bekeringen gaat als een raket. #Fier. :)

Neuh, mensen in NL worden steeds minder gelovig, ook je moslimsbroeders.

Beter voor iedereen, vooral vrouwen, homo's en andersdenkenden.

Tijd om naar zo'n wahabitische heilstaat te verkassen waar je op internet gewoon je pornosites kunt blijven bezoeken en alsnog voor de buhne jezelf kan presenteren als oh zo goede islamiet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216511881
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Extremisten in Qatar en SA onder andere.

Deze organisaties zijn al tijden geïnfiltreerd in het westen om overal op beeld en papier bewezen samenleving ondermijnende islamtactieken uit te voeren. Of het nou islamitische scholen of moskeeën zijn, overal zitten ze met hun tengels in om de islam te bevorderen.

Maar dat is een soort buitenlandse inmenging waar je niemand over hoort :').
Hier

Bekijk deze YouTube-video

dit is wat je krijgt als je moslims een vinger geeft.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:30:46 #115
13462 BansheeBoy
pi_216511923
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tijd om naar zo'n wahabitische heilstaat te verkassen waar je op internet gewoon je pornosites kunt blijven bezoeken en alsnog voor de buhne jezelf kan presenteren als oh zo goede islamiet.
Je gaat van de hak op de tak. Je hebt het onderwerp abortussen nog niet eens afgesloten.

zaterdag 1 februari 2025 @ 20:33:03 #116
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216511955
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:26 schreef hb64 het volgende:
We moeten in NL eens gaan erkennen dat religie een vorm van achterlijkheid is. Verschillende religies kennen een gradatie van achterlijkheid, de ene smaak is achterlijker dan de andere. Welke religie het meest achterlijk is mag ieder voor zich bepalen.

Het aanhangen van een religie mag geen enkel privilege opleveren, zeker niet in het openbare leven.
We moeten onszelf weer onder een vlag verenigen (voor mijn part de christelijke) en het islamitische juk uit onze landen verdrijven zoals onze voorvaderen dat ook deden.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:34:49 #117
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216511973
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je gaat van de hak op de tak. Je hebt het onderwerp abortussen nog niet eens afgesloten.

Dat interesseert je ook niets. Zolang je maar vrouwen, die submensen, kunt naaien. Uiteraard wel heel respectvol en religieus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:35:15 #118
13462 BansheeBoy
pi_216511982
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:33 schreef Twiitch het volgende:

[..]
We moeten onszelf weer onder een vlag verenigen (voor mijn part de christelijke) en het islamitische juk uit onze landen verdrijven zoals onze voorvaderen dat ook deden.
We zijn onderweg een Islamitisch land te worden. Dus dat is onverenigbaar.

pi_216511988
quote:

[..]
Dat gaat gebeuren, geloof het maar.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:36:19 #120
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216512001
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

:') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:36:40 #121
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216512006
quote:

[..]

Blijf dat vooral roepen mijn beste.
pi_216512018
quote:

[..]

Nee idioot, dit deel van de wereld zal nooit islamitisch worden, daar zijn we te intelligent voor, wij zijn geen schapen die blind achter een profeet aanlopen.

En pleur gewoon eens op met je zwakzinnig gebazel man.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:40:30 #123
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216512056
Banshee hoopt vooral op een land waar hij zijn pik achterna kan lopen, kan neuken bij de vleet, als een prins zonder enige verantwoordelijkheden zichzelf kan ontplooien, en dat verpakt hij net als een hoop van z'n medestanders als ethische 'religie'.

Banshee's browser history is waarschijnlijk een smorgasbord van perversiteiten...

Ach, gewoon ff wegbidden
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:40:48 #124
13462 BansheeBoy
pi_216512062
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nee idioot, dit deel van de wereld zal nooit islamitisch worden, daar zijn we te intelligent voor, wij zijn geen schapen die blind achter een profeet aanlopen.
Het is een inconvenient truth voor velen, en wellicht ook voor jouw hoofd. Maar het aantal bekeringen alleen al is significant. Alleen al in mijn vriendenkring struikel je over de Bassies en Stefans die nu Redouan en Abdurrahman heten.

zaterdag 1 februari 2025 @ 20:42:51 #125
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216512097
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het is een inconvenient truth voor velen, en wellicht ook voor jouw hoofd. Maar het aantal bekeringen alleen al is significant. Alleen al in mijn vriendenkring struikel je over de Bassies en Stefans die nu Redouan Abdurrhman heten.

Incels... alsof we daar bang voor moeten zijn. Die krijgen nog minder voor elkaar dan een dronken chimp
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:43:00 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216512103
quote:

[..]
Het is een inconvenient truth voor velen, en wellicht ook voor jouw hoofd. Maar het aantal bekeringen alleen al is significant. Alleen al in mijn vriendenkring struikel je over de Bassies en Stefans die nu Redouan Abdurrhman heten.

Ja, da's waar, en het zijn allemaal de intelligentste mensen als Arnoud van Doorn, zulk verlies, dat moet ik je nageven.
Get woke, go broke!
pi_216512108
quote:

[..]

Nee hoor, dat is helemaal niet aan de hand, ik heb je al eerder een link gegeven die aantoonde dat er steeds meer moslims zijn die het geloof verlaten, maar je blijft maar doordrammen.

Je bent echt een zwakzinnig persoon, zoek eens hulp.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:43:43 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216512121
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:43 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is helemaal niet aan de hand, ik heb je al eerder een link gegeven die aantoonde dat er steeds meer moslims zijn die het geloof verlaten, maar je blijft maar doordrammen.

Je bent echt een zwakzinnig persoon, zoek eens hulp.
Het enige dat Banshee aanbidt is z'n penis.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:43:48 #129
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216512124
quote:

[..]

In mijn vriendenkring struikel je over de mensen die DEUS VULT zeggen.

pi_216512129
En trouwens.... Bansheeboy..... _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:45:05 #131
13462 BansheeBoy
pi_216512141
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, da's waar, en het zijn allemaal de intelligentste mensen als Arnoud van Doorn, zulk verlies, dat moet ik je nageven.
Een van de jongens zit op het Gymnasium. De andere heeft een HBO studie afgerond. Ik kijk er met gepaste trots naar. Ik sta ook voor ze klaar wanneer nodig. Ze zijn familie geworden. :)

pi_216512149
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het enige dat Banshee aanbidt is z'n penis.
Eerlijk gezegd heb ik het idee dat hij een vagina heeft, met een redelijke hoeveelheid zand aan de binnenkant.

Dat gaat schuren snap je?
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:46:46 #133
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216512167
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:35 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat gaat gebeuren, geloof het maar.
Er komt een clash, dat geloof ik wel. Maar autochtonen nemen geen kinderen om ze die ellende te vermijden, moslims nemen extra kinderen om ze als martelaar te kunnen laten eindigen. Wij zijn niet meer opgewassen tegen de Islam
The End Times are wild
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:48:08 #134
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216512196
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef LXIV het volgende:

[..]
Er komt een clash, dat geloof ik wel. Maar autochtonen nemen geen kinderen om ze die ellende te vermijden, moslims nemen extra kinderen om ze als martelaar te kunnen laten eindigen. Wij zijn niet meer opgewassen tegen de Islam
Jawel hoor. Want wanneer die gozers zelf aan het werk moeten en doorkrijgen dat je een maatschappij niet kunt runnen op basis van 24 uur per dag religieus miepen, is het zo klaar...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:48:48 #135
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216512214
quote:

[..]
Ook met meer lichamen winnen ze geen oorlogen. Israël heeft net weer een glorieus islamitisch leger verpletterd. Gaza bestaat straks niet meer.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:49:18 #136
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216512226
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Een van de jongens zit op het Gymnasium. De andere heeft een HBO studie afgerond. Ik kijk er met gepaste trots naar. Ik sta ook voor ze klaar wanneer nodig. Ze zijn familie geworden. :)

Goh, allemaal jongens...

Nou ja, incels zijn dan ook gauw in staat om religies te vinden die hun misogynie bevestigt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:49:20 #137
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216512227
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jawel hoor. Want wanneer die gozers zelf aan het werk moeten en doorkrijgen dat je een maatschappij niet kunt runnen op basis van 24 uur per dag religieus miepen, is het zo klaar...
Er zijn toch genoeg islamitische landen die gewoon voortbestaan
The End Times are wild
pi_216512229
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik sta ook klaar wanneer het nodig is, ik loop tegenwoordig bewapend over straat. Als iemand van jouw 'familie' uit is op bullshit kunnen ze het krijgen ook.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:50:02 #139
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216512243
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:49 schreef LXIV het volgende:

[..]
Er zijn toch genoeg islamitische landen die gewoon voortbestaan
en die staan op alle lijstjes onderaan met zo ongeveer alles... niet echt een lekkere graadmeter wel
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:50:07 #140
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216512245
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:48 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Ook met meer lichamen winnen ze geen oorlogen. Israël heeft net weer een glorieus islamitisch leger verpletterd.
Met backup van de vs. En het is enkel uitstel. Er zijn meer Palestijnen dan voor deze oorlog
The End Times are wild
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:50:26 #141
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216512249
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef LXIV het volgende:

[..]
Met backup van de vs. En het is enkel uitstel. Er zijn meer Palestijnen dan voor deze oorlog
:') :')

Verder: ook jouw motieven zijn al jaren duidelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216512252
quote:

[..]
Ja dat zijn we wel, als de neuzen maar dezelfde kant op staan
pi_216512253
Simpel, begin schooljaar een lijst met huisregels welke ondertekend worden door leerling en ouders.
Niet tekenen is andere school zoeken. Probleem opgelost.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:50:42 #144
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216512259
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
en die staan op alle lijstjes onderaan met zo ongeveer alles... niet echt een lekkere graadmeter wel
Dat valt toch wel mee… ergens in de middenmoot eerder
The End Times are wild
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:50:53 #145
13462 BansheeBoy
pi_216512263
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Goh, allemaal jongens...
Hoop zusters ook. Van Linda naar Aicha. Of van Angela naar Khadija. Mooi man. :)

zaterdag 1 februari 2025 @ 20:51:28 #146
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216512269
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja dat zijn we wel, als de neuzen maar dezelfde kant op staan
Dat doen ze helemaal niet en dat gaat ook niet gebeuren
The End Times are wild
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:51:31 #147
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216512271
quote:

[..]
Oh je bent een concern troll. Laat ook maar.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:51:53 #148
396550 Richestorags
pi_216512282
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:49 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik sta ook klaar wanneer het nodig is, ik loop tegenwoordig bewapend over straat. Als iemand van jouw 'familie' uit is op bullshit kunnen ze het krijgen ook.
Ik snap wel waarom als je in Overvecht woont.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:51:54 #149
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216512283
quote:

[..]
Dat valt toch wel mee… ergens in de middenmoot eerder
Nope... ze bungelen werkelijk met alles onderaan.

Dat je zelf wel gecharmeerd bent van vrouwenonderdrukkig en achterlijk conservatisme is geen reden om maar de vlag van de islam te gaan wapperen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:52:24 #150
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216512297
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Hoop zusters ook. Van Linda naar Aicha. Of van Angela naar Khadija. Mooi man. :)

In je - waarschijnlijk natte - droompjes
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216512315
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:51 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik snap wel waarom als je in Overvecht woont.
Want?
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:53:19 #152
13462 BansheeBoy
pi_216512319
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
In je - waarschijnlijk natte - droompjes
Zoveel zusters afgelopen jaren mogen verwelkomen in de Islam. En van alle gezindten hè. :) #Fier.

zaterdag 1 februari 2025 @ 20:53:57 #153
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216512329
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zoveel zusters afgelopen jaren mogen verwelkomen in de Islam. En van alle gezindten hè. :) #Fier.

In la-la-la-land ja.

Vervelend moet dat zijn, dat steeds meer vrouwen je religieuze nonsens naast zich neerleggen. Gelukkig heb je Youporn nog. Vergeet alleen niet je geschiedenis te wissen voor het bidden
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216512335
Is het nou een moskee of een school?
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:55:13 #155
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216512351
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:54 schreef Haags het volgende:
Die fundi's willen alles in dienst stellen van dat middeleeuwse geloof.

Verloren zaak. Mensen willen vrij zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216512362
quote:
We zijn onderweg een Islamitisch land te worden.
Ik denk dat je gelijk hebt. In de islam staat het gezin centraal en de islam hecht veel waarde aan het krijgen van kinderen, terwijl de westerse cultuur de letterbakgemeenschap centraal stelt. Dan is het logisch dat de islam gaat winnen.
pi_216512364
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Gewoon door blijven gaan met je leugens kneus, je kan zo aan de bak in Pallywood.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:56:04 #158
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216512368
quote:
Dat is het grote probleem van muzzels. Alles moet ter dienste staan van islam. Daarom gaat multiculti ook niet werken (althans multiculti waarvan moslems deel uitmaken).
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:56:47 #159
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216512381
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. In de islam staat het gezin centraal en de islam hecht veel waarde aan het krijgen van kinderen, en in de westerse cultuur staat de letterbakgemeenschap centraal. Dan is het logisch dat de islam gaat winnen.
Niet echt... want er moet ook gewerkt worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216512383
He wat grappig, dit is weer zo'n topic waarbij je louter door de titel te lezen al kunt bedenken dat het hier niet om christenen gaat die eventjes voor het eten willen bidden.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:56:54 #161
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216512384
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. In de islam staat het gezin centraal en de islam hecht veel waarde aan het krijgen van kinderen, terwijl de westerse cultuur de letterbakgemeenschap centraal stelt. Dan is het logisch dat de islam gaat winnen.
Concern troll v2
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:57:03 #162
13462 BansheeBoy
pi_216512385
quote:

[..]
Precies dit. :{

pi_216512386
quote:

[..]
Ik denk dat jij een gekkie bent.
pi_216512395
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:02 schreef Richestorags het volgende:
Waarom is mijn reactie weggehaald?
Islamofobie en racisme pakken we hier kei hard aan. U kunt bericht verwachten van het Openbaar Ministerie.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:57:39 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216512398
quote:

[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. In de islam staat het gezin centraal en de islam hecht veel waarde aan het krijgen van kinderen, en in de westerse cultuur staat de letterbakgemeenschap centraal. Dan is het logisch dat de islam gaat winnen.
Die ongein is wel op zijn retour, zie de VS, en wij zullen volgen. We volgenden net zo braaf toen het hele LGBTQ+ op kwam zetten, dus het zal ook hier binnenkort over zijn.
Get woke, go broke!
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:58:01 #166
13462 BansheeBoy
pi_216512403
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:55 schreef Hathor het volgende:

[..]
Gewoon door blijven gaan met je leugens kneus, je kan zo aan de bak in Pallywood.
Nee hoofdje, het is echt waar. Serieus. En dit is nog alleen maar in mijn kleine innercircle. :)

zaterdag 1 februari 2025 @ 20:58:14 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216512409
Schattig wel dat onze moslim-heren nog steeds denken dat al die vrijgevochten mannen, vrouwen, homo's en andersdenkenden zich gaan laten ringeloren door de opvattingen van middeleeuwse debielen en hun haat jegens alles en iedereen...

Gevecht in de achterhoede.

Jullie spel is gespeeld, niemand gelooft er meer in.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:59:32 #168
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_216512426
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:57 schreef Nober het volgende:

[..]
Islamofobie en racisme pakken we hier kei hard aan. U kunt bericht verwachten van het Openbaar Ministerie.
🤣😅🤣
"Hoka Hey!"
  zaterdag 1 februari 2025 @ 20:59:50 #169
13462 BansheeBoy
pi_216512432
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Schattig wel dat onze moslim-heren nog steeds denken dat al die vrijgevochten mannen, vrouwen, homo's en andersdenkenden zich gaan laten ringeloren door de opvattingen van middeleeuwse debielen en hun haat jegens alles en iedereen!
Ik vind het facinerend joh. Dat hoe meer er wordt afgegeven op de Islam hoe aantrekkelijker het wordt. Dus ga vooral zo door met zijn allen hier. :)

pi_216512436
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
He wat grappig, dit is weer zo'n topic waarbij je louter door de titel te lezen al kunt bedenken dat het hier niet om christenen gaat die eventjes voor het eten willen bidden.
He, dat komt bekend voor ;)
NWS / Woede en onrust na bidverbod Rotterdamse scholengemeenschap
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:00:23 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216512438
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik vind het facinerend joh. Dat hoe meer er wordt afgegeven op de Islam hoe aantrekkelijker het wordt. Dus ga vooral zo door met zijn allen hier. :)

Er is niets aantrekkelijk aan de islam.

Tenzij je man bent.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216512443
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
De islam wil overheersen, niet meer, niet minder.
Onhygiënische mensen mogen toch niet werken in de voedingsindustrie. We hoeven ons dus niet druk te maken.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:02:24 #173
396550 Richestorags
pi_216512476
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:53 schreef Hathor het volgende:

[..]
Want?
Daar wonen nogal veel broeders van BansheeBoy.
pi_216512479
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nee hoofdje, het is echt waar. Serieus. En dit is nog alleen maar in mijn kleine innercircle. :)

Jouw innercircle is incest, daar ga ik me verre van buiten houden.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:02:57 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216512490
Afgeven in topics na moord in Zweden, vermoord kind in Duitsland, vermoord kind in Nederland, wederom bedreigingen in dit topic, de islam wordt steeds aantrekkelijker!

Voor wie precies?
Get woke, go broke!
pi_216512501
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:02 schreef HeatWave het volgende:
Afgeven in topics na moord in Zweden, vermoord kind in Duitsland, vermoord kind in Nederland, wederom bedreigingen in dit topic, de islam wordt steeds aantrekkelijker!

Voor wie precies?
Fabrikanten van messen!
pi_216512517
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:02 schreef HeatWave het volgende:

Voor wie precies?
Voor Banshee oa, de lokale dorpsidioot.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:04:57 #178
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216512530
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nope... ze bungelen werkelijk met alles onderaan.

Dat je zelf wel gecharmeerd bent van vrouwenonderdrukkig en achterlijk conservatisme is geen reden om maar de vlag van de islam te gaan wapperen.
Dat ben ik helemaal niet. Maar de islam wint wel terrein en wij hebben geen goed tegenbod
The End Times are wild
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:05:10 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216512535
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nou ja, die was er al.

Maar als je hierdoor denkt, daar wil ik bij horen, met wat voor mensen heb je dan te maken?
Get woke, go broke!
pi_216512547
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat ben ik helemaal niet. Maar de islam wint wel terrein en wij hebben geen goed tegenbod
We hebben uitstekende manieren om tegengas te geven maar we hebben vooral te maken met een zooi useful idiots die de kant van de invaders kiezen.
pi_216512573
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, die was er al.

Maar als je hierdoor denkt, daar wil ik bij horen, met wat voor mensen heb je dan te maken?
Met gestoorden.

Daarom is het geen religie, het is een cult.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:08:04 #182
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216512603
woke progressief volk zal hun eigen rituele onthoofding nog als culturele verrijking zien.

Ze zijn in ieder geval, ook zonder kop, níet racistisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216512777
quote:
Volgens MRWN is er sprake van discriminatie
Ah de bekende discriminatie kaart. Altijd zo mooi.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:17:22 #184
396550 Richestorags
pi_216512797
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef LXIV het volgende:

[..]
Komt goed. In principe hebben we elke thuiswedstrijd gewonnen.

In Frankrijk zijn ze de pan in gehakt , Spanje zijn ze uitgetrapt, Vlad heeft de Ottomanen een koekje van eigen deeg gegeven na als vazal aan het hof te hebben gediend en de Polen hebben hun huzarenstukje bij Wenen gedaan.

De Ottomaanse campagnes in Rusland waren ook niet zo heel succesvol.

Ik stel zelf meer een cultuurbenadering voor. Onze eigen cultuur maximaal uitdragen en die van hen niet erkennen of valideren. Geen subsidie, niks. Doen alsof ze er niet zijn. Behalve als een imam weer wat haat spuwt. Dan mag die op het eerste vliegtuig terug. Ik zie nog wel een kentering komen. Ze gaan namelijk altijd te ver. In Europa is dat nooit met succes gepaard gegaan.
pi_216512806
quote:
Ja
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:17:37 #186
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216512807
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:16 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Ah de bekende discriminatie kaart. Altijd zo mooi.
De islam mag verder gerust niet-gelovigen, vrouwen en homo's discrimineren.. want dat is 'religie'.

Rot op met je discriminatie stel hypocrieten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216512817
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De islam mag verder gerust niet-gelovigen, vrouwen en homo's discrimineren.. want dat is 'religie'.

Rot op met je discriminatie stel hypocrieten.
Ja maar dat is anders he :{w
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:21:26 #188
287741 matspontius
pi_216512884
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Tenzij je man bent.
Negeer die draq queen gewoon - gewoon niet meer op reageren!!
"Hoka Hey!"
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:25:37 #189
13462 BansheeBoy
pi_216512964
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik heb frisse voeten man. Ik kan het je gezichtje ook aanraden. Los daarvan: jullie kunnen het leuk vinden of niet. We zijn er, we blijven en we bidden 5 keer per dag waar we willen. We are here to stay. Je kan het beter faciliteren. Dat maakt het leven aangenamer voor iedereen.

pi_216512999
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:17 schreef Richestorags het volgende:

[..]

In Frankrijk zijn ze de pan in gehakt , Spanje zijn ze uitgetrapt, Vlad heeft de Ottomanen een koekje van eigen deeg gegeven na als vazal aan het hof te hebben gediend en de Polen hebben hun huzarenstukje bij Wenen gedaan.

Ik stel zelf meer een cultuurbenadering voor. Onze eigen cultuur maximaal uitdragen en die van hen niet erkennen of valideren. Geen subsidie, niks. Doen alsof ze er niet zijn. Behalve als een imam weer wat haat spuwt. Dan mag die op het eerste vliegtuig terug. Ik zie nog wel een kentering komen. Ze gaan namelijk altijd te ver. In Europa is dat nooit met succes gepaard gegaan.
NOW YOU'RE TALKING!!!
pi_216513013
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik heb frisse voeten man. Ik kan het je gezichtje ook aanraden. Los daarvan: jullie kunnen het leuk vinden of niet. We zijn er, we blijven en we bidden 5 keer per dag waar we willen. We are here to stay. Je kan het beter faciliteren. Dat maakt het leven aangenamer voor iedereen.

Jij bid niet waar je wil, als je het voor mijn deur doet trap ik je kop eraf.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:28:33 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216513016
Was vandaag ook een behoorlijke demonstratie in London die vast weer als extreem rechts weggezet zal worden.

Het tij lijkt te keren, maar of het op tijd is weet ik niet.
Get woke, go broke!
pi_216513044
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:28 schreef HeatWave het volgende:
Was vandaag ook een behoorlijke demonstratie in London die vast weer als extreem rechts weggezet zal worden.

Nee, er zal bloed moeten vloeien eerst.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:30:12 #194
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216513053
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:28 schreef HeatWave het volgende:

Op een gegeven moment worden er wel voldoende mensen wakker, die in de gaten krijgen wat Islam met een geciviciliseerde samenleving doet ja. Maar het gaat zo geniepig dat je er meestal net te laat achterkomt.

Mensen die te goeder trouw zijn, zijn gewoon niet opgewassen tegen al die manipulatie en leugens.

Alleen dat statement al dat islam vrede zou zijn. Hoe blind moet een mens zijn om dat te geloven?

Know a man by his actions, not his words.

Of zoals Jezus het zei: "Een boom herken je aan zijn vruchten."
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:34:00 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216513149
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:30 schreef Tengano het volgende:

[..]
Op een gegeven moment worden er wel voldoende mensen wakker, die in de gaten krijgen wat Islam met een geciviciliseerde samenleving doet ja. Maar het gaat zo geniepig dat je er meestal net te laat achterkomt.

Mensen die te goeder trouw zijn, zijn gewoon niet opgewassen tegen al die manipulatie en leugens.
Dan krijg je dit dus:

twitter

Aantrekkelijk zeg O+.
Get woke, go broke!
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:36:17 #196
13462 BansheeBoy
pi_216513202
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:28 schreef Hathor het volgende:

[..]
Jij bid niet waar je wil, als je het voor mijn deur doet trap ik je kop eraf.
Ik wil daar niet bidden dappere vent. :)

pi_216513234
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:30 schreef Tengano het volgende:

[..]

Alleen dat statement al dat islam vrede zou zijn. Hoe blind moet een mens zijn om dat te geloven?

Know a man by his actions, not his words.

Of zoals Jezus het zei: "Een boom herken je aan zijn vruchten."
Als mensen nu nog steeds niet wakker zijn worden ze het nooit meer, islam is kanker en dat weten we allang,
pi_216513276
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou waar ie woont dan? Misschien is bij hem voor de deur wel de ideale plek om even met het fiere lid naar beneden en de romige bips omhoog te gaan.

klinkerbotsing

pi_216513297
quote:

[..]

Ja kan het komen proberen.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:42:06 #200
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_216513325
quote:

[..]

Alsof je die keuze hebt. Het is klokslag zes over half drie en de minaret schreeuwt dat je moet. Tja en als je moet dan moet je.
pi_216513336
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:42 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Alsof je die keuze hebt. Het is klokslag zes over half drie en de minaret schreeuwt dat je moet. Tja en als je moet dan moet je.
Das waar ook. _O-
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:43:24 #202
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216513356
I've got a great concern for Europe....

[ Bericht 48% gewijzigd door Tengano op 01-02-2025 21:48:31 ]
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:44:14 #203
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216513368
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:42 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Uiteraard elektrisch versterkt uitgebraakt over de halve stad, want dat is een eeuwenoude traditie O+.
Get woke, go broke!
pi_216513519
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:17 schreef Richestorags het volgende:

[..]

We zijn wel een beetje de softe kant op gegaan de laatste tijd vind je ook niet? We hebben met ons laten spelen,
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:55:00 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216513589
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:51 schreef Hathor het volgende:

[..]
We zijn wel een beetje de softe kant op gegaan de laatste tijd vind je ook niet? We hebben met ons laten spelen,
En dat terwijl we notabene door een moslim zelf zijn gewaarschuwd :').

twitter

quote:
It mentions a warning from UAE Foreign Minister HH Sheikh Abdullah bin Zayed from 2017, where he cautioned Europe about countries potentially becoming "incubators of terrorism" due to inadequate handling of extremism, which is now being tied to the current political climate in Europe as highlighted by Musk's statement
Get woke, go broke!
pi_216513699
Worden Ronald Verschuren en het schoolgebouw permanent bewaakt?
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:02:25 #207
13462 BansheeBoy
pi_216513726
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:40 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja kan het komen proberen.
Zo vaak in de openbare ruimte gebeden. Ik sluit niet uit dat het ook voor jouw chaletje is gebeurt.

zaterdag 1 februari 2025 @ 22:04:46 #208
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216513763
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zo vaak in de openbare ruimte gebeden. Ik sluit niet uit dat het ook voor jouw chaletje is gebeurt.

Waar bid je voor? wijven?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216513919
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:01 schreef Nober het volgende:
Worden Ronald Verschuren en het schoolgebouw permanent bewaakt?
Natuurlijk niet. Het is wachten op de Nederlandse Samuel Paty.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:12:21 #210
396550 Richestorags
pi_216513928
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:51 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja een gevolg van het WO2 trauma. Maar trauma's kunnen worden geheeld. De moslimterreur kan steeds moeilijker onder het tapijt worden geschoven en het lijkt te escaleren nog voordat ze ook maar in de buurt zijn van een meerderheid, laat staan een grootschalige minderheid.

Wij hebben met ons laten spelen maar zij overspelen hun hand.

Stapje voor stapje zie je ook de salami tactiek van de andere kant. In Duitsland en Scandinavië begint men wakker te worden met Denemarken dat voorop loopt maar Finland volgt en ook Zweden heeft een 180 gedaan. Dit is slechts het begin, reken maar dat steeds vaker het debat hierover zal gaan en dat steeds meer zaken langzaam genormaliseerd gaan worden.

In Nederland heeft men een duidelijk signaal afgegeven, hoewel de huidige partijen te kut zijn om hier iets mee te doen. Het signaal is er echter en we gaan niet ineens terug naar Jetten. Of Jetten zal met een hardere lijn moeten komen en dan wordt hij dus gedwongen door de tijdsgeest dat hij zich aanpast. Wat dat betreft is de geest uit de fles in de politiek denk ik.

In Centraal en Oost-Europa motten ze moslims sowieso niet. Europa is ook langzaam (maar gestaag) aan het herbewapenen.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:15:23 #211
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216513988
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:12 schreef Richestorags het volgende:
Ja een gevolg van het WO2 trauma. Maar trauma's kunnen worden geheeld. De moslimterreur kan steeds moeilijker onder het tapijt worden geschoven en het lijkt te escaleren nog voordat ze ook maar in de buurt zijn van een meerderheid, laat staan een grootschalige minderheid.

Wij hebben met ons laten spelen maar zij overspelen hun hand.

Stapje voor stapje zie je ook de salami tactiek van de andere kant. In Duitsland en Scandinavië begint men wakker te worden met Denemarken dat voorop loopt maar Finland volgt en ook Zweden heeft een 180 gedaan. Dit is slechts het begin, reken maar dat steeds vaker het debat hierover zal gaan en dat steeds meer zaken langzaam genormaliseerd gaan worden.

In Nederland heeft men een duidelijk signaal afgegeven, hoewel de huidige partijen te kut zijn om hier iets mee te doen. Het signaal is er echter en we gaan niet ineens terug naar Jetten. Of Jetten zal met een hardere lijn moeten komen en dan wordt hij dus gedwongen door de tijdsgeest dat hij zich aanpast. Wat dat betreft is de geest uit de fles in de politiek denk ik.

In Centraal en Oost-Europa motten ze moslims sowieso niet. Europa is ook langzaam (maar gestaag) aan het herbewapenen.
Langzaam maar zeker gaan we steeds verder naar de klote.

#ZachteHeelmeesters
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:15:49 #212
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216514001
Zou wat zijn, een school moeten beveiligen omdat er niet gebeden mag worden.

Nederland anno 2025.

Rot dan op naar een islamitische school, en laat de rest der mensen die geen zin hebben in religie met rust.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216514075
Geef die jongelui de mogelijkheid om tijdens hun pauze even in het economie lokaal even te bidden.

Fophef dit zeg :')
Hell To The Liars
pi_216514094
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:11 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Natuurlijk niet. Het is wachten op de Nederlandse Samuel Paty.
Wie herinnert zich nog Hans van Wieren. 21 jaar geleden alweer. Dat had weliswaar geen directe geloofsmotivatie, maar wel een dader die zich gekrenkt voelde. Wie voelen zich ook al weer heel snel beledigd door van alles en nog wat, en uiten dat met name met dreigen en agressie? Juist.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:22:04 #215
396550 Richestorags
pi_216514095
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:15 schreef Tengano het volgende:

[..]
Langzaam maar zeker gaan we steeds verder naar de klote.

#ZachteHeelmeesters
Eens. Voor Pim was de wond er al en na Pim is het gewoon doorge-etterd. Verschil is dat toen Pim opkwam we het nog te goed hadden. Dat is nu ook langzaam aan het veranderen. Zoals ik al zei, mijn inschatting is dat de moslims hun hand overspelen.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:22:59 #216
396550 Richestorags
pi_216514112
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Wie herinnert zich nog Hans van Wieren. 21 jaar geleden alweer. Dat had weliswaar geen directe geloofsmotivatie, maar wel een dader die zich gekrenkt voelde. Wie voelen zich ook al weer heel snel beledigd door van alles en nog wat, en uiten dat met name met dreigen en agressie? Juist.
Was dat niet die vent die door die Turk in Den Haag werd neergeschoten?
pi_216514120
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:21 schreef Droopie het volgende:
Geef die jongelui de mogelijkheid om tijdens hun pauze even in het economie lokaal even te bidden.

In een discussie met een voor redelijkheid en compromis openstaande geloofsstroming zou dat een prima oplossing zijn. Maar ja, deze geloofsstroming wil altijd meer. Die moet dus heel kort worden gehouden.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:23:34 #218
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216514124
quote:

Blijven kruipen voor die religie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216514133
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:22 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Eens. Voor Pim was de wond er al en na Pim is het gewoon doorge-etterd. Verschil is dat toen Pim opkwam we het nog te goed hadden. Dat is nu ook langzaam aan het veranderen. Zoals ik al zei, mijn inschatting is dat de moslims hun hand overspelen.
Het zijn net de zombies in From Dusk till Dawn
Vakman pur sang
pi_216514138
quote:

[..]
In steeds meer westerse landen komt het besef dat een zekere Achterlijke Cultuur onze beschaving bedreigt. Kiezers stemmen steeds rechtser, dat zie je niet alleen in NL.

Onder christelijke vlag lijkt mij geen goed idee. We hebben er 2000 jaar over gedaan om onder de christlijke juk uit te komen. Dat moeten we niet omdraaien. Als we religies van hun privileges af willen helpen moet gaat de C-stroming in de politiek niet meewerken.

Ik ben benieuwd wanneer de politiek in beweging komt. Tot nu toe blijft het vooral bij woorden. Aan de andere kant van de grote plas zien we meer actiebereidheid.
pi_216514198
quote:

Alsof dit gaat om een school die perse geen gebed wil. Waarschijnlijk een handjevol relschoppers die het lopen afdwingen. Maar ja, dat kun je niet benoemen, en je moet neutraal blijven, dus dan maar dit.
pi_216514238
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dan krijg je dit dus:

[ x ]

Aantrekkelijk zeg O+.
Zweden is al volledig overgeleverd aan tuig uit 3e wereld culturen. Volledig verloren. Eigen schuld.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:30:56 #223
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216514265
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:29 schreef Scorpie het volgende:
Zweden is al volledig overgeleverd aan tuig uit 3e wereld culturen. Volledig verloren. Eigen schuld.
Sweden first
England second
Germany
France
Belgium
The Netherlands

Het houdt niet op
pi_216514272
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:24 schreef hb64 het volgende:

[..]
In steeds meer westerse landen komt het besef dat een zekere Achterlijke Cultuur onze beschaving bedreigt. Kiezers stemmen steeds rechtser, dat zie je niet alleen in NL.

Onder christelijke vlag lijkt mij geen goed idee. We hebben er 2000 jaar over gedaan om onder de christlijke juk uit te komen. Dat moeten we niet omdraaien. Als we religies van hun privileges af willen helpen moet gaat de C-stroming in de politiek niet meewerken.

Ik ben benieuwd wanneer de politiek in beweging komt. Tot nu toe blijft het vooral bij woorden. Aan de andere kant van de grote plas zien we meer actiebereidheid.
Anno 2025 mag je verwachten (althans ik verwacht dat) dat de mens niet meer gelooft in sprookjesboeken geschreven 2000+ jaar geleden door iemand waarvan je niet zeker weet of die helemaal 100% is. Het tegendeel is helaas waar.
pi_216514288
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
In een discussie met een voor redelijkheid en compromis openstaande geloofsstroming zou dat een prima oplossing zijn. Maar ja, deze geloofsstroming wil altijd meer. Die moet dus heel kort worden gehouden.
Wel een iftar organiseren voor de goede sier naar buiten. Maar een belangerijke pilaar voor een gelovige moslim verbieden.

Nogal hypocriet, met als reden, straks willen ze allemaal bidden.
Dan kan je ze net goed weigeren ja.
Hell To The Liars
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:34:56 #226
287741 matspontius
pi_216514345
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou wat zijn, een school moeten beveiligen omdat er niet gebeden mag worden.

Nederland anno 2025.

Rot dan op naar een islamitische school, en laat de rest der mensen die geen zin hebben in religie met rust.
Nee, verkeerde quote. Het moet zijn: rot op naar je eigen zandbank.

En flikker een eind op met die islamitische scholen, die als een woekerend kankergezwel etteren en waar middeleeuwse ideeen worden gepropageerd.
"Hoka Hey!"
pi_216514352
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:22 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De geest is nu wel uit de fles. De meeste woke pro-Islam D66 aanhangers beginnen door te krijgen dat de nazi kaart niet meer werkt tegen mensen die dagelijks overlast ervaren en het land achteruit zien hollen door massale immigratie van mensen met denkwijzen van 400 jaar geleden en de daarop volgende islamisering van het straatbeeld.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:35:38 #228
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216514365
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:32 schreef Droopie het volgende:

[..]
Wel een iftar organiseren voor de goede sier naar buiten. Maar een belangerijke pilaar voor een gelovige moslim verbieden.

:Z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:35:51 #229
396550 Richestorags
pi_216514370
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Precies. De Islam en haar rupsjes nooit genoeg moeten als kindjes met een tantrum worden behandeld. Nooit maar dan ook nooit serieus nemen op de inhoud, geen discussie mee aangaan, niet betrekken in besluitvorming of politiek, geen speeltjes geven en als ze te ver gaan de old school opvoeder uithangen met disciplinaire maatregelen.

Als ze een kerstboom aanstootgevend vinden zet je er drie extra neer. Als ze klagen over Holocaust lessen plan je een Holocaust week in. Het idee is dat ze merken dat je geen respect hebt voor hun gedrag.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:42:51 #230
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216514507
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:35 schreef Richestorags het volgende:
Precies. De Islam en haar rupsjes nooit genoeg moeten als kindjes met een tantrum worden behandeld. Nooit maar dan ook nooit serieus nemen op de inhoud, geen discussie mee aangaan, niet betrekken in besluitvorming of politiek, geen speeltjes geven en als ze te ver gaan de old school opvoeder uithangen met disciplinaire maatregelen.

Als ze een kerstboom aanstootgevend vinden zet je er drie extra neer. Als ze klagen over Holocaust lessen plan je een Holocaust week in. Het idee is dat ze merken dat je geen respect hebt voor hun gedrag.
Ik begrijp je aanpak.

Dan krijg je een beetje een situatie dat je met steeds minder mensen meer skippyballen onder water moet houden.

Je lost het probleem niet op; het probleem houdt jou bezig. Net als nu overigens. Het wordt gewoon niet beter.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:47:23 #231
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_216514592
Onrust ook echt. :')
Yea, she's on crack.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:47:43 #232
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216514598
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Onrust ook echt. :')
troublemakers
pi_216514656
Maar de vraag is natuurlijk” waarom ga je als moslim naar een katholieke school? “
pi_216514664
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:31 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Anno 2025 mag je verwachten (althans ik verwacht dat) dat de mens niet meer gelooft in sprookjesboeken geschreven 2000+ jaar geleden door iemand waarvan je niet zeker weet of die helemaal 100% is. Het tegendeel is helaas waar.
Die sprookjesboeken zijn juist geschreven om macht uit te kunnen oefenen over mensen. Dat er na 2000 jaar nog zoveel mensen in trappen is zeer verbazingwekkend. Daarom moeten we religies gaan behandelen als een vorm van achterlijkheid.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:52:45 #235
396550 Richestorags
pi_216514685
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:42 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik begrijp je aanpak.

Dan krijg je een beetje een situatie dat je met steeds minder mensen meer skippyballen onder water moet houden.

Je lost het probleem niet op; het probleem houdt jou bezig. Net als nu overigens. Het wordt gewoon niet beter.
Wat stel jij dan voor?

Het alternatief is dat je zegt: we zijn in oorlog met een ons vijandig gezinde ideologie en gaan daar naar handelen. Ik zou die kaart niet meteen bovenop de stapel willen hebben liggen zeg maar.

Ik ben overigens wel voorstander van meer verregaande restrictie: uitzettingen van criminelen en radicale imams, sluitingen van moskeeën met radicale boodschappen en afschaffen Islamitische scholen.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:53:44 #236
498210 KoningWouter
pi_216514698
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De geest is nu wel uit de fles. De meeste woke pro-Islam D66 aanhangers beginnen door te krijgen dat de nazi kaart niet meer werkt tegen mensen die dagelijks overlast ervaren en het land achteruit zien hollen door massale immigratie van mensen met denkwijzen van 400 jaar geleden en de daarop volgende islamisering van het straatbeeld.
Ik hoop het maar ik betwijfel het. De D66'er werkt 40 uur en zit alleen in de eigen bubble en bluesky. Ach we moeten die mensen toch helpen gezwets je kent het wel.

"Jij bent welkom in mijn land", maar wel op een andere plek dan waar ik woon.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:54:07 #237
13462 BansheeBoy
pi_216514709
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:51 schreef Hoppahop het volgende:
Maar de vraag is natuurlijk” waarom ga je als moslim naar een katholieke school? “
Dat lijkt misschien gek. Maar het is logischer dan je denkt. Veel waarden worden gedeeld.

zaterdag 1 februari 2025 @ 22:55:48 #238
498210 KoningWouter
pi_216514754
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat lijkt misschien gek. Maar het is logischer dan je denkt. Veel waarden worden gedeeld.

Waarom is de Islam het ware geloof en katholicisme niet? Terwijl de katholieken 1400 jaar eerder waren met hun sprookje dan de Islam?
pi_216514796
Kutvolk
  zaterdag 1 februari 2025 @ 23:00:14 #240
13462 BansheeBoy
pi_216514872
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:55 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Waarom is de Islam het ware geloof en katholicisme niet? Terwijl de katholieken 1400 jaar eerder waren met hun sprookje dan de Islam?
Als je matige poging tot humor is geland, lees dan dit stukje echte inhoud:

Moslims delen veel waarden met Christenen/Katholieken. Zoals:

• Geloof in één God
• Morele en ethische Waarden
• Discipline en structuur

Deze zaken komen ruim aan bod bij de opvoeding/vorming van de leerlingen.

zaterdag 1 februari 2025 @ 23:02:51 #241
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216514928
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:52 schreef Richestorags het volgende:
Wat stel jij dan voor?
Pfffff, dat is een lastige hoor. Ik wijs je oplossing ook niet echt af. Ik zie echt je oplossingsgerichtheid wel, en die waardeer ik.

Maar ik vrees dat dit echt de ondergang van Europa en de Westerse Beschaving wordt. Ik had al eerder die video gepost hoe het in Libanon is verlopen.

En zo'n ontwikkeling gaat heel geleidelijk. Engeland loopt voor op ons en die hebben het al heel moeilijk, en in Zweden hebben ze het gewoon al te zwaar. En op een gegeven moment vindt er een soort machtsomslag plaats en dan is het zeg maar klaar. En ik vermoed dat dat ons lot is van de gastvrijheid, welwillendheid en tolerantie die we in deze Christelijke landen getoond hebben.

En daar kun je zoals ik het zie gewoon niks aan doen. Je kunt soms wel iets willen, maar dat wil niet altijd zeggen dat dat realiseerbaar is. Maar Islam en Christendom alsook Jodendom gaan niet samen, die is iedereen wss wel duidelijk. En de een zal de ander uiteindelijk opvreten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 01-02-2025 23:28:28 ]
  zaterdag 1 februari 2025 @ 23:04:18 #242
396550 Richestorags
pi_216514957
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:53 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ik hoop het maar ik betwijfel het. De D66'er werkt 40 uur en zit alleen in de eigen bubble en bluesky. Ach we moeten die mensen toch helpen gezwets je kent het wel.

"Jij bent welkom in mijn land", maar wel op een andere plek dan waar ik woon.
Dat is nou het punt. Als die mensen eenmaal kantelen door ervaringen die ze niet meer kunnen negeren is het hek van de dam. Ze verbergen hun racisme met holle frasen.

"Je mag er zijn bruintje, maar alleen op mijn manier en ver weg van mij". Dat is heel plat gezegd hoe ze denken.

Neem nou een Jetten. Hij weet dondersgoed dat de Islam niet deugt. Hij gaat naar Iran met een pseudovriendinnetje en loopt in Spanje wel ineens hand in hand over straat. Nu levert het hem nog social credits op om als een zielloos persoon ideologie X af te steken. Niks zo maakbaar als een politicus. Rutte kraakt nu zijn vorige beleid af in zijn nieuwe rol. Als de tijd rijp is, zit Jetten ineens op de anti Islam bandwagon. Let maar op.
pi_216515047
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:32 schreef Droopie het volgende:

[..]

En dan als moslim gaan klagen dat het een katholieke school is. Waarom naar een katholieke school gaan als je moslim bent?
pi_216515048
Ik ben niet blind voor de gevaren van de islam, maar het volgende filmpje dekt de lading voor mij wel.

Dan kan je prima een gebedsruimte geven aan goede scholier die zijn geloof wil belijden.

twitter
Hell To The Liars
  zaterdag 1 februari 2025 @ 23:11:02 #245
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216515075
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:09 schreef Droopie het volgende:
Ik ben niet blind voor de gevaren van de islam, maar het volgende filmpje dekt de lading voor mij wel.

Dan kan je prima een gebedsruimte geven aan goede scholier die zijn geloof wil belijden.

[ x ]
Zou niet weten waarom. Scheiding kerk en staat. Deal with it.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216515116
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
En dan als moslim gaan klagen dat het een katholieke school is. Waarom naar een katholieke school gaan als je moslim bent?
Omdat het een goede school is?
Waarom dan wel een Iftar?

Dat getuigt van hypocrisie.
Hell To The Liars
  zaterdag 1 februari 2025 @ 23:16:36 #247
498210 KoningWouter
pi_216515160
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Als je matige poging tot humor is geland, lees dan dit stukje echte inhoud:

Moslims delen veel waarden met Christenen/Katholieken. Zoals:

• Geloof in één God
• Morele en ethische Waarden
• Discipline en structuur

Deze zaken komen ruim aan bod bij de opvoeding/vorming van de leerlingen.

Ah dus je vind het hele verhaaltje uit Mohammeds psychose ook maar grote bullshit?

Kijk ik onderschrijf dat er best voordelen zitten aan geloven. Maar waarom zou dan de Islam de enige juiste manier zijn? Vraag ik me gewoon af.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 23:17:09 #248
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216515167
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:13 schreef Droopie het volgende:

[..]
Omdat het een goede school is?

Nee, het is rupsje nooit genoeg.

Geef een vinger en ze nemen de hand.

Kappen met dat religieuze faciliteren op scholen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216515200
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
We draaien nu ook aan de knoppen. Maar ik waardeer je dappere opstelling. Ik kijk er anders tegenaan. Accepteer de nieuwe realiteit en faciliteer waar mogelijk.

Mooi dat je er voor uitkomt. Gelukkig zien we steeds meer dat dat geen goede ontwikkeling is. Geloof is ook maar een mening die nimmer gefaciliteerd mag worden als prevalerend.

Daar waar 50 jaar geleden met name 'links' het vingertje op de zere plek legde wordt dat in deze tijd met name gedaan door 'rechts'.

Het tij is gelukkig weer kerende. Wen er vast maar aan.

De Islam kennende zal dat niet zonder slag of stoot gaan, en zal men zich daar met alle geweld tegen verzetten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 1 februari 2025 @ 23:30:55 #250
396550 Richestorags
pi_216515322
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef Tengano het volgende:

[..]
Pfffff, dat is een lastige hoor. Ik wijs je oplossing ook niet echt af. Ik zie echt je oplossingsgerichtheid wel, en die waardeer ik.

Maar ik vrees dat dit echt de ondergang van Europa en de Westerse Beschaving wordt. Ik had al eerder die video gepost hoe het in Libanon is verlopen. We zijn hier met onze Christelijke waarden, of je nou Christen bent of niet geen match voor deze groep die tekeer kan gaan zoals je dat op 7 Oktober hebt gezien.

En zo'n ontwikkeling gaat heel geleidelijk. Engeland loopt voor op ons en die hebben het al heel moeilijk, en in Zweden hebben ze het gewoon al te zwaar. En op een gegeven moment vindt er een soort machtsomslag plaats en dan is het zeg maar klaar. En ik vermoed dat dat ons lot is van de gastvrijheid, welwillendheid en tolerantie die we in deze Christelijke landen getoond hebben.

En daar kun je zoals ik het zie gewoon niks aan doen. Je kunt soms wel iets willen, maar dat wil niet altijd zeggen dat dat realiseerbaar is. Maar Islam en Christendom alsook Jodendom gaan niet samen, die is iedereen wss wel duidelijk. En de een zal de ander uiteindelijk opvreten.
En toch zie ik het niet gebeuren. Heel Centraal en Oost-Europa is vrij van deze nonsens en zal dat ook blijven. Dat alleen al is een enorme tegenhanger.

Verder hebben die Christelijke normen en waarden Europeanen er nooit van weerhouden hele continenten te onderwerpen en vooral heel veel oorlog te voeren. Met elkaar en met iedereen. De Duitsers gingen nog als beesten tekeer tot 80 jaar geleden. Ik zie vooral een bevriezing door het WO2 trauma. Maar dat begint langzaam te ontdooien. Niet dat ik pleit voor dat we morgen oorlog gaan voeren en al helemaal niet dat we de Duitse kant op gaan, maar als de shit the fan hit twijfel ik er niet aan dat Europa nog steeds twee / drie maten te groot is.

Zweden is juist het meeste gedraaid na hun mislukte experiment. Numeriek zijn Europeanen nog steeds overal zwaar in de meerderheid en dat gaat niet ineens veranderen. Je merkt aan stemgedrag dat de opinie langzaam verandert. Dat gaat niet beter worden want a) de moslims beginnen zich steeds kutter te gedragen en b) de levensomstandigheden zijn er niet beter op geworden. Er komt een tijd dat we het in rap tempo niet meer gaan accepteren en daar zijn we nu langzaam naar aan het toewerken.

Ik heb goede hoop :Y
  zaterdag 1 februari 2025 @ 23:36:33 #251
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216515364
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:30 schreef Richestorags het volgende:
En toch zie ik het niet gebeuren. Heel Centraal en Oost-Europa is vrij van deze nonsens en zal dat ook blijven. Dat alleen al is een enorme tegenhanger.

Verder hebben die Christelijke normen en waarden Europeanen er nooit van weerhouden hele continenten te onderwerpen en vooral heel veel oorlog te voeren. Met elkaar en met iedereen. De Duitsers gingen nog als beesten tekeer tot 80 jaar geleden. Ik zie vooral een bevriezing door het WO2 trauma. Maar dat begint langzaam te ontdooien. Niet dat ik pleit voor dat we morgen oorlog gaan voeren en al helemaal niet dat we de Duitse kant op gaan, maar als de shit the fan hit twijfel ik er niet aan dat Europa nog steeds twee / drie maten te groot is.

Zweden is juist het meeste gedraaid na hun mislukte experiment. Numeriek zijn Europeanen nog steeds overal zwaar in de meerderheid en dat gaat niet ineens veranderen. Je merkt aan stemgedrag dat de opinie langzaam verandert. Dat gaat niet beter worden want a) de moslims beginnen zich steeds kutter te gedragen en b) de levensomstandigheden zijn er niet beter op geworden. Er komt een tijd dat we het in rap tempo niet meer gaan accepteren en daar zijn we nu langzaam naar aan het toewerken.

Mooie post!

zondag 2 februari 2025 @ 00:29:42 #252
168739 Red_85
'echt wel'
pi_216515736
quote:

[..]

Dat zien we idd

:D not.
1947-2016
  zondag 2 februari 2025 @ 00:34:24 #253
168739 Red_85
'echt wel'
pi_216515746
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
We draaien nu ook aan de knoppen. Maar ik waardeer je dappere opstelling. Ik kijk er anders tegenaan. Accepteer de nieuwe realiteit en faciliteer waar mogelijk.

Kijk eens aan. 'faciliteer waar mogelijk.' Dat is je natte droom he. islamietjes die gefaciliteerd worden in hun sprookjesdrang naar onderwerping van het andere volk.

Ziek in je kop, dat ben je. Dwaas.
1947-2016
  zondag 2 februari 2025 @ 00:41:44 #254
13462 BansheeBoy
pi_216515757
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 00:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Kijk eens aan. 'faciliteer waar mogelijk.' Dat is je natte droom he. islamietjes die gefaciliteerd worden in hun sprookjesdrang naar onderwerping van het andere volk.
Onderaan de streep is het ook in het belang van de samenleving. Blije Moslims zijn productieve Moslims. Wel moet het me van het hart dat goed buurschap wel heel erg van één kant moet komen hier in Nederland. Ik breng elk suikerfeest met veel liefde en plezier een bord met overheerlijke zelfgemaakte zoetigheden naar de buren. Maar eens iets terugkrijgen zit er niet in. :')

quote:
Ziek in je kop, dat ben je. Dwaas.
Pardon? :?

pi_216516010
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:13 schreef Droopie het volgende:

Dat staat in de OP: in het kader van de lessen Levensbeschouwing (in de kerndoelen ook wel eens Geestelijke Stromingen genoemd).

Gebedsrituelen zijn inderdaad van een geheel andere orde. Dat heeft niets met hypocrisie te maken, des te meer met identiteit (het is een katholieke school) en beleid.

Ik snap dat dit onderscheid soms lastig te begrijpen is.
.
pi_216516899
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:42 schreef Alpha0 het volgende:
En als je heel objectief kijkt en leest zijn de argumenten van MRWN eigenlijk niet eens zo gek. Cobbenhagenlyceum had bijvoorbeeld gewoon eerlijk moeten zeggen dat ze katholiek zijn en dus geen ruimte geven aan andere religies maar daar zijn ze te laf voor. Punt is natuurlijk dat we ons zelf als maatschappij in de hoek hebben geschilderd door dat volk de ruimte te geven en we nu keer op keer hun cultuur in onze snufferd gedrukt krijgen. Het is zó onze eigen schuld.
Punt is dat we allang alle speciaal onderwijs met geloofsachtergronden hadden moeten schrappen. Maar dat doen we ook niet.
pi_216516999
Muslim Rights Watch, is dat de Tilburgse tak van IS of van Al Quaida?
  zondag 2 februari 2025 @ 09:00:57 #258
182233 thedeedster
pi_216517032
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 08:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Punt is dat we allang alle speciaal onderwijs met geloofsachtergronden hadden moeten schrappen. Maar dat doen we ook niet.
Met dank aan CDA, CU en SGP.
  zondag 2 februari 2025 @ 09:07:06 #259
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_216517097
quote:
Volgens de woordvoerder voert de school geen consequent beleid door wel een iftar te organiseren, maar bidden niet toe te staan.
Hier hebben ze gewoon gelijk in, het is niet echt respectvol om je als organisatie alleen de leuke delen van een godsdienst toe te eigenen.

Dacht sowieso dat die iftar-hype in organisaties inmiddels wel op zijn retour was.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_216517112
quote:
15s.gif Op zondag 2 februari 2025 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Onderaan de streep is het ook in het belang van de samenleving. Blije Moslims zijn productieve Moslims. Wel moet het me van het hart dat goed buurschap wel heel erg van één kant moet komen hier in Nederland. Ik breng elk suikerfeest met veel liefde en plezier een bord met overheerlijke zelfgemaakte zoetigheden naar de buren. Maar eens iets terugkrijgen zit er niet in. :')
Radicale gewelddadige mensen zijn eisers, maar gaan met hun eisen niet naar de sterkere duo's, want ze weten dat hun eisen dan niet ingewilligd worden, met als gevolg dat zij dan hun woede bekoelen op lichamelijk gehandicapten.
pi_216517151
quote:
14s.gif Op zondag 2 februari 2025 09:07 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Hier hebben ze gewoon gelijk in, het is niet echt respectvol om je als organisatie alleen de leuke delen van een godsdienst toe te eigenen.

Dacht sowieso dat die iftar-hype in organisaties inmiddels wel op zijn retour was.
In hetzelfde Tilburg gaan de bw niet meer naar zulke vieringen toe als vrouwen en mannen gescheiden moeten zitten.
pi_216517222
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Tenzij je man bent.
Mwa, geen bier mogen drinken, in een jurk rond moeten lopen, er allemaal hetzelfde uit moeten zien, continu met je vochtige derrière in de lucht op een kleedje moeten knielen om het gejammer van één of andere bebaarde brulaap aan te moeten horen en jezelf in een bus opblazen omdat ze in de bedrijfskantine geen halal voer serveren klinkt niet echt aantrekkelijk moet ik zeggen.
pi_216517280
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 09:20 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Mwa, geen bier mogen drinken, in een jurk rond moeten lopen, er allemaal hetzelfde uit moeten zien, continu met je vochtige derrière in de lucht op een kleedje moeten knielen om het gejammer van één of andere bebaarde brulaap aan te moeten horen en jezelf in een bus opblazen omdat ze in de bedrijfskantine geen halal voer serveren klinkt niet echt aantrekkelijk moet ik zeggen.
Je vergeet het voornaamste en erg aantrekkelijk punt voor de geïndoctrineerde incelmannetjes dat er uithuwelijking plaats vind. In de normale relatiemarkt vind geen van die losers in Nederland normaliter een partner.
pi_216517695
quote:

[..]
Het is chantage… Maar zeg er niets van, want islamofobie is het grootste probleem!
  zondag 2 februari 2025 @ 10:16:11 #265
13462 BansheeBoy
pi_216517822
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is chantage… Maar zeg er niets van, want islamofobie is het grootste probleem!
Je lijkt het wat sarcastisch te brengen maar ik deel je mening zeker. We moeten hier oorzaak en gevolg niet gaan omdraaien. Je mag in het fietsenrek meisjes penetrereren en zowat een drugskartel opstarten. Maar oh wee als je wilt bidden. :N

Gekkigheid.

zondag 2 februari 2025 @ 10:17:50 #266
287741 matspontius
pi_216517837
Negeer deze user nu gewoon want zit de boel gewoon te stangen en neemt iedereen gigantisch in de maling!
"Hoka Hey!"
pi_216517849
quote:
15s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je mag in het fietsenrek meisjes penetrereren en zowat een drugskartel opstarten. Maar oh wee als je wilt bidden. :N

Gekkigheid.

van wie mag dat dan? Of loop je weer eens slap te lullen?
pi_216517853
quote:
15s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je lijkt het wat sarcastisch te brengen maar ik deel je mening zeker. We moeten hier oorzaak en gevolg niet gaan omdraaien. Je mag in het fietsenrek meisjes penetrereren en zowat een drugskartel opstarten. Maar oh wee als je wilt bidden. :N

Gekkigheid.

Doe niet zo idioot: als de school je betrapt terwijl je daar aan neuken of dealen bent heb je nog veel meer gezeik.
  zondag 2 februari 2025 @ 10:27:41 #269
13462 BansheeBoy
pi_216517926
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Doe niet zo idioot: als de school je betrapt terwijl je daar aan neuken of dealen bent heb je nog veel meer gezeik.
Grote kans dat jouw eerste kus ook tussen wat Gazelle oma fietsjes was. Laten we elkaar geen mietje noemen aub.

Bidden is schoon. Wat is het probleem.

pi_216518006
Vandaar al die aanslagen.
  zondag 2 februari 2025 @ 10:38:51 #271
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216518012
Bidden doet men maar thuis of in de moskee. En waarom worden er überhaupt iftars georganiseerd op Nederlanders scholen?

Daarnaast is het ook zorgwekkend dat Muslim Rights Watch hier weer bij betrokken is. Dit is dezelfde beweging die tijdens de pro-Palestina demonstraties met eigen groepjes security komt aanzetten die de rol van politie denken te kunnen vervullen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:30 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Je onderschat hier wel dat een deel van de autochtone Europeanen, vooral in West-Europese landen, helaas op de hand zijn van de Islamtische gemeenschappen en als het puntje bij paaltje zou komen kiezen zij ook partij zouden kiezen voor moslims en het Westen en diens Christelijk-Joodse fundamenten de rug toe keren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216518087
quote:
14s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:38 schreef HowardRoark het volgende:
Bidden doet men maar thuis of in de moskee. En waarom worden er überhaupt iftars georganiseerd op Nederlanders scholen?

Daarnaast is het ook zorgwekkend dat Muslim Rights Watch hier weer bij betrokken is. Dit is dezelfde beweging die tijdens de pro-Palestina demonstraties met eigen groepjes security komt aanzetten die de rol van politie denken te kunnen vervullen.
[..]
Je onderschat hier wel dat een deel van de autochtone Europeanen, vooral in West-Europese landen, helaas op de hand zijn van de Islamtische gemeenschappen en als het puntje bij paaltje zou komen kiezen zij ook partij zouden kiezen voor moslims en het Westen en diens Christelijk-Joodse fundamenten de rug toe keren.
Gisteren nog een discussie met @Hexagon over gehad. Islam is simpelweg een zeer gevaarlijke ideologie. Vrijheid van godsdienst zou beperkt moeten worden tot binnen de basisnormen van onze maatschappij. Maar daar gaan ook die Christenen voor liggen natuurlijk, samen met GL/PvdA D66 cs.

Islam is betonrot voor onze maatschappij. En ja, de Westerse maatschappij is veel beter dan wat de Islam te bieden heeft. Waarom denk je anders dat zovelen hier naartoe willen komen en niemand in de rij staat om naar Afghanistan te vertrekken op een enkeling na.
  zondag 2 februari 2025 @ 10:48:38 #273
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216518114
Islam neemt vooral en geeft weinig terug.
  zondag 2 februari 2025 @ 10:50:56 #274
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216518146
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gisteren nog een discussie met @:Hexagon over gehad. Islam is simpelweg een zeer gevaarlijke ideologie. Vrijheid van godsdienst zou beperkt moeten worden tot binnen de basisnormen van onze maatschappij. Maar daar gaan ook die Christenen voor liggen natuurlijk, samen met GL/PvdA D66 cs.

Islam is betonrot voor onze maatschappij. En ja, de Westerse maatschappij is veel beter dan wat de Islam te bieden heeft. Waarom denk je anders dat zovelen hier naartoe willen komen en niemand in de rij staat om naar Afghanistan te vertrekken op een enkeling na.
De Islam is zeker een gevaarlijke ideologie voor de Westerse samenleving en inderdaad bij partijen als GroenLinks-PvdA en D66 en diens electoraat zijn helaas mensen terug te vinden die de Islam willen faciliteren en zich meer thuis lijken te voelen bij de Islamtische culturen dan de Westerse en diens Christelijk-Joodse fundamenten. Daarom hekelen deze mensen ook vaak Christenen of het Christendom en zien Israël als land liever verdwijnen.

Het was ook GroenLinks-PvdA die op meerdere locaties in Nederland een hoofddoek voor boa's mogelijk wilde maken en D66 die zelfs in hun partijprogramma 'Islamitisch bankieren' mogelijk wilde maken, wat bankieren/financieren is volgens de sharia.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 2 februari 2025 @ 10:53:19 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216518187

Dan krijg je dit soort heulen-met-de-vijand-gedrag idd :').
Get woke, go broke!
  zondag 2 februari 2025 @ 10:55:44 #276
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216518226
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gisteren nog een discussie met @:Hexagon over gehad. Islam is simpelweg een zeer gevaarlijke ideologie. Vrijheid van godsdienst zou beperkt moeten worden tot binnen de basisnormen van onze maatschappij. Maar daar gaan ook die Christenen voor liggen natuurlijk, samen met GL/PvdA D66 cs.

Tja, vrijheid van godsdienst gaan inperken als in dat je mensen zonder noodzaak gaat verbieden te bidden, dat doet ons weer wat meer op Afghanistan lijken.
  zondag 2 februari 2025 @ 10:59:22 #277
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216518282
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja, vrijheid van godsdienst gaan inperken als in dat je mensen zonder noodzaak gaat verbieden te bidden, dat doet ons weer wat meer op Afghanistan lijken.
Op welke manier wordt de vrijheid van godsdienst ingeperkt? Een openbare school is simpelweg geen plek om te bidden of voor speciale gebedsruimtes. Dat geldt voor alle religieuze stromingen.

En ik wil ook wel de reden uitleggen waarom dit zo is: op een openbare school zouden kinderen en jongeren van verschillende achtergronden samen moeten kunnen komen. Dus dient neutraliteit te worden beschermd.

Als ouders een specifieke religieuze inslag willen in het onderwijs van hun kind zijn er daar genoeg andere opties voor buiten het openbare onderwijs.
  zondag 2 februari 2025 @ 11:00:45 #278
287741 matspontius
pi_216518306
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Dan krijg je dit soort heulen-met-de-vijand-gedrag idd :').
Is dit de gay parade nieuwe stijl?
"Hoka Hey!"
  zondag 2 februari 2025 @ 11:02:08 #279
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216518339
quote:
14s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op welke manier wordt de vrijheid van godsdienst ingeperkt? Een openbare school is simpelweg geen plek om te bidden of voor speciale gebedsruimtes. Dat geldt voor alle religieuze stromingen.

En ik wil ook wel de reden uitleggen waarom dit zo is: op een openbare school zouden kinderen en jongeren van verschillende achtergronden samen moeten kunnen komen. Dus dient neutraliteit te worden beschermd.

Als ouders een specifieke religieuze inslag willen in het onderwijs van hun kind zijn er daar genoeg andere opties voor buiten het openbare onderwijs.
Als je iets gaat verbieden moet daar een duidelijke goede reden voor zijn. Die zie ik niet. Het is een "probleem" oplossen dat er niet is. Dat doen ze in totalitaire landen als Afghanistan ook.
  zondag 2 februari 2025 @ 11:03:57 #280
182233 thedeedster
pi_216518369
quote:
14s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Ik protesteer!

Als agnost - en ook de atheïsten - heb ik ook recht op bidden. Ik denk dan wel niet dat het werkt, maar het gaat om het principe!

Oftewel; niks discriminatie.
  zondag 2 februari 2025 @ 11:04:08 #281
13462 BansheeBoy
pi_216518375
quote:
14s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:38 schreef HowardRoark het volgende:
Bidden doet men maar thuis of in de moskee.
Nee man. Bidden hoort op voorgeschreven tijdstippen. Dus dat is ook gewoon tijdens het werk of op school.

quote:
En waarom worden er überhaupt iftars georganiseerd op Nederlanders scholen?
Net zoals er kerstdiners en paasontbijtjes worden gegeven. We are here to stay joh. Ik vind het mooi om te zien dat dit steeds meer gemeengoed wordt. :)

zondag 2 februari 2025 @ 11:04:52 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216518394
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 11:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Als je iets gaat verbieden moet daar een duidelijke goede reden voor zijn. Die zie ik niet. Het is een "probleem" oplossen dat er niet is. Dat doen ze in totalitaire landen als Afghanistan ook.
Islamisering is geen goeie reden. OK, weten we dat ook weer.
Get woke, go broke!
pi_216518397
quote:

[..]
Vrijheid van godsdienst is geen allesomvattend recht om maar te doen en laten wat je wilt.
  zondag 2 februari 2025 @ 11:05:24 #284
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216518402
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2025 11:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Islamisering is geen goeie reden. OK, weten we dat ook weer.
Jij wordt moslim als je een ander zie bidden?
pi_216518442
quote:

[..]
Heb je het bericht niet gelezen? Bidden is toegestaan. Bepaalde rituelen niet.
  zondag 2 februari 2025 @ 11:07:48 #286
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216518456
quote:

[..]
Die heb ik net gegeven: het behouden van de neutraliteit. Nogmaals het gaat om een openbare school.

Het lijkt er sterk op dat het jou dwars lijkt te zitten dat de Islam niet wordt gefaciliteerd, maar dit heeft niets te maken met de vrijheid van religie, laat staan een totalitaire samenleving. Ook in samenleving waar de vrijheid van religie wordt gehanteerd, heb je plekken die neutraal moeten blijven.
pi_216518467
quote:

[..]
Natuurlijk zie jij het probleem niet…
  zondag 2 februari 2025 @ 11:11:10 #288
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216518522
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 11:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Natuurlijk zie jij het probleem niet…
Wat is er precies zo erg aan wat die leerling in het fietsenhok deed?

quote:
14s.gif Op zondag 2 februari 2025 11:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die heb ik net gegeven: het behouden van de neutraliteit. Nogmaals het gaat om een openbare school.

Het lijkt er sterk op dat het jou dwars lijkt te zitten dat de Islam niet wordt gefaciliteerd, maar dit heeft niets te maken met de vrijheid van religie, laat staan een totalitaire samenleving. Ook in samenleving waar de vrijheid van religie wordt gehanteerd, heb je plekken die neutraal moeten blijven.
"Behouden van de neutraliteit" is holle retoriek als je niet duidelijk maakt hoe die school nu zo gebukt gaat onder die in het fietsenhok biddende leerling.
  zondag 2 februari 2025 @ 11:13:14 #289
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216518568
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 11:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee, maar als jij niet wil inzien dat het hier nooit bij blijft en daarna andere islamitische gebruiken en regels afgedwongen gaan worden heb ik nog een brug te koop :).

Bewijs, alle andere landen waar de islam woekert.
Get woke, go broke!
  zondag 2 februari 2025 @ 11:14:47 #290
13462 BansheeBoy
pi_216518588
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 11:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, maar als jij niet wil inzien dat het hier nooit bij blijft en daarna andere islamitische gebruiken en regels afgedwongen gaan worden heb ik nog een brug te koop :).
Heb je echt gelijk in. Maar je kan het beter embracen. Want het staat te gebeuren. Sterker nog, het is al in volle gang.

zondag 2 februari 2025 @ 11:15:03 #291
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216518593
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 11:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Bewijs, alle andere landen waar de islam woekert.
Dus dan wil jij maar maatregelen invoeren die uit Afghanistan lijken te komen, zoals verbieden te bidden, dan kunnen moslims dat niet meer doen.
  zondag 2 februari 2025 @ 11:18:22 #292
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216518652
quote:
15s.gif Op zondag 2 februari 2025 11:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nee man. Bidden hoort op voorgeschreven tijdstippen. Dus dat is ook gewoon tijdens het werk of op school.
[..]
Net zoals er kerstdiners en paasontbijtjes worden gegeven. We are here to stay joh. Ik vind het mooi om te zien dat dit steeds meer gemeengoed wordt. :)

Nee hoor, bidden hoort in de moskee. En als je samenleving naar je hand wilt zetten en overal jouw religie tot de leidraad wil bestempelen, dan is het misschien tijd naar een land te gaan waar alles in het teken staat van de Islam.

En dat er hier Kerst en Pasen wordt gevierd klopt, vroeger had je ook grote vieringen van Pesach en Poerim. Nederland is namelijk een land met een Christelijk-Joodse cultuur en geen Islamitisch land.

Je mag blij zijn dat een aanzienlijk deel van vaak hogeropgeleide atheïsten met een progressief liberale en progressief linkse signatuur zo gecharmeerd zijn van de Islam, maar in landen zoals Polen, en Hongarije wacht moslims een hele andere reactie.
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 11:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Er is zeker gevaar dat de Islam zich op die manier verder kan verspreiden.
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 11:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
[..]
"Behouden van de neutraliteit" is holle retoriek als je niet duidelijk maakt hoe die school nu zo gebukt gaat onder die in het fietsenhok biddende leerling.
Zulke leerlingen zijn beter op hun plek op een Islamtische school.
  zondag 2 februari 2025 @ 11:19:18 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216518669
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 11:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dus dan wil jij maar maatregelen invoeren die uit Afghanistan lijken te komen, zoals verbieden te bidden, dan kunnen moslims dat niet meer doen.
Lulkoek, alleen verbieden op openbare scholen etc, wat je thuis doet moet je zoals altijd helemaal zelf weten.
Get woke, go broke!
  zondag 2 februari 2025 @ 11:20:32 #294
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216518691
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 11:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is ergens wel bijzonder dat je het verdedigen van neutraliteit wilt vergelijken met Afghanistan en ruimte maken voor de Islam probeert te verdedigen. Dan zit jij met jouw standpunt namelijk het meest in de richting van de Afghaanse samenleving.
  zondag 2 februari 2025 @ 11:23:50 #295
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216518733
De volgende stappen die nu genomen gaan worden:

• Leiding ontvangt de Muslim Right watch en gaat in gesprek
• Muslim Right Watch is uiteraard niet tevreden met de uitleg, schreeuwt islamofogie, racisme en discriminatie
• Muslim Right watch treedt in contact met de moslimjongeren en legt uit dat het volgens de Islam hun recht is om te bidden waar en wanneer ze maar willen
• Jongens gaan toch bidden in het fietsenhok
• Leiding verontwaardigt, reageert en onderneemt actie
• Moslimjongeren trekken aan de bel bij Muslim Right Watch "WiJ wOrDEn GeD1sCriMiN33rT11!!11!"
• Muslim Right Watch maakt een rel en escaleert.
• Denk gaat kamervragen stellen en zegt dat Nederland zich moet schamen voor het racisme dat in dit land onder de autochtone bevolking leeft.

etc.
etc.
etc.

Het houdt niet op, niet vanzelf.
pi_216518740
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 11:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een ritueel, dat dagelijks uitgevoerd gaat worden? Lijkt mij logisch dat je zoiets direct dient te stoppen voordat andere moslims zich gaan aansluiten (deels vanwege peer pressure, want anders geen goede moslim). Vervolgens menen ze rechten te hebben en willen ze niet gestoord worden, ook niet als iemand gewoon zijn fiets wil pakken. Dan is de lokatie niet meer goed genoeg en eist men een gebedsruimte…

Vergezocht? Dat zou je denken. Maar de praktijk leert: geef ze een vinger…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')