Ja, da's waar, en het zijn allemaal de intelligentste mensen als Arnoud van Doorn, zulk verlies, dat moet ik je nageven.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een inconvenient truth voor velen, en wellicht ook voor jouw hoofd. Maar het aantal bekeringen alleen al is significant. Alleen al in mijn vriendenkring struikel je over de Bassies en Stefans die nu Redouan Abdurrhman heten.²
Nee hoor, dat is helemaal niet aan de hand, ik heb je al eerder een link gegeven die aantoonde dat er steeds meer moslims zijn die het geloof verlaten, maar je blijft maar doordrammen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een inconvenient truth voor velen, en wellicht ook voor jouw hoofd. Maar het aantal bekeringen alleen al is significant. Alleen al in mijn vriendenkring struikel je over de Bassies en Stefans die nu Redouan Abdurrhman heten.²
Het enige dat Banshee aanbidt is z'n penis.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is helemaal niet aan de hand, ik heb je al eerder een link gegeven die aantoonde dat er steeds meer moslims zijn die het geloof verlaten, maar je blijft maar doordrammen.
Je bent echt een zwakzinnig persoon, zoek eens hulp.
In mijn vriendenkring struikel je over de mensen die DEUS VULT zeggen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een van de jongens zit op het Gymnasium. De andere heeft een HBO studie afgerond. Ik kijk er met gepaste trots naar. Ik sta ook voor ze klaar wanneer nodig. Ze zijn familie geworden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, da's waar, en het zijn allemaal de intelligentste mensen als Arnoud van Doorn, zulk verlies, dat moet ik je nageven.
Eerlijk gezegd heb ik het idee dat hij een vagina heeft, met een redelijke hoeveelheid zand aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het enige dat Banshee aanbidt is z'n penis.
Er komt een clash, dat geloof ik wel. Maar autochtonen nemen geen kinderen om ze die ellende te vermijden, moslims nemen extra kinderen om ze als martelaar te kunnen laten eindigen. Wij zijn niet meer opgewassen tegen de Islamquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat gaat gebeuren, geloof het maar.
Jawel hoor. Want wanneer die gozers zelf aan het werk moeten en doorkrijgen dat je een maatschappij niet kunt runnen op basis van 24 uur per dag religieus miepen, is het zo klaar...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er komt een clash, dat geloof ik wel. Maar autochtonen nemen geen kinderen om ze die ellende te vermijden, moslims nemen extra kinderen om ze als martelaar te kunnen laten eindigen. Wij zijn niet meer opgewassen tegen de Islam
Ook met meer lichamen winnen ze geen oorlogen. Israël heeft net weer een glorieus islamitisch leger verpletterd. Gaza bestaat straks niet meer.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er komt een clash, dat geloof ik wel. Maar autochtonen nemen geen kinderen om ze die ellende te vermijden, moslims nemen extra kinderen om ze als martelaar te kunnen laten eindigen. Wij zijn niet meer opgewassen tegen de Islam
Goh, allemaal jongens...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een van de jongens zit op het Gymnasium. De andere heeft een HBO studie afgerond. Ik kijk er met gepaste trots naar. Ik sta ook voor ze klaar wanneer nodig. Ze zijn familie geworden.²
Er zijn toch genoeg islamitische landen die gewoon voortbestaanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel hoor. Want wanneer die gozers zelf aan het werk moeten en doorkrijgen dat je een maatschappij niet kunt runnen op basis van 24 uur per dag religieus miepen, is het zo klaar...
Ik sta ook klaar wanneer het nodig is, ik loop tegenwoordig bewapend over straat. Als iemand van jouw 'familie' uit is op bullshit kunnen ze het krijgen ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een van de jongens zit op het Gymnasium. De andere heeft een HBO studie afgerond. Ik kijk er met gepaste trots naar. Ik sta ook voor ze klaar wanneer nodig. Ze zijn familie geworden.²
en die staan op alle lijstjes onderaan met zo ongeveer alles... niet echt een lekkere graadmeter welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn toch genoeg islamitische landen die gewoon voortbestaan
Met backup van de vs. En het is enkel uitstel. Er zijn meer Palestijnen dan voor deze oorlogquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:48 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ook met meer lichamen winnen ze geen oorlogen. Israël heeft net weer een glorieus islamitisch leger verpletterd.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met backup van de vs. En het is enkel uitstel. Er zijn meer Palestijnen dan voor deze oorlog
Ja dat zijn we wel, als de neuzen maar dezelfde kant op staanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee… ergens in de middenmoot eerderquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en die staan op alle lijstjes onderaan met zo ongeveer alles... niet echt een lekkere graadmeter wel
Hoop zusters ook. Van Linda naar Aicha. Of van Angela naar Khadija. Mooi man.quote:
Dat doen ze helemaal niet en dat gaat ook niet gebeurenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dat zijn we wel, als de neuzen maar dezelfde kant op staan
Oh je bent een concern troll. Laat ook maar.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met backup van de vs. En het is enkel uitstel. Er zijn meer Palestijnen dan voor deze oorlog
Ik snap wel waarom als je in Overvecht woont.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik sta ook klaar wanneer het nodig is, ik loop tegenwoordig bewapend over straat. Als iemand van jouw 'familie' uit is op bullshit kunnen ze het krijgen ook.
Nope... ze bungelen werkelijk met alles onderaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee… ergens in de middenmoot eerder
In je - waarschijnlijk natte - droompjesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoop zusters ook. Van Linda naar Aicha. Of van Angela naar Khadija. Mooi man.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |