Want?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom als je in Overvecht woont.
Zoveel zusters afgelopen jaren mogen verwelkomen in de Islam. En van alle gezindten hè.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In je - waarschijnlijk natte - droompjes
In la-la-la-land ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoveel zusters afgelopen jaren mogen verwelkomen in de Islam. En van alle gezindten hè.#Fier.
²
Die fundi's willen alles in dienst stellen van dat middeleeuwse geloof.quote:
Ik denk dat je gelijk hebt. In de islam staat het gezin centraal en de islam hecht veel waarde aan het krijgen van kinderen, terwijl de westerse cultuur de letterbakgemeenschap centraal stelt. Dan is het logisch dat de islam gaat winnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
We zijn onderweg een Islamitisch land te worden.
Gewoon door blijven gaan met je leugens kneus, je kan zo aan de bak in Pallywood.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoveel zusters afgelopen jaren mogen verwelkomen in de Islam. En van alle gezindten hè.#Fier.
²
Dat is het grote probleem van muzzels. Alles moet ter dienste staan van islam. Daarom gaat multiculti ook niet werken (althans multiculti waarvan moslems deel uitmaken).quote:
Niet echt... want er moet ook gewerkt worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. In de islam staat het gezin centraal en de islam hecht veel waarde aan het krijgen van kinderen, en in de westerse cultuur staat de letterbakgemeenschap centraal. Dan is het logisch dat de islam gaat winnen.
Concern troll v2quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. In de islam staat het gezin centraal en de islam hecht veel waarde aan het krijgen van kinderen, terwijl de westerse cultuur de letterbakgemeenschap centraal stelt. Dan is het logisch dat de islam gaat winnen.
Precies dit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. In de islam staat het gezin centraal en de islam hecht veel waarde aan het krijgen van kinderen, terwijl de westerse cultuur de letterbakgemeenschap centraal stelt. Dan is het logisch dat de islam gaat winnen.
Ik denk dat jij een gekkie bent.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Islamofobie en racisme pakken we hier kei hard aan. U kunt bericht verwachten van het Openbaar Ministerie.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:02 schreef Richestorags het volgende:
Waarom is mijn reactie weggehaald?
Die ongein is wel op zijn retour, zie de VS, en wij zullen volgen. We volgenden net zo braaf toen het hele LGBTQ+ op kwam zetten, dus het zal ook hier binnenkort over zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. In de islam staat het gezin centraal en de islam hecht veel waarde aan het krijgen van kinderen, en in de westerse cultuur staat de letterbakgemeenschap centraal. Dan is het logisch dat de islam gaat winnen.
Nee hoofdje, het is echt waar. Serieus. En dit is nog alleen maar in mijn kleine innercircle.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon door blijven gaan met je leugens kneus, je kan zo aan de bak in Pallywood.
🤣😅🤣quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Islamofobie en racisme pakken we hier kei hard aan. U kunt bericht verwachten van het Openbaar Ministerie.
Ik vind het facinerend joh. Dat hoe meer er wordt afgegeven op de Islam hoe aantrekkelijker het wordt. Dus ga vooral zo door met zijn allen hier.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Schattig wel dat onze moslim-heren nog steeds denken dat al die vrijgevochten mannen, vrouwen, homo's en andersdenkenden zich gaan laten ringeloren door de opvattingen van middeleeuwse debielen en hun haat jegens alles en iedereen!
He, dat komt bekend voorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
He wat grappig, dit is weer zo'n topic waarbij je louter door de titel te lezen al kunt bedenken dat het hier niet om christenen gaat die eventjes voor het eten willen bidden.
Er is niets aantrekkelijk aan de islam.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het facinerend joh. Dat hoe meer er wordt afgegeven op de Islam hoe aantrekkelijker het wordt. Dus ga vooral zo door met zijn allen hier.²
Onhygiënische mensen mogen toch niet werken in de voedingsindustrie. We hoeven ons dus niet druk te maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
De islam wil overheersen, niet meer, niet minder.
Jouw innercircle is incest, daar ga ik me verre van buiten houden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee hoofdje, het is echt waar. Serieus. En dit is nog alleen maar in mijn kleine innercircle.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |