abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216379211
quote:
Trump bedigd als president
Donald Trump is voor de tweede keer bedigd als president van de Verenigde Staten. Hij werd direct daarna gefeliciteerd door nu oud-president Biden. Buiten het Capitol klonken saluutschoten om de machtswisseling te markeren.

Trump gebruikte twee bijbels voor de ceremonie: het exemplaar dat zijn voorganger Lincoln in 1861 bij zich had voor zijn inhuldiging en een die hij van zijn moeder cadeau had gekregen.

Het is pas de tweede keer dat een oud-president weet terug te keren naar het Witte Huis: de eerste keer dat dat gebeurde was in 1893 toen Grover Cleveland terugkeerde in het ambt.
quote:
Wereldleiders reageren op inauguratie Trump
De eerste wereldleiders hebben gereageerd op de bediging van Trump.

"Het vrede-door-kracht-beleid dat Trump heeft aangekondigd biedt een kans om het Amerikaanse leiderschap te versterken en een rechtvaardige vrede op de langere termijn te bereiken", schrijft de Oekraense president Zelensky op X.

De Duitse bondskanselier Scholz feliciteert Trump met zijn tweede ambtstermijn en benadrukt dat de VS een onmisbare bondgenoot is voor Duitsland. "Zoals altijd streven we naar een goede trans-Atlantische relatie. De Europese Unie is met 27 lidstaten en ruim 400 miljoen inwoners een sterke Unie", aldus Scholz.

De Isralische premier Netanyahu zegt naar de samenwerking met Trump uit te kijken. "Zodat we de resterende gijzelaars terug naar huis kunnen brengen en de militaire capaciteiten van Hamas vernietigen. Dan kan Gaza nooit meer een bedreiging voor Isral vormen", zegt Netanyahu.

Ook NAVO-baas Rutte heeft van zich laten horen. "Veel succes, president Trump. De NAVO kijkt ernaar uit om nauw met u samen te werken en de mondiale aandachtspunten aan te pakken
Samenvatting van de decreten: Meer info vind je hier

Immigratie
-Trump heeft een nationale noodtoestand uitgeroepen als het gaat om illegale immigratie. Door dat te doen, kan hij Amerikaanse troepen naar de grens tussen de Verenigde Staten en Mexico sturen.

-In zijn inauguratiespeech zei Trump ook dat hij zou proberen om alle pogingen van illegale immigranten om binnen te komen zou stoppen. En dat alle migranten die worden betrapt op een illegale oversteek, gearresteerd zouden worden.

-Trump heeft Mexicaanse criminele bendes laten aanmerken als terreurorganisaties.
Ook ontstaat daardoor de mogelijkheid voor het Amerikaanse leger om militaire operaties uit te voeren op Mexicaanse bodem. Onder andere het Sinaloakartel en het Jaliscokartel zijn genoemd als mogelijke doelwitten.

Transgenderrechten en diversiteitsprogramma's
-Het decreet dat Trump maandag in de Oval Office tekende, staat dat in de VS alleen nog mannen en vrouwen worden erkend. Kiezen voor een neutrale optie voor geslacht, zoals een X, bij bijvoorbeeld een paspoortaanvraag wordt onmogelijk.

-De president wil ook het diversiteitsbeleid van de overheid afschaffen. Hij kondigde aan een samenleving te smeden die "kleurenblind is en gebaseerd op verdienste" en wil een eind maken aan het "woke" gedachtengoed.

Energie, gezondheid en klimaat
-Net als op het gebied van immigratie, riep Trump ook een noodtoestand uit op het gebied van energie. Hij ondertekende een decreet dat Amerikaanse energieproductie moet stimuleren, hoewel die productie volgens NBC News al op recordhoogte ligt.

-De energienoodtoestand moet ervoor zorgen dat er weer meer geboord kan worden naar olie en gas.

-De VS gaat zich ook terugtrekken uit het Klimaatakkoord van Parijs
-Trump gaat een overheidsregel zou intrekken die het producenten van elektrische auto's verplicht de uitstoot terug te dringen.
-de VS vertrekt uit de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO).

Gratie voor betogers Capitool en vaker doodstraffen
-Trump verleende, zoals hij al had aangekondigd, gratie aan ongeveer vijftienhonderd bestormers van het Capitool.
-Trump heeft een decreet getekend dat er volgens Amerikaanse media voor moet zorgen dat de doodstraf vaker uitgevoerd kan worden. The Washington Post schrijft dat het ministerie van Justitie de opdracht krijgt om de doodstraf te vragen voor zeer ernstige misdrijven waarbij een overheidsbeambte om het leven is gebracht of de verdachte een persoon is die illegaal in de VS verblijft.

Naamswijzigingen en Panamakanaal
-Trump heeft in zijn eerste uren als president van de VS een decreet getekend dat de Golf van Mexico omdoopt tot Golf van Amerika. Ook de berg Denali in Alaska gaat weer Mount McKinley heten. De naam was in 2015 veranderd toen de Democraat Barack Obama in het Witte Huis zat.

De autoriteiten in de Amerikaanse staat Florida lijken de naam Golf van Amerika in een persbericht over het weer al te hebben omarmd.

Het is niet geheel duidelijk of de Amerikaanse president het recht heeft om internationale wateren te hernoemen.

-Panamakanaal: Trump deed in de inauguratiespeech de belofte om het Panamakanaal in te nemen.
Trump zei dat Panama zich niet houdt aan de afspraken over het kanaal dat de VS aanlegde door het Midden-Amerikaanse land. "We gaan het terugnemen", beloofde hij. Hoe hij dat precies wil doen, met economische druk of militair ingrijpen, zei hij niet.

Importheffingen
De importheffingen van 25 procent die Trump overweegt voor producten uit Mexico en Canada kunnen ingaan op 1 februari. Dat heeft Trump bekendgemaakt na zijn inauguratie maandag.

Overheidsmaatregelen
-Trump flink gaan snijden in het ambtenarenapparaat van de federale regering. Voor die taak wordt Elon Musk verantwoordelijk, die een eigen 'ministerie' (DOGE) krijgt om de overheid efficinter te maken. In werkelijkheid zal het geen echt ministerie, maar eerder een soort taskforce zijn.

-Op Trumps agenda staat verder het plan om het makkelijker te maken om overheidsmedewerkers die niet partijgebonden zijn te ontslaan. Dat heeft mogelijk gevolgen voor duizenden medewerkers. En Trump wil thuiswerken ontmoedigen.[/q]

Bekijk deze YouTube-video

vanaf 0:54 tot 1:08 MET context

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 21-01-2025 15:00:55 ]
pi_216379218
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:37 schreef Vis1980 het volgende:
Die berg in Mexico is ook veranderd naar Mount McKinley.
Alaska :P

Al denk ik niet dat Trump 'm kan aanwijzen op de kaart.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216379228
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:29 schreef Multatilu het volgende: [..] Dat vindt jij nu. Dat begrijp ik. Nogmaals, het geeft niets hoor, over een jaar of 20-30 zul je waarschijnlijk met een beetje rode wangen van schaamte terugdenken aan hoe jij dit ooit dacht.
Er is geen wetenschappelijke basis voor de wokewaanzin. Over 30 jaar vragen we ons af waarom we types die beweren dat mannen zwanger kunnen worden niet in een kliniek opsloten
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:40:03 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216379230
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dus vrijheid van meningsuiting mag dan alleen als het jou aanstaat, of mogen programmamakers en filmmakers dat zelf weten?
Ik hoop dat je weet dat je gewoon subsidies krijgt omdat je bepaalde zaken zoals LGTBQ in je film/programma meeneemt.

Zo sprak de directeur van het Nederlands Film Fonds, Bero Beyer, zich al meerdere keren uit over dat films vanuit het 'witte man' perspectief gewoon niet meer gewenst zijn.

(timestamped zodat je ook niet naar Hans hoeft te luisteren)
Hij zegt letterlijk

"we zijn erg gefocused op alles wat 'verkeerd' is vanuit het 'systeem' te veranderen"

"Genderverdeling, representatie, welke thematiek, diversiteit"

"Wie wordt er gefinancieerd"

Dit zijn gewoon de mensen die het geld laten rollen in de Nederlandse industrie. En die bepalen wie het krijgt.

Dus nee, het heeft niks meer te maken met wat een filmmaker wenst.

De filmmaker komt niet eens aan de bak als het niet divers is.

Nee Paul Verhoeven waren ze geen fan van, dat is duidelijk.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:41:03 #5
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379247
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Alaska :P

Al denk ik niet dat Trump 'm kan aanwijzen op de kaart.
Ik ook niet hoor, zag ook dat hij eerder was veranderd in de oorspronkelijke naam, maar nu is dat weer teruggezet. Tja, het zou mooi geweest zijn als dat het ergste was. Ik dacht het dus om een Mexicaanse berg ging en dat was niet correct.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_216379251
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:41 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik ook niet hoor, zag ook dat hij eerder was veranderd in de oorspronkelijke naam, maar nu is dat weer teruggezet. Tja, het zou mooi geweest zijn als dat het ergste was. Ik dacht het dus om een Mexicaanse berg ging en dat was niet correct.
De Golf van Alaska wordt straks de Golf van Amerika :)
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:41:59 #7
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379252
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:40 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik hoop dat je weet dat je gewoon subsidies krijgt omdat je bepaalde zaken zoals LGTBQ in je film/programma meeneemt.

Zo sprak de directeur van het Nederlands Film Fonds, Bero Beyer, zich al meerdere keren uit over dat films vanuit het 'witte man' perspectief gewoon niet meer gewenst zijn.

(timestamped zodat je ook niet naar Hans hoeft te luisteren)
Hij zegt letterlijk

"we zijn erg gefocused op alles wat 'verkeerd' is vanuit het 'systeem' te veranderen"

"Genderverdeling, representatie, welke thematiek, diversiteit"

"Wie wordt er gefinancieerd"

Dit zijn gewoon de mensen die het geld laten rollen in de Nederlandse industrie.

Dus nee, het heeft niks meer te maken met wat een filmmaker wenst.

De filmmaker komt niet eens aan de bak als het niet divers is.
Ja, een gozert en daarom is Netflix woke.
pi_216379256
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Er is geen wetenschappelijke basis voor de wokewaanzin. Over 30 jaar vragen we ons af waarom we types die beweren dat mannen zwanger kunnen worden niet in een kliniek opsloten
Trans-mannen kunnen uiteraard wel gewoon zwanger worden. Dat zijn mensen met als sekse vrouw en als gender man.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_216379258
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Of over 30 jaar hebben we technieken om met een "bio 3D-printer" een complete baarmoeder (en de rest van de plumbing) voor mannen te printen.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:42:51 #10
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379262
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:41 schreef Frutsel het volgende:

[..]
De Golf van Alaska wordt straks de Golf van Amerika :)
Ik snap ook niet dat de Waddenzee niet gewoon de Nederlandse zee heet. Wat hebben de Wadden ooit voor ons gedaan?
pi_216379264
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:38 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Had je dat gewild dan?
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken.

Dat verandert niks aan het feit dat je een bijzonder soort crack moet roken om te denken dat mannen wel zwanger kunnen worden.

Sekse wordt in de biologie letterlijk gedefinieerd door welke voortplantingscellen je gonaden produceren.

Mannelijke zoogdieren produceren zaad.
Vrouwelijke zoogdieren produceren eieren.

En daar tussenin zit niets. Geslacht is binair en de onderliggende wetenschap is keihard.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_216379274
quote:

[..]
Het was Denali omdat de echte Amerikaanse bevolking het zo noemde. De kolonisator heeft er wat anders van gemaakt.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:43:49 #13
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216379282
quote:

[..]
Ja, een gozert en daarom is Netflix woke.
Ik hoop dat je daadwerkelijk de moeite hebt genomen om naar de directeur van het Nederlandse Film Fonds te luisteren.

Waarin hij gewoon helder verteld dat de zaken die sommigen als 'woke' bestempelen, inderdaad voorkeur heeft op al het andere.

En zodoende zal dat bij Netflix echt niet anders zijn.

En dit kan je gewoon in heel veel series en films terug zien.

Ik hou me namelijk erg veel bezig met films/series/media en de producties hiervan.

En dit is gewoon een enorm slechte ontwikkeling, wat inderdaad veel mensen tegen het zere been stoot. Het wordt inderdaad gewoon geforceerd.
pi_216379283
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat verandert niks aan het feit dat je een bijzonder soort crack moet roken om te denken dat mannen wel zwanger kunnen worden.

Sekse wordt in de biologie letterlijk gedefinieerd door welke voortplantingscellen je gonaden produceren.

En daar tussenin zit niets. Geslacht is binair en de onderliggende wetenschap is keihard.
Maar wie beweert er dan dat mannen zwanger kunnen worden? En wat is het probleem daarmee dat het je zo opwindt? Als het niet kan, dan gebeurt het toch niet?
pi_216379284
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Of over 30 jaar hebben we technieken om met een "bio 3D-printer" een complete baarmoeder (en de rest van de plumbing) voor mannen te printen.
Dan heb je een 3d printer die een baarmoeder kan printen en een man met een kunstmatig geproduceerde baarmoeder.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:44:07 #16
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379286
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Sekse = / = gender.

En denk je nu dat deze mensen nu meteen stoppen met transgender zijn?
pi_216379287
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Maar wie beweert er dan dat mannen zwanger kunnen worden? En wat is het probleem daarmee dat het je zo opwindt? Als het niet kan, dan gebeurt het toch niet?
De persoon waar ik op reageerde.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 14:44:20 #18
8781 crew  Frutsel
pi_216379290
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:42 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik snap ook niet dat de Waddenzee niet gewoon de Nederlandse zee heet. Wat hebben de Wadden ooit voor ons gedaan?
quote:
De Waddeneilanden staan bekend om hun ongerepte natuur, uitgestrekte stranden, duinen en rustige omgeving. Dit spreekt Duitse toeristen aan die op zoek zijn naar een vakantiebestemming met een nadruk op natuur en ontspanning
For the Germans!!!
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:44:43 #19
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379298
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het was Denali omdat de echte Amerikaanse bevolking het zo noemde. De kolonisator heeft er wat anders van gemaakt.
Dat zeg ik, in 2015 is het naar de oorspronkelijke naam teruggegaan en dat is nu weer teruggezet.
pi_216379300
quote:

[..]
Dan heb je een 3d printer die een baarmoeder kan printen en een man met een kunstmatig geproduceerde baarmoeder.
En die kan dan zwanger worden met de kunstmatig geproduceerde ei-cellen op basis van zijn DNA.
Misschien niet over 30 jaar maar over 300 jaar zijn we een heel eind denk ik.
Of we zijn platgegooid door Rusland.
pi_216379301
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Sekse = / = gender.

En denk je nu dat deze mensen nu meteen stoppen met transgender zijn?
Gender is gevoel, sekse is een controleerbaar feit.

Vandaag voel ik me man, morgen een schuimspaan. Ik ben dan echter nog steeds man.
pi_216379306
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En die kan dan zwanger worden met de kunstmatig geproduceerde ei-cellen op basis van zijn DNA.
Misschien niet over 30 jaar maar over 300 jaar zijn we een heel eind denk ik.
Of we zijn platgegooid door Rusland.
Leven we nu of in 2325?

Nu kan je niet van geslacht veranderen en is een man een zoogdier dat zaad produceert.
pi_216379308
quote:

[..]

Dat is die over, noem eens wat, evolutie ook, toch veegt een groot deel van trump's achterban daar zijn reet mee af. Vind het wel bijzonder opmerkelijk dat zijn achterban in dit geval dan wel met wetenschappelijke feiten gaat schermen.
pi_216379318
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Vandaag voel ik me man, morgen een schuimspaan. Ik ben dan echter nog steeds man.
Je maakt je erg druk om dingen die je niet aangaan en mensen die niet jij zijn.

Als iemand die als man geboren is, zich vrouw voelt en zich uiterlijk laat ombouwen tot iemand die er als vrouw uitziet, wat is jouw bezwaar daartegen? Hindert dat jou in jouw bestaan of gevoel van man zijn?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:47:42 #25
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216379323
Kan Trump ook het nederlandse stikstof probleem oplossen??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:47:59 #26
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379325
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik hoop dat je daadwerkelijk de moeite hebt genomen om naar de directeur van het Nederlandse Film Fonds te luisteren.

Waarin hij gewoon helder verteld dat de zaken die sommigen als 'woke' bestempelen, inderdaad voorkeur heeft op al het andere.

En zodoende zal dat bij Netflix echt niet anders zijn.

En dit kan je gewoon in heel veel series en films terug zien.

Ik hou me namelijk erg veel bezig met films/series/media en de producties hiervan.

En dit is gewoon een enorm slechte ontwikkeling, wat inderdaad veel mensen tegen het zere been stoot. Het wordt inderdaad gewoon geforceerd.
Ja, klik er dan niet op. Volgens mij heb je de vrijheid wel of niet naar iets te kijken. Dat er mensen zijn die er rare ideen op nahouden is een feit, maar ik denk niet dat jij naar De Kleine Zeemeermin had gekeken als er wel een blonde vrouw in zat. En anders kun je de oude film nog in prima staat zien.

Maar goed, woke is dan ook een lekker vraag begrip, want ik hoor mensen zelfs over dat de reclames woke zijn omdat er meer diversiteit zit in de acteurs. Ja, als je dat al woke vindt, dan vraag ik me af of zo iemand niet gewoon alleen maar blanke hetero mensen in alles wil zien. Dat is toch geen gezonde realiteit?
pi_216379330
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als iemand dat graag wil moet iemand dat helemaal zelf weten. Hun keuze, hun leven en bovendien VVMU. Ik zie het probleem niet.
pi_216379343
quote:

[..]
morgen een schuimspaan
Kapitein_Schuimspaan
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:49:17 #29
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379347
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]
[..]
For the Germans!!!
Moeten zij weten, wij noemen het gewoon de Nederlandse zee, die gast van Hyves helpt ons financieren en de overheid efficinter maken.
pi_216379349
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat is die over, noem eens wat, evolutie ook, toch veegt een groot deel van trump's achterban daar zijn reet mee af. Vind het wel bijzonder opmerkelijk dat zijn achterban in dit geval dan wel met wetenschappelijke feiten gaat schermen.
Wat heb ik met de achterban van Trump te maken?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:49:37 #31
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379351
quote:

[..]

Schuimspaan is geen gender.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:50:18 #32
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379358
quote:

[..]
Ja joh en morgen gaat het weer over dat er teveel mensen op aarde wonen.
pi_216379360
quote:

[..]

Alleen voelt (bijna) niemand zich een schuimspaan terwijl er miljoenen mensen wereldwijd zich vrouw voelen terwijl ze mannelijke geslachtsdelen hebben en andersom. Toch wel een verschilletje niet?

Je seksualiteit is ook slechts gevoel. Je valt op mannen, vrouwen, beide, geen of op andere diersoorten of objecten. Is allemaal maar gevoel en geen hard wetenschappelijk feit en toch nemen we het serieus als iets wat onderdeel is van iemands identiteit.
pi_216379361
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het heeft inderdaad zowel gaten als een steel.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 14:50:43 #35
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_216379363

Wie kan bewegend beeld weergeven van een democratische politicus die precies dezelfde beweging maakt?

Dus nee geen foto.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 14:50:52 #36
8781 crew  Frutsel
pi_216379366
quote:

[..]
Moeten zij weten, wij noemen het gewoon de Nederlandse zee, die gast van Hyves helpt ons financieren en de overheid efficinter maken.
Kunnen we daar de immigranten naar de Waddenzee uitzetten? En het Engelse kanaal terugveroveren? En importheffingen opleggen aan Duitsland ze onze Wadden bekladden?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:50:54 #37
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379368
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je maakt je erg druk om dingen die je niet aangaan en mensen die niet jij zijn.

Als iemand die als man geboren is, zich vrouw voelt en zich uiterlijk laat ombouwen tot iemand die er als vrouw uitziet, wat is jouw bezwaar daartegen? Hindert dat jou in jouw bestaan of gevoel van man zijn?
'Ik voel mij veel fijner als die mensen weer overal geweerd worden'.
pi_216379372
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Als iemand dat graag wil moet iemand dat helemaal zelf weten. Hun keuze, hun leven en bovendien VVMU. Ik zie het probleem niet.
Het wordt een probleem als je gaat eisen dat andere mensen meegaan in jouw mentale kronkels. En dat is precies wat woke doet en waar mensen hun buik van vol hebben.

Prima als jij een jurk aan wil doen en als vrouw wil leven, maar jouw mentale problemen zijn niet mijn nieuwe realiteit. Ik mag je dus gewoon een vent in een jurk noemen.
pi_216379379
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Wat heb ik met de achterban van Trump te maken?
Niks hoor (hoop ik ;) ) :) Het ging ook niet over jou persoonlijk verder.
pi_216379391
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Alleen voelt (bijna) niemand zich een schuimspaan terwijl er miljoenen mensen wereldwijd zich vrouw voelen terwijl ze mannelijke geslachtsdelen hebben en andersom. Toch wel een verschilletje niet?
Ik begrijp alleen niet waarom dat een relevant verschil zou zijn.

Want evengoed als ik geen schuimspaan ben is een man met een penis en een harige balzak geen vrouw.

Ik kan de realiteit ook niet leuker maken.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:53:01 #41
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216379409
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Bron?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_216379410
quote:

[..]
Non binair of genderfluid ook niet.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:53:27 #43
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216379415
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, klik er dan niet op. Volgens mij heb je de vrijheid wel of niet naar iets te kijken. Dat er mensen zijn die er rare ideen op nahouden is een feit, maar ik denk niet dat jij naar De Kleine Zeemeermin had gekeken als er wel een blonde vrouw in zat. En anders kun je de oude film nog in prima staat zien.

Maar goed, woke is dan ook een lekker vraag begrip, want ik hoor mensen zelfs over dat de reclames woke zijn omdat er meer diversiteit zit in de acteurs. Ja, als je dat al woke vindt, dan vraag ik me af of zo iemand niet gewoon alleen maar blanke hetero mensen in alles wil zien. Dat is toch geen gezonde realiteit?
Volgens mij begrijp jij niet zo goed wat woke inhoudt in het opzicht van de film industrie. Het is gewoon DEI. Mensen inhuren vanwege hun huidskleur ipv hun vaardigheden. En dat is gewoon racisme. Huur mensen gewoon vanwege wat zij kunnen, niet vanwege hun huidskleur of geaardheid

En het is idd raar, dat bijna alle gingers in series/films ineens veranderd zijn in een donker persoon.

Geen idee wat ze hebben tegen gingers.

Maar idd, ook geforceerd LGTBQ in bijna elke serie. Dat is erg irritant omdat het zo doorzichtig is.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:53:43 #44
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379419
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het wordt een probleem als je gaat eisen dat andere mensen meegaan in jouw mentale kronkels. En dat is precies wat woke doet en waar mensen hun buik van vol hebben.

Prima als jij een jurk aan wil doen en als vrouw wil leven, maar jouw mentale problemen zijn niet mijn nieuwe realiteit. Ik mag je dus gewoon een vent in een jurk noemen.
Waar zit zo'n hersenkronkel precies? En als ik jou raar zou vinden, mag ik dan ook zeggen dat jij een kronkel hebt? Of ben jij de ultieme kronkelbepaler? En waarom zouden mensen met een kronkel niet mee mogen doen?
pi_216379424
quote:

[..]
Het zijn niet eens wetenschappelijke feiten.
Geslacht is niet binair, maar bimodaal.

Multimodal models of animal sex: breaking binaries leads to a better understanding of ecology and evolution
Here’s Why Human Sex Is Not Binary

Heel ironisch dat de usual suspects met biologie lopen te schermen en tegelijkertijd hun eigen dogmatische onwetendheid erover tentoon stellen. _O-
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:54:48 #46
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379428
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Non binair of genderfluid ook niet.
Maar meneer spons, dan blijf jij ze toch lekker man of vrouw noemen, levert vast een hoop leuke gesprekken op.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 14:55:16 #47
236264 crew  capricia
pi_216379431
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Voor mij moet iedereen dat zelf weten. Maar ik kan me voorstellen dat ik wel een grens trek als mannen met een jurk aan zich opeens demonstratief de kleedkamer van mijn dochter (of die van vrouwen in het algemeen) toe gaan eigenen.

Je wil je als vrouw toch ook nog gewoon veilig voelen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:55:42 #48
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216379435
Genieten man, al dat volk hier dat zo ontzettend graag een vijand wil waar ze met elkaar lekker op los kunnen gaan _O- Wat een armoe.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:57:15 #49
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379453
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Volgens mij begrijp jij niet zo goed wat woke inhoudt in het opzicht van de film industrie. Het is gewoon DEI. Mensen inhuren vanwege hun huidskleur ipv hun vaardigheden. En dat is gewoon racisme. Huur mensen gewoon vanwege wat zij kunnen, niet vanwege hun huidskleur of geaardheid

En het is idd raar, dat bijna alle gingers in series/films ineens veranderd zijn in een donker persoon.

[ afbeelding ]

Maar idd, ook geforceerd LGTBQ in bijna elke serie. Dat is erg irritant omdat het zo doorzichtig is.
Ja, tuurlijk, want fictie is echt en daar mag niet aan worden gesleuteld. Ik maar denken dat we allemaal mensen zijn en er heel veel films zijn waar je nog lekker veel blanken voorbij ziet komen. Alsof die personages van de makers zelf ook niet inmiddels meerdere make overs hebben gehad en ten eerste gemaakt zijn in een andere tijd.

Een mens speelt een fictional charachter, wat een gejank.
pi_216379463
Voor dit topic wil ik wel een zwangere arnold swarzenegger in de OP hoor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:58:04 #51
208890 June.
Seriously?
pi_216379468
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:55 schreef Mano_ het volgende:
Genieten man, al dat volk hier dat zo ontzettend graag een vijand wil waar ze met elkaar lekker op los kunnen gaan _O- Wat een armoe.
Enerzijds vind ik het heerlijk om naar die shitshow te kijken, aan de andere kant ook super treurig want de gewone man gaat natuurlijk keihard genaaid worden daar.
Shine bright like a diamond.
pi_216379475
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:59:20 #53
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216379489
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:58 schreef June. het volgende:

[..]
Enerzijds vind ik het heerlijk om naar die shitshow te kijken, aan de andere kant ook super treurig want de gewone man gaat natuurlijk keihard genaaid worden daar.
Zoals in 2016-2020?
pi_216379490
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Bron?
Wikipedia. Tussen de 0,1-0,6% van de wereldbevolking. Dat is tussen de 8-48 miljoen mensen.
pi_216379496
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:57 schreef Red_85 het volgende:
Voor dit topic wil ik wel een zwangere arnold swarzenegger in de OP hoor.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:00:33 #56
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379500
quote:
Kun je je voorstellen dat die film nu uit zou komen?
pi_216379509
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:42 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Is al geclaimd door Enkhuizen.

Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_216379521
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wel op Netflix.
Puur om Kapitein_Schuimspaan te irriteren natuurlijk.
pi_216379522
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]

Wie kan bewegend beeld weergeven van een democratische politicus die precies dezelfde beweging maakt?

Dus nee geen foto.
Kies je deze gif omdat je dan zijn woorden niet hoort zodat de beweging er slechter uit ziet?
pi_216379528
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Waar zit zo'n hersenkronkel precies? En als ik jou raar zou vinden, mag ik dan ook zeggen dat jij een kronkel hebt? Of ben jij de ultieme kronkelbepaler? En waarom zouden mensen met een kronkel niet mee mogen doen?
Waar die kronkel precies zit kan ik je niet zeggen. En jij mag natuurlijk betogen dat ik een kronkel heb omdat ik stel dat mannen niet zwanger kunnen worden. Dat vind alleen gehoor bij je wokevriendjes en voor weldenkende mensen zet je vooral jezelf voor schut.
pi_216379530
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Kies je deze gif omdat je dan zijn woorden niet hoort zodat de beweging er slechter uit ziet?
Bij een gif zit geen geluid, slimmerd.

En de beweging is wat hij is, het ziet er niet slechter of beter uit dan een gif van Hitler.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:03:00 #62
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_216379531
quote:

[..]

Ik zou dan maar niet naar de Oscar nominaties gaan kijken over een paar dagen _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:03:01 #63
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379532
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef recursief het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Enkhuizen is een failed stad.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:04:43 #64
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216379545
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

En de beweging is wat hij is, het ziet er niet slechter of beter uit dan een gif van Hitler.
Gelukkig is er verder geen enkele context mogelijk, dat maakt het wel zo makkelijk natuurlijk.
pi_216379555
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:04 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Gelukkig is er verder geen enkele context mogelijk, dat maakt het wel zo makkelijk natuurlijk.
De context staat keurig in de OP, voor iedereen, met geluid.

Ook met geluid wordt het met die verkapte "14 words" er niet veel beter op.
pi_216379562
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Wel op Netflix.
Puur om Kapitein_Schuimspaan te irriteren natuurlijk.
Kapitein schuimspaan raakt niet gerriteerd van comedy.

Maar laat het even op je inwerken. Dit idee was 30 jaar geleden zo absurd dat je er een avondvullende comedy film over kon maken.

En dat absurde idee probeer jij hier nu te slijten als realiteit.

En dan vind je het gek dat mensen klaar zijn met woke onzin.
pi_216379568
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
De persoon waar ik op reageerde.
No way. Ik beweerde nergens dat mannen zwanger kunnen worden. Ik heb het elke keer gehad over het feit dat conservatieve mensen nog niet kunnen wennen aan de gedachte dat mensen met biologische kenmerken van een man zich vrouw kunnen voelen of andersom. Dus zichzelf met een ander gender identificeren dan hun biologische geslacht.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:07:03 #68
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216379582
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:05 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

quote:
Een beweging is niet 'wat het is'.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:08:01 #69
330914 Sherlock_Holmes
pi_216379597
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Kindergarten Cop is inmiddels verboden onder Gen-Z :P
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 15:08:41 #70
236264 crew  capricia
pi_216379603
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef Multatilu het volgende:

[..]
No way. Ik beweerde nergens dat mannen zwanger kunnen worden. Ik heb het elke keer gehad over het feit dat conservatieve mensen nog niet kunnen wennen aan de gedachte dat mensen met biologische kenmerken van een man zich vrouw kunnen voelen of andersom. Dus zichzelf met een ander gender identificeren dan hun biologische geslacht.
Daar is toch niemand het mee oneens?
Ik vind het anders worden als deze mannen opeens vrouwen kleedkamers af gaan dwingen of mee willen doen aan vrouwensport.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216379608
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Maar volgens mij heeft dit weinig met de overheid te maken verder.
Het is niet zo dat Democraten wetten verzonnen om een hoog percentage DEI in films en series te hebben.

Dit komt van Hollywood zelf uit en zal ook wel blijven tenzij het minder geld gaat opleveren.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:10:07 #72
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216379622
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:09 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Het is niet zo dat Democraten wetten verzonnen om een hoog percentage DEI in films en series te hebben.

Dit komt van Hollywood zelf uit en zal ook wel blijven tenzij het minder geld gaat opleveren.
Je mag niet discrimineren op basis van je kleur of ras.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_216379625
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Kapitein schuimspaan raakt niet gerriteerd van comedy.

Maar laat het even op je inwerken. Dit idee was 30 jaar geleden zo absurd dat je er een avondvullende comedy film over kon maken.

En dat absurde idee probeer jij hier nu te slijten als realiteit.

En dan vind je het gek dat mensen klaar zijn met woke onzin.
Ik slijt het nergens als realiteit.

Maar ik sluit ook niet uit dat we biologisch ooit zover komen dat een homostel zelf kinderen kan krijgen door het implanteren (of extern dragen) van een "bio 3D-printed" baarmoeder op basis van eigen DNA of vrouwen met sperma op basis van hun profiel.

Er zijn dieren die in geval van gebrek aan het andere geslacht beide geslachten kunnen zijn, dus daar kunnen we al een hoop van leren.

Ik stel niet dat "natuurlijk" is maar de techniek zal er ooit zijn en ik zou daar geen moeite mee hebben. Ik gun iedereen een eigen liefdevol gezin.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:10:37 #74
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379637
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je mag niet discrimineren op basis van je kleur of ras.
En vind je dan dat een film met alleen blanken dan ook discrimineert?
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 15:10:37 #75
pi_216379638
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
De beweging ziet eruit zoals die eruit ziet.

Verder zie ik geen antwoord op de vraag
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:10:41 #76
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216379642
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vind het anders worden als deze mannen opeens vrouwen kleedkamers af gaan dwingen of mee willen doen aan vrouwensport.
:D :D
pi_216379643
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:07 schreef Mano_ het volgende:

[..]
[..]
Een beweging is niet 'wat het is'.
Wat is de beweging in je UI dan?
pi_216379665
quote:

[..]
Of berhaupt zich aangetrokken kunnen voelen tot hun eigen gender.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:12:19 #79
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216379666
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En vind je dan dat een film met alleen blanken dan ook discrimineert?
Het is raar als er in een film met heel veel personages alleen witte mensen voorkomen inderdaad.
Je moet wel even naar de context kijken. Stel je maakt een film over de tweede wereldoorlog, dan ga je geen zwarte of bruine mensen in nazi-uniforms zetten. Dat slaat dan nergens op.

Stel je maakt een film voor de jeugdigen over sport en spel, dan vind ik het logisch dat daar ook bruine/zwarte en mensen van andere rassen in voor komen.
pi_216379667
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

En de beweging is wat hij is, het ziet er niet slechter of beter uit.
Deze had een moeten zijn.

Ik denk dat Musk hier enorm houterig is. Een Hitlergroet is veel strakker. Daarnaast is de tekst "thank you" en "my hart goes out to you" heel wat anders dan "sieg heil".

Maar waarom wordt er hier zoveel aandacht aan gegeven? Er moet eens tijd gestoken worden waarom er zoveel mensen hebben gestemd op Trump. Maar dat wordt maar steeds niet erkend waardoor je bij een volgende verkiezing niet meer stemmen gaat trekken.
pi_216379680
quote:
Geniaal. thanks :D
1947-2016
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:13:18 #82
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216379684
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:05 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Trouwens, de context staat inderdaad keurig in de OP. Waarom je daarbij schrijft dat het om 14 seconde gaat in een video/toespraak van bijna 4 minuten is me een raadsel. Bedoel je specifiek 'my heart goes to you'? Wat zegt hij in dat filmpje wat je zo aan nazi's doet denken?

Ik ben oprecht benieuwd, want ik snap helemaal niets van dat gejank hier. Ja, Musk is sociaal onhandig. Autistisch misschien wel. Maar hier een nazi-verhaal van maken? Dan wil je dat gewoon zien.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:14:32 #83
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216379700
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Wat is de beweging in je UI dan?
Waar wil je heen?
pi_216379703
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef recursief het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
West-Friesland FTFW!
1947-2016
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:14:38 #85
208890 June.
Seriously?
pi_216379704
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:59 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Zoals in 2016-2020?
Precies. Hoe staat het met zijn briljante healthcare plan? De muur die door Mexico betaald zou worden? Het verbeteren van de infrastructuur? Het einde van illegale immigratie? En ja, hij heeft de belastingen verlaagd maar daar hebben vooral de rijken van geprofiteerd.
Shine bright like a diamond.
pi_216379708
quote:

[..]
Jij zegt toch echt dat ik over 30 jaar met schaamrood op de kaken terugkijk op mijn stelling dat mannen niet zwanger kunnen worden.

Hoe moet ik dat anders interpreteren dan dat jij zegt dat mannen wel zwanger kunnen worden?
pi_216379721
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:13 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Trouwens, de context staat inderdaad keurig in de OP. Waarom je daarbij schrijft dat het om 14 seconde gaat in een video/toespraak van bijna 4 minuten is me een raadsel. Bedoel je specifiek 'my heart goes to you'? Wat zegt hij in dat filmpje wat je zo aan nazi's doet denken?
Ik heb niets geschreven in de OP.
Ik heb alleen een gifje van Arnold toegevoegd na het openen van een nieuw deel.

Die vraag moet je vermoedelijk bij Frutsel neerleggen.

quote:
Ik ben oprecht benieuwd, want ik snap helemaal niets van dat gejank hier. Ja, Musk is sociaal onhandig. Autistisch misschien wel. Maar hier een nazi-verhaal van maken? Dan wil je dat gewoon zien.
Gezien eerdere uitspraken / Tweets van Musk is het niet zo heel onvoorstelbaar.
pi_216379729
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Voordat de discussie een heel andere afslag neemt, ik snap dat er nog praktische bezwaren zijn. De discussie die kapitein Scheurbuik heeft gestart ging over het gezonde verstand dat weer terug zou keren en de meeste absurde wokewaanzin die op de eerste dag het raam uit gekieperd wordt naar aanleiding van het besluit van Trump om de financiering van alle initiatieven m.b.t. transgender acceptatie te stoppen.

Hij ziet transgender mensen als mensen met een verstandelijke afwijking. Je moet het maar met hem eens zijn.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:17:02 #89
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216379734
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:14 schreef June. het volgende:

[..]
Precies. Hoe staat het met zijn briljante healthcare plan? De muur die door Mexico betaald zou worden? Het verbeteren van de infrastructuur? Het einde van illegale immigratie? En ja, hij heeft de belastingen verlaagd maar daar hebben vooral de rijken van geprofiteerd.
Ik zeg toch niet dat hij een of andere messias is die het volk gered heeft? Destijds werd ook luidkeels geschreeuwd dat Trump het einde van de beschaving was. Bleek toch enorm mee te vallen. Dat bedoel ik.
pi_216379740
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik slijt het nergens als realiteit.

Maar ik sluit ook niet uit dat we biologisch ooit zover komen dat een homostel zelf kinderen kan krijgen door het implanteren (of extern dragen) van een "bio 3D-printed" baarmoeder op basis van eigen DNA of vrouwen met sperma op basis van hun profiel.

Er zijn dieren die in geval van gebrek aan het andere geslacht beide geslachten kunnen zijn, dus daar kunnen we al een hoop van leren.

Ik stel niet dat "natuurlijk" is maar de techniek zal er ooit zijn en ik zou daar geen moeite mee hebben. Ik gun iedereen een eigen liefdevol gezin.
Dat sluit ik ook niet uit.

Maar als wij er technisch in slagen een homostel eigen kinderen te laten krijgen betekent niet dat mannen "zwanger kunnen worden". En al zouden we daar in de toekomst in slagen, dan verandert daar sowieso in het heden de situatie niet van. Mannen kunnen niet zwanger worden.

Dat wij het vliegtuig hebben uitgevonden maakt niet opeens dat mensen kunnen vliegen. Mensen kunnen niet vliegen. Maar ons technisch vernuft heeft ons in staat gesteld met technologische ingrepen te vliegen.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:17:55 #91
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216379745
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik heb niets geschreven in de OP.
Ik heb alleen een gifje van Arnold toegevoegd na het openen van een nieuw deel.
Ok, jouw naam staat er boven dus ik neem aan dat je achter de inhoud staat. My bad.
quote:
[..]
Gezien eerdere uitspraken / Tweets van Musk is het niet zo heel onvoorstelbaar.
Mag je toelichten dan.
pi_216379746
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De beweging ziet eruit zoals die eruit ziet.

Verder zie ik geen antwoord op de vraag
Die ga je van mij ook niet krijgen, het gaat hier om wat Musk doet. Lekker belangrijk wat anderen ooit gedaan hebben.
pi_216379749
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Sure. Weet je nog de verdwaasde president die bij het weglopen verdwaasd bleef staan en naar niks keek? Lachen man.

Stond te praten met iemand net buiten beeld. Extreem rechts had de leugen echter al verspreid en de waarheid was minder grappig. En dat keer op keer.

Genoeg speeches van Trump dat hij onverstaanbaar wordt of onsamenhangend begint te wauwelen.

En voor @:scorpie met zijn cope opmerking. Ik ben niet degene die de fanboy voor een dementerende bejaarde op een hele drukke baan uithangt. Het land is krankzinnig dat ze konden kiezen tussen twee mensen die boven de 80 zullen zijn tijdens hun ambtsperiode.
Cope Koning Glazenmaker strikes again :D Biden is een enorme dementerende bejaarde man geweest tijdens zijn periode, dan kan je wel uit alle macht naar trump wijzen maar dat verandert niks aan dat feit.
pi_216379756
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat sluit ik ook niet uit.

Maar als wij er technisch in slagen een homostel eigen kinderen te laten krijgen betekent niet dat mannen "zwanger kunnen worden".

Dat wij het vliegtuig hebben uitgevonden maakt niet opeens dat mensen kunnen vliegen. Mensen kunnen niet vliegen. Maar ons technisch vernuft heeft ons in staat gesteld met technologische ingrepen te vliegen.
Waarom heeft dat zoveel waarde voor je, of mannen wel of niet zwanger kunnen worden?
Het lijkt wel wat een obsessie. Je dringt het ook heel sterk op.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:19:32 #95
323876 michaelmoore
pi_216379770
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Jij zegt toch echt dat ik over 30 jaar met schaamrood op de kaken terugkijk op mijn stelling dat mannen niet zwanger kunnen worden.

Hoe moet ik dat anders interpreteren dan dat jij zegt dat mannen wel zwanger kunnen worden?
over 30 jaar dan komen de babies uit de baarfabriek, met de gewenste genen van beide ouders
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216379771
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee, op je opvatting dat transgenders een kronkel in hun hersenen hebben. Ik zal rekening met je houden en me in het vervolg wat concreter uitdrukken.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 15:19:55 #97
pi_216379776
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:18 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Die ga je van mij ook niet krijgen, het gaat hier om wat Musk doet. Lekker belangrijk wat anderen ooit gedaan hebben.
Het gaat mij erom dat politici met de hand omhoog worden afgebeeld alsof de media niet ineens hypocriet is en daar ageer ik tegen
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_216379777
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
over 30 jaar dan komen de babies uit de baarfabriek, met de gewenste genen van beide ouders
Nou, romantisch hoor.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:21:34 #99
323876 michaelmoore
pi_216379793
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:19 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Nee, op je opvatting dat transgenders een kronkel in hun hersenen hebben. Ik zal rekening met je houden en me in het vervolg wat concreter uitdrukken.
Van mij mag ieder ladyboy in een jurk lopen met make up, en zich vrouw noemen ,maar er zit wel een klein mini fluitje aan die persoon , die kan je er afsnijden , ja

ze doen maar , maak mij niet uit

ik heb ook een kunstgebit

mar magje dan meedoen met hardschaatsen voor vrouwen??????

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 21-01-2025 15:35:50 ]
pi_216379800
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:17 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ok, jouw naam staat er boven dus ik neem aan dat je achter de inhoud staat. My bad.
[..]
Mag je toelichten dan.
twitter

Musk heeft daar later wel z'n excuses voor aangeboden maar dat verandert niets aan zijn gedachtengoed.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:22:46 #101
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379807
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Waar die kronkel precies zit kan ik je niet zeggen. En jij mag natuurlijk betogen dat ik een kronkel heb omdat ik stel dat mannen niet zwanger kunnen worden. Dat vind alleen gehoor bij je wokevriendjes en voor weldenkende mensen zet je vooral jezelf voor schut.
Man, man, wat een niveautje weer. Ik zeg nergens dat mannen zwanger kunnen worden.
pi_216379808
Heeft Trump ook een mening over drugs? Dit lijkt een van de grootste problemen in de VS te zijn. Misschien heb ik dat gemist, of staat het niet op zijn agenda, vooral omdat de grootste drugsbaronnen dicht bij hem staan...
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:23:06 #103
323876 michaelmoore
pi_216379812
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:20 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Nou, romantisch hoor.
ik zou het prima vinden
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:24:26 #104
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379821
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het is raar als er in een film met heel veel personages alleen witte mensen voorkomen inderdaad.
Je moet wel even naar de context kijken. Stel je maakt een film over de tweede wereldoorlog, dan ga je geen zwarte of bruine mensen in nazi-uniforms zetten. Dat slaat dan nergens op.

Stel je maakt een film voor de jeugdigen over sport en spel, dan vind ik het logisch dat daar ook bruine/zwarte en mensen van andere rassen in voor komen.
Met andere woorden, jij wil dat dus ook forceren? Ik maar denken dat zoiets gewoon artistieke vrijheid heeft en iedereen mag maken wat ie zou willen. Dat klinkt toch een stuk meer als vrijheid dan 'het moet zo en niet anders'. Kijk wat je wil kijken, laat links liggen wat je niet wil kijken. Vrijheid, je weet wel.
pi_216379823
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:22 schreef Vostok het volgende:
Heeft Trump ook een mening over drugs? Dit lijkt een van de grootste problemen in de VS te zijn. Misschien heb ik dat gemist, of staat het niet op zijn agenda, vooral omdat de grootste drugsbaronnen dicht bij hem staan...
Barron Trump?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:25:01 #106
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216379825
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:24 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Met andere woorden, jij wil dat dus ook forceren?
Waar maak jij dat uit op?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:25:07 #107
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216379827
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:22 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
[ x ]

Musk heeft daar later wel z'n excuses voor aangeboden maar dat verandert niets aan zijn gedachtengoed.
Wow. Onweerlegbare nazi-gedachtengoed! Ik kan de rest van de tekst niet lezen waar Musk op reageert en je geeft al aan dat hij op die reactie terug is gekomen.

Goed verhaal. Daar zou ik inderdaad mijn beeld over iemand op baseren, lijkt me een strak plan.
Persoonlijk hou ik niet zo van dat oppervlakkige. Denk dat ik daarom ook niet op platformen als X of Facebook kom.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:25:56 #108
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379836
quote:

[..]
Precies, meneer draait het nu naar 'omdat ik vind dat mannen niet zanger kunnen worden', maar het gaat toch echt om die kronkel.
pi_216379845
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:25 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Wow. Onweerlegbare nazi-gedachtengoed! Ik kan de rest van de tekst niet lezen waar Musk op reageert en je geeft al aan dat hij op die reactie terug is gekomen.
Hij is er dagen later op teruggekomen nadat z'n adverteerders wegliepen.

quote:
Goed verhaal. Daar zou ik inderdaad mijn beeld over iemand op baseren, lijkt me een strak plan.
Persoonlijk hou ik niet zo van dat oppervlakkige. Denk dat ik daarom ook niet op platformen als X of Facebook kom.
Dat is sowieso verstandig.
pi_216379851
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Precies, meneer draait het nu naar 'omdat ik vind dat mannen niet zanger kunnen worden', maar het gaat toch echt om die kronkel.
Ik ken genoeg mannen die zanger zijn, in de 80's was dat heel normaal.

pi_216379857
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:22 schreef Vostok het volgende:
Trump gaat gewoon door met hetzelfde beleid dat al meer dan een halve eeuw niet werkt.

In plaats van dat men nou eens wat aan de oorzaken gaat doen van waarom mensen nou zo vaak naar de drugs grijpen in dat land, gaan ze maar weer eens proberen met geweld de aanvoer af te snijden, want da's stoer.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:28:32 #112
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379866
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waar maak jij dat uit op?
Nou ,je stelt wel degelijk wat wel en niet kan. Ik pleit voor vrijheid.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:29:10 #113
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379873
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:29:51 #114
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216379878
quote:

[..]
Hij is er dagen later op teruggekomen nadat z'n adverteerders wegliepen.
[..]
Dat is sowieso verstandig.
Maar dit was het? Kijk, je hoeft mij echt niet te overtuigen als je daar geen zin in hebt. Maar zeg dat dan gewoon, dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik je opmerkingen hierover op waarde schatten. Ik ben namelijk van mening dat wanneer je iemand van iets ernstigs beschuldigt, je dat moet ondebouwen met een sluitend verhaal om serieus genomen te worden.
pi_216379893
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Barron Trump?
De eigenaren van X en Meta. Social media is toch wel de meest verslavende drug ooit. Daarnaast is het bekend dat er in De VS ook uitzonderlijk veel harddrugs worden gebruikt.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:30:57 #116
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216379894
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nou ,je stelt wel degelijk wat wel en niet kan. Ik pleit voor vrijheid.
Ik ook voor volledige vrijheid.
Een cast voor een film ontstaat organisch.
pi_216379896
Had het echt te doen met de miljonairs die hun huis verloren hadden in die brand in L.A., bedankt Trump dat je deze crisis nog eens benadrukte.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:31:22 #118
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216379899
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:30 schreef Vostok het volgende:

[..]
De eigenaren van X en Meta. Social media is toch wel de meest verslavende drug ooit. Daarnaast is het bekend dat er in De VS ook uitzonderlijk veel harddrugs worden gebruikt.
Volgens mij zijn hem dem steden waar drugs en criminaliteit welig tiert.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:32:24 #119
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379905
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik ook voor volledige vrijheid.
Een cast voor een film ontstaat organisch.
Of je hebt een bepaalde visie, dat mag ook, dat is diezelfde vrijheid.
pi_216379915
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ook toen kwam er natuurlijk vanuit de conservatieve hoek wel wat kritiek maar dat waren schreeuwenden in de woestijn, tegenwoordig hebben die conservatieven zich in karavanen op x verenigd en overschreeuwen de opgejutte karavanen de logische weldenkende mensen.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:33:20 #121
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216379917
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Volgens mij zijn hem dem steden waar drugs en criminaliteit welig tiert.
Volgens mij is dat een probleem van heel de VS. Laatst een stukje tv uit de VS gezien en daarbij was het merendeel van de reclames promotie voor zware medicatie. Het is daar zo normaal dat je elk probleem wegslikt met een pil dat het niet verwonderlijk is dat ze daar massaal aan de opiaten e.d. zitten.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:33:46 #122
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216379919
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:32 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Of je hebt een bepaalde visie, dat mag ook, dat is diezelfde vrijheid.
Een visie om een film met alleen maar zwarte of blanke, of homo's vol te stoppen is wat mij betreft fout. En moet een wetgever ook als zodanig behandelen.
Of films met wel heel veel trans erin.
pi_216379921
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:29 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Maar dit was het? Kijk, je hoeft mij echt niet te overtuigen als je daar geen zin in hebt. Maar zeg dat dan gewoon, dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik je opmerkingen hierover op waarde schatten. Ik ben namelijk van mening dat wanneer je iemand van iets ernstigs beschuldigt, je dat moet ondebouwen met een sluitend verhaal om serieus genomen te worden.
Dat was het eerste dat me te binnen schoot, het is natuurlijk een opsomming van gebeurtenissen en uitspraken.

Onder andere onderstaand maar er is wel meer als je zoekt. Ook als je niet zoekt maar dan vind je het niet.

https://forward.com/news/550035/elon-musk-disturbing-comments-jews/
pi_216379932
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:31 schreef Cockwhale het volgende:
Had het echt te doen met de miljonairs die hun huis verloren hadden in die brand in L.A., bedankt Trump dat je deze crisis nog eens benadrukte.
Ik heb een traantje gelaten ;(
Gelukkig hadden ze nog meer huizen *O* Maar Trump bracht het gevoelig wel...
pi_216379935
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Een visie om een film met alleen maar zwarte of blanke, of homo's vol te stoppen is wat mij betreft fout. En moet een wetgever ook als zodanig behandelen.
Zoals Smokey And The Bandit dus? Daar zat een Trans-Am in die constant in beeld kwam.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:35:22 #126
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216379942
quote:

[..]
Dat mag de filmmaker toch zelf weten?
En als het je niet bevalt, dan kijk je niet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216379944
quote:

[..]
Eng mannetje ben je.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:36:15 #128
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216379957
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Valt wat voor te zeggen. Maar dan moeten het wel films zijn met enkel private financiering.
De overheid hoeft geen discriminatoire shit te maken.
pi_216379961
quote:

[..]
Je hoeft niet te kijken h.
Als je niet van voetbal houdt, kijk je ook geen studio sport.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:36:42 #130
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216379964
GTA V is ook woke! Trevor in een jurk :o :o

Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:36:45 #131
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379965
quote:

[..]
Ja, hoe kom ik er toch bij dat jij de boel ook wil forceren. Een wetgever moet dat als zodanig gaan behandelen? Daar gaat je vrijheid, waar je zo voor aan het pleiten was. _O-
pi_216379966
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Cope Koning Glazenmaker strikes again :D Biden is een enorme dementerende bejaarde man geweest tijdens zijn periode, dan kan je wel uit alle macht naar trump wijzen maar dat verandert niks aan dat feit.
Ik zeg dat het beiden demente bejaarden zijn. Ben benieuwd hoe lang jij nog onder de copecage van Biden blijft schuilen.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:37:10 #133
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216379971
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:09 schreef Zoddie het volgende:

[..]

Nee dat is ook zo, heeft idd niets met de overheid te maken. Maar ik reageerde even op hem aangezien volgens hem Netflix etc niet woke is.

Maar het is overduidelijk wel zo. Ongeacht of je je daar aan stoort of niet.

Ik kijk gewoon elke avond Trek op Netflix. Voyager, DS9, TNG.

Maar ook bij Castlevania (anime) zitten er ineens 3/4 LGTBQ+ leden in het verhaal. Dat is gewoon apart.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:37:38 #134
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379977
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Zoals Smokey And The Bandit dus? Daar zat een Trans-Am in die constant in beeld kwam.
En Transavia verbieden.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:38:02 #135
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379981
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Valt wat voor te zeggen. Maar dan moeten het wel films zijn met enkel private financiering.
De overheid hoeft geen discriminatoire shit te maken.
Vrijheid!
pi_216379987
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En de Knight Rider serie 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_216379991
Amerika is mn favoriete serie op het moment. Wmb kan dit ook wel naar TV/Series.
Go hard or go home
pi_216379993
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Waarom heeft dat zoveel waarde voor je, of mannen wel of niet zwanger kunnen worden?
Het lijkt wel wat een obsessie. Je dringt het ook heel sterk op.
Het is precies andersom.

Ik stelde dat het gezond verstand eindelijk terugkwam. Daarop vroeg een andere user (ik meen Marssu) "welk gezond verstand" en toen gaf ik als voorbeeld wokewaanzin en toen werd er gevraagd welke waanzin.

En toen gaf ik als voorbeeld het absurde idee dat mannen zwanger kunnen worden en vervolgens bespringt de volledige wokebrigade me om te betogen, ja wat betogen jullie eigenlijk, dat mannen wel zwanger kunnen worden?

Het zit mij helemaal niet hoog. Mannen kunnen niet zwanger worden en dat kunnen jullie niet verkroppen en daarom komen jullie er steeds op terug met steeds absurdere argumentatie waar ik dan weer op moet reageren.

Het zit jullie hoog want jullie wringen je in de meest vreemde bochten om deze waanzin te verdedigen..

Ik stelde slechts 1 maal dat mannen niet zwanger kunnen worden en alleen die reactie heeft al zeker 6 reacties van jou opgeleverd omdat je er maar over blijft doorgaan.

En dan vraag je aan mijn waarom het mij hoog zit? Het zit me niet hoog, maar onzin is onzin en als jij met absurde argumenten komst dat het geen onzin is dan weerleg ik die argumenten en leg ik je met alle liefde uit waarom het idee dat mannen zwanger kunnen worden groteske onzin is.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:39:08 #139
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216379995
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Vrijheid!
Zeker. Maar geen discriminatie of racisme.
pi_216379999
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Nee dat is ook zo, heeft idd niets met de overheid te maken. Maar ik reageerde even op hem aangezien volgens hem Netflix etc niet woke is.

Maar ook bij Castlevania (anime) zitten er ineens 3/4 LGTBQ+ leden in het verhaal. Dat is gewoon apart.
IRL ken ik ook diverse LGTBQ+ leden. Misschien bestaan ze gewoon echt en zie je ze daarom ook in films en series.

Ben je bang dat je uit de kast geduwd wordt als je er te vaak naar kijkt?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:40:22 #141
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216380005
quote:
Krijg je daar stiekem een stijfje van? :@ :@ :@ Hihi :*
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:40:25 #142
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216380007
quote:

[..]

Ik kijk gewoon films en series en die zijn goed of niet. Net als met games. Als ze goed zijn blijf ik ze kijken/spelen en zo niet dan stop ik en ga ik wat anders kijken of spelen. Jeetje, wat moet jij een vermoeiende manier van filmkijken hebben, zeg, dat je jezelf zoiets aandoet.
pi_216380011
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het is precies andersom.

Ik stelde dat het gezond verstand eindelijk terugkwam. Daarop vroeg een andere user (ik meen Marssu) "welk gezond verstand" en toen gaf ik als voorbeeld wokewaanzin en toen werd er gevraagd welke waanzin.

En toen gaf ik als voorbeeld het absurde idee dat mannen zwanger kunnen worden en vervolgens bespringt de volledige wokebrigade me om te betogen, ja wat betogen jullie eigenlijk, dat mannen wel zwanger kunnen worden?

Het zit mij helemaal niet hoog. Mannen kunnen niet zwanger worden en dat kunnen jullie niet verkroppen en daarom komen jullie er steeds op terug met steeds absurdere argumentatie waar ik dan weer op moet reageren.

Het zit jullie hoog want jullie wringen je in de meest vreemde bochten om deze waanzin te verdedigen..

Ik stelde slechts 1 maal dat mannen niet zwanger kunnen worden en alleen die reactie heeft al zeker 6 reacties van jou opgeleverd omdat je er maar over blijft doorgaan.

En dan vraag je aan mijn waarom het mij hoog zit? Het zit me niet hoog, maar onzin is onzin en als jij met absurde argumenten komst dat het geen onzin is dan weerleg ik die argumenten en leg ik je met alle liefde uit waarom het idee dat mannen zwanger kunnen worden groteske onzin is.
Je hebt het er nog steeds over.
Het zit je blijkbaar hoog.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:40:35 #144
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216380012
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Maar dat is dus niet hoe het werkt.

Zie hier het interview met de directeur van het Nederlandse Film Fonds. (timestamped zodat je niet naar Hans hoeft te luisteren)

Als je een film maakt met te weinig diversiteit, teveel witmannen, te weinig genderdiversiteit, krijg je gewoon geen subsidies.
pi_216380022
quote:

[..]
Dat heb ik niet gezegd maar dat terzijde.

Als je denkt dat je als man zwanger kunt worden of dat je je geslacht kan veranderen dan heb je inderdaad een kronkel in je hoofd en dat wordt ondersteund door ongeveer 150 jaar keihard gedocumenteerde emperiscje wetenschap.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:41:47 #146
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216380029
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:40 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik kijk gewoon films en series en die zijn goed of niet. Net als met games. Als ze goed zijn blijf ik ze kijken/spelen en zo niet dan stop ik en ga ik wat anders kijken of spelen. Jeetje, wat moet jij een vermoeiende manier van filmkijken hebben, zeg, dat je jezelf zoiets aandoet.
Waar heb je het over?

Ik kijk ook films/series die ik goed vind. En ook daar zie je ineens een overgrote hoeveelheid LGTBQ terug de afgelopen jaren.

Dat heeft niks te maken met een vermoeiende manier van kijken, dat heet gewoon observeren.
pi_216380041
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je hebt het er nog steeds over.
Het zit je blijkbaar hoog.
Rook jij crack of zo?

Ik reageer op jou omdat jij er zojuist weer voor de 7e keer op terugkwam. Dus leg ik het je gewoon nog een keer uit.

Ik heb het onderwerp slechts 1 keer zijdelings genoemd en vervolgens ben ik er alleen nog maar mee bezig geweest in reactie op jou en je wokekameraden.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:43:07 #148
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216380046
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat was het eerste dat me te binnen schoot, het is natuurlijk een opsomming van gebeurtenissen en uitspraken.

Onder andere onderstaand maar er is wel meer als je zoekt. Ook als je niet zoekt maar dan vind je het niet.

https://forward.com/news/550035/elon-musk-disturbing-comments-jews/
Bedankt, ik heb je link doorgelezen. Eerlijk gezegd zie ik daar niets staan dat doet vermoeden dat Musk enige sympathie heeft voor het nazisme. Sterker nog: er staan meerdere voorbeelden waar hij op X ingrijpt waar het nazi-verheerlijking betreft.

Heb je het zelf uberhaubt gelezen? (Oeps, een Duits woord. Excuses, ik bedoel er niets mee!)
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:43:09 #149
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216380047
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:40 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Maar dat is dus niet hoe het werkt.

Zie hier het interview met de directeur van het Nederlandse Film Fonds. (timestamped zodat je niet naar Hans hoeft te luisteren)

Als je een film maakt met te weinig diversiteit, teveel witmannen, te weinig genderdiversiteit, krijg je gewoon geen subsidies.
Gekeken. Maar dat zegt die meneer niet.
pi_216380048
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:38 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
En de Knight Rider serie 😱
Een pratende auto die kit genoemd wilt worden dat is wel heel inclusief. 8-)
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:44:08 #152
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216380056
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Rook jij crack of zo?

Ik reageer op jou omdat jij er zojuist weer voor de 7e keer op terugkwam. Dus leg ik het je gewoon nog een keer uit.

Ik heb het onderwerp slechts 1 keer zijdelings genoemd en vervolgens ben ik er alleen nog maar mee bezig geweest in reactie op jou en je wokekameraden.
Ben jij er nu nog steeds over bezig? Iedere zijn obsessie denk ik dan.
pi_216380061
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:46:31 #154
330914 Sherlock_Holmes
pi_216380085
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:36 schreef Starhopper het volgende:
GTA V is ook woke! Trevor in een jurk :o :o
In GTA V is sowieso iedereen van het padje.
pi_216380097
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Waar heb je het over?

Ik kijk ook films/series die ik goed vind. En ook daar zie je ineens een overgrote hoeveelheid LGTBQ terug.

Dat heeft niks te maken met een vermoeiende manier van kijken, dat heet gewoon observeren.
Ik merk het niet, misschien omdat ik er geen aanstoot aan neem omdat het bij het leven hoort.

In Nederland leven naar schatting 2,7 miljoen LHBTQIA personen, dat is zo'n 15% van de bevolking.
Dus het is niet zo gek als er in een film of serie ook iemand opduikt die bi is of non-binair is.

Het zou pas gek zijn als je die mensen weert.
pi_216380102
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Rook jij crack of zo?

Je kan het niet loslaten blijkbaar.
Ik hou er over op. Jij ook?
pi_216380117
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ben jij er nu nog steeds over bezig? Iedere zijn obsessie denk ik dan.
Ik beantwoord gewoon netjes als mij een vraag gesteld wordt. Kennelijk zijn basale fatsoensnormen je vreemd of je leesvaardigheid blijft achter.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:49:48 #158
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216380122
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Waar heb je het over?

Ik kijk ook films/series die ik goed vind. En ook daar zie je ineens een overgrote hoeveelheid LGTBQ terug de afgelopen jaren.

Dus die goede series zijn dan niet meer goed, of zijn ze ineens niet meer goed omdat niet iedereen hetero is? Er zijn in Nederland bijna 3 miljoen van 'dat soort' mensen in Nederland. Dat is best veel, maar dat is prima, zolang ze maar niet voorkomen in je series?
pi_216380124
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:48 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je kan het niet loslaten blijkbaar.
Ik hou er over op. Jij ook?
Als jij er nu niet weer voor de 8e keer op was teruggekomen had ik het al losgelaten na de eerste
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 15:50:35 #160
8781 crew  Frutsel
pi_216380133
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:38 schreef Noek het volgende:
Amerika is mn favoriete serie op het moment. Wmb kan dit ook wel naar TV/Series.
Een vervolg op House of Cards zou zeer welkom zijn... House of Woke, House of Fake, House of Proudboys, House of Maga, House of Musk etc etc
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:50:52 #161
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216380137
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Gekeken. Maar dat zegt die meneer niet.
Sorry maar dat is letterlijk wat hij zegt?

Ik ga hem niet weer quoten maar hij geeft toch duidelijk aan dat ze willen vechten voor hetgene wat ontbreekt in het 'systeem'. En dat mensen als Paul Verhoeven niet verheven hoeven te worden.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:52:54 #162
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216380169
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:50 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Sorry maar dat is letterlijk wat hij zegt?

Ik ga hem niet weer quoten maar hij geeft toch duidelijk aan dat ze willen vechten voor hetgene wat ontbreekt in het 'systeem'. En dat mensen als Paul Verhoeven niet verheven hoeven te worden.
Dat is wat anders dan "Als je een film maakt met te weinig diversiteit, teveel witmannen, te weinig genderdiversiteit, krijg je gewoon geen subsidies."
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:52:54 #163
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_216380170
Voortplanting is onderdeel van het leven.

De dood is onderdeel van het leven.

Verdriet en liefde is onderdeel van het leven.

Het afhakken van geslachtsdelen is daarentegen absoluut geen onderdeel van het leven.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:53:09 #164
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216380174
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
basale fatsoensnormen
quote:
Rook jij crack of zo?
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dat vind alleen gehoor bij je wokevriendjes en voor weldenkende mensen zet je vooral jezelf voor schut.
Natuurlijk, majesteit.
pi_216380178
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:39 schreef TheFreshPrince het volgende:

Ben je bang dat je uit de kast geduwd wordt als je er te vaak naar kijkt?
Waarom dit soort achterlijke persoonlijke opmerkingen?

Wat een treurnis zeg.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:54:08 #166
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216380191
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:52 schreef Cruzinats het volgende:

Het afhakken van geslachtsdelen is daarentegen absoluut geen onderdeel van het leven.
Posten op het internet is ook geen onderdeel van het leven.
pi_216380203
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:52 schreef Cruzinats het volgende:

Dat is je mening.

Als je zelf transpersoon bent, heb je daar een ander gevoel bij en mening over.

Ik heb altijd gedacht dat je een christelijk persoon bent maar je toont weinig naastenliefde.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:55:19 #168
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216380209
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat is wat anders dan "Als je een film maakt met te weinig diversiteit, teveel witmannen, te weinig genderdiversiteit, krijg je gewoon geen subsidies."
Nee hoor, dat is gewoon waar het op neerkomt.

Het zal veel lastiger zijn om die subsidie te krijgen, als je niet voldoet aan de eisen die zij stellen.

Dus je hebt als filmmaker gewoon niets meer te willen in dat opzicht. Dan moet je met een heel goed verhaal komen wil je die subsidie krijgen.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:55:39 #169
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216380214
quote:
Dat is heul geen Hitlergroet!!!! Tjongejonge. Je zet deze topsporters onterecht weg als nazi. Gewoon alles uit context trekken zodat het in je narratief past.

:P
pi_216380315
Ik vraag me af hoe de ego van Trump dit ervaart nu iedereen het alleen maar over Elon Musk heeft ipv over Donald Trump....voor de 4e of 5e keer nu al.

Zal hij niet leuk vinden dat Musk zijn show steelt elke keer.
pi_216380328
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:54 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat is je mening.

Als je zelf transpersoon bent, heb je daar een ander gevoel bij en mening over.

Ik heb altijd gedacht dat je een christelijk persoon bent maar je toont weinig naastenliefde.
Ben je nou weer bezig over transgenders en piemels afhakken?

Je zou er over ophouden maar kan het blijkbaar niet laten. Obsessie?

Vandaar dat je er direct opsprong en er keer over door bleef zagen toen ik zijdelings iets zei over mannen die niet zwanger kunnen worden.
pi_216380400
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:50 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Een vervolg op House of Cards zou zeer welkom zijn... House of Woke, House of Fake, House of Proudboys, House of Maga, House of Musk etc etc
To Play the King heette het vervolg van de Engelse House of Cards.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_216380401
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:05 schreef Zoddie het volgende:
Ik vraag me af hoe de ego van Trump dit ervaart nu iedereen het alleen maar over Elon Musk heeft ipv over Donald Trump....voor de 4e of 5e keer nu al.

Trump leest hier vast niet mee ;)
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:12:42 #174
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_216380408
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waarom blijf je er dan zelf de hele tijd op drammen?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:14:27 #175
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216380422
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:05 schreef Zoddie het volgende:

Simpelweg een kwestie van nog belachelijkere dingen zeggen / doen. Komt goed.
Huilen dan.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:16:31 #176
28033 Pek
je moet wat
pi_216380434
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

In Nederland leven naar schatting 2,7 miljoen LHBTQIA personen, dat is zo'n 15% van de bevolking.

Ik ben wel benieuwd wie die schattingen doet?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:17:59 #177
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216380456
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:16 schreef Pek het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd wie die schattingen doet?
iemand die in Amsterdam woont wss :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_216380462
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:12 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Ik zie 'm simpelweg antwoorden geven op vragen. Waarna er, heel flauw, gedaan wordt alsof ie geobsedeerd is.

Er wordt alles uit de kast getrokken om dit topic te laten ontsporen, dat is duidelijk.
pi_216380504
Leuke discussie dit.
Meneer de president heeft net een toekomst voor je kinderen gegarandeerd met klimaatverandering en het feest wat daarbij komt kijken door bijvoorbeeld grote branden, dodelijke stormen, hoog water voor onze dijken, duur eten en migratie.

Maar je kinderen zien tenminste niet homo's en transseksuelen in films en series.

Feest hoor :')
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:26:48 #180
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216380537
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Wikipedia. Tussen de 0,1-0,6% van de wereldbevolking. Dat is tussen de 8-48 miljoen mensen.
<0.1%*

Belangrijke toevoeging.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_216380541
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:12 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Dat leg ik je uit in de reactie die je quote. Lees je wel?
pi_216380546
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Leuke discussie dit.
Meneer de president heeft net een toekomst voor je kinderen gegarandeerd met klimaatverandering en het feest wat daarbij komt kijken door bijvoorbeeld grote branden, dodelijke stormen, hoog water voor onze dijken, duur eten en migratie.

Maar je kinderen zien tenminste niet homo's en transseksuelen in films en series.

Toch wel geruststellend..
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:28:14 #183
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_216380555
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:18 schreef Mr.Crow het volgende:

[..]
Er wordt alles uit de kast getrokken om dit topic te laten ontsporen, dat is duidelijk.
Passende woordkeuze.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:29:02 #184
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216380562
quote:
Leuke discussie dit.

Klinkt als zaken die al eeuwen voorkomen in de VS.

Vraag me af of de dems ook boos worden vanwege lagere energieprijzen.
pi_216380598
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
<0.1%*

Belangrijke toevoeging.
Poeh, nu ben je wel erg aan een strohalm aan het vasthouden. 0,3% als uitgangspunt nemen lijkt me dan eerlijker, niet? ;)
  FOK!fotograaf dinsdag 21 januari 2025 @ 16:40:00 #186
842 Zorro
Z
pi_216380667
quote:
Dit is geen bewegend beeld dus niet relevant.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
pi_216380671
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Klinkt als zaken die al eeuwen voorkomen in de VS.

Vraag me af of de dems ook boos worden vanwege lagere energieprijzen.
Grappig hoe je opeens pro immigratie wordt om de dems te ownen.
pi_216380723
Als je series als Yellowstone en vooral Landman kijkt snap je een beetje beter waarom ze in de VS zijn zoals ze zijn.
Vakman pur sang
pi_216380740
quote:
Leuke discussie dit.

Denk niet dat het uitstappen van VS uit het klimaatakkoord van Parijs enige meetbaar verschil maakt op wereldniveau.
Dat dat ons zou redden is ook wel naef gedacht.
Vakman pur sang
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:48:32 #190
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216380751
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Grappig hoe je opeens pro immigratie wordt om de dems te ownen.
Welke immigratie? De US army schiet straks met scherp aan de grens.
pi_216380789
Landman zit een stuk in wat verbazend veel lijkt op wat er nu gebeurd (is).
Hoe Europa veel afhankelijker moet worden van olie en LNG uit de VS. Dat is al gelukt.
Wat mij ook niet lekker ligt zijn de sabotages van pijpleidingen door Oekrane, dit moet de CIA hebben geweten. Ms worden ze wel gepusht in ruil voor..
Vakman pur sang
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:57:00 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216380804
Waarom zijn mensen na decennia roepen dat Amerikanen luidruchtig en dom zijn zo verbaasd dat Amerikanen kiezen voor Amerika eigenlijk?

Is het nou echt zo moeilijk om te accepteren dat ze daar anders denken dan Europeanen? Waarom is dat alleen bij de VS "debiel" en voor landen als pak em beet Sudan "slechts hun cultuur, die moet je respecteren?"

Amerikanen zijn idd voornamelijk bezig met Amerika, nou nou, wat een openbaring :').

[ Bericht 0% gewijzigd door HeatWave op 21-01-2025 17:09:12 ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  † In Memoriam † dinsdag 21 januari 2025 @ 16:58:00 #193
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216380810
quote:

[..]
Het is precies andersom.

Er is een verschil te maken tussen sekse en gender h. Een biologische vrouw kan transgender (man) zijn en in die zin kan een man zwanger worden. Is allemaal niet zo moeilijk.
:')
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:58:31 #194
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:03:13 #195
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_216380855

Tsja, zeg het maar.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_216380861
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Denk niet dat het uitstappen van VS uit het klimaatakkoord van Parijs enige meetbaar verschil maakt op wereldniveau.
Dat dat ons zou redden is ook wel naef gedacht.
Je hebt ook nog het intrekken van vergunningen voor de bouw van windmolens, gewoon omdat... ja, waarom eigenlijk? Zo erg achterlijk zie je ze niet vaak.

Niet dat het allemaal verder van een besluit afhangt inderdaad, maar het is zo ontzettend oliedom.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_216380888
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:03 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]

Tsja, zeg het maar.
Wat moeten we zeggen? Dat bij de ene er een souplesse in zit en bij de ander bijna zijn hoofd ontploft door het strekken van zijn armen met daarbij samengeknepen billen van het uiterste eruit te persen?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:11:05 #198
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216380908
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:04 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Je hebt ook nog het intrekken van vergunningen voor de bouw van windmolens, gewoon omdat... ja, waarom eigenlijk? Zo erg achterlijk zie je ze niet vaak.

Niet dat het allemaal verder van een besluit afhangt inderdaad, maar het is zo ontzettend oliedom.
Omdat het landschapsontstierende dingen zijn die teringveel herrie maken met hinderlijke slagschaduw en afhankelijk zijn van wind?
pi_216380916
quote:
[ afbeelding ]

Tsja, zeg het maar.
Duidelijk een Hitlergroet van Musk.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:13:28 #200
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216380938
quote:
Tja, BlueSky, de progressief linkse echokamer ..

Leg je er nu maar gewoon bij neer dat het geen Hitlergroet was.
quote:
Leuke discussie dit.

Als jij inzit over klimaatverandering wel ja, weldenkende mensen zijn hier niet de hele tijd mee bezig. We zien dit vooral terug bij een bepaalde groep ideologen die tegelijkertijd ook nog menen alle kennis en waarheid in pacht te hebben.

De grote branden die we tot op heden zien (zoals in Californi) zijn het resultaat van mismanagement en falend beleid, niet van klimaatverandering, hoe graag sommigen dit ook wil zodat hun geestverwanten in de politiek kunnen worden vrijgepleit.

De realiteit is dat de genderideologie momenteel een veel groter gevaar voor kinderen vormt dan klimaatverandering.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216380973
quote:
[ afbeelding ]

Tsja, zeg het maar.
Zeg 't maar, selectief geverontwaardigde.

Hele clip Musk:
twitter
pi_216380975
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Omdat het landschapsontstierende dingen zijn die teringveel herrie maken met hinderlijke slagschaduw en afhankelijk zijn van wind?
Het gaat om offshore wind, dus met die slagschaduw en herrie zal het wel meevallen. Ik vind ze verder niet lelijk, maar daar kun je over twisten. Dat windmolens afhankelijk van de wind zijn zie ik niet als een argument. Elke energieopwekker is ergens van afhankelijk, zolang je er maar op tijd op in kumt spelen kun je aanbod en afname op het energienet goed genoeg in balans hebben.

Volgens Trump gaan er walvissen door dood. Hoe hij daar bij komt, weet ik niet. En vogels natuurlijk. Waarom hij dan niet pleit voor een verbod op kolencentrales die vele malen meer vogels doden, niet met wieken, maar met hun uitstoot, mag joost weten.
pi_216380986
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als jij inzit over klimaatverandering wel ja, weldenkende mensen zijn hier niet de hele tijd mee bezig. We zien dit vooral terug bij een bepaalde groep ideologen die tegelijkertijd ook nog menen alle kennis en waarheid in pacht te hebben.

De grote branden die we tot op heden zien (zoals in Californi) zijn het resultaat van mismanagement en falend beleid, niet van klimaatverandering, hoe graag sommigen dit ook wil zodat hun geestverwanten in de politiek kunnen worden vrijgepleit.

De realiteit is dat de genderideologie momenteel een veel groter gevaar voor kinderen vormt dan klimaatverandering.
De branden hebben wel degelijk met klimaatverandering te maken. Hogere temperaturen, droogte en hogere windsnelheden.
Het falend beleid in deze is het negeren van het bestaan van klimaatverandering.
pi_216381002
quote:

[..]

[..]

Een Hitlergroet is een Hitlergroet. Ik kan er niks anders van maken...
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:22:36 #205
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216381016
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:19 schreef Vostok het volgende:

[..]
De branden hebben wel degelijk met klimaatverandering te maken. Hogere temperaturen, droogte en hogere windsnelheden.
Het falend beleid in deze is het negeren van het bestaan van klimaatverandering.
Nee hoor, het is simpelweg mismanagement. Zie ook: The Governance Failures That Fed the Los Angeles Wildfires

En ook deze podcast: How Policy Failures Led to Devastation in California
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216381018
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:16 schreef Nober het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hele clip Musk:
[ x ]
Bewegende beelden graag, iemand die z'n arm een milliseconde strekt tijdens het zwaaien is niet hetzelfde.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:22:50 #207
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216381019
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Hele clip Musk:
[ x ]
Dat filmpje maakt het juist erger. Dat filmpje is juist een bevestiging dat het om de hitlergroet gaat
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:23:49 #208
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216381032
Zijn er nog steeds mensen die denken dat dit een Hitlergroet was en vooral, daarover discussiren?

pi_216381034
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, het is simpelweg mismanagement. Zie ook: The Governance Failures That Fed the Los Angeles Wildfires

En ook deze podcast: How Policy Failures Led to Devastation in California
Net als de branden in Canada en Siberi. Allemaal klimaatverandering.
pi_216381041
Trumpert :')
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:25:44 #211
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216381057
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:23 schreef Vostok het volgende:

[..]
Net als de branden in Canada en Siberi. Allemaal klimaatverandering.
Nee hoor, ook daar heb je simpelweg plekken waar bosbranden regelmatig voorkomen. Vroeger was daar hier geen aandacht voor. Nu hoeft er een bosbrand in Siberi te zijn en het is voorpaginanieuws, dat is een keuze.
pi_216381078
Beetje doen alsof Musk een hitlergroet uitvoerde, die man is nou eenmaal een simpele ziel als het op sociaal vlak aankomt.
pi_216381084
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, ook daar heb je simpelweg plekken waar bosbranden regelmatig voorkomen. Vroeger was daar hier geen aandacht voor. Nu hoeft er een bosbrand in Siberi te zijn en het is voorpaginanieuws, dat is een keuze.
De branden in Siberi hoor je weinig over.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:28:23 #214
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216381085
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:23 schreef Richestorags het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die denken dat dit een Hitlergroet was en vooral, daarover discussiren?

Nee, die discussiren daar niet over. Die roepen dat gewoon omdat het zo mooi aansluit bij hun afkeer denk ik. Ik heb tenminste nog niemand hier een valide argument zien maken dat het om een Hitlergroet gaat.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:30:13 #215
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216381100
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:21 schreef Vostok het volgende:

[..]
Een Hitlergroet is een Hitlergroet. Ik kan er niks anders van maken...
Ik heb met je te doen.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:33:09 #216
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216381138
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het gaat om offshore wind, dus met die slagschaduw en herrie zal het wel meevallen. Ik vind ze verder niet lelijk, maar daar kun je over twisten. Dat windmolens afhankelijk van de wind zijn zie ik niet als een argument. Elke energieopwekker is ergens van afhankelijk, zolang je er maar op tijd op in kumt spelen kun je aanbod en afname op het energienet goed genoeg in balans hebben.

Volgens Trump gaan er walvissen door dood. Hoe hij daar bij komt, weet ik niet. En vogels natuurlijk. Waarom hij dan niet pleit voor een verbod op kolencentrales die vele malen meer vogels doden, niet met wieken, maar met hun uitstoot, mag joost weten.
Walvissen zouden het zoemen onderwater op kilometers afstand horen vanwege hun 'sonar' en hierdoor zelfmoord plegen door aan wal te zwemmen.

Wel wat materiaal over te vinden op youtube. Of het echt is, geen idee.
pi_216381164
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:28 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nee, die discussiren daar niet over. Die roepen dat gewoon omdat het zo mooi aansluit bij hun afkeer denk ik. Ik heb tenminste nog niemand hier een valide argument zien maken dat het om een Hitlergroet gaat.
Dit vooral ja. Alle wokies net doen alsof alles en iedereen die rechts is, fascisme aanhangt, en alle rechtse wappies net doen alsof homo's gevaarlijk zijn. Trieste situatie.
pi_216381165
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:04 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Omdat wind op land daar veel gebruikt wordt om off grid gebieden van stroom te voorzien.
De CO2 voetprint en ontsierlijking zijn veel mensen een doorn in het oog.
Landeigenaren leasen hun land voor de electriciteits partijen. En sommigen willen dat niet die zien liever investeringen in kabels naar de grid.
Vakman pur sang
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:36:37 #219
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216381172
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:28 schreef Vostok het volgende:

[..]
De branden in Siberi hoor je weinig over.
Was een paar jaar terug nog voorpaginanieuws bij de NOS. 'Bosbranden in koudste regio van Rusland' met zo'n sensatietitel bracht men toen. Er niet bij vertellende dat er daar een klimaat is van ijskoude winters en warme, korte zomers.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:38:44 #220
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216381193
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Was een paar jaar terug nog voorpaginanieuws bij de NOS. 'Bosbranden in koudste regio van Rusland' met zo'n sensatietitel bracht men toen. Er niet bij vertellende dat er daar een klimaat is van ijskoude winters en warme, korte zomers.
In de winter fikt het daar ook hoor. De branden daar zijn onmogelijk te blussen
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:39:19 #221
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216381199
quote:

[..]
Deze gemist zeker? Is al meerdere keren geplaatst, maar ok.

twitter
pi_216381209
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:35 schreef havanagila het volgende:

[..]
Dit vooral ja. Alle wokies net doen alsof alles en iedereen die rechts is, fascisme aanhangt, en alle rechtse wappies net doen alsof homo's gevaarlijk zijn. Trieste situatie.
Ik zie niet zoveel wokies hier eigenlijk. Als gematigd rechts kiezer kun je denk ik prima in Trump een extreem-rechtse idioot zien. Heeft verder niet zoveel van doen met normaal rechtse politici als bv. een Rutte ofzo. Zie bv. ook iemand als Dick Cheney die al bijzonder rechts is voor mijn smaak, die dat ook gewoon doorzag.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:41:08 #223
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216381222
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:40 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik zie niet zoveel wokies hier eigenlijk. Als gematigd rechts kiezer kun je denk ik prima in Trump een extreem-rechtse idioot zien. Heeft verder niet zoveel van doen met normaal rechtse politici als bv. een Rutte ofzo.
Maar Rutte is toch links?
pi_216381232
quote:

[..]
Ik zie niet zoveel wokies hier eigenlijk. Als gematigd rechts kiezer kun je denk ik prima in Trump een extreem-rechtse idioot zien. Heeft verder niet zoveel van doen met normaal rechtse politici als bv. een Rutte ofzo.
Meeste mensen doen er gelukkig niet aan mee, zijn vooral van die figuren die 24/7 op twitter in zo'n bubbel vastzitten. Waar Trump ook z'n winst aan te danken heeft.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:44:00 #225
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216381256
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:39 schreef Starhopper het volgende:

[..]

[ x ]
Oehh, nou, deze lijkt wel hoor. Musk gebruikt alleen de platte hand, wat dus ook aangeeft dat het geen Hitlergroet is.
quote:

[..]
Ik zie niet zoveel wokies hier eigenlijk. Als gematigd rechts kiezer kun je denk ik prima in Trump een extreem-rechtse idioot zien. Heeft verder niet zoveel van doen met normaal rechtse politici als bv. een Rutte ofzo. Zie bv. ook iemand als Dick Cheney die al bijzonder rechts is voor mijn smaak, die dat ook gewoon doorzag.
Er zijn hier de nodige wokies hoor.
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Rutte is sociaal liberaal, economisch rechts.
pi_216381280
quote:

[..]

[..]

Het enige gevaar dat kinderen lopen door het zijn van een homo is door hun achterlijke naaste familie en vaak islamitische jongeren op straat.
pi_216381297
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja, we hebben al die jaren een links kabinet gehad :+
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:48:51 #228
28033 Pek
je moet wat
pi_216381314
Musk verbergt het niet eens meer, dat is best dapper? :')
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:50:26 #229
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216381333
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het enige gevaar dat kinderen lopen door het zijn van een homo is door hun achterlijke naaste familie en vaak islamitische jongeren op straat.
Ho ho, dit triggert de wokies.
pi_216381336
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Hele clip Musk:
[ x ]
De Hitlergroet is meer dan alleen een handje omhoog om te zwaaien. Musk maakt de complete beweging en dat kan autisme zijn of een stoere own the libs actie voor zijn guurrechtse internet fans.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:51:44 #231
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216381345
Prima.

twitter
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:52:52 #232
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216381358
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:47 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ja, we hebben al die jaren een links kabinet gehad :+
Ja, alles is de schuld van links :T
pi_216381370
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Oh nee zeg. Zie je verder nog iets in de post wat over jou gaat?
pi_216381409
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:39 schreef Starhopper het volgende:

[..]

[ x ]
"Die man links doet helemaal geen nazi groet." - Magafanboys

pi_216381434
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:58 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
"Die man links doet helemaal geen nazi groet." - Magafanboys

[ afbeelding ]
Ja begint die Hitlergroet dan ook met je hand op je hart?

Nooit zo goed op gelet eigenlijk.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_216381441
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En omdat door de steeds hetere zomers (door klimaatverandering) de permafrost ontdooit wordt de voeding van branden in stand gehouden.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:02:20 #237
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216381445
historici: dat was een nazigroet :{
nazi's: dat was een nazigroet :9

Musk-fans: hij was gewoon enthousiast mensen, niks te zien hier :+
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216381450
quote:

[..]
De video zegt genoeg.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:03:43 #239
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216381461
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:01 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja begint die Hitlergroet dan ook met je hand op je hart?

Nooit zo goed op gelet eigenlijk.
Ja, het komt dan ook vanuit het hart.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:04:55 #240
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216381471
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:02 schreef Vostok het volgende:

[..]
De video zegt genoeg.
Voor sommigen wel ja, dat is duidelijk. Nadenken is er blijkbaar niet bij.
pi_216381473
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De Hitlergroet is meer dan alleen een handje omhoog om te zwaaien. Musk maakt de complete beweging en dat kan autisme zijn of een stoere own the libs actie voor zijn guurrechtse internet fans.
Stijf van de drugs, en gaat elke keer een stapje verder, enkel vanwege de kick, de clicks en de ophef. Verslaafd aan de spotlight.

Kan ik dat doen? Ja dat kan ik.
pi_216381478
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, het komt dan ook vanuit het hart.
...en wat heeft Elon Musk nou precies voor baan gekregen van Trump?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:07:10 #243
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216381489
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:22 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat filmpje maakt het juist erger. Dat filmpje is juist een bevestiging dat het om de hitlergroet gaat
Juist. De rest wat hij post zijn foto’s. Zal dus wel zijn dat die mensen zwaaien. Op het goede moment gefotografeerd lijkt dat ook een hitlergroet.

Verder komt Musk met geen enkele uitleg of verklaring, dat zegt genoeg.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:08:07 #244
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216381493
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:04 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Stijf van de drugs, en gaat elke keer een stapje verder, enkel vanwege de kick, de clicks en de ophef. Verslaafd aan de spotlight.

Ja het idee dat iemand zo'n uitbeelding kan doen en er wat 'liefs' bij zeggen (dat ook weer wat weg heeft van 14 words) dat komt bij de mensen niet op. De meest kritische fan komt iig niet verder dan 'onhandig'.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:08:41 #245
438527 MissButterflyy
pi_216381498
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja het idee dat iemand zo'n uitbeelding kan doen en er wat 'liefs' bij zeggen (dat ook weer wat weg heeft van 14 words) dat komt bij de mensen niet op. De meest kritische fan komt iig niet verder dan 'onhandig'.
Hij is niet onhandig. Hij is uitgekookt.
pi_216381500
Ik weet het al

https://www.businessinsid(...)t-de-techmiljardair/

"‘President-elect’ Donald Trump heeft techmiljardair Elon Musk aangesteld als hoofd van het nieuw te creren en officieus Department of Government Efficiency.
pi_216381501
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het heeft jou getriggerd.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:09:10 #248
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216381506
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:05 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
...en wat heeft Elon Musk nou precies voor baan gekregen van Trump?
Hij gaat de overheid efficinter maken en bemoeit zich met buitenlandse politiek via zijn eigen platform en dan het liefst opschudding veroorzaken bij bondgenoten.
pi_216381512
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:04 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

En dan meteen weer de slachtofferrol induiken alsof iedereen behalve hij gek is. Ik begrijp echt niks van de populariteit van deze aandachtshoer.
pi_216381515
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:02 schreef Perrin het volgende:
historici: dat was een nazigroet :{
nazi's: dat was een nazigroet :9

Musk-fans: hij was gewoon enthousiast mensen, niks te zien hier :+
En als hij zich nou niet talloze malen op X met extreemrechtse figuren en organisaties en partijen zou hebben gesympathiseerd (zoals onlangs nog met de AfD), dan zou je hem nog het voordeel van de twijfel kunnen geven.

Maar met al die uitlatingen van hem is het wel duidelijk.

If it looks like a duck, sounds like a duck and walks likes a duck...
A murky, forgotten land.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:10:22 #251
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216381518
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja dat maakt het ook wat grappig, op het ene moment is hij de slimste mens op aarde die alles weet, en op het andere moment is ie weer onhandig.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:10:37 #252
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216381522
Ik vraag mij af wat links hiermee wil bereiken. Als je bijna iedereen Hitler noemt heeft het woord geen waarde meer, de schroom om uit te komen dat je voor conservatisme bent ebt dan weg.
Het is serieus contraproductief.
pi_216381525
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:04 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Voor sommigen wel ja, dat is duidelijk. Nadenken is er blijkbaar niet bij.
Wel vervelend voor je. Zonde ook om al die hersencellen niet te gebruiken.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:11:02 #254
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216381528
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:08 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet het al

https://www.businessinsid(...)t-de-techmiljardair/

"‘President-elect’ Donald Trump heeft techmiljardair Elon Musk aangesteld als hoofd van het nieuw te creren en officieus Department of Government Efficiency.
Zo genoemd omdat het dan klinkt als Doge. Scoort bij de achterban, laat vooral zien hoe serieus men de politiek bedrijft.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:11:41 #255
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216381532
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hij is stapelgek.
Dit, dus.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:12:11 #256
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216381536
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:10 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
En als hij zich nou niet talloze malen op X met extreemrechtse figuren en organisaties en partijen zou hebben gesympathiseerd (zoals onlangs nog met de AfD), dan zou je hem nog het voordeel van de twijfel kunnen geven.

Maar met al die uitlatingen van hem is het wel duidelijk.

If it looks like a duck, sounds like a duck and walk likes a duck...
Dit dus, als het helemaal uit het niets kwam kon je inderdaad stellen dat het onhandigheid was en zelfs nu nog kan ie proberen zich van de schijn te ontdoen.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:13:07 #257
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216381541
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag mij af wat links hiermee wil bereiken. Als je bijna iedereen Hitler noemt heeft het woord geen waarde meer, de schroom om uit te komen dat je voor conservatisme bent ebt dan weg.
Even kijken, oh wacht, mijn oma zegt dat het iets te maken heeft met 'dit nooit meer', ik weet niet precies wat ze daarmee wil zeggen.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:13:25 #258
438527 MissButterflyy
pi_216381543
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
Pleur op met je links en vraag je af wat Elon Musk uiteindelijk wil bereiken.
pi_216381557
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Een beter Amerika.
pi_216381563
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je ziet met DOGE, genaamd naar de coin (toevallig zeg). Hij is niet dom, maar doordacht met zulke acties, hij houdt van zulke tienergrapjes.

Zo'n Nazi groet doen met bijpassende woordgebruik en daarna net doen alsof je er niks van weet (terwijl hij dagelijks extreem rechts promoot op zn Xje), is precies hetzelfde, een spelletje hoe ver je kan gaan.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:15:11 #261
28033 Pek
je moet wat
pi_216381564
Iets teveel neusvreugd gehad, die Musk.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:15:40 #262
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216381571
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:13 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Even kijken, oh wacht, mijn oma zegt dat het iets te maken heeft met 'dit nooit meer', ik weet niet precies wat ze daarmee wil zeggen.
Jouw oma had dat moeten bedenken voordat ze onderduikers aangaf.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:15:49 #263
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216381572
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Een beter Amerika.
Vreemd, ik heb toch meer het idee dat al die rijke mensen daar iets meer met geld hebben dan met 'Amerika'.
pi_216381574
quote:

[..]
Een beter Amerika
.
Meer geld, macht en invloed.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:16:22 #265
396550 Richestorags
pi_216381577
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
En dan meteen weer de slachtofferrol induiken alsof iedereen behalve hij gek is. Ik begrijp echt niks van de populariteit van deze aandachtshoer.
Nou je ziet hoe populair hij is. n armgebaartje en mensen beginnen te schuimbekken.

Terwijl hij op de achtergrond veel meer duistere dingen doet. Hij heeft het wel voor elkaar met zijn bliksemafleider.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:16:26 #266
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216381579
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Een eerlijker en welvarender Amerika met een efficinter overheidsbestuur,.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:16:59 #267
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216381585
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:15 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Je ziet met DOGE, genaamd naar de coin (toevallig zeg). Hij is niet dom, maar doordacht met zulke acties, hij houdt van zulke tienergrapjes.

Zo'n Nazi groet doen met bijpassende woordgebruik en daarna net doen alsof je er niks van weet (terwijl hij dagelijks extreem rechts promoot op zn Xje), is precies hetzelfde, een spelletje hoe ver je kan gaan.
En die Dogecoin heeft genvesteerd in Space X, het is dus helemaal geen grap, maar zelfverrijking ingepakt als grap.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:17:00 #268
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216381586
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Meer geld, macht en invloed.
Waarom? Hij heeft al zoveel.
Er komt een punt dat je dat niet meer boeit hoor.
pi_216381589
quote:

[..]
Een beter Amerika.
De rijkste persoon in de geschiedenis van de mensheid koopt zich een positie in de regering. Doet ie echt om een beter Amerika te creren ja. Een beter Amerika voor zijn bankrekening misschien.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:18:07 #270
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216381599
quote:

[..]
Een beter Amerika voor Elon Musk.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:18:20 #271
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216381608
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jouw oma had dat moeten bedenken voordat ze onderduikers aangaf.
Lol, een NSB-aantijging over een persoon die behoorlijk heeft geleden in de oorlog, wat een klasse van je.
pi_216381610
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:17 schreef kipknots het volgende:

[..]
De rijkste persoon in de geschiedenis van de mensheid koopt zich een positie in de regering. Doet ie echt om een beter Amerika te creren ja. Een beter Amerika voor zijn bankrekening misschien.
Ja want de bankrekening van de rijkste persoon in de geschiedenis van de mensheid is het grootste probleem voor de rijkste persoon in de geschiedenis van de mensheid.

wtf is dat nou weer voor rare logica...
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:18:48 #273
396550 Richestorags
pi_216381616
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Een eerlijker en welvarender Amerika met een efficinter overheidsbestuur,.
Eerlijker _O-
pi_216381618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Vreemd, ik heb toch meer het idee dat al die rijke mensen daar iets meer met geld hebben dan met 'Amerika'.
Het gegevens alleen al dat de 3 rijkste Amerikanen (niet geheel toevallig degenen die vooraan zaten: Musk, Bezos en Zuckerberg) samen meer welvaart/rijkdom hebben dan de onderste 165 miljoen Amerikanen zegt zal genoeg.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:19:14 #275
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216381622
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:18 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Lol, een NSB-aantijging over een persoon die behoorlijk heeft geleden in de oorlog, wat een klasse van je.
Als dat zo is snap ik niet waarom jij zo scheutig daarmee omgaat op dit forum.
Dan is dat echt respectloos.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:19:32 #276
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216381628
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waarom? Hij heeft al zoveel.
Er komt een punt dat je dat niet meer boeit hoor.
:{w

En daarom zitten de rijkste mensen daar allemaal op de eerste rij, want die geven niets meer om geld.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:20:13 #277
396550 Richestorags
pi_216381634
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:19 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

En daarom zitten de rijkste mensen daar allemaal op de eerste rij, want die geven niets meer om geld.
Geld is macht. Ze geven meer om macht.
pi_216381635
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Het gegevens alleen al dat de 3 rijkste Amerikanen (niet geheel toevallig degenen die vooraan zaten: Musk, Bezos en Zuckerberg) samen meer welvaart/rijkdom hebben dan de onderste 165 miljoen Amerikanen zegt zal genoeg.
Nee ze hebben meer papieren waarde, dat is iets heel anders dan welvaart/rijkdom. Qua cash geld kom je op een heel aantal minder Amerikanen in de vergelijking.
pi_216381651
Geen problemen meer benoemen en erover praten maar eindelijk eens oplossen. Mensen zeiken enorm over Trump maar ondertussen blijven ze maar zeiken. Dit laat zien dat er mensen zijn die gewoon wat doen ipv zeuren.
Niet eens met een verdrag. Hop eruit en zorgen voor je land.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:21:30 #280
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216381656
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:19 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

De vraag stellen is hem beantwoorden.

Laten we eens kijken bij Obama
-Warren Buffett
-Oprah Winfrey
-Bill Gates
-George Soros

Wat deden die daar?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:21:47 #281
438527 MissButterflyy
pi_216381660
Trouwens. Wat is dit?

Experts trekken aan de bel na blokkade van zoektermen als ‘Joe Biden’ en ‘Democrat’ op Instagram: ‘Heel raar’
Echt een stom foutje, of zit er meer achter? Cyberdeskundigen reageren uiterst bezorgd op de (tijdelijke) blokkade van verschillende zoektermen zoals ‘Joe Biden’ en ‘Barack Obama’ op Instagram. Gebruikers krijgen een melding dat de resultaten voor de zoekopdrachten verborgen zijn, omdat die mogelijk ‘gevoelige content’ bevatten. En dat net n dag na de inauguratie van Donald Trump. ,,Europa moet deze situatie zien als een wake-upcall.”

Ad.nl
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:22:19 #282
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216381668
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ja want de bankrekening van de rijkste persoon in de geschiedenis van de mensheid is het grootste probleem voor de rijkste persoon in de geschiedenis van de mensheid.

Ik heb een like gegeven, doe er je voordeel mee. Maar wat een gekke gedachte he dat de rijkste mensen ter wereld nog meer geld willen. En ja, die zitten daar allemaal op een rijtje omdat ze een beter Amerika willen. Sinds de gebroeders Grimm niet meer zo'n fantasievol verhaal gehoord.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:22:23 #283
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216381671
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Trouwens. Wat is dit?

Experts trekken aan de bel na blokkade van zoektermen als ‘Joe Biden’ en ‘Democrat’ op Instagram: ‘Heel raar’
Echt een stom foutje, of zit er meer achter? Cyberdeskundigen reageren uiterst bezorgd op de (tijdelijke) blokkade van verschillende zoektermen zoals ‘Joe Biden’ en ‘Barack Obama’ op Instagram. Gebruikers krijgen een melding dat de resultaten voor de zoekopdrachten verborgen zijn, omdat die mogelijk ‘gevoelige content’ bevatten. En dat net n dag na de inauguratie van Donald Trump. ,,Europa moet deze situatie zien als een wake-upcall.”

Ad.nl
Is dit niet gewoon complotdenken?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:23:12 #284
438527 MissButterflyy
pi_216381679
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Is dit niet gewoon complotdenken?
Nee, want ze zeggen het niet te weten maar dat dit wel heel vreemd is.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:23:56 #285
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216381690
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Geld is macht. Ze geven meer om macht.
En zullen dus ook altijd meer geld willen hebben vanuit die macht. Alsof ze geven om de burgers, die zitten daar alleen om de werknemer nog meer uit te knijpen en zelf geen belasting betalen. Geen vervelende regels die hen weerhoudt van al het geld binnen te harken.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:24:06 #286
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216381693
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee, want ze zeggen het niet te weten maar dat dit wel heel vreemd is.
Klopt, maar als we bij alles wat we niet weten iets gaan zoeken dan wordt het wel een hele lastige wereld.
Ogen open houden is altijd verstandig.

Maar om overal wantrouwend tegenover te staan lijkt mij ook niet gezond.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:24:20 #287
396550 Richestorags
pi_216381698
quote:
Trouwens. Wat is dit?

Ad.nl
Europa had heel veel situaties moeten zien als een wake-up call. Goed, het is nooit te laat om nu wel wakker te worden. Amerika gaat keihard voor Amerika first met alle focus op groei van hun economie. Als het in het belang is van Amerika om daarbij Europa te laten vallen gaat dat gebeuren. We hebben weinig krediet bij dit clubje en zijn veel te naef voor dit clubje.
pi_216381708
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.

Laten we eens kijken bij Obama
-Warren Buffett
-Oprah Winfrey
-Bill Gates
-George Soros

Wat deden die daar?
4 jaar lang BNW in leven houden.
Gaat Musk dat ook lukken?
pi_216381710
quote:
Trouwens. Wat is dit?

Ad.nl
Mediablokkades *O*
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:25:33 #290
396550 Richestorags
pi_216381713
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:23 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En zullen dus ook altijd meer geld willen hebben vanuit die macht. Alsof ze geven om de burgers, die zitten daar alleen om de werknemer nog meer uit te knijpen en zelf geen belasting betalen. Geen vervelende regels die hen weerhoudt van al het geld binnen te harken.
Uiteraard. Dat is veel duisterder dan het gedrag van Musk.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:26:05 #291
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216381718
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
4 jaar lang BNW in leven houden.
Gaat Musk dat ook lukken?
Wat bedoel je?
Deze gasten zaten daar echt overigens. Verzin ik niet.
Obama is vrij om uit te nodigen wie hij wil, maar laten we niet doen alsof daar allemaal sloebers en zwervers zaten.
pi_216381725
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:15 schreef Pek het volgende:
Iets teveel neusvreugd gehad, die Musk.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:28:32 #293
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216381740
Maar serieus. Laten we een beetje rustig doen om overal samenzweringen en complotten in te zien.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:28:42 #294
396550 Richestorags
pi_216381742
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:{
pi_216381746
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ein america 🇺🇸 jawolz
pi_216381753
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]

Tja, hij had net nog gevochten om een bonus van tientallen miljarden.

Als hij daadwerkelijk iets goeds wil doen kan hij daar ook geld aan besteden. Maar dat zal je hem niet zien doen, de superrijken zijn in een competitie met elkaar om het allerrijkst te zijn.
En natuurlijk naast geld ook macht.
pi_216381785
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:29 schreef kipknots het volgende:

[..]
Tja, hij had net nog gevochten om een bonus van tientallen miljarden.

Als hij daadwerkelijk iets goeds wil doen kan hij daar ook geld aan besteden. Maar dat zal je hem niet zien doen, de superrijken zijn in een competitie met elkaar om het allerrijkst te zijn.
En natuurlijk naast geld ook macht.
Dat geld is alleen niet liquide. Hij mag dan wel 200 miljard aan aandelen Tesla hebben, maar op het moment dat hij dat wil verkopen, dus liquide maken, moeten er wel mensen zijn die willen betalen.

En dat zie ik niet gebeuren.
pi_216381790
Is Groenland al aangevallen?
pi_216381795
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat bedoel je?
Deze gasten zaten daar echt overigens. Verzin ik niet.
Obama is vrij om uit te nodigen wie hij wil, maar laten we niet doen alsof daar allemaal sloebers en zwervers zaten.
De meest wilde complotten kwamen langs.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:37:26 #300
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216381814
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
De meest wilde complotten kwamen langs.
Welke?
pi_216381816