Enerzijds vind ik het heerlijk om naar die shitshow te kijken, aan de andere kant ook super treurig want de gewone man gaat natuurlijk keihard genaaid worden daar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:55 schreef Mano_ het volgende:
Genieten man, al dat volk hier dat zo ontzettend graag een vijand wil waar ze met elkaar lekker op los kunnen gaanWat een armoe.
Zoals in 2016-2020?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:58 schreef June. het volgende:
[..]
Enerzijds vind ik het heerlijk om naar die shitshow te kijken, aan de andere kant ook super treurig want de gewone man gaat natuurlijk keihard genaaid worden daar.
Wikipedia. Tussen de 0,1-0,6% van de wereldbevolking. Dat is tussen de 8-48 miljoen mensen.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:57 schreef Red_85 het volgende:
Voor dit topic wil ik wel een zwangere arnold swarzenegger in de OP hoor.
Kun je je voorstellen dat die film nu uit zou komen?quote:
Is al geclaimd door Enkhuizen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat de Waddenzee niet gewoon de Nederlandse zee heet. Wat hebben de Wadden ooit voor ons gedaan?
Wel op Netflix.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat die film nu uit zou komen?
Kies je deze gif omdat je dan zijn woorden niet hoort zodat de beweging er slechter uit ziet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan bewegend beeld weergeven van een democratische politicus die precies dezelfde beweging maakt?
Dus nee geen foto.
Waar die kronkel precies zit kan ik je niet zeggen. En jij mag natuurlijk betogen dat ik een kronkel heb omdat ik stel dat mannen niet zwanger kunnen worden. Dat vind alleen gehoor bij je wokevriendjes en voor weldenkende mensen zet je vooral jezelf voor schut.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waar zit zo'n hersenkronkel precies? En als ik jou raar zou vinden, mag ik dan ook zeggen dat jij een kronkel hebt? Of ben jij de ultieme kronkelbepaler? En waarom zouden mensen met een kronkel niet mee mogen doen?
Bij een gif zit geen geluid, slimmerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kies je deze gif omdat je dan zijn woorden niet hoort zodat de beweging er slechter uit ziet?
Ik zou dan maar niet naar de Oscar nominaties gaan kijken over een paar dagenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar idd, ook geforceerd LGTBQ in bijna elke serie. Dat is erg irritant omdat het zo doorzichtig is.
Enkhuizen is een failed stad.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef recursief het volgende:
[..]
Is al geclaimd door Enkhuizen.
[ afbeelding ]
Gelukkig is er verder geen enkele context mogelijk, dat maakt het wel zo makkelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bij een gif zit geen geluid, slimmerd.
En de beweging is wat hij is, het ziet er niet slechter of beter uit dan een gif van Hitler.
De context staat keurig in de OP, voor iedereen, met geluid.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gelukkig is er verder geen enkele context mogelijk, dat maakt het wel zo makkelijk natuurlijk.
Kapitein schuimspaan raakt niet geïrriteerd van comedy.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel op Netflix.
Puur om Kapitein_Schuimspaan te irriteren natuurlijk.
No way. Ik beweerde nergens dat mannen zwanger kunnen worden. Ik heb het elke keer gehad over het feit dat conservatieve mensen nog niet kunnen wennen aan de gedachte dat mensen met biologische kenmerken van een man zich vrouw kunnen voelen of andersom. Dus zichzelf met een ander gender identificeren dan hun biologische geslacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De persoon waar ik op reageerde.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De context staat keurig in de OP, voor iedereen, met geluid.
Ook met geluid wordt het met die verkapte "14 words" er niet veel beter op.
Een beweging is niet 'wat het is'.quote:En de beweging is wat hij is, het ziet er niet slechter of beter uit dan een gif van Hitler.
Kindergarten Cop is inmiddels verboden onder Gen-Zquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat die film nu uit zou komen?
Daar is toch niemand het mee oneens?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef Multatilu het volgende:
[..]
No way. Ik beweerde nergens dat mannen zwanger kunnen worden. Ik heb het elke keer gehad over het feit dat conservatieve mensen nog niet kunnen wennen aan de gedachte dat mensen met biologische kenmerken van een man zich vrouw kunnen voelen of andersom. Dus zichzelf met een ander gender identificeren dan hun biologische geslacht.
Maar volgens mij heeft dit weinig met de overheid te maken verder.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij niet zo goed wat woke inhoudt in het opzicht van de film industrie. Het is gewoon DEI. Mensen inhuren vanwege hun huidskleur ipv hun vaardigheden. En dat is gewoon racisme. Huur mensen gewoon vanwege wat zij kunnen, niet vanwege hun huidskleur of geaardheid
En het is idd raar, dat bijna alle gingers in series/films ineens veranderd zijn in een donker persoon.
Geen idee wat ze hebben tegen gingers.
[ afbeelding ]
Maar idd, ook geforceerd LGTBQ in bijna elke serie. Dat is erg irritant omdat het zo doorzichtig is.
Je mag niet discrimineren op basis van je kleur of ras.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:09 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft dit weinig met de overheid te maken verder.
Het is niet zo dat Democraten wetten verzonnen om een hoog percentage DEI in films en series te hebben.
Dit komt van Hollywood zelf uit en zal ook wel blijven tenzij het minder geld gaat opleveren.
Ik slijt het nergens als realiteit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Kapitein schuimspaan raakt niet geïrriteerd van comedy.
Maar laat het even op je inwerken. Dit idee was 30 jaar geleden zo absurd dat je er een avondvullende comedy film over kon maken.
En dat absurde idee probeer jij hier nu te slijten als realiteit.
En dan vind je het gek dat mensen klaar zijn met woke onzin.
En vind je dan dat een film met alleen blanken dan ook discrimineert?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je mag niet discrimineren op basis van je kleur of ras.
De beweging ziet eruit zoals die eruit ziet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kies je deze gif omdat je dan zijn woorden niet hoort zodat de beweging er slechter uit ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |