quote:Trump bedigd als president
Donald Trump is voor de tweede keer bedigd als president van de Verenigde Staten. Hij werd direct daarna gefeliciteerd door nu oud-president Biden. Buiten het Capitol klonken saluutschoten om de machtswisseling te markeren.
Trump gebruikte twee bijbels voor de ceremonie: het exemplaar dat zijn voorganger Lincoln in 1861 bij zich had voor zijn inhuldiging en een die hij van zijn moeder cadeau had gekregen.
Het is pas de tweede keer dat een oud-president weet terug te keren naar het Witte Huis: de eerste keer dat dat gebeurde was in 1893 toen Grover Cleveland terugkeerde in het ambt.
Samenvatting van de decreten: Meer info vind je hierquote:Wereldleiders reageren op inauguratie Trump
De eerste wereldleiders hebben gereageerd op de bediging van Trump.
"Het vrede-door-kracht-beleid dat Trump heeft aangekondigd biedt een kans om het Amerikaanse leiderschap te versterken en een rechtvaardige vrede op de langere termijn te bereiken", schrijft de Oekraense president Zelensky op X.
De Duitse bondskanselier Scholz feliciteert Trump met zijn tweede ambtstermijn en benadrukt dat de VS een onmisbare bondgenoot is voor Duitsland. "Zoals altijd streven we naar een goede trans-Atlantische relatie. De Europese Unie is met 27 lidstaten en ruim 400 miljoen inwoners een sterke Unie", aldus Scholz.
De Isralische premier Netanyahu zegt naar de samenwerking met Trump uit te kijken. "Zodat we de resterende gijzelaars terug naar huis kunnen brengen en de militaire capaciteiten van Hamas vernietigen. Dan kan Gaza nooit meer een bedreiging voor Isral vormen", zegt Netanyahu.
Ook NAVO-baas Rutte heeft van zich laten horen. "Veel succes, president Trump. De NAVO kijkt ernaar uit om nauw met u samen te werken en de mondiale aandachtspunten aan te pakken
Alaskaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:37 schreef Vis1980 het volgende:
Die berg in Mexico is ook veranderd naar Mount McKinley.
Er is geen wetenschappelijke basis voor de wokewaanzin. Over 30 jaar vragen we ons af waarom we types die beweren dat mannen zwanger kunnen worden niet in een kliniek opslotenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:29 schreef Multatilu het volgende: [..] Dat vindt jij nu. Dat begrijp ik. Nogmaals, het geeft niets hoor, over een jaar of 20-30 zul je waarschijnlijk met een beetje rode wangen van schaamte terugdenken aan hoe jij dit ooit dacht.
Ik hoop dat je weet dat je gewoon subsidies krijgt omdat je bepaalde zaken zoals LGTBQ in je film/programma meeneemt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus vrijheid van meningsuiting mag dan alleen als het jou aanstaat, of mogen programmamakers en filmmakers dat zelf weten?
Ik ook niet hoor, zag ook dat hij eerder was veranderd in de oorspronkelijke naam, maar nu is dat weer teruggezet. Tja, het zou mooi geweest zijn als dat het ergste was. Ik dacht het dus om een Mexicaanse berg ging en dat was niet correct.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alaska
Al denk ik niet dat Trump 'm kan aanwijzen op de kaart.
De Golf van Alaska wordt straks de Golf van Amerikaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, zag ook dat hij eerder was veranderd in de oorspronkelijke naam, maar nu is dat weer teruggezet. Tja, het zou mooi geweest zijn als dat het ergste was. Ik dacht het dus om een Mexicaanse berg ging en dat was niet correct.
Ja, een gozert en daarom is Netflix woke.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat je gewoon subsidies krijgt omdat je bepaalde zaken zoals LGTBQ in je film/programma meeneemt.
Zo sprak de directeur van het Nederlands Film Fonds, Bero Beyer, zich al meerdere keren uit over dat films vanuit het 'witte man' perspectief gewoon niet meer gewenst zijn.
Bekijk deze YouTube-video
(timestamped zodat je ook niet naar Hans hoeft te luisteren)
Hij zegt letterlijk
"we zijn erg gefocused op alles wat 'verkeerd' is vanuit het 'systeem' te veranderen"
"Genderverdeling, representatie, welke thematiek, diversiteit"
"Wie wordt er gefinancieerd"
Dit zijn gewoon de mensen die het geld laten rollen in de Nederlandse industrie.
Dus nee, het heeft niks meer te maken met wat een filmmaker wenst.
De filmmaker komt niet eens aan de bak als het niet divers is.
Trans-mannen kunnen uiteraard wel gewoon zwanger worden. Dat zijn mensen met als sekse vrouw en als gender man.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Er is geen wetenschappelijke basis voor de wokewaanzin. Over 30 jaar vragen we ons af waarom we types die beweren dat mannen zwanger kunnen worden niet in een kliniek opsloten
Of over 30 jaar hebben we technieken om met een "bio 3D-printer" een complete baarmoeder (en de rest van de plumbing) voor mannen te printen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Er is geen wetenschappelijke basis voor de wokewaanzin. Over 30 jaar vragen we ons af waarom we types die beweren dat mannen zwanger kunnen worden niet in een kliniek opsloten
Ik snap ook niet dat de Waddenzee niet gewoon de Nederlandse zee heet. Wat hebben de Wadden ooit voor ons gedaan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De Golf van Alaska wordt straks de Golf van Amerika
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken.quote:
Het was Denali omdat de echte Amerikaanse bevolking het zo noemde. De kolonisator heeft er wat anders van gemaakt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, zag ook dat hij eerder was veranderd in de oorspronkelijke naam, maar nu is dat weer teruggezet. Tja, het zou mooi geweest zijn als dat het ergste was. Ik dacht het dus om een Mexicaanse berg ging en dat was niet correct.
Ik hoop dat je daadwerkelijk de moeite hebt genomen om naar de directeur van het Nederlandse Film Fonds te luisteren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, een gozert en daarom is Netflix woke.
Maar wie beweert er dan dat mannen zwanger kunnen worden? En wat is het probleem daarmee dat het je zo opwindt? Als het niet kan, dan gebeurt het toch niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken.
Dat verandert niks aan het feit dat je een bijzonder soort crack moet roken om te denken dat mannen wel zwanger kunnen worden.
Sekse wordt in de biologie letterlijk gedefinieerd door welke voortplantingscellen je gonaden produceren.
Mannelijke zoogdieren produceren zaad.
Vrouwelijke zoogdieren produceren eieren.
En daar tussenin zit niets. Geslacht is binair en de onderliggende wetenschap is keihard.
Dan heb je een 3d printer die een baarmoeder kan printen en een man met een kunstmatig geproduceerde baarmoeder.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of over 30 jaar hebben we technieken om met een "bio 3D-printer" een complete baarmoeder (en de rest van de plumbing) voor mannen te printen.
Sekse = / = gender.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat verandert niks aan het feit dat je een bijzonder soort crack moet roken om te denken dat mannen wel zwanger kunnen worden.
Sekse wordt in de biologie letterlijk gedefinieerd door welke voortplantingscellen je gonaden produceren.
En daar tussenin zit niets. Geslacht is binair en de onderliggende wetenschap is keihard.
De persoon waar ik op reageerde.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar wie beweert er dan dat mannen zwanger kunnen worden? En wat is het probleem daarmee dat het je zo opwindt? Als het niet kan, dan gebeurt het toch niet?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat de Waddenzee niet gewoon de Nederlandse zee heet. Wat hebben de Wadden ooit voor ons gedaan?
For the Germans!!!quote:De Waddeneilanden staan bekend om hun ongerepte natuur, uitgestrekte stranden, duinen en rustige omgeving. Dit spreekt Duitse toeristen aan die op zoek zijn naar een vakantiebestemming met een nadruk op natuur en ontspanning
Dat zeg ik, in 2015 is het naar de oorspronkelijke naam teruggegaan en dat is nu weer teruggezet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het was Denali omdat de echte Amerikaanse bevolking het zo noemde. De kolonisator heeft er wat anders van gemaakt.
En die kan dan zwanger worden met de kunstmatig geproduceerde ei-cellen op basis van zijn DNA.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan heb je een 3d printer die een baarmoeder kan printen en een man met een kunstmatig geproduceerde baarmoeder.
Gender is gevoel, sekse is een controleerbaar feit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sekse = / = gender.
En denk je nu dat deze mensen nu meteen stoppen met transgender zijn?
Leven we nu of in 2325?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En die kan dan zwanger worden met de kunstmatig geproduceerde ei-cellen op basis van zijn DNA.
Misschien niet over 30 jaar maar over 300 jaar zijn we een heel eind denk ik.
Of we zijn platgegooid door Rusland.
Dat is die over, noem eens wat, evolutie ook, toch veegt een groot deel van trump's achterban daar zijn reet mee af. Vind het wel bijzonder opmerkelijk dat zijn achterban in dit geval dan wel met wetenschappelijke feiten gaat schermen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je maakt je erg druk om dingen die je niet aangaan en mensen die niet jij zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Gender is gevoel, sekse is een controleerbaar feit.
Vandaag voel ik me man, morgen een schuimspaan. Ik ben dan echter nog steeds man.
Ja, klik er dan niet op. Volgens mij heb je de vrijheid wel of niet naar iets te kijken. Dat er mensen zijn die er rare ideen op nahouden is een feit, maar ik denk niet dat jij naar De Kleine Zeemeermin had gekeken als er wel een blonde vrouw in zat. En anders kun je de oude film nog in prima staat zien.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daadwerkelijk de moeite hebt genomen om naar de directeur van het Nederlandse Film Fonds te luisteren.
Waarin hij gewoon helder verteld dat de zaken die sommigen als 'woke' bestempelen, inderdaad voorkeur heeft op al het andere.
En zodoende zal dat bij Netflix echt niet anders zijn.
En dit kan je gewoon in heel veel series en films terug zien.
Ik hou me namelijk erg veel bezig met films/series/media en de producties hiervan.
En dit is gewoon een enorm slechte ontwikkeling, wat inderdaad veel mensen tegen het zere been stoot. Het wordt inderdaad gewoon geforceerd.
Als iemand dat graag wil moet iemand dat helemaal zelf weten. Hun keuze, hun leven en bovendien VVMU. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vandaag voel ik me man, morgen een schuimspaan. Ik ben dan echter nog steeds man.
Kapitein_Schuimspaanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
morgen een schuimspaan
Moeten zij weten, wij noemen het gewoon de Nederlandse zee, die gast van Hyves helpt ons financieren en de overheid efficinter maken.quote:
Wat heb ik met de achterban van Trump te maken?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is die over, noem eens wat, evolutie ook, toch veegt een groot deel van trump's achterban daar zijn reet mee af. Vind het wel bijzonder opmerkelijk dat zijn achterban in dit geval dan wel met wetenschappelijke feiten gaat schermen.
Schuimspaan is geen gender.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja joh en morgen gaat het weer over dat er teveel mensen op aarde wonen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is die over, noem eens wat, evolutie ook, toch veegt een groot deel van trump's achterban daar zijn reet mee af. Vind het wel bijzonder opmerkelijk dat zijn achterban in dit geval dan wel met wetenschappelijke feiten gaat schermen.
Alleen voelt (bijna) niemand zich een schuimspaan terwijl er miljoenen mensen wereldwijd zich vrouw voelen terwijl ze mannelijke geslachtsdelen hebben en andersom. Toch wel een verschilletje niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Kunnen we daar de immigranten naar de Waddenzee uitzetten? En het Engelse kanaal terugveroveren? En importheffingen opleggen aan Duitsland ze onze Wadden bekladden?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Moeten zij weten, wij noemen het gewoon de Nederlandse zee, die gast van Hyves helpt ons financieren en de overheid efficinter maken.
'Ik voel mij veel fijner als die mensen weer overal geweerd worden'.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je maakt je erg druk om dingen die je niet aangaan en mensen die niet jij zijn.
Als iemand die als man geboren is, zich vrouw voelt en zich uiterlijk laat ombouwen tot iemand die er als vrouw uitziet, wat is jouw bezwaar daartegen? Hindert dat jou in jouw bestaan of gevoel van man zijn?
Het wordt een probleem als je gaat eisen dat andere mensen meegaan in jouw mentale kronkels. En dat is precies wat woke doet en waar mensen hun buik van vol hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als iemand dat graag wil moet iemand dat helemaal zelf weten. Hun keuze, hun leven en bovendien VVMU. Ik zie het probleem niet.
Niks hoor (hoop ikquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat heb ik met de achterban van Trump te maken?
Ik begrijp alleen niet waarom dat een relevant verschil zou zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Alleen voelt (bijna) niemand zich een schuimspaan terwijl er miljoenen mensen wereldwijd zich vrouw voelen terwijl ze mannelijke geslachtsdelen hebben en andersom. Toch wel een verschilletje niet?
Bron?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Alleen voelt (bijna) niemand zich een schuimspaan terwijl er miljoenen mensen wereldwijd zich vrouw voelen terwijl ze mannelijke geslachtsdelen hebben en andersom. Toch wel een verschilletje niet?
Non binair of genderfluid ook niet.quote:
Volgens mij begrijp jij niet zo goed wat woke inhoudt in het opzicht van de film industrie. Het is gewoon DEI. Mensen inhuren vanwege hun huidskleur ipv hun vaardigheden. En dat is gewoon racisme. Huur mensen gewoon vanwege wat zij kunnen, niet vanwege hun huidskleur of geaardheidquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, klik er dan niet op. Volgens mij heb je de vrijheid wel of niet naar iets te kijken. Dat er mensen zijn die er rare ideen op nahouden is een feit, maar ik denk niet dat jij naar De Kleine Zeemeermin had gekeken als er wel een blonde vrouw in zat. En anders kun je de oude film nog in prima staat zien.
Maar goed, woke is dan ook een lekker vraag begrip, want ik hoor mensen zelfs over dat de reclames woke zijn omdat er meer diversiteit zit in de acteurs. Ja, als je dat al woke vindt, dan vraag ik me af of zo iemand niet gewoon alleen maar blanke hetero mensen in alles wil zien. Dat is toch geen gezonde realiteit?
Waar zit zo'n hersenkronkel precies? En als ik jou raar zou vinden, mag ik dan ook zeggen dat jij een kronkel hebt? Of ben jij de ultieme kronkelbepaler? En waarom zouden mensen met een kronkel niet mee mogen doen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het wordt een probleem als je gaat eisen dat andere mensen meegaan in jouw mentale kronkels. En dat is precies wat woke doet en waar mensen hun buik van vol hebben.
Prima als jij een jurk aan wil doen en als vrouw wil leven, maar jouw mentale problemen zijn niet mijn nieuwe realiteit. Ik mag je dus gewoon een vent in een jurk noemen.
Het zijn niet eens wetenschappelijke feiten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar meneer spons, dan blijf jij ze toch lekker man of vrouw noemen, levert vast een hoop leuke gesprekken op.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Non binair of genderfluid ook niet.
Voor mij moet iedereen dat zelf weten. Maar ik kan me voorstellen dat ik wel een grens trek als mannen met een jurk aan zich opeens demonstratief de kleedkamer van mijn dochter (of die van vrouwen in het algemeen) toe gaan eigenen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het wordt een probleem als je gaat eisen dat andere mensen meegaan in jouw mentale kronkels. En dat is precies wat woke doet en waar mensen hun buik van vol hebben.
Prima als jij een jurk aan wil doen en als vrouw wil leven, maar jouw mentale problemen zijn niet mijn nieuwe realiteit. Ik mag je dus gewoon een vent in een jurk noemen.
Ja, tuurlijk, want fictie is echt en daar mag niet aan worden gesleuteld. Ik maar denken dat we allemaal mensen zijn en er heel veel films zijn waar je nog lekker veel blanken voorbij ziet komen. Alsof die personages van de makers zelf ook niet inmiddels meerdere make overs hebben gehad en ten eerste gemaakt zijn in een andere tijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij niet zo goed wat woke inhoudt in het opzicht van de film industrie. Het is gewoon DEI. Mensen inhuren vanwege hun huidskleur ipv hun vaardigheden. En dat is gewoon racisme. Huur mensen gewoon vanwege wat zij kunnen, niet vanwege hun huidskleur of geaardheid
En het is idd raar, dat bijna alle gingers in series/films ineens veranderd zijn in een donker persoon.
Geen idee wat ze hebben tegen gingers.
[ afbeelding ]
Maar idd, ook geforceerd LGTBQ in bijna elke serie. Dat is erg irritant omdat het zo doorzichtig is.
Enerzijds vind ik het heerlijk om naar die shitshow te kijken, aan de andere kant ook super treurig want de gewone man gaat natuurlijk keihard genaaid worden daar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:55 schreef Mano_ het volgende:
Genieten man, al dat volk hier dat zo ontzettend graag een vijand wil waar ze met elkaar lekker op los kunnen gaanWat een armoe.
Zoals in 2016-2020?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:58 schreef June. het volgende:
[..]
Enerzijds vind ik het heerlijk om naar die shitshow te kijken, aan de andere kant ook super treurig want de gewone man gaat natuurlijk keihard genaaid worden daar.
Wikipedia. Tussen de 0,1-0,6% van de wereldbevolking. Dat is tussen de 8-48 miljoen mensen.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:57 schreef Red_85 het volgende:
Voor dit topic wil ik wel een zwangere arnold swarzenegger in de OP hoor.
Kun je je voorstellen dat die film nu uit zou komen?quote:
Is al geclaimd door Enkhuizen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat de Waddenzee niet gewoon de Nederlandse zee heet. Wat hebben de Wadden ooit voor ons gedaan?
Wel op Netflix.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat die film nu uit zou komen?
Kies je deze gif omdat je dan zijn woorden niet hoort zodat de beweging er slechter uit ziet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan bewegend beeld weergeven van een democratische politicus die precies dezelfde beweging maakt?
Dus nee geen foto.
Waar die kronkel precies zit kan ik je niet zeggen. En jij mag natuurlijk betogen dat ik een kronkel heb omdat ik stel dat mannen niet zwanger kunnen worden. Dat vind alleen gehoor bij je wokevriendjes en voor weldenkende mensen zet je vooral jezelf voor schut.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waar zit zo'n hersenkronkel precies? En als ik jou raar zou vinden, mag ik dan ook zeggen dat jij een kronkel hebt? Of ben jij de ultieme kronkelbepaler? En waarom zouden mensen met een kronkel niet mee mogen doen?
Bij een gif zit geen geluid, slimmerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kies je deze gif omdat je dan zijn woorden niet hoort zodat de beweging er slechter uit ziet?
Ik zou dan maar niet naar de Oscar nominaties gaan kijken over een paar dagenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar idd, ook geforceerd LGTBQ in bijna elke serie. Dat is erg irritant omdat het zo doorzichtig is.
Enkhuizen is een failed stad.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef recursief het volgende:
[..]
Is al geclaimd door Enkhuizen.
[ afbeelding ]
Gelukkig is er verder geen enkele context mogelijk, dat maakt het wel zo makkelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bij een gif zit geen geluid, slimmerd.
En de beweging is wat hij is, het ziet er niet slechter of beter uit dan een gif van Hitler.
De context staat keurig in de OP, voor iedereen, met geluid.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gelukkig is er verder geen enkele context mogelijk, dat maakt het wel zo makkelijk natuurlijk.
Kapitein schuimspaan raakt niet gerriteerd van comedy.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel op Netflix.
Puur om Kapitein_Schuimspaan te irriteren natuurlijk.
No way. Ik beweerde nergens dat mannen zwanger kunnen worden. Ik heb het elke keer gehad over het feit dat conservatieve mensen nog niet kunnen wennen aan de gedachte dat mensen met biologische kenmerken van een man zich vrouw kunnen voelen of andersom. Dus zichzelf met een ander gender identificeren dan hun biologische geslacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De persoon waar ik op reageerde.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De context staat keurig in de OP, voor iedereen, met geluid.
Ook met geluid wordt het met die verkapte "14 words" er niet veel beter op.
Een beweging is niet 'wat het is'.quote:En de beweging is wat hij is, het ziet er niet slechter of beter uit dan een gif van Hitler.
Kindergarten Cop is inmiddels verboden onder Gen-Zquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat die film nu uit zou komen?
Daar is toch niemand het mee oneens?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef Multatilu het volgende:
[..]
No way. Ik beweerde nergens dat mannen zwanger kunnen worden. Ik heb het elke keer gehad over het feit dat conservatieve mensen nog niet kunnen wennen aan de gedachte dat mensen met biologische kenmerken van een man zich vrouw kunnen voelen of andersom. Dus zichzelf met een ander gender identificeren dan hun biologische geslacht.
Maar volgens mij heeft dit weinig met de overheid te maken verder.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij niet zo goed wat woke inhoudt in het opzicht van de film industrie. Het is gewoon DEI. Mensen inhuren vanwege hun huidskleur ipv hun vaardigheden. En dat is gewoon racisme. Huur mensen gewoon vanwege wat zij kunnen, niet vanwege hun huidskleur of geaardheid
En het is idd raar, dat bijna alle gingers in series/films ineens veranderd zijn in een donker persoon.
Geen idee wat ze hebben tegen gingers.
[ afbeelding ]
Je mag niet discrimineren op basis van je kleur of ras.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:09 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft dit weinig met de overheid te maken verder.
Het is niet zo dat Democraten wetten verzonnen om een hoog percentage DEI in films en series te hebben.
Dit komt van Hollywood zelf uit en zal ook wel blijven tenzij het minder geld gaat opleveren.
Ik slijt het nergens als realiteit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Kapitein schuimspaan raakt niet gerriteerd van comedy.
Maar laat het even op je inwerken. Dit idee was 30 jaar geleden zo absurd dat je er een avondvullende comedy film over kon maken.
En dat absurde idee probeer jij hier nu te slijten als realiteit.
En dan vind je het gek dat mensen klaar zijn met woke onzin.
En vind je dan dat een film met alleen blanken dan ook discrimineert?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je mag niet discrimineren op basis van je kleur of ras.
De beweging ziet eruit zoals die eruit ziet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kies je deze gif omdat je dan zijn woorden niet hoort zodat de beweging er slechter uit ziet?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar is toch niemand het mee oneens?
Ik vind het anders worden als deze mannen opeens vrouwen kleedkamers af gaan dwingen of mee willen doen aan vrouwensport.
Wat is de beweging in je UI dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[..]
Een beweging is niet 'wat het is'.
Of berhaupt zich aangetrokken kunnen voelen tot hun eigen gender.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef Multatilu het volgende:
[..]
No way. Ik beweerde nergens dat mannen zwanger kunnen worden. Ik heb het elke keer gehad over het feit dat conservatieve mensen nog niet kunnen wennen aan de gedachte dat mensen met biologische kenmerken van een man zich vrouw kunnen voelen of andersom. Dus zichzelf met een ander gender identificeren dan hun biologische geslacht.
Het is raar als er in een film met heel veel personages alleen witte mensen voorkomen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En vind je dan dat een film met alleen blanken dan ook discrimineert?
Deze had een moeten zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bij een gif zit geen geluid, slimmerd.
En de beweging is wat hij is, het ziet er niet slechter of beter uit.
Geniaal. thanksquote:
Trouwens, de context staat inderdaad keurig in de OP. Waarom je daarbij schrijft dat het om 14 seconde gaat in een video/toespraak van bijna 4 minuten is me een raadsel. Bedoel je specifiek 'my heart goes to you'? Wat zegt hij in dat filmpje wat je zo aan nazi's doet denken?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De context staat keurig in de OP, voor iedereen, met geluid.
Ook met geluid wordt het met die verkapte "14 words" er niet veel beter op.
Waar wil je heen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat is de beweging in je UI dan?
West-Friesland FTFW!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef recursief het volgende:
[..]
Is al geclaimd door Enkhuizen.
[ afbeelding ]
Precies. Hoe staat het met zijn briljante healthcare plan? De muur die door Mexico betaald zou worden? Het verbeteren van de infrastructuur? Het einde van illegale immigratie? En ja, hij heeft de belastingen verlaagd maar daar hebben vooral de rijken van geprofiteerd.quote:
Jij zegt toch echt dat ik over 30 jaar met schaamrood op de kaken terugkijk op mijn stelling dat mannen niet zwanger kunnen worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik heb niets geschreven in de OP.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Trouwens, de context staat inderdaad keurig in de OP. Waarom je daarbij schrijft dat het om 14 seconde gaat in een video/toespraak van bijna 4 minuten is me een raadsel. Bedoel je specifiek 'my heart goes to you'? Wat zegt hij in dat filmpje wat je zo aan nazi's doet denken?
Gezien eerdere uitspraken / Tweets van Musk is het niet zo heel onvoorstelbaar.quote:Ik ben oprecht benieuwd, want ik snap helemaal niets van dat gejank hier. Ja, Musk is sociaal onhandig. Autistisch misschien wel. Maar hier een nazi-verhaal van maken? Dan wil je dat gewoon zien.
Voordat de discussie een heel andere afslag neemt, ik snap dat er nog praktische bezwaren zijn. De discussie die kapitein Scheurbuik heeft gestart ging over het gezonde verstand dat weer terug zou keren en de meeste absurde wokewaanzin die op de eerste dag het raam uit gekieperd wordt naar aanleiding van het besluit van Trump om de financiering van alle initiatieven m.b.t. transgender acceptatie te stoppen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar is toch niemand het mee oneens?
Ik vind het anders worden als deze mannen opeens vrouwen kleedkamers af gaan dwingen of mee willen doen aan vrouwensport.
Ik zeg toch niet dat hij een of andere messias is die het volk gered heeft? Destijds werd ook luidkeels geschreeuwd dat Trump het einde van de beschaving was. Bleek toch enorm mee te vallen. Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:14 schreef June. het volgende:
[..]
Precies. Hoe staat het met zijn briljante healthcare plan? De muur die door Mexico betaald zou worden? Het verbeteren van de infrastructuur? Het einde van illegale immigratie? En ja, hij heeft de belastingen verlaagd maar daar hebben vooral de rijken van geprofiteerd.
Dat sluit ik ook niet uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik slijt het nergens als realiteit.
Maar ik sluit ook niet uit dat we biologisch ooit zover komen dat een homostel zelf kinderen kan krijgen door het implanteren (of extern dragen) van een "bio 3D-printed" baarmoeder op basis van eigen DNA of vrouwen met sperma op basis van hun profiel.
Er zijn dieren die in geval van gebrek aan het andere geslacht beide geslachten kunnen zijn, dus daar kunnen we al een hoop van leren.
Ik stel niet dat "natuurlijk" is maar de techniek zal er ooit zijn en ik zou daar geen moeite mee hebben. Ik gun iedereen een eigen liefdevol gezin.
Ok, jouw naam staat er boven dus ik neem aan dat je achter de inhoud staat. My bad.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb niets geschreven in de OP.
Ik heb alleen een gifje van Arnold toegevoegd na het openen van een nieuw deel.
Mag je toelichten dan.quote:[..]
Gezien eerdere uitspraken / Tweets van Musk is het niet zo heel onvoorstelbaar.
Die ga je van mij ook niet krijgen, het gaat hier om wat Musk doet. Lekker belangrijk wat anderen ooit gedaan hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De beweging ziet eruit zoals die eruit ziet.
Verder zie ik geen antwoord op de vraag
Cope Koning Glazenmaker strikes againquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Sure. Weet je nog de verdwaasde president die bij het weglopen verdwaasd bleef staan en naar niks keek? Lachen man.
Stond te praten met iemand net buiten beeld. Extreem rechts had de leugen echter al verspreid en de waarheid was minder grappig. En dat keer op keer.
Genoeg speeches van Trump dat hij onverstaanbaar wordt of onsamenhangend begint te wauwelen.
En voor @:scorpie met zijn cope opmerking. Ik ben niet degene die de fanboy voor een dementerende bejaarde op een hele drukke baan uithangt. Het land is krankzinnig dat ze konden kiezen tussen twee mensen die boven de 80 zullen zijn tijdens hun ambtsperiode.
Waarom heeft dat zoveel waarde voor je, of mannen wel of niet zwanger kunnen worden?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat sluit ik ook niet uit.
Maar als wij er technisch in slagen een homostel eigen kinderen te laten krijgen betekent niet dat mannen "zwanger kunnen worden".
Dat wij het vliegtuig hebben uitgevonden maakt niet opeens dat mensen kunnen vliegen. Mensen kunnen niet vliegen. Maar ons technisch vernuft heeft ons in staat gesteld met technologische ingrepen te vliegen.
over 30 jaar dan komen de babies uit de baarfabriek, met de gewenste genen van beide oudersquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij zegt toch echt dat ik over 30 jaar met schaamrood op de kaken terugkijk op mijn stelling dat mannen niet zwanger kunnen worden.
Hoe moet ik dat anders interpreteren dan dat jij zegt dat mannen wel zwanger kunnen worden?
Nee, op je opvatting dat transgenders een kronkel in hun hersenen hebben. Ik zal rekening met je houden en me in het vervolg wat concreter uitdrukken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij zegt toch echt dat ik over 30 jaar met schaamrood op de kaken terugkijk op mijn stelling dat mannen niet zwanger kunnen worden.
Hoe moet ik dat anders interpreteren dan dat jij zegt dat mannen wel zwanger kunnen worden?
Het gaat mij erom dat politici met de hand omhoog worden afgebeeld alsof de media niet ineens hypocriet is en daar ageer ik tegenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die ga je van mij ook niet krijgen, het gaat hier om wat Musk doet. Lekker belangrijk wat anderen ooit gedaan hebben.
Nou, romantisch hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
over 30 jaar dan komen de babies uit de baarfabriek, met de gewenste genen van beide ouders
Van mij mag ieder ladyboy in een jurk lopen met make up, en zich vrouw noemen ,maar er zit wel een klein mini fluitje aan die persoon , die kan je er afsnijden , jaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:19 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Nee, op je opvatting dat transgenders een kronkel in hun hersenen hebben. Ik zal rekening met je houden en me in het vervolg wat concreter uitdrukken.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ok, jouw naam staat er boven dus ik neem aan dat je achter de inhoud staat. My bad.
[..]
Mag je toelichten dan.
Man, man, wat een niveautje weer. Ik zeg nergens dat mannen zwanger kunnen worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waar die kronkel precies zit kan ik je niet zeggen. En jij mag natuurlijk betogen dat ik een kronkel heb omdat ik stel dat mannen niet zwanger kunnen worden. Dat vind alleen gehoor bij je wokevriendjes en voor weldenkende mensen zet je vooral jezelf voor schut.
ik zou het prima vindenquote:
Met andere woorden, jij wil dat dus ook forceren? Ik maar denken dat zoiets gewoon artistieke vrijheid heeft en iedereen mag maken wat ie zou willen. Dat klinkt toch een stuk meer als vrijheid dan 'het moet zo en niet anders'. Kijk wat je wil kijken, laat links liggen wat je niet wil kijken. Vrijheid, je weet wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is raar als er in een film met heel veel personages alleen witte mensen voorkomen inderdaad.
Je moet wel even naar de context kijken. Stel je maakt een film over de tweede wereldoorlog, dan ga je geen zwarte of bruine mensen in nazi-uniforms zetten. Dat slaat dan nergens op.
Stel je maakt een film voor de jeugdigen over sport en spel, dan vind ik het logisch dat daar ook bruine/zwarte en mensen van andere rassen in voor komen.
Barron Trump?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:22 schreef Vostok het volgende:
Heeft Trump ook een mening over drugs? Dit lijkt een van de grootste problemen in de VS te zijn. Misschien heb ik dat gemist, of staat het niet op zijn agenda, vooral omdat de grootste drugsbaronnen dicht bij hem staan...
Waar maak jij dat uit op?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Met andere woorden, jij wil dat dus ook forceren?
Wow. Onweerlegbare nazi-gedachtengoed! Ik kan de rest van de tekst niet lezen waar Musk op reageert en je geeft al aan dat hij op die reactie terug is gekomen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ x ]
Musk heeft daar later wel z'n excuses voor aangeboden maar dat verandert niets aan zijn gedachtengoed.
Precies, meneer draait het nu naar 'omdat ik vind dat mannen niet zanger kunnen worden', maar het gaat toch echt om die kronkel.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:19 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Nee, op je opvatting dat transgenders een kronkel in hun hersenen hebben. Ik zal rekening met je houden en me in het vervolg wat concreter uitdrukken.
Hij is er dagen later op teruggekomen nadat z'n adverteerders wegliepen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wow. Onweerlegbare nazi-gedachtengoed! Ik kan de rest van de tekst niet lezen waar Musk op reageert en je geeft al aan dat hij op die reactie terug is gekomen.
Dat is sowieso verstandig.quote:Goed verhaal. Daar zou ik inderdaad mijn beeld over iemand op baseren, lijkt me een strak plan.
Persoonlijk hou ik niet zo van dat oppervlakkige. Denk dat ik daarom ook niet op platformen als X of Facebook kom.
Ik ken genoeg mannen die zanger zijn, in de 80's was dat heel normaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, meneer draait het nu naar 'omdat ik vind dat mannen niet zanger kunnen worden', maar het gaat toch echt om die kronkel.
Trump gaat gewoon door met hetzelfde beleid dat al meer dan een halve eeuw niet werkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:22 schreef Vostok het volgende:
Heeft Trump ook een mening over drugs? Dit lijkt een van de grootste problemen in de VS te zijn. Misschien heb ik dat gemist, of staat het niet op zijn agenda, vooral omdat de grootste drugsbaronnen dicht bij hem staan...
Nou ,je stelt wel degelijk wat wel en niet kan. Ik pleit voor vrijheid.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mannen die zanger zijn, in de 80's was dat heel normaal.
[ afbeelding ]
Maar dit was het? Kijk, je hoeft mij echt niet te overtuigen als je daar geen zin in hebt. Maar zeg dat dan gewoon, dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik je opmerkingen hierover op waarde schatten. Ik ben namelijk van mening dat wanneer je iemand van iets ernstigs beschuldigt, je dat moet ondebouwen met een sluitend verhaal om serieus genomen te worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij is er dagen later op teruggekomen nadat z'n adverteerders wegliepen.
[..]
Dat is sowieso verstandig.
De eigenaren van X en Meta. Social media is toch wel de meest verslavende drug ooit. Daarnaast is het bekend dat er in De VS ook uitzonderlijk veel harddrugs worden gebruikt.quote:
Ik ook voor volledige vrijheid.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou ,je stelt wel degelijk wat wel en niet kan. Ik pleit voor vrijheid.
Volgens mij zijn hem dem steden waar drugs en criminaliteit welig tiert.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:30 schreef Vostok het volgende:
[..]
De eigenaren van X en Meta. Social media is toch wel de meest verslavende drug ooit. Daarnaast is het bekend dat er in De VS ook uitzonderlijk veel harddrugs worden gebruikt.
Of je hebt een bepaalde visie, dat mag ook, dat is diezelfde vrijheid.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook voor volledige vrijheid.
Een cast voor een film ontstaat organisch.
Ook toen kwam er natuurlijk vanuit de conservatieve hoek wel wat kritiek maar dat waren schreeuwenden in de woestijn, tegenwoordig hebben die conservatieven zich in karavanen op x verenigd en overschreeuwen de opgejutte karavanen de logische weldenkende mensen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mannen die zanger zijn, in de 80's was dat heel normaal.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat een probleem van heel de VS. Laatst een stukje tv uit de VS gezien en daarbij was het merendeel van de reclames promotie voor zware medicatie. Het is daar zo normaal dat je elk probleem wegslikt met een pil dat het niet verwonderlijk is dat ze daar massaal aan de opiaten e.d. zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hem dem steden waar drugs en criminaliteit welig tiert.
Een visie om een film met alleen maar zwarte of blanke, of homo's vol te stoppen is wat mij betreft fout. En moet een wetgever ook als zodanig behandelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Of je hebt een bepaalde visie, dat mag ook, dat is diezelfde vrijheid.
Dat was het eerste dat me te binnen schoot, het is natuurlijk een opsomming van gebeurtenissen en uitspraken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar dit was het? Kijk, je hoeft mij echt niet te overtuigen als je daar geen zin in hebt. Maar zeg dat dan gewoon, dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik je opmerkingen hierover op waarde schatten. Ik ben namelijk van mening dat wanneer je iemand van iets ernstigs beschuldigt, je dat moet ondebouwen met een sluitend verhaal om serieus genomen te worden.
Ik heb een traantje gelatenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:31 schreef Cockwhale het volgende:
Had het echt te doen met de miljonairs die hun huis verloren hadden in die brand in L.A., bedankt Trump dat je deze crisis nog eens benadrukte.
Zoals Smokey And The Bandit dus? Daar zat een Trans-Am in die constant in beeld kwam.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een visie om een film met alleen maar zwarte of blanke, of homo's vol te stoppen is wat mij betreft fout. En moet een wetgever ook als zodanig behandelen.
Of films met wel heel veel trans erin.
Dat mag de filmmaker toch zelf weten?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een visie om een film met alleen maar zwarte of blanke, of homo's vol te stoppen is wat mij betreft fout. En moet een wetgever ook als zodanig behandelen.
Eng mannetje ben je.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen. Maar dan moeten het wel films zijn met enkel private financiering.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat mag de filmmaker toch zelf weten?
En als het je niet bevalt, dan kijk je niet.
Je hoeft niet te kijken h.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, hoe kom ik er toch bij dat jij de boel ook wil forceren. Een wetgever moet dat als zodanig gaan behandelen? Daar gaat je vrijheid, waar je zo voor aan het pleiten was.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zeg dat het beiden demente bejaarden zijn. Ben benieuwd hoe lang jij nog onder de copecage van Biden blijft schuilen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Cope Koning Glazenmaker strikes againBiden is een enorme dementerende bejaarde man geweest tijdens zijn periode, dan kan je wel uit alle macht naar trump wijzen maar dat verandert niks aan dat feit.
Nee dat is ook zo, heeft idd niets met de overheid te maken. Maar ik reageerde even op hem aangezien volgens hem Netflix etc niet woke is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:09 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft dit weinig met de overheid te maken verder.
Het is niet zo dat Democraten wetten verzonnen om een hoog percentage DEI in films en series te hebben.
Dit komt van Hollywood zelf uit en zal ook wel blijven tenzij het minder geld gaat opleveren.
En Transavia verbieden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zoals Smokey And The Bandit dus? Daar zat een Trans-Am in die constant in beeld kwam.
Vrijheid!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen. Maar dan moeten het wel films zijn met enkel private financiering.
De overheid hoeft geen discriminatoire shit te maken.
En de Knight Rider serie 😱quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zoals Smokey And The Bandit dus? Daar zat een Trans-Am in die constant in beeld kwam.
Het is precies andersom.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom heeft dat zoveel waarde voor je, of mannen wel of niet zwanger kunnen worden?
Het lijkt wel wat een obsessie. Je dringt het ook heel sterk op.
IRL ken ik ook diverse LGTBQ+ leden. Misschien bestaan ze gewoon echt en zie je ze daarom ook in films en series.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo, heeft idd niets met de overheid te maken. Maar ik reageerde even op hem aangezien volgens hem Netflix etc niet woke is.
Maar het is overduidelijk wel zo. Ongeacht of je je daar aan stoort of niet.
Ik kijk gewoon elke avond Trek op Netflix. Voyager, DS9, TNG.
Maar ook bij Castlevania (anime) zitten er ineens 3/4 LGTBQ+ leden in het verhaal. Dat is gewoon apart.
Krijg je daar stiekem een stijfje van?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:37 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ook bij Castlevania (anime) zitten er ineens 3/4 LGTBQ+ leden in het verhaal. Dat is gewoon apart.
Ik kijk gewoon films en series en die zijn goed of niet. Net als met games. Als ze goed zijn blijf ik ze kijken/spelen en zo niet dan stop ik en ga ik wat anders kijken of spelen. Jeetje, wat moet jij een vermoeiende manier van filmkijken hebben, zeg, dat je jezelf zoiets aandoet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo, heeft idd niets met de overheid te maken. Maar ik reageerde even op hem aangezien volgens hem Netflix etc niet woke is.
Maar het is overduidelijk wel zo. Ongeacht of je je daar aan stoort of niet.
Ik kijk gewoon elke avond Trek op Netflix. Voyager, DS9, TNG.
Je hebt het er nog steeds over.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is precies andersom.
Ik stelde dat het gezond verstand eindelijk terugkwam. Daarop vroeg een andere user (ik meen Marssu) "welk gezond verstand" en toen gaf ik als voorbeeld wokewaanzin en toen werd er gevraagd welke waanzin.
En toen gaf ik als voorbeeld het absurde idee dat mannen zwanger kunnen worden en vervolgens bespringt de volledige wokebrigade me om te betogen, ja wat betogen jullie eigenlijk, dat mannen wel zwanger kunnen worden?
Het zit mij helemaal niet hoog. Mannen kunnen niet zwanger worden en dat kunnen jullie niet verkroppen en daarom komen jullie er steeds op terug met steeds absurdere argumentatie waar ik dan weer op moet reageren.
Het zit jullie hoog want jullie wringen je in de meest vreemde bochten om deze waanzin te verdedigen..
Ik stelde slechts 1 maal dat mannen niet zwanger kunnen worden en alleen die reactie heeft al zeker 6 reacties van jou opgeleverd omdat je er maar over blijft doorgaan.
En dan vraag je aan mijn waarom het mij hoog zit? Het zit me niet hoog, maar onzin is onzin en als jij met absurde argumenten komst dat het geen onzin is dan weerleg ik die argumenten en leg ik je met alle liefde uit waarom het idee dat mannen zwanger kunnen worden groteske onzin is.
Maar dat is dus niet hoe het werkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat mag de filmmaker toch zelf weten?
En als het je niet bevalt, dan kijk je niet.
Dat heb ik niet gezegd maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:19 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon films en series en die zijn goed of niet. Net als met games. Als ze goed zijn blijf ik ze kijken/spelen en zo niet dan stop ik en ga ik wat anders kijken of spelen. Jeetje, wat moet jij een vermoeiende manier van filmkijken hebben, zeg, dat je jezelf zoiets aandoet.
Rook jij crack of zo?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt het er nog steeds over.
Het zit je blijkbaar hoog.
Bedankt, ik heb je link doorgelezen. Eerlijk gezegd zie ik daar niets staan dat doet vermoeden dat Musk enige sympathie heeft voor het nazisme. Sterker nog: er staan meerdere voorbeelden waar hij op X ingrijpt waar het nazi-verheerlijking betreft.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat was het eerste dat me te binnen schoot, het is natuurlijk een opsomming van gebeurtenissen en uitspraken.
Onder andere onderstaand maar er is wel meer als je zoekt. Ook als je niet zoekt maar dan vind je het niet.
https://forward.com/news/550035/elon-musk-disturbing-comments-jews/
Gekeken. Maar dat zegt die meneer niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet hoe het werkt.
Zie hier het interview met de directeur van het Nederlandse Film Fonds. (timestamped zodat je niet naar Hans hoeft te luisteren)
Bekijk deze YouTube-video
Als je een film maakt met te weinig diversiteit, teveel witmannen, te weinig genderdiversiteit, krijg je gewoon geen subsidies.
Ben jij er nu nog steeds over bezig? Iedere zijn obsessie denk ik dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Rook jij crack of zo?
Ik reageer op jou omdat jij er zojuist weer voor de 7e keer op terugkwam. Dus leg ik het je gewoon nog een keer uit.
Ik heb het onderwerp slechts 1 keer zijdelings genoemd en vervolgens ben ik er alleen nog maar mee bezig geweest in reactie op jou en je wokekameraden.
Felle zon, duidelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:43 schreef Vostok het volgende:
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lgax6dk3mk23
In GTA V is sowieso iedereen van het padje.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:36 schreef Starhopper het volgende:
GTA V is ook woke! Trevor in een jurk![]()
![]()
Ik merk het niet, misschien omdat ik er geen aanstoot aan neem omdat het bij het leven hoort.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Ik kijk ook films/series die ik goed vind. En ook daar zie je ineens een overgrote hoeveelheid LGTBQ terug.
Dat heeft niks te maken met een vermoeiende manier van kijken, dat heet gewoon observeren.
Je kan het niet loslaten blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Rook jij crack of zo?
Ik reageer op jou omdat jij er zojuist weer voor de 7e keer op terugkwam. Dus leg ik het je gewoon nog een keer uit.
Ik heb het onderwerp slechts 1 keer zijdelings genoemd en vervolgens ben ik er alleen nog maar mee bezig geweest in reactie op jou en je wokekameraden.
Ik beantwoord gewoon netjes als mij een vraag gesteld wordt. Kennelijk zijn basale fatsoensnormen je vreemd of je leesvaardigheid blijft achter.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ben jij er nu nog steeds over bezig? Iedere zijn obsessie denk ik dan.
Dus die goede series zijn dan niet meer goed, of zijn ze ineens niet meer goed omdat niet iedereen hetero is? Er zijn in Nederland bijna 3 miljoen van 'dat soort' mensen in Nederland. Dat is best veel, maar dat is prima, zolang ze maar niet voorkomen in je series?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Ik kijk ook films/series die ik goed vind. En ook daar zie je ineens een overgrote hoeveelheid LGTBQ terug de afgelopen jaren.
Dat heeft niks te maken met een vermoeiende manier van kijken, dat heet gewoon observeren.
Als jij er nu niet weer voor de 8e keer op was teruggekomen had ik het al losgelaten na de eerstequote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan het niet loslaten blijkbaar.
Ik hou er over op. Jij ook?
Een vervolg op House of Cards zou zeer welkom zijn... House of Woke, House of Fake, House of Proudboys, House of Maga, House of Musk etc etcquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:38 schreef Noek het volgende:
Amerika is mn favoriete serie op het moment. Wmb kan dit ook wel naar TV/Series.
Sorry maar dat is letterlijk wat hij zegt?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gekeken. Maar dat zegt die meneer niet.
Dat is wat anders dan "Als je een film maakt met te weinig diversiteit, teveel witmannen, te weinig genderdiversiteit, krijg je gewoon geen subsidies."quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry maar dat is letterlijk wat hij zegt?
Ik ga hem niet weer quoten maar hij geeft toch duidelijk aan dat ze willen vechten voor hetgene wat ontbreekt in het 'systeem'. En dat mensen als Paul Verhoeven niet verheven hoeven te worden.
quote:
quote:
Natuurlijk, majesteit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dat vind alleen gehoor bij je wokevriendjes en voor weldenkende mensen zet je vooral jezelf voor schut.
Waarom dit soort achterlijke persoonlijke opmerkingen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben je bang dat je uit de kast geduwd wordt als je er te vaak naar kijkt?
Posten op het internet is ook geen onderdeel van het leven.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:52 schreef Cruzinats het volgende:
Voortplanting is onderdeel van het leven.
De dood is onderdeel van het leven.
Verdriet en liefde is onderdeel van het leven.
Het afhakken van geslachtsdelen is daarentegen absoluut geen onderdeel van het leven.
Dat is je mening.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:52 schreef Cruzinats het volgende:
Voortplanting is onderdeel van het leven.
De dood is onderdeel van het leven.
Verdriet en liefde is onderdeel van het leven.
Het afhakken van geslachtsdelen is daarentegen absoluut geen onderdeel van het leven.
Nee hoor, dat is gewoon waar het op neerkomt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan "Als je een film maakt met te weinig diversiteit, teveel witmannen, te weinig genderdiversiteit, krijg je gewoon geen subsidies."
Dat is heul geen Hitlergroet!!!! Tjongejonge. Je zet deze topsporters onterecht weg als nazi. Gewoon alles uit context trekken zodat het in je narratief past.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:43 schreef Vostok het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je nou weer bezig over transgenders en piemels afhakken?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is je mening.
Als je zelf transpersoon bent, heb je daar een ander gevoel bij en mening over.
Ik heb altijd gedacht dat je een christelijk persoon bent maar je toont weinig naastenliefde.
To Play the King heette het vervolg van de Engelse House of Cards.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een vervolg op House of Cards zou zeer welkom zijn... House of Woke, House of Fake, House of Proudboys, House of Maga, House of Musk etc etc
Trump leest hier vast niet meequote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:05 schreef Zoddie het volgende:
Ik vraag me af hoe de ego van Trump dit ervaart nu iedereen het alleen maar over Elon Musk heeft ipv over Donald Trump....voor de 4e of 5e keer nu al.
Zal hij niet leuk vinden dat Musk zijn show steelt elke keer.
Waarom blijf je er dan zelf de hele tijd op drammen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het zit mij helemaal niet hoog. Mannen kunnen niet zwanger worden en dat kunnen jullie niet verkroppen en daarom komen jullie er steeds op terug met steeds absurdere argumentatie waar ik dan weer op moet reageren.
Het zit jullie hoog want jullie wringen je in de meest vreemde bochten om deze waanzin te verdedigen..
Ik stelde slechts 1 maal dat mannen niet zwanger kunnen worden en alleen die reactie heeft al zeker 6 reacties van jou opgeleverd omdat je er maar over blijft doorgaan.
En dan vraag je aan mijn waarom het mij hoog zit? Het zit me niet hoog, maar onzin is onzin en als jij met absurde argumenten komst dat het geen onzin is dan weerleg ik die argumenten en leg ik je met alle liefde uit waarom het idee dat mannen zwanger kunnen worden groteske onzin is.
Simpelweg een kwestie van nog belachelijkere dingen zeggen / doen. Komt goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:05 schreef Zoddie het volgende:
Ik vraag me af hoe de ego van Trump dit ervaart nu iedereen het alleen maar over Elon Musk heeft ipv over Donald Trump....voor de 4e of 5e keer nu al.
Zal hij niet leuk vinden dat Musk zijn show steelt elke keer.
Ik ben wel benieuwd wie die schattingen doet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In Nederland leven naar schatting 2,7 miljoen LHBTQIA personen, dat is zo'n 15% van de bevolking.
iemand die in Amsterdam woont wssquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie die schattingen doet?
Ik zie 'm simpelweg antwoorden geven op vragen. Waarna er, heel flauw, gedaan wordt alsof ie geobsedeerd is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:12 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Waarom blijf je er dan zelf de hele tijd op drammen?
<0.1%*quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wikipedia. Tussen de 0,1-0,6% van de wereldbevolking. Dat is tussen de 8-48 miljoen mensen.
Dat leg ik je uit in de reactie die je quote. Lees je wel?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:12 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Waarom blijf je er dan zelf de hele tijd op drammen?
Toch wel geruststellend..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Leuke discussie dit.
Meneer de president heeft net een toekomst voor je kinderen gegarandeerd met klimaatverandering en het feest wat daarbij komt kijken door bijvoorbeeld grote branden, dodelijke stormen, hoog water voor onze dijken, duur eten en migratie.
Maar je kinderen zien tenminste niet homo's en transseksuelen in films en series.
Feest hoor
Passende woordkeuze.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:18 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Er wordt alles uit de kast getrokken om dit topic te laten ontsporen, dat is duidelijk.
Klinkt als zaken die al eeuwen voorkomen in de VS.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Leuke discussie dit.
Meneer de president heeft net een toekomst voor je kinderen gegarandeerd met klimaatverandering en het feest wat daarbij komt kijken door bijvoorbeeld grote branden, dodelijke stormen, hoog water voor onze dijken, duur eten en migratie.
Maar je kinderen zien tenminste niet homo's en transseksuelen in films en series.
Feest hoor
Poeh, nu ben je wel erg aan een strohalm aan het vasthouden. 0,3% als uitgangspunt nemen lijkt me dan eerlijker, niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
<0.1%*
Belangrijke toevoeging.
Dit is geen bewegend beeld dus niet relevant.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:43 schreef Vostok het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig hoe je opeens pro immigratie wordt om de dems te ownen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klinkt als zaken die al eeuwen voorkomen in de VS.
Vraag me af of de dems ook boos worden vanwege lagere energieprijzen.
Denk niet dat het uitstappen van VS uit het klimaatakkoord van Parijs enige meetbaar verschil maakt op wereldniveau.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Leuke discussie dit.
Feest hoor
Welke immigratie? De US army schiet straks met scherp aan de grens.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Grappig hoe je opeens pro immigratie wordt om de dems te ownen.
Er is een verschil te maken tussen sekse en gender h. Een biologische vrouw kan transgender (man) zijn en in die zin kan een man zwanger worden. Is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is precies andersom.
Ik stelde dat het gezond verstand eindelijk terugkwam. Daarop vroeg een andere user (ik meen Marssu) "welk gezond verstand" en toen gaf ik als voorbeeld wokewaanzin en toen werd er gevraagd welke waanzin.
En toen gaf ik als voorbeeld het absurde idee dat mannen zwanger kunnen worden en vervolgens bespringt de volledige wokebrigade me om te betogen, ja wat betogen jullie eigenlijk, dat mannen wel zwanger kunnen worden?
Je hebt ook nog het intrekken van vergunningen voor de bouw van windmolens, gewoon omdat... ja, waarom eigenlijk? Zo erg achterlijk zie je ze niet vaak.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat het uitstappen van VS uit het klimaatakkoord van Parijs enige meetbaar verschil maakt op wereldniveau.
Dat dat ons zou redden is ook wel naef gedacht.
Wat moeten we zeggen? Dat bij de ene er een souplesse in zit en bij de ander bijna zijn hoofd ontploft door het strekken van zijn armen met daarbij samengeknepen billen van het uiterste eruit te persen?quote:
Omdat het landschapsontstierende dingen zijn die teringveel herrie maken met hinderlijke slagschaduw en afhankelijk zijn van wind?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je hebt ook nog het intrekken van vergunningen voor de bouw van windmolens, gewoon omdat... ja, waarom eigenlijk? Zo erg achterlijk zie je ze niet vaak.
Niet dat het allemaal verder van een besluit afhangt inderdaad, maar het is zo ontzettend oliedom.
Tja, BlueSky, de progressief linkse echokamer ..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:43 schreef Vostok het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij inzit over klimaatverandering wel ja, weldenkende mensen zijn hier niet de hele tijd mee bezig. We zien dit vooral terug bij een bepaalde groep ideologen die tegelijkertijd ook nog menen alle kennis en waarheid in pacht te hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Leuke discussie dit.
Feest hoor
Het gaat om offshore wind, dus met die slagschaduw en herrie zal het wel meevallen. Ik vind ze verder niet lelijk, maar daar kun je over twisten. Dat windmolens afhankelijk van de wind zijn zie ik niet als een argument. Elke energieopwekker is ergens van afhankelijk, zolang je er maar op tijd op in kumt spelen kun je aanbod en afname op het energienet goed genoeg in balans hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat het landschapsontstierende dingen zijn die teringveel herrie maken met hinderlijke slagschaduw en afhankelijk zijn van wind?
De branden hebben wel degelijk met klimaatverandering te maken. Hogere temperaturen, droogte en hogere windsnelheden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als jij inzit over klimaatverandering wel ja, weldenkende mensen zijn hier niet de hele tijd mee bezig. We zien dit vooral terug bij een bepaalde groep ideologen die tegelijkertijd ook nog menen alle kennis en waarheid in pacht te hebben.
De grote branden die we tot op heden zien (zoals in Californi) zijn het resultaat van mismanagement en falend beleid, niet van klimaatverandering, hoe graag sommigen dit ook wil zodat hun geestverwanten in de politiek kunnen worden vrijgepleit.
De realiteit is dat de genderideologie momenteel een veel groter gevaar voor kinderen vormt dan klimaatverandering.
Een Hitlergroet is een Hitlergroet. Ik kan er niks anders van maken...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, BlueSky, de progressief linkse echokamer ..
Leg je er nu maar gewoon bij neer dat het geen Hitlergroet was.
[..]
Als jij inzit over klimaatverandering wel ja, weldenkende mensen zijn hier niet de hele tijd mee bezig. We zien dit vooral terug bij een bepaalde groep ideologen die tegelijkertijd ook nog menen alle kennis en waarheid in pacht te hebben.
De grote branden die we tot op heden zien (zoals in Californi) zijn het resultaat van mismanagement en falend beleid, niet van klimaatverandering, hoe graag sommigen dit ook wil zodat hun geestverwanten in de politiek kunnen worden vrijgepleit.
De realiteit is dat de genderideologie momenteel een veel groter gevaar voor kinderen vormt dan klimaatverandering.
Nee hoor, het is simpelweg mismanagement. Zie ook: The Governance Failures That Fed the Los Angeles Wildfiresquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:19 schreef Vostok het volgende:
[..]
De branden hebben wel degelijk met klimaatverandering te maken. Hogere temperaturen, droogte en hogere windsnelheden.
Het falend beleid in deze is het negeren van het bestaan van klimaatverandering.
Bewegende beelden graag, iemand die z'n arm een milliseconde strekt tijdens het zwaaien is niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeg 't maar, selectief geverontwaardigde.
[ afbeelding ]
Hele clip Musk:
[ x ]
Dat filmpje maakt het juist erger. Dat filmpje is juist een bevestiging dat het om de hitlergroet gaatquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:16 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hele clip Musk:
[ x ]
Net als de branden in Canada en Siberi. Allemaal klimaatverandering.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, het is simpelweg mismanagement. Zie ook: The Governance Failures That Fed the Los Angeles Wildfires
En ook deze podcast: How Policy Failures Led to Devastation in California
Nee hoor, ook daar heb je simpelweg plekken waar bosbranden regelmatig voorkomen. Vroeger was daar hier geen aandacht voor. Nu hoeft er een bosbrand in Siberi te zijn en het is voorpaginanieuws, dat is een keuze.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:23 schreef Vostok het volgende:
[..]
Net als de branden in Canada en Siberi. Allemaal klimaatverandering.
De branden in Siberi hoor je weinig over.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, ook daar heb je simpelweg plekken waar bosbranden regelmatig voorkomen. Vroeger was daar hier geen aandacht voor. Nu hoeft er een bosbrand in Siberi te zijn en het is voorpaginanieuws, dat is een keuze.
Nee, die discussiren daar niet over. Die roepen dat gewoon omdat het zo mooi aansluit bij hun afkeer denk ik. Ik heb tenminste nog niemand hier een valide argument zien maken dat het om een Hitlergroet gaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:23 schreef Richestorags het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die denken dat dit een Hitlergroet was en vooral, daarover discussiren?
Ik heb met je te doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:21 schreef Vostok het volgende:
[..]
Een Hitlergroet is een Hitlergroet. Ik kan er niks anders van maken...
Walvissen zouden het zoemen onderwater op kilometers afstand horen vanwege hun 'sonar' en hierdoor zelfmoord plegen door aan wal te zwemmen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het gaat om offshore wind, dus met die slagschaduw en herrie zal het wel meevallen. Ik vind ze verder niet lelijk, maar daar kun je over twisten. Dat windmolens afhankelijk van de wind zijn zie ik niet als een argument. Elke energieopwekker is ergens van afhankelijk, zolang je er maar op tijd op in kumt spelen kun je aanbod en afname op het energienet goed genoeg in balans hebben.
Volgens Trump gaan er walvissen door dood. Hoe hij daar bij komt, weet ik niet. En vogels natuurlijk. Waarom hij dan niet pleit voor een verbod op kolencentrales die vele malen meer vogels doden, niet met wieken, maar met hun uitstoot, mag joost weten.
Dit vooral ja. Alle wokies net doen alsof alles en iedereen die rechts is, fascisme aanhangt, en alle rechtse wappies net doen alsof homo's gevaarlijk zijn. Trieste situatie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, die discussiren daar niet over. Die roepen dat gewoon omdat het zo mooi aansluit bij hun afkeer denk ik. Ik heb tenminste nog niemand hier een valide argument zien maken dat het om een Hitlergroet gaat.
Omdat wind op land daar veel gebruikt wordt om off grid gebieden van stroom te voorzien.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je hebt ook nog het intrekken van vergunningen voor de bouw van windmolens, gewoon omdat... ja, waarom eigenlijk? Zo erg achterlijk zie je ze niet vaak.
Niet dat het allemaal verder van een besluit afhangt inderdaad, maar het is zo ontzettend oliedom.
Was een paar jaar terug nog voorpaginanieuws bij de NOS. 'Bosbranden in koudste regio van Rusland' met zo'n sensatietitel bracht men toen. Er niet bij vertellende dat er daar een klimaat is van ijskoude winters en warme, korte zomers.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:28 schreef Vostok het volgende:
[..]
De branden in Siberi hoor je weinig over.
In de winter fikt het daar ook hoor. De branden daar zijn onmogelijk te blussenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Was een paar jaar terug nog voorpaginanieuws bij de NOS. 'Bosbranden in koudste regio van Rusland' met zo'n sensatietitel bracht men toen. Er niet bij vertellende dat er daar een klimaat is van ijskoude winters en warme, korte zomers.
Deze gemist zeker? Is al meerdere keren geplaatst, maar ok.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, die discussiren daar niet over. Die roepen dat gewoon omdat het zo mooi aansluit bij hun afkeer denk ik. Ik heb tenminste nog niemand hier een valide argument zien maken dat het om een Hitlergroet gaat.
Ik zie niet zoveel wokies hier eigenlijk. Als gematigd rechts kiezer kun je denk ik prima in Trump een extreem-rechtse idioot zien. Heeft verder niet zoveel van doen met normaal rechtse politici als bv. een Rutte ofzo. Zie bv. ook iemand als Dick Cheney die al bijzonder rechts is voor mijn smaak, die dat ook gewoon doorzag.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:35 schreef havanagila het volgende:
[..]
Dit vooral ja. Alle wokies net doen alsof alles en iedereen die rechts is, fascisme aanhangt, en alle rechtse wappies net doen alsof homo's gevaarlijk zijn. Trieste situatie.
Maar Rutte is toch links?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel wokies hier eigenlijk. Als gematigd rechts kiezer kun je denk ik prima in Trump een extreem-rechtse idioot zien. Heeft verder niet zoveel van doen met normaal rechtse politici als bv. een Rutte ofzo.
Meeste mensen doen er gelukkig niet aan mee, zijn vooral van die figuren die 24/7 op twitter in zo'n bubbel vastzitten. Waar Trump ook z'n winst aan te danken heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel wokies hier eigenlijk. Als gematigd rechts kiezer kun je denk ik prima in Trump een extreem-rechtse idioot zien. Heeft verder niet zoveel van doen met normaal rechtse politici als bv. een Rutte ofzo.
Oehh, nou, deze lijkt wel hoor. Musk gebruikt alleen de platte hand, wat dus ook aangeeft dat het geen Hitlergroet is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Deze gemist zeker? Is al meerdere keren geplaatst, maar ok.
[ x ]
Er zijn hier de nodige wokies hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel wokies hier eigenlijk. Als gematigd rechts kiezer kun je denk ik prima in Trump een extreem-rechtse idioot zien. Heeft verder niet zoveel van doen met normaal rechtse politici als bv. een Rutte ofzo. Zie bv. ook iemand als Dick Cheney die al bijzonder rechts is voor mijn smaak, die dat ook gewoon doorzag.
Rutte is sociaal liberaal, economisch rechts.quote:
Het enige gevaar dat kinderen lopen door het zijn van een homo is door hun achterlijke naaste familie en vaak islamitische jongeren op straat.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, BlueSky, de progressief linkse echokamer ..
Leg je er nu maar gewoon bij neer dat het geen Hitlergroet was.
[..]
Ho ho, dit triggert de wokies.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het enige gevaar dat kinderen lopen door het zijn van een homo is door hun achterlijke naaste familie en vaak islamitische jongeren op straat.
De Hitlergroet is meer dan alleen een handje omhoog om te zwaaien. Musk maakt de complete beweging en dat kan autisme zijn of een stoere own the libs actie voor zijn guurrechtse internet fans.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:16 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hele clip Musk:
[ x ]
Ja, alles is de schuld van linksquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:47 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ja, we hebben al die jaren een links kabinet gehad
Oh nee zeg. Zie je verder nog iets in de post wat over jou gaat?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ho ho, dit triggert de wokies.
"Die man links doet helemaal geen nazi groet." - Magafanboysquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Deze gemist zeker? Is al meerdere keren geplaatst, maar ok.
[ x ]
Ja begint die Hitlergroet dan ook met je hand op je hart?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:58 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
"Die man links doet helemaal geen nazi groet." - Magafanboys
[ afbeelding ]
En omdat door de steeds hetere zomers (door klimaatverandering) de permafrost ontdooit wordt de voeding van branden in stand gehouden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Was een paar jaar terug nog voorpaginanieuws bij de NOS. 'Bosbranden in koudste regio van Rusland' met zo'n sensatietitel bracht men toen. Er niet bij vertellende dat er daar een klimaat is van ijskoude winters en warme, korte zomers.
De video zegt genoeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, het komt dan ook vanuit het hart.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja begint die Hitlergroet dan ook met je hand op je hart?
Nooit zo goed op gelet eigenlijk.
Stijf van de drugs, en gaat elke keer een stapje verder, enkel vanwege de kick, de clicks en de ophef. Verslaafd aan de spotlight.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De Hitlergroet is meer dan alleen een handje omhoog om te zwaaien. Musk maakt de complete beweging en dat kan autisme zijn of een stoere own the libs actie voor zijn guurrechtse internet fans.
...en wat heeft Elon Musk nou precies voor baan gekregen van Trump?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, het komt dan ook vanuit het hart.
Juist. De rest wat hij post zijn foto’s. Zal dus wel zijn dat die mensen zwaaien. Op het goede moment gefotografeerd lijkt dat ook een hitlergroet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat filmpje maakt het juist erger. Dat filmpje is juist een bevestiging dat het om de hitlergroet gaat
Ja het idee dat iemand zo'n uitbeelding kan doen en er wat 'liefs' bij zeggen (dat ook weer wat weg heeft van 14 words) dat komt bij de mensen niet op. De meest kritische fan komt iig niet verder dan 'onhandig'.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:04 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Stijf van de drugs, en gaat elke keer een stapje verder, enkel vanwege de kick, de clicks en de ophef. Verslaafd aan de spotlight.
Kan ik dat doen? Ja dat kan ik.
Hij is niet onhandig. Hij is uitgekookt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja het idee dat iemand zo'n uitbeelding kan doen en er wat 'liefs' bij zeggen (dat ook weer wat weg heeft van 14 words) dat komt bij de mensen niet op. De meest kritische fan komt iig niet verder dan 'onhandig'.
Het heeft jou getriggerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ho ho, dit triggert de wokies.
Hij gaat de overheid efficinter maken en bemoeit zich met buitenlandse politiek via zijn eigen platform en dan het liefst opschudding veroorzaken bij bondgenoten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
...en wat heeft Elon Musk nou precies voor baan gekregen van Trump?
En dan meteen weer de slachtofferrol induiken alsof iedereen behalve hij gek is. Ik begrijp echt niks van de populariteit van deze aandachtshoer.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:04 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Stijf van de drugs, en gaat elke keer een stapje verder, enkel vanwege de kick, de clicks en de ophef. Verslaafd aan de spotlight.
Kan ik dat doen? Ja dat kan ik.
En als hij zich nou niet talloze malen op X met extreemrechtse figuren en organisaties en partijen zou hebben gesympathiseerd (zoals onlangs nog met de AfD), dan zou je hem nog het voordeel van de twijfel kunnen geven.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:02 schreef Perrin het volgende:
historici: dat was een nazigroet![]()
nazi's: dat was een nazigroet![]()
Musk-fans: hij was gewoon enthousiast mensen, niks te zien hier
Ja dat maakt het ook wat grappig, op het ene moment is hij de slimste mens op aarde die alles weet, en op het andere moment is ie weer onhandig.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij is niet onhandig. Hij is uitgekookt.
Wel vervelend voor je. Zonde ook om al die hersencellen niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Voor sommigen wel ja, dat is duidelijk. Nadenken is er blijkbaar niet bij.
Zo genoemd omdat het dan klinkt als Doge. Scoort bij de achterban, laat vooral zien hoe serieus men de politiek bedrijft.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:08 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet het al
https://www.businessinsid(...)t-de-techmiljardair/
"‘President-elect’ Donald Trump heeft techmiljardair Elon Musk aangesteld als hoofd van het nieuw te creren en officieus Department of Government Efficiency.
Hij is stapelgek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij is niet onhandig. Hij is uitgekookt.
Dit dus, als het helemaal uit het niets kwam kon je inderdaad stellen dat het onhandigheid was en zelfs nu nog kan ie proberen zich van de schijn te ontdoen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En als hij zich nou niet talloze malen op X met extreemrechtse figuren en organisaties en partijen zou hebben gesympathiseerd (zoals onlangs nog met de AfD), dan zou je hem nog het voordeel van de twijfel kunnen geven.
Maar met al die uitlatingen van hem is het wel duidelijk.
If it looks like a duck, sounds like a duck and walk likes a duck...
Even kijken, oh wacht, mijn oma zegt dat het iets te maken heeft met 'dit nooit meer', ik weet niet precies wat ze daarmee wil zeggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag mij af wat links hiermee wil bereiken. Als je bijna iedereen Hitler noemt heeft het woord geen waarde meer, de schroom om uit te komen dat je voor conservatisme bent ebt dan weg.
Het is serieus contraproductief.
Pleur op met je links en vraag je af wat Elon Musk uiteindelijk wil bereiken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag mij af wat links hiermee wil bereiken. Als je bijna iedereen Hitler noemt heeft het woord geen waarde meer, de schroom om uit te komen dat je voor conservatisme bent ebt dan weg.
Het is serieus contraproductief.
Een beter Amerika.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Pleur op met je links en vraag je af wat Elon Musk uiteindelijk wil bereiken.
Je ziet met DOGE, genaamd naar de coin (toevallig zeg). Hij is niet dom, maar doordacht met zulke acties, hij houdt van zulke tienergrapjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja het idee dat iemand zo'n uitbeelding kan doen en er wat 'liefs' bij zeggen (dat ook weer wat weg heeft van 14 words) dat komt bij de mensen niet op. De meest kritische fan komt iig niet verder dan 'onhandig'.
Jouw oma had dat moeten bedenken voordat ze onderduikers aangaf.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Even kijken, oh wacht, mijn oma zegt dat het iets te maken heeft met 'dit nooit meer', ik weet niet precies wat ze daarmee wil zeggen.
Vreemd, ik heb toch meer het idee dat al die rijke mensen daar iets meer met geld hebben dan met 'Amerika'.quote:
Nou je ziet hoe populair hij is. n armgebaartje en mensen beginnen te schuimbekken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En dan meteen weer de slachtofferrol induiken alsof iedereen behalve hij gek is. Ik begrijp echt niks van de populariteit van deze aandachtshoer.
Een eerlijker en welvarender Amerika met een efficinter overheidsbestuur,.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Pleur op met je links en vraag je af wat Elon Musk uiteindelijk wil bereiken.
En die Dogecoin heeft genvesteerd in Space X, het is dus helemaal geen grap, maar zelfverrijking ingepakt als grap.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Je ziet met DOGE, genaamd naar de coin (toevallig zeg). Hij is niet dom, maar doordacht met zulke acties, hij houdt van zulke tienergrapjes.
Zo'n Nazi groet doen met bijpassende woordgebruik en daarna net doen alsof je er niks van weet (terwijl hij dagelijks extreem rechts promoot op zn Xje), is precies hetzelfde, een spelletje hoe ver je kan gaan.
Waarom? Hij heeft al zoveel.quote:
De rijkste persoon in de geschiedenis van de mensheid koopt zich een positie in de regering. Doet ie echt om een beter Amerika te creren ja. Een beter Amerika voor zijn bankrekening misschien.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Een beter Amerika voor Elon Musk.
Lol, een NSB-aantijging over een persoon die behoorlijk heeft geleden in de oorlog, wat een klasse van je.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jouw oma had dat moeten bedenken voordat ze onderduikers aangaf.
Ja want de bankrekening van de rijkste persoon in de geschiedenis van de mensheid is het grootste probleem voor de rijkste persoon in de geschiedenis van de mensheid.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:17 schreef kipknots het volgende:
[..]
De rijkste persoon in de geschiedenis van de mensheid koopt zich een positie in de regering. Doet ie echt om een beter Amerika te creren ja. Een beter Amerika voor zijn bankrekening misschien.
Eerlijkerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een eerlijker en welvarender Amerika met een efficinter overheidsbestuur,.
Het gegevens alleen al dat de 3 rijkste Amerikanen (niet geheel toevallig degenen die vooraan zaten: Musk, Bezos en Zuckerberg) samen meer welvaart/rijkdom hebben dan de onderste 165 miljoen Amerikanen zegt zal genoeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb toch meer het idee dat al die rijke mensen daar iets meer met geld hebben dan met 'Amerika'.
Als dat zo is snap ik niet waarom jij zo scheutig daarmee omgaat op dit forum.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lol, een NSB-aantijging over een persoon die behoorlijk heeft geleden in de oorlog, wat een klasse van je.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft al zoveel.
Er komt een punt dat je dat niet meer boeit hoor.
Geld is macht. Ze geven meer om macht.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]![]()
En daarom zitten de rijkste mensen daar allemaal op de eerste rij, want die geven niets meer om geld.
Nee ze hebben meer papieren waarde, dat is iets heel anders dan welvaart/rijkdom. Qua cash geld kom je op een heel aantal minder Amerikanen in de vergelijking.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het gegevens alleen al dat de 3 rijkste Amerikanen (niet geheel toevallig degenen die vooraan zaten: Musk, Bezos en Zuckerberg) samen meer welvaart/rijkdom hebben dan de onderste 165 miljoen Amerikanen zegt zal genoeg.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]![]()
En daarom zitten de rijkste mensen daar allemaal op de eerste rij, want die geven niets meer om geld.
Ik heb een like gegeven, doe er je voordeel mee. Maar wat een gekke gedachte he dat de rijkste mensen ter wereld nog meer geld willen. En ja, die zitten daar allemaal op een rijtje omdat ze een beter Amerika willen. Sinds de gebroeders Grimm niet meer zo'n fantasievol verhaal gehoord.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja want de bankrekening van de rijkste persoon in de geschiedenis van de mensheid is het grootste probleem voor de rijkste persoon in de geschiedenis van de mensheid.
wtf is dat nou weer voor rare logica...
Is dit niet gewoon complotdenken?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Trouwens. Wat is dit?
Experts trekken aan de bel na blokkade van zoektermen als ‘Joe Biden’ en ‘Democrat’ op Instagram: ‘Heel raar’
Echt een stom foutje, of zit er meer achter? Cyberdeskundigen reageren uiterst bezorgd op de (tijdelijke) blokkade van verschillende zoektermen zoals ‘Joe Biden’ en ‘Barack Obama’ op Instagram. Gebruikers krijgen een melding dat de resultaten voor de zoekopdrachten verborgen zijn, omdat die mogelijk ‘gevoelige content’ bevatten. En dat net n dag na de inauguratie van Donald Trump. ,,Europa moet deze situatie zien als een wake-upcall.”
Ad.nl
Nee, want ze zeggen het niet te weten maar dat dit wel heel vreemd is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon complotdenken?
En zullen dus ook altijd meer geld willen hebben vanuit die macht. Alsof ze geven om de burgers, die zitten daar alleen om de werknemer nog meer uit te knijpen en zelf geen belasting betalen. Geen vervelende regels die hen weerhoudt van al het geld binnen te harken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Geld is macht. Ze geven meer om macht.
Klopt, maar als we bij alles wat we niet weten iets gaan zoeken dan wordt het wel een hele lastige wereld.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, want ze zeggen het niet te weten maar dat dit wel heel vreemd is.
Europa had heel veel situaties moeten zien als een wake-up call. Goed, het is nooit te laat om nu wel wakker te worden. Amerika gaat keihard voor Amerika first met alle focus op groei van hun economie. Als het in het belang is van Amerika om daarbij Europa te laten vallen gaat dat gebeuren. We hebben weinig krediet bij dit clubje en zijn veel te naef voor dit clubje.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Trouwens. Wat is dit?
Experts trekken aan de bel na blokkade van zoektermen als ‘Joe Biden’ en ‘Democrat’ op Instagram: ‘Heel raar’
Echt een stom foutje, of zit er meer achter? Cyberdeskundigen reageren uiterst bezorgd op de (tijdelijke) blokkade van verschillende zoektermen zoals ‘Joe Biden’ en ‘Barack Obama’ op Instagram. Gebruikers krijgen een melding dat de resultaten voor de zoekopdrachten verborgen zijn, omdat die mogelijk ‘gevoelige content’ bevatten. En dat net n dag na de inauguratie van Donald Trump. ,,Europa moet deze situatie zien als een wake-upcall.”
Ad.nl
4 jaar lang BNW in leven houden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Laten we eens kijken bij Obama
-Warren Buffett
-Oprah Winfrey
-Bill Gates
-George Soros
Wat deden die daar?
Mediablokkadesquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Trouwens. Wat is dit?
Ad.nl
Uiteraard. Dat is veel duisterder dan het gedrag van Musk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En zullen dus ook altijd meer geld willen hebben vanuit die macht. Alsof ze geven om de burgers, die zitten daar alleen om de werknemer nog meer uit te knijpen en zelf geen belasting betalen. Geen vervelende regels die hen weerhoudt van al het geld binnen te harken.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
4 jaar lang BNW in leven houden.
Gaat Musk dat ook lukken?
Tja, hij had net nog gevochten om een bonus van tientallen miljarden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja want de bankrekening van de rijkste persoon in de geschiedenis van de mensheid is het grootste probleem voor de rijkste persoon in de geschiedenis van de mensheid.
wtf is dat nou weer voor rare logica...
Dat geld is alleen niet liquide. Hij mag dan wel 200 miljard aan aandelen Tesla hebben, maar op het moment dat hij dat wil verkopen, dus liquide maken, moeten er wel mensen zijn die willen betalen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:29 schreef kipknots het volgende:
[..]
Tja, hij had net nog gevochten om een bonus van tientallen miljarden.
Als hij daadwerkelijk iets goeds wil doen kan hij daar ook geld aan besteden. Maar dat zal je hem niet zien doen, de superrijken zijn in een competitie met elkaar om het allerrijkst te zijn.
En natuurlijk naast geld ook macht.
De meest wilde complotten kwamen langs.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Deze gasten zaten daar echt overigens. Verzin ik niet.
Obama is vrij om uit te nodigen wie hij wil, maar laten we niet doen alsof daar allemaal sloebers en zwervers zaten.
Welke?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
De meest wilde complotten kwamen langs.
Allemaal onderdeel van het WEF toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
De meest wilde complotten kwamen langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |