Das waar ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Alsof je die keuze hebt. Het is klokslag zes over half drie en de minaret schreeuwt dat je moet. Tja en als je moet dan moet je.
Uiteraard elektrisch versterkt uitgebraakt over de halve stad, want dat is een eeuwenoude traditiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Alsof je die keuze hebt. Het is klokslag zes over half drie en de minaret schreeuwt dat je moet. Tja en als je moet dan moet je.
We zijn wel een beetje de softe kant op gegaan de laatste tijd vind je ook niet? We hebben met ons laten spelen,quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Komt goed. In principe hebben we elke thuiswedstrijd gewonnen.
In Frankrijk zijn ze de pan in gehakt , Spanje zijn ze uitgetrapt, Vlad heeft de Ottomanen een koekje van eigen deeg gegeven na als vazal aan het hof te hebben gediend en de Polen hebben hun huzarenstukje bij Wenen gedaan.
De Ottomaanse campagnes in Rusland waren ook niet zo heel succesvol.
Ik stel zelf meer een cultuurbenadering voor. Onze eigen cultuur maximaal uitdragen en die van hen niet erkennen of valideren. Geen subsidie, niks. Doen alsof ze er niet zijn. Behalve als een imam weer wat haat spuwt. Dan mag die op het eerste vliegtuig terug. Ik zie nog wel een kentering komen. Ze gaan namelijk altijd te ver. In Europa is dat nooit met succes gepaard gegaan.
En dat terwijl we notabene door een moslim zelf zijn gewaarschuwdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
We zijn wel een beetje de softe kant op gegaan de laatste tijd vind je ook niet? We hebben met ons laten spelen,
quote:It mentions a warning from UAE Foreign Minister HH Sheikh Abdullah bin Zayed from 2017, where he cautioned Europe about countries potentially becoming "incubators of terrorism" due to inadequate handling of extremism, which is now being tied to the current political climate in Europe as highlighted by Musk's statement
Zo vaak in de openbare ruimte gebeden. Ik sluit niet uit dat het ook voor jouw chaletje is gebeurt.quote:
Waar bid je voor? wijven?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo vaak in de openbare ruimte gebeden. Ik sluit niet uit dat het ook voor jouw chaletje is gebeurt.²
Natuurlijk niet. Het is wachten op de Nederlandse Samuel Paty.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:01 schreef Nober het volgende:
Worden Ronald Verschuren en het schoolgebouw permanent bewaakt?
Ja een gevolg van het WO2 trauma. Maar trauma's kunnen worden geheeld. De moslimterreur kan steeds moeilijker onder het tapijt worden geschoven en het lijkt te escaleren nog voordat ze ook maar in de buurt zijn van een meerderheid, laat staan een grootschalige minderheid.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
We zijn wel een beetje de softe kant op gegaan de laatste tijd vind je ook niet? We hebben met ons laten spelen,
Langzaam maar zeker gaan we steeds verder naar de klote.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:12 schreef Richestorags het volgende:
Ja een gevolg van het WO2 trauma. Maar trauma's kunnen worden geheeld. De moslimterreur kan steeds moeilijker onder het tapijt worden geschoven en het lijkt te escaleren nog voordat ze ook maar in de buurt zijn van een meerderheid, laat staan een grootschalige minderheid.
Wij hebben met ons laten spelen maar zij overspelen hun hand.
Stapje voor stapje zie je ook de salami tactiek van de andere kant. In Duitsland en Scandinavië begint men wakker te worden met Denemarken dat voorop loopt maar Finland volgt en ook Zweden heeft een 180 gedaan. Dit is slechts het begin, reken maar dat steeds vaker het debat hierover zal gaan en dat steeds meer zaken langzaam genormaliseerd gaan worden.
In Nederland heeft men een duidelijk signaal afgegeven, hoewel de huidige partijen te kut zijn om hier iets mee te doen. Het signaal is er echter en we gaan niet ineens terug naar Jetten. Of Jetten zal met een hardere lijn moeten komen en dan wordt hij dus gedwongen door de tijdsgeest dat hij zich aanpast. Wat dat betreft is de geest uit de fles in de politiek denk ik.
In Centraal en Oost-Europa motten ze moslims sowieso niet. Europa is ook langzaam (maar gestaag) aan het herbewapenen.
Wie herinnert zich nog Hans van Wieren. 21 jaar geleden alweer. Dat had weliswaar geen directe geloofsmotivatie, maar wel een dader die zich gekrenkt voelde. Wie voelen zich ook al weer heel snel beledigd door van alles en nog wat, en uiten dat met name met dreigen en agressie? Juist.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:11 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is wachten op de Nederlandse Samuel Paty.
Eens. Voor Pim was de wond er al en na Pim is het gewoon doorge-etterd. Verschil is dat toen Pim opkwam we het nog te goed hadden. Dat is nu ook langzaam aan het veranderen. Zoals ik al zei, mijn inschatting is dat de moslims hun hand overspelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker gaan we steeds verder naar de klote.
#ZachteHeelmeesters
Was dat niet die vent die door die Turk in Den Haag werd neergeschoten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wie herinnert zich nog Hans van Wieren. 21 jaar geleden alweer. Dat had weliswaar geen directe geloofsmotivatie, maar wel een dader die zich gekrenkt voelde. Wie voelen zich ook al weer heel snel beledigd door van alles en nog wat, en uiten dat met name met dreigen en agressie? Juist.
In een discussie met een voor redelijkheid en compromis openstaande geloofsstroming zou dat een prima oplossing zijn. Maar ja, deze geloofsstroming wil altijd meer. Die moet dus heel kort worden gehouden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:21 schreef Droopie het volgende:
Geef die jongelui de mogelijkheid om tijdens hun pauze even in het economie lokaal even te bidden.
Fophef dit zeg
Blijven kruipen voor die religie.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:21 schreef Droopie het volgende:
Geef die jongelui de mogelijkheid om tijdens hun pauze even in het economie lokaal even te bidden.
Fophef dit zeg
Het zijn net de zombies in From Dusk till Dawnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Eens. Voor Pim was de wond er al en na Pim is het gewoon doorge-etterd. Verschil is dat toen Pim opkwam we het nog te goed hadden. Dat is nu ook langzaam aan het veranderen. Zoals ik al zei, mijn inschatting is dat de moslims hun hand overspelen.
In steeds meer westerse landen komt het besef dat een zekere Achterlijke Cultuur onze beschaving bedreigt. Kiezers stemmen steeds rechtser, dat zie je niet alleen in NL.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
We moeten onszelf weer onder een vlag verenigen (voor mijn part de christelijke) en het islamitische juk uit onze landen verdrijven zoals onze voorvaderen dat ook deden.
Alsof dit gaat om een school die perse geen gebed wil. Waarschijnlijk een handjevol relschoppers die het lopen afdwingen. Maar ja, dat kun je niet benoemen, en je moet neutraal blijven, dus dan maar dit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:21 schreef Droopie het volgende:
Fophef dit zeg
Zweden is al volledig overgeleverd aan tuig uit 3e wereld culturen. Volledig verloren. Eigen schuld.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan krijg je dit dus:
[ x ]
Aantrekkelijk zeg.
Sweden firstquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:29 schreef Scorpie het volgende:
Zweden is al volledig overgeleverd aan tuig uit 3e wereld culturen. Volledig verloren. Eigen schuld.
Anno 2025 mag je verwachten (althans ik verwacht dat) dat de mens niet meer gelooft in sprookjesboeken geschreven 2000+ jaar geleden door iemand waarvan je niet zeker weet of die helemaal 100% is. Het tegendeel is helaas waar.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:24 schreef hb64 het volgende:
[..]
In steeds meer westerse landen komt het besef dat een zekere Achterlijke Cultuur onze beschaving bedreigt. Kiezers stemmen steeds rechtser, dat zie je niet alleen in NL.
Onder christelijke vlag lijkt mij geen goed idee. We hebben er 2000 jaar over gedaan om onder de christlijke juk uit te komen. Dat moeten we niet omdraaien. Als we religies van hun privileges af willen helpen moet gaat de C-stroming in de politiek niet meewerken.
Ik ben benieuwd wanneer de politiek in beweging komt. Tot nu toe blijft het vooral bij woorden. Aan de andere kant van de grote plas zien we meer actiebereidheid.
Wel een iftar organiseren voor de goede sier naar buiten. Maar een belangerijke pilaar voor een gelovige moslim verbieden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In een discussie met een voor redelijkheid en compromis openstaande geloofsstroming zou dat een prima oplossing zijn. Maar ja, deze geloofsstroming wil altijd meer. Die moet dus heel kort worden gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |