Sinds de moord op Theo van Gogh ben ik gaan inzien dat de islam een groot gevaar vormt voor de westerse samenlevingen. Dat beeld is in al die jaren alleen maar sterker geworden. De mate van islamisering nu was toentertijd nog ondenkbaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal idd. Het lijkt wellicht al lang veels te laat.
Gelukkig voeren we deze discussie alleen al op FOK! pas 25 jaar, het was niet te voorzien, niemand zag dit aankomen.
We hebben dan ook decennia te horen gekregen vanuit zowel politiek als media dat diversiteit onze kracht is, de islam bij Europa hoort en dat iedereen die het daarmee oneens is een Nazi is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Sinds de moord op Theo van Gogh ben ik gaan inzien dat de islam een groot gevaar vormt voor de westerse samenlevingen. Dat beeld is in al die jaren alleen maar sterker geworden. De mate van islamisering nu was toentertijd nog ondenkbaar.
Want alle veganisten eten per definitie glutenvrij? Geen soja? Geen noten en pinda’s? Belachelijk idee natuurlijk verder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Was als grapje bedoeld, maar nu ik er over nadenk... Waarom niet gewoon alle kantines veganistisch? Het heeft werkelijk geen enkel nadeel.
> je hebt geen aparte gerechten meer nodig voor mensen met dieet-restricties
Idd, van die "verwarde" moslims zullen er hier ook wel rondlopen..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Meest misselijke vind ik de oproepen om de directeur te ‘benaderen’. Krijg daar Paty flashbacks van.
https://www.ad.nl/buitenl(...)tot-islam~a8612c2b4/quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend hoe fanatiek rechtse mensen zijn op het fantaseren over fictieve gebeurtenissen die ze zelf bedacht hebben.
Het houdt niet op....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:22 schreef thedeedster het volgende:
Salamitactiek; gewoon stapje voor stapje, steeds weer verder en verder.
Deze tactiek is over de hele wereld al met helaas veel succes toegepast, maar nee, in Nederland/Europa zal het allemaal niet zo'n vaart lopen, dat is hier totaal onmogelijk etc etc etc.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het houdt niet op....
[ afbeelding ]
Gaat hier ook lukken man. Vroeger zag je op een hele school een hoofddoekje. Nu zie je zelfs cassiëres en tandartsen met hoofddoekjes. We are here to stay. En ik ben ontzettend fier en mals met deze ontwikkelingen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze tactiek is over de hele wereld al met helaas veel succes toegepast, maar nee, in Nederland/Europa zal het allemaal niet zo'n vaart lopen, dat is hier totaal onmogelijk etc etc etc.
Je fiets stallen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:37 schreef Socios het volgende:
Ik deed vroeger heul andere dingen in het fietsenhok.
Of. We gaan over op massale deportatie, dat kan ook nogquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gaat hier ook lukken man. Vroeger zag je op een hele school een hoofddoekje. Nu zie je zelfs cassiëres en tandartsen met hoofddoekjes. We are here to stay. En ik ben ontzettend fier en mals met deze ontwikkelingen.
Eigenlijk kan je het beter gaan faciliteren dan tegen beter weten je hakken in het zat zettend voor iets wat toch wel gaat gebeuren. Sterker het gebeurt al.²
Ons voorland; exacte kopie van wat hier aan het gebeuren is. Video duurt slechts 5! minuten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:47 schreef HeatWave het volgende:
Deze tactiek is over de hele wereld al met helaas veel succes toegepast, maar nee, in Nederland/Europa zal het allemaal niet zo'n vaart lopen, dat is hier totaal onmogelijk etc etc etc.
Dit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:45 schreef HeatWave het volgende:
En hier gaan we weer, doordrammen, op elk vlak, en daarbij lekker hard islamofobie roepen.
En maar raar opkijken als PVV, AfD, Trump etc meer en meer stemmen krijgen wereldwijd.
We zijn geen slachtoffer. We zijn een trots volk met een sterke identiteit. Als we niet in het fietsenhok mogen bidden lopen we toch lekker tot 1 meter na het schoolplein en rollen daar onze gebedskleed uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:54 schreef Red_85 het volgende:
Rot toch op met dat altijd maar het slachtoffertje te spelen.
Ga weg man, smerige.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We zijn geen slachtoffer. We zijn een trots volk met een sterke identiteit. Als we niet in het fietsenhok mogen bidden lopen we toch lekker tot 1 meter na het schoolplein en rollen daar onze gebedskleed uit.
Prima.²
Nee, dat is nu juist niet wat die islamitische leerlingen doen. Ze stappen in plaats daarvan naar de rechter om af te dwingen dat ze op hun middelbare school kunnen bidden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We zijn geen slachtoffer. We zijn een trots volk met een sterke identiteit. Als we niet in het fietsenhok mogen bidden lopen we toch lekker tot 1 meter na het schoolplein en rollen daar onze gebedskleed uit.
Prima.²
In de begintijd heb ik op de FP best wel wat stevige posts geplaatst die niet werden weggehaald. Dan praten we echt over 2003 ofzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:29 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Waarbij er op FOK zeker in het begin nog flink gecensureerd werd.
Akoestisch gesekstquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Gekkigheid. Fietsenstallingen: al sinds mensenheugenis wordt er gesnoven, gerookt, geblowd en akoestisch gesekst en gezoend. Maar oh wee als je er in je eigen tijd wilt bidden.
Mensen, mensen. Wen er maar aan, we are here to stay. Je kan vandaag moeilijk doen. Maar we gaan bidden. Of je wilt of niet.²
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Bidden is op het Cobbenhagenlyceum dus niet toegestaan. Maar ze doen natuurlijk wel mee met Paarse Vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |