Pfffff, dat is een lastige hoor. Ik wijs je oplossing ook niet echt af. Ik zie echt je oplossingsgerichtheid wel, en die waardeer ik.quote:
Dat is nou het punt. Als die mensen eenmaal kantelen door ervaringen die ze niet meer kunnen negeren is het hek van de dam. Ze verbergen hun racisme met holle frasen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop het maar ik betwijfel het. De D66'er werkt 40 uur en zit alleen in de eigen bubble en bluesky. Ach we moeten die mensen toch helpen gezwets je kent het wel.
"Jij bent welkom in mijn land", maar wel op een andere plek dan waar ik woon.
En dan als moslim gaan klagen dat het een katholieke school is. Waarom naar een katholieke school gaan als je moslim bent?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wel een iftar organiseren voor de goede sier naar buiten. Maar een belangerijke pilaar voor een gelovige moslim verbieden.
Nogal hypocriet, met als reden, straks willen ze allemaal bidden.
Dan kan je ze net goed weigeren ja.
Zou niet weten waarom. Scheiding kerk en staat. Deal with it.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:09 schreef Droopie het volgende:
Ik ben niet blind voor de gevaren van de islam, maar het volgende filmpje dekt de lading voor mij wel.
Dan kan je prima een gebedsruimte geven aan goede scholier die zijn geloof wil belijden.
[ x ]
Omdat het een goede school is?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
En dan als moslim gaan klagen dat het een katholieke school is. Waarom naar een katholieke school gaan als je moslim bent?
Ah dus je vind het hele verhaaltje uit Mohammeds psychose ook maar grote bullshit?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je matige poging tot humor is geland, lees dan dit stukje echte inhoud:
Moslims delen veel waarden met Christenen/Katholieken. Zoals:
• Geloof in één God
• Morele en ethische Waarden
• Discipline en structuur
Deze zaken komen ruim aan bod bij de opvoeding/vorming van de leerlingen.²
Nee, het is rupsje nooit genoeg.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Omdat het een goede school is?
Waarom dan wel een Iftar?
Dat getuigt van hypocrisie.
Mooi dat je er voor uitkomt. Gelukkig zien we steeds meer dat dat geen goede ontwikkeling is. Geloof is ook maar een mening die nimmer gefaciliteerd mag worden als prevalerend.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We draaien nu ook aan de knoppen. Maar ik waardeer je dappere opstelling. Ik kijk er anders tegenaan. Accepteer de nieuwe realiteit en faciliteer waar mogelijk.²
En toch zie ik het niet gebeuren. Heel Centraal en Oost-Europa is vrij van deze nonsens en zal dat ook blijven. Dat alleen al is een enorme tegenhanger.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Pfffff, dat is een lastige hoor. Ik wijs je oplossing ook niet echt af. Ik zie echt je oplossingsgerichtheid wel, en die waardeer ik.
Maar ik vrees dat dit echt de ondergang van Europa en de Westerse Beschaving wordt. Ik had al eerder die video gepost hoe het in Libanon is verlopen. We zijn hier met onze Christelijke waarden, of je nou Christen bent of niet geen match voor deze groep die tekeer kan gaan zoals je dat op 7 Oktober hebt gezien.
En zo'n ontwikkeling gaat heel geleidelijk. Engeland loopt voor op ons en die hebben het al heel moeilijk, en in Zweden hebben ze het gewoon al te zwaar. En op een gegeven moment vindt er een soort machtsomslag plaats en dan is het zeg maar klaar. En ik vermoed dat dat ons lot is van de gastvrijheid, welwillendheid en tolerantie die we in deze Christelijke landen getoond hebben.
En daar kun je zoals ik het zie gewoon niks aan doen. Je kunt soms wel iets willen, maar dat wil niet altijd zeggen dat dat realiseerbaar is. Maar Islam en Christendom alsook Jodendom gaan niet samen, die is iedereen wss wel duidelijk. En de een zal de ander uiteindelijk opvreten.
Mooie post!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:30 schreef Richestorags het volgende:
En toch zie ik het niet gebeuren. Heel Centraal en Oost-Europa is vrij van deze nonsens en zal dat ook blijven. Dat alleen al is een enorme tegenhanger.
Verder hebben die Christelijke normen en waarden Europeanen er nooit van weerhouden hele continenten te onderwerpen en vooral heel veel oorlog te voeren. Met elkaar en met iedereen. De Duitsers gingen nog als beesten tekeer tot 80 jaar geleden. Ik zie vooral een bevriezing door het WO2 trauma. Maar dat begint langzaam te ontdooien. Niet dat ik pleit voor dat we morgen oorlog gaan voeren en al helemaal niet dat we de Duitse kant op gaan, maar als de shit the fan hit twijfel ik er niet aan dat Europa nog steeds twee / drie maten te groot is.
Zweden is juist het meeste gedraaid na hun mislukte experiment. Numeriek zijn Europeanen nog steeds overal zwaar in de meerderheid en dat gaat niet ineens veranderen. Je merkt aan stemgedrag dat de opinie langzaam verandert. Dat gaat niet beter worden want a) de moslims beginnen zich steeds kutter te gedragen en b) de levensomstandigheden zijn er niet beter op geworden. Er komt een tijd dat we het in rap tempo niet meer gaan accepteren en daar zijn we nu langzaam naar aan het toewerken.
Ik heb goede hoop
Dat zien we iddquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als Moslim verricht ik de rituele wassing voor het gebed meerdere malen per dag. Ik durf te stellen dat mijn verse voetjes schoner zijn dan jouw gezichtje. Dus verzin aub iets nieuws. Ik zal je helpen: verzin iets wat daadwerkelijk hout snijdt. Voor de rest zit er best een goede kop op.²
Kijk eens aan. 'faciliteer waar mogelijk.' Dat is je natte droom he. islamietjes die gefaciliteerd worden in hun sprookjesdrang naar onderwerping van het andere volk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We draaien nu ook aan de knoppen. Maar ik waardeer je dappere opstelling. Ik kijk er anders tegenaan. Accepteer de nieuwe realiteit en faciliteer waar mogelijk.²
Onderaan de streep is het ook in het belang van de samenleving. Blije Moslims zijn productieve Moslims. Wel moet het me van het hart dat goed buurschap wel heel erg van één kant moet komen hier in Nederland. Ik breng elk suikerfeest met veel liefde en plezier een bord met overheerlijke zelfgemaakte zoetigheden naar de buren. Maar eens iets terugkrijgen zit er niet in.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk eens aan. 'faciliteer waar mogelijk.' Dat is je natte droom he. islamietjes die gefaciliteerd worden in hun sprookjesdrang naar onderwerping van het andere volk.
Pardon?quote:Ziek in je kop, dat ben je. Dwaas.
Dat staat in de OP: in het kader van de lessen Levensbeschouwing (in de kerndoelen ook wel eens Geestelijke Stromingen genoemd).quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:13 schreef Droopie het volgende:
Waarom dan wel een Iftar?
Dat getuigt van hypocrisie.
Punt is dat we allang alle speciaal onderwijs met geloofsachtergronden hadden moeten schrappen. Maar dat doen we ook niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:42 schreef Alpha0 het volgende:
En als je heel objectief kijkt en leest zijn de argumenten van MRWN eigenlijk niet eens zo gek. Cobbenhagenlyceum had bijvoorbeeld gewoon eerlijk moeten zeggen dat ze katholiek zijn en dus geen ruimte geven aan andere religies maar daar zijn ze te laf voor. Punt is natuurlijk dat we ons zelf als maatschappij in de hoek hebben geschilderd door dat volk de ruimte te geven en we nu keer op keer hun cultuur in onze snufferd gedrukt krijgen. Het is zó onze eigen schuld.
Met dank aan CDA, CU en SGP.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Punt is dat we allang alle speciaal onderwijs met geloofsachtergronden hadden moeten schrappen. Maar dat doen we ook niet.
Hier hebben ze gewoon gelijk in, het is niet echt respectvol om je als organisatie alleen de leuke delen van een godsdienst toe te eigenen.quote:Volgens de woordvoerder voert de school geen consequent beleid door wel een iftar te organiseren, maar bidden niet toe te staan.
Radicale gewelddadige mensen zijn eisers, maar gaan met hun eisen niet naar de sterkere duo's, want ze weten dat hun eisen dan niet ingewilligd worden, met als gevolg dat zij dan hun woede bekoelen op lichamelijk gehandicapten.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onderaan de streep is het ook in het belang van de samenleving. Blije Moslims zijn productieve Moslims. Wel moet het me van het hart dat goed buurschap wel heel erg van één kant moet komen hier in Nederland. Ik breng elk suikerfeest met veel liefde en plezier een bord met overheerlijke zelfgemaakte zoetigheden naar de buren. Maar eens iets terugkrijgen zit er niet in.²
In hetzelfde Tilburg gaan de bw niet meer naar zulke vieringen toe als vrouwen en mannen gescheiden moeten zitten.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hier hebben ze gewoon gelijk in, het is niet echt respectvol om je als organisatie alleen de leuke delen van een godsdienst toe te eigenen.
Dacht sowieso dat die iftar-hype in organisaties inmiddels wel op zijn retour was.
Mwa, geen bier mogen drinken, in een jurk rond moeten lopen, er allemaal hetzelfde uit moeten zien, continu met je vochtige derrière in de lucht op een kleedje moeten knielen om het gejammer van één of andere bebaarde brulaap aan te moeten horen en jezelf in een bus opblazen omdat ze in de bedrijfskantine geen halal voer serveren klinkt niet echt aantrekkelijk moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er is niets aantrekkelijk aan de islam.
Tenzij je man bent.
Je vergeet het voornaamste en erg aantrekkelijk punt voor de geïndoctrineerde incelmannetjes dat er uithuwelijking plaats vind. In de normale relatiemarkt vind geen van die losers in Nederland normaliter een partner.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:20 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Mwa, geen bier mogen drinken, in een jurk rond moeten lopen, er allemaal hetzelfde uit moeten zien, continu met je vochtige derrière in de lucht op een kleedje moeten knielen om het gejammer van één of andere bebaarde brulaap aan te moeten horen en jezelf in een bus opblazen omdat ze in de bedrijfskantine geen halal voer serveren klinkt niet echt aantrekkelijk moet ik zeggen.
Het is chantage… Maar zeg er niets van, want islamofobie is het grootste probleem!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Meest misselijke vind ik de oproepen om de directeur te ‘benaderen’. Krijg daar Paty flashbacks van.
Je lijkt het wat sarcastisch te brengen maar ik deel je mening zeker. We moeten hier oorzaak en gevolg niet gaan omdraaien. Je mag in het fietsenrek meisjes penetrereren en zowat een drugskartel opstarten. Maar oh wee als je wilt bidden.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is chantage… Maar zeg er niets van, want islamofobie is het grootste probleem!
van wie mag dat dan? Of loop je weer eens slap te lullen?quote:Op zondag 2 februari 2025 10:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je mag in het fietsenrek meisjes penetrereren en zowat een drugskartel opstarten. Maar oh wee als je wilt bidden.
Gekkigheid.²
Doe niet zo idioot: als de school je betrapt terwijl je daar aan neuken of dealen bent heb je nog veel meer gezeik.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je lijkt het wat sarcastisch te brengen maar ik deel je mening zeker. We moeten hier oorzaak en gevolg niet gaan omdraaien. Je mag in het fietsenrek meisjes penetrereren en zowat een drugskartel opstarten. Maar oh wee als je wilt bidden.
Gekkigheid.²
Grote kans dat jouw eerste kus ook tussen wat Gazelle oma fietsjes was. Laten we elkaar geen mietje noemen aub.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Doe niet zo idioot: als de school je betrapt terwijl je daar aan neuken of dealen bent heb je nog veel meer gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |