quote:Trump beëdigd als president
Donald Trump is voor de tweede keer beëdigd als president van de Verenigde Staten. Hij werd direct daarna gefeliciteerd door nu oud-president Biden. Buiten het Capitol klonken saluutschoten om de machtswisseling te markeren.
Trump gebruikte twee bijbels voor de ceremonie: het exemplaar dat zijn voorganger Lincoln in 1861 bij zich had voor zijn inhuldiging en een die hij van zijn moeder cadeau had gekregen.
Het is pas de tweede keer dat een oud-president weet terug te keren naar het Witte Huis: de eerste keer dat dat gebeurde was in 1893 toen Grover Cleveland terugkeerde in het ambt.
Samenvatting van de decreten: Meer info vind je hierquote:Wereldleiders reageren op inauguratie Trump
De eerste wereldleiders hebben gereageerd op de beëdiging van Trump.
"Het vrede-door-kracht-beleid dat Trump heeft aangekondigd biedt een kans om het Amerikaanse leiderschap te versterken en een rechtvaardige vrede op de langere termijn te bereiken", schrijft de Oekraïense president Zelensky op X.
De Duitse bondskanselier Scholz feliciteert Trump met zijn tweede ambtstermijn en benadrukt dat de VS een onmisbare bondgenoot is voor Duitsland. "Zoals altijd streven we naar een goede trans-Atlantische relatie. De Europese Unie is met 27 lidstaten en ruim 400 miljoen inwoners een sterke Unie", aldus Scholz.
De Israëlische premier Netanyahu zegt naar de samenwerking met Trump uit te kijken. "Zodat we de resterende gijzelaars terug naar huis kunnen brengen en de militaire capaciteiten van Hamas vernietigen. Dan kan Gaza nooit meer een bedreiging voor Israël vormen", zegt Netanyahu.
Ook NAVO-baas Rutte heeft van zich laten horen. "Veel succes, president Trump. De NAVO kijkt ernaar uit om nauw met u samen te werken en de mondiale aandachtspunten aan te pakken
Alaskaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:37 schreef Vis1980 het volgende:
Die berg in Mexico is ook veranderd naar Mount McKinley.
Er is geen wetenschappelijke basis voor de wokewaanzin. Over 30 jaar vragen we ons af waarom we types die beweren dat mannen zwanger kunnen worden niet in een kliniek opslotenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:29 schreef Multatilu het volgende: [..] Dat vindt jij nu. Dat begrijp ik. Nogmaals, het geeft niets hoor, over een jaar of 20-30 zul je waarschijnlijk met een beetje rode wangen van schaamte terugdenken aan hoe jij dit ooit dacht.
Ik hoop dat je weet dat je gewoon subsidies krijgt omdat je bepaalde zaken zoals LGTBQ in je film/programma meeneemt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus vrijheid van meningsuiting mag dan alleen als het jou aanstaat, of mogen programmamakers en filmmakers dat zelf weten?
Ik ook niet hoor, zag ook dat hij eerder was veranderd in de oorspronkelijke naam, maar nu is dat weer teruggezet. Tja, het zou mooi geweest zijn als dat het ergste was. Ik dacht het dus om een Mexicaanse berg ging en dat was niet correct.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alaska
Al denk ik niet dat Trump 'm kan aanwijzen op de kaart.
De Golf van Alaska wordt straks de Golf van Amerikaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, zag ook dat hij eerder was veranderd in de oorspronkelijke naam, maar nu is dat weer teruggezet. Tja, het zou mooi geweest zijn als dat het ergste was. Ik dacht het dus om een Mexicaanse berg ging en dat was niet correct.
Ja, een gozert en daarom is Netflix woke.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat je gewoon subsidies krijgt omdat je bepaalde zaken zoals LGTBQ in je film/programma meeneemt.
Zo sprak de directeur van het Nederlands Film Fonds, Bero Beyer, zich al meerdere keren uit over dat films vanuit het 'witte man' perspectief gewoon niet meer gewenst zijn.
Bekijk deze YouTube-video
(timestamped zodat je ook niet naar Hans hoeft te luisteren)
Hij zegt letterlijk
"we zijn erg gefocused op alles wat 'verkeerd' is vanuit het 'systeem' te veranderen"
"Genderverdeling, representatie, welke thematiek, diversiteit"
"Wie wordt er gefinancieerd"
Dit zijn gewoon de mensen die het geld laten rollen in de Nederlandse industrie.
Dus nee, het heeft niks meer te maken met wat een filmmaker wenst.
De filmmaker komt niet eens aan de bak als het niet divers is.
Trans-mannen kunnen uiteraard wel gewoon zwanger worden. Dat zijn mensen met als sekse vrouw en als gender man.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Er is geen wetenschappelijke basis voor de wokewaanzin. Over 30 jaar vragen we ons af waarom we types die beweren dat mannen zwanger kunnen worden niet in een kliniek opsloten
Of over 30 jaar hebben we technieken om met een "bio 3D-printer" een complete baarmoeder (en de rest van de plumbing) voor mannen te printen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Er is geen wetenschappelijke basis voor de wokewaanzin. Over 30 jaar vragen we ons af waarom we types die beweren dat mannen zwanger kunnen worden niet in een kliniek opsloten
Ik snap ook niet dat de Waddenzee niet gewoon de Nederlandse zee heet. Wat hebben de Wadden ooit voor ons gedaan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De Golf van Alaska wordt straks de Golf van Amerika
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken.quote:
Het was Denali omdat de echte Amerikaanse bevolking het zo noemde. De kolonisator heeft er wat anders van gemaakt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, zag ook dat hij eerder was veranderd in de oorspronkelijke naam, maar nu is dat weer teruggezet. Tja, het zou mooi geweest zijn als dat het ergste was. Ik dacht het dus om een Mexicaanse berg ging en dat was niet correct.
Ik hoop dat je daadwerkelijk de moeite hebt genomen om naar de directeur van het Nederlandse Film Fonds te luisteren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, een gozert en daarom is Netflix woke.
Maar wie beweert er dan dat mannen zwanger kunnen worden? En wat is het probleem daarmee dat het je zo opwindt? Als het niet kan, dan gebeurt het toch niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken.
Dat verandert niks aan het feit dat je een bijzonder soort crack moet roken om te denken dat mannen wel zwanger kunnen worden.
Sekse wordt in de biologie letterlijk gedefinieerd door welke voortplantingscellen je gonaden produceren.
Mannelijke zoogdieren produceren zaad.
Vrouwelijke zoogdieren produceren eieren.
En daar tussenin zit niets. Geslacht is binair en de onderliggende wetenschap is keihard.
Dan heb je een 3d printer die een baarmoeder kan printen en een man met een kunstmatig geproduceerde baarmoeder.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of over 30 jaar hebben we technieken om met een "bio 3D-printer" een complete baarmoeder (en de rest van de plumbing) voor mannen te printen.
Sekse = / = gender.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat verandert niks aan het feit dat je een bijzonder soort crack moet roken om te denken dat mannen wel zwanger kunnen worden.
Sekse wordt in de biologie letterlijk gedefinieerd door welke voortplantingscellen je gonaden produceren.
En daar tussenin zit niets. Geslacht is binair en de onderliggende wetenschap is keihard.
De persoon waar ik op reageerde.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar wie beweert er dan dat mannen zwanger kunnen worden? En wat is het probleem daarmee dat het je zo opwindt? Als het niet kan, dan gebeurt het toch niet?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat de Waddenzee niet gewoon de Nederlandse zee heet. Wat hebben de Wadden ooit voor ons gedaan?
For the Germans!!!quote:De Waddeneilanden staan bekend om hun ongerepte natuur, uitgestrekte stranden, duinen en rustige omgeving. Dit spreekt Duitse toeristen aan die op zoek zijn naar een vakantiebestemming met een nadruk op natuur en ontspanning
Dat zeg ik, in 2015 is het naar de oorspronkelijke naam teruggegaan en dat is nu weer teruggezet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het was Denali omdat de echte Amerikaanse bevolking het zo noemde. De kolonisator heeft er wat anders van gemaakt.
En die kan dan zwanger worden met de kunstmatig geproduceerde ei-cellen op basis van zijn DNA.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan heb je een 3d printer die een baarmoeder kan printen en een man met een kunstmatig geproduceerde baarmoeder.
Gender is gevoel, sekse is een controleerbaar feit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sekse = / = gender.
En denk je nu dat deze mensen nu meteen stoppen met transgender zijn?
Leven we nu of in 2325?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En die kan dan zwanger worden met de kunstmatig geproduceerde ei-cellen op basis van zijn DNA.
Misschien niet over 30 jaar maar over 300 jaar zijn we een heel eind denk ik.
Of we zijn platgegooid door Rusland.
Dat is die over, noem eens wat, evolutie ook, toch veegt een groot deel van trump's achterban daar zijn reet mee af. Vind het wel bijzonder opmerkelijk dat zijn achterban in dit geval dan wel met wetenschappelijke feiten gaat schermen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je maakt je erg druk om dingen die je niet aangaan en mensen die niet jij zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Gender is gevoel, sekse is een controleerbaar feit.
Vandaag voel ik me man, morgen een schuimspaan. Ik ben dan echter nog steeds man.
Ja, klik er dan niet op. Volgens mij heb je de vrijheid wel of niet naar iets te kijken. Dat er mensen zijn die er rare ideeën op nahouden is een feit, maar ik denk niet dat jij naar De Kleine Zeemeermin had gekeken als er wel een blonde vrouw in zat. En anders kun je de oude film nog in prima staat zien.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daadwerkelijk de moeite hebt genomen om naar de directeur van het Nederlandse Film Fonds te luisteren.
Waarin hij gewoon helder verteld dat de zaken die sommigen als 'woke' bestempelen, inderdaad voorkeur heeft op al het andere.
En zodoende zal dat bij Netflix echt niet anders zijn.
En dit kan je gewoon in heel veel series en films terug zien.
Ik hou me namelijk erg veel bezig met films/series/media en de producties hiervan.
En dit is gewoon een enorm slechte ontwikkeling, wat inderdaad veel mensen tegen het zere been stoot. Het wordt inderdaad gewoon geforceerd.
Als iemand dat graag wil moet iemand dat helemaal zelf weten. Hun keuze, hun leven en bovendien VVMU. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vandaag voel ik me man, morgen een schuimspaan. Ik ben dan echter nog steeds man.
Kapitein_Schuimspaanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
morgen een schuimspaan
Moeten zij weten, wij noemen het gewoon de Nederlandse zee, die gast van Hyves helpt ons financieren en de overheid efficiënter maken.quote:
Wat heb ik met de achterban van Trump te maken?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is die over, noem eens wat, evolutie ook, toch veegt een groot deel van trump's achterban daar zijn reet mee af. Vind het wel bijzonder opmerkelijk dat zijn achterban in dit geval dan wel met wetenschappelijke feiten gaat schermen.
Schuimspaan is geen gender.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja joh en morgen gaat het weer over dat er teveel mensen op aarde wonen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is die over, noem eens wat, evolutie ook, toch veegt een groot deel van trump's achterban daar zijn reet mee af. Vind het wel bijzonder opmerkelijk dat zijn achterban in dit geval dan wel met wetenschappelijke feiten gaat schermen.
Alleen voelt (bijna) niemand zich een schuimspaan terwijl er miljoenen mensen wereldwijd zich vrouw voelen terwijl ze mannelijke geslachtsdelen hebben en andersom. Toch wel een verschilletje niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Kunnen we daar de immigranten naar de Waddenzee uitzetten? En het Engelse kanaal terugveroveren? En importheffingen opleggen aan Duitsland ze onze Wadden bekladden?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Moeten zij weten, wij noemen het gewoon de Nederlandse zee, die gast van Hyves helpt ons financieren en de overheid efficiënter maken.
'Ik voel mij veel fijner als die mensen weer overal geweerd worden'.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je maakt je erg druk om dingen die je niet aangaan en mensen die niet jij zijn.
Als iemand die als man geboren is, zich vrouw voelt en zich uiterlijk laat ombouwen tot iemand die er als vrouw uitziet, wat is jouw bezwaar daartegen? Hindert dat jou in jouw bestaan of gevoel van man zijn?
Het wordt een probleem als je gaat eisen dat andere mensen meegaan in jouw mentale kronkels. En dat is precies wat woke doet en waar mensen hun buik van vol hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als iemand dat graag wil moet iemand dat helemaal zelf weten. Hun keuze, hun leven en bovendien VVMU. Ik zie het probleem niet.
Niks hoor (hoop ikquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat heb ik met de achterban van Trump te maken?
Ik begrijp alleen niet waarom dat een relevant verschil zou zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Alleen voelt (bijna) niemand zich een schuimspaan terwijl er miljoenen mensen wereldwijd zich vrouw voelen terwijl ze mannelijke geslachtsdelen hebben en andersom. Toch wel een verschilletje niet?
Bron?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Alleen voelt (bijna) niemand zich een schuimspaan terwijl er miljoenen mensen wereldwijd zich vrouw voelen terwijl ze mannelijke geslachtsdelen hebben en andersom. Toch wel een verschilletje niet?
Non binair of genderfluid ook niet.quote:
Volgens mij begrijp jij niet zo goed wat woke inhoudt in het opzicht van de film industrie. Het is gewoon DEI. Mensen inhuren vanwege hun huidskleur ipv hun vaardigheden. En dat is gewoon racisme. Huur mensen gewoon vanwege wat zij kunnen, niet vanwege hun huidskleur of geaardheidquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, klik er dan niet op. Volgens mij heb je de vrijheid wel of niet naar iets te kijken. Dat er mensen zijn die er rare ideeën op nahouden is een feit, maar ik denk niet dat jij naar De Kleine Zeemeermin had gekeken als er wel een blonde vrouw in zat. En anders kun je de oude film nog in prima staat zien.
Maar goed, woke is dan ook een lekker vraag begrip, want ik hoor mensen zelfs over dat de reclames woke zijn omdat er meer diversiteit zit in de acteurs. Ja, als je dat al woke vindt, dan vraag ik me af of zo iemand niet gewoon alleen maar blanke hetero mensen in alles wil zien. Dat is toch geen gezonde realiteit?
Waar zit zo'n hersenkronkel precies? En als ik jou raar zou vinden, mag ik dan ook zeggen dat jij een kronkel hebt? Of ben jij de ultieme kronkelbepaler? En waarom zouden mensen met een kronkel niet mee mogen doen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het wordt een probleem als je gaat eisen dat andere mensen meegaan in jouw mentale kronkels. En dat is precies wat woke doet en waar mensen hun buik van vol hebben.
Prima als jij een jurk aan wil doen en als vrouw wil leven, maar jouw mentale problemen zijn niet mijn nieuwe realiteit. Ik mag je dus gewoon een vent in een jurk noemen.
Het zijn niet eens wetenschappelijke feiten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar meneer spons, dan blijf jij ze toch lekker man of vrouw noemen, levert vast een hoop leuke gesprekken op.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Non binair of genderfluid ook niet.
Voor mij moet iedereen dat zelf weten. Maar ik kan me voorstellen dat ik wel een grens trek als mannen met een jurk aan zich opeens demonstratief de kleedkamer van mijn dochter (of die van vrouwen in het algemeen) toe gaan eigenen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het wordt een probleem als je gaat eisen dat andere mensen meegaan in jouw mentale kronkels. En dat is precies wat woke doet en waar mensen hun buik van vol hebben.
Prima als jij een jurk aan wil doen en als vrouw wil leven, maar jouw mentale problemen zijn niet mijn nieuwe realiteit. Ik mag je dus gewoon een vent in een jurk noemen.
Ja, tuurlijk, want fictie is echt en daar mag niet aan worden gesleuteld. Ik maar denken dat we allemaal mensen zijn en er heel veel films zijn waar je nog lekker veel blanken voorbij ziet komen. Alsof die personages van de makers zelf ook niet inmiddels meerdere make overs hebben gehad en ten eerste gemaakt zijn in een andere tijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij niet zo goed wat woke inhoudt in het opzicht van de film industrie. Het is gewoon DEI. Mensen inhuren vanwege hun huidskleur ipv hun vaardigheden. En dat is gewoon racisme. Huur mensen gewoon vanwege wat zij kunnen, niet vanwege hun huidskleur of geaardheid
En het is idd raar, dat bijna alle gingers in series/films ineens veranderd zijn in een donker persoon.
Geen idee wat ze hebben tegen gingers.
[ afbeelding ]
Maar idd, ook geforceerd LGTBQ in bijna elke serie. Dat is erg irritant omdat het zo doorzichtig is.
Enerzijds vind ik het heerlijk om naar die shitshow te kijken, aan de andere kant ook super treurig want de gewone man gaat natuurlijk keihard genaaid worden daar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:55 schreef Mano_ het volgende:
Genieten man, al dat volk hier dat zo ontzettend graag een vijand wil waar ze met elkaar lekker op los kunnen gaanWat een armoe.
Zoals in 2016-2020?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:58 schreef June. het volgende:
[..]
Enerzijds vind ik het heerlijk om naar die shitshow te kijken, aan de andere kant ook super treurig want de gewone man gaat natuurlijk keihard genaaid worden daar.
Wikipedia. Tussen de 0,1-0,6% van de wereldbevolking. Dat is tussen de 8-48 miljoen mensen.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:57 schreef Red_85 het volgende:
Voor dit topic wil ik wel een zwangere arnold swarzenegger in de OP hoor.
Kun je je voorstellen dat die film nu uit zou komen?quote:
Is al geclaimd door Enkhuizen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat de Waddenzee niet gewoon de Nederlandse zee heet. Wat hebben de Wadden ooit voor ons gedaan?
Wel op Netflix.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat die film nu uit zou komen?
Kies je deze gif omdat je dan zijn woorden niet hoort zodat de beweging er slechter uit ziet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan bewegend beeld weergeven van een democratische politicus die precies dezelfde beweging maakt?
Dus nee geen foto.
Waar die kronkel precies zit kan ik je niet zeggen. En jij mag natuurlijk betogen dat ik een kronkel heb omdat ik stel dat mannen niet zwanger kunnen worden. Dat vind alleen gehoor bij je wokevriendjes en voor weldenkende mensen zet je vooral jezelf voor schut.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waar zit zo'n hersenkronkel precies? En als ik jou raar zou vinden, mag ik dan ook zeggen dat jij een kronkel hebt? Of ben jij de ultieme kronkelbepaler? En waarom zouden mensen met een kronkel niet mee mogen doen?
Bij een gif zit geen geluid, slimmerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kies je deze gif omdat je dan zijn woorden niet hoort zodat de beweging er slechter uit ziet?
Ik zou dan maar niet naar de Oscar nominaties gaan kijken over een paar dagenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar idd, ook geforceerd LGTBQ in bijna elke serie. Dat is erg irritant omdat het zo doorzichtig is.
Enkhuizen is een failed stad.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef recursief het volgende:
[..]
Is al geclaimd door Enkhuizen.
[ afbeelding ]
Gelukkig is er verder geen enkele context mogelijk, dat maakt het wel zo makkelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bij een gif zit geen geluid, slimmerd.
En de beweging is wat hij is, het ziet er niet slechter of beter uit dan een gif van Hitler.
De context staat keurig in de OP, voor iedereen, met geluid.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gelukkig is er verder geen enkele context mogelijk, dat maakt het wel zo makkelijk natuurlijk.
Kapitein schuimspaan raakt niet geïrriteerd van comedy.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel op Netflix.
Puur om Kapitein_Schuimspaan te irriteren natuurlijk.
No way. Ik beweerde nergens dat mannen zwanger kunnen worden. Ik heb het elke keer gehad over het feit dat conservatieve mensen nog niet kunnen wennen aan de gedachte dat mensen met biologische kenmerken van een man zich vrouw kunnen voelen of andersom. Dus zichzelf met een ander gender identificeren dan hun biologische geslacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De persoon waar ik op reageerde.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De context staat keurig in de OP, voor iedereen, met geluid.
Ook met geluid wordt het met die verkapte "14 words" er niet veel beter op.
Een beweging is niet 'wat het is'.quote:En de beweging is wat hij is, het ziet er niet slechter of beter uit dan een gif van Hitler.
Kindergarten Cop is inmiddels verboden onder Gen-Zquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat die film nu uit zou komen?
Daar is toch niemand het mee oneens?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef Multatilu het volgende:
[..]
No way. Ik beweerde nergens dat mannen zwanger kunnen worden. Ik heb het elke keer gehad over het feit dat conservatieve mensen nog niet kunnen wennen aan de gedachte dat mensen met biologische kenmerken van een man zich vrouw kunnen voelen of andersom. Dus zichzelf met een ander gender identificeren dan hun biologische geslacht.
Maar volgens mij heeft dit weinig met de overheid te maken verder.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij niet zo goed wat woke inhoudt in het opzicht van de film industrie. Het is gewoon DEI. Mensen inhuren vanwege hun huidskleur ipv hun vaardigheden. En dat is gewoon racisme. Huur mensen gewoon vanwege wat zij kunnen, niet vanwege hun huidskleur of geaardheid
En het is idd raar, dat bijna alle gingers in series/films ineens veranderd zijn in een donker persoon.
Geen idee wat ze hebben tegen gingers.
[ afbeelding ]
Je mag niet discrimineren op basis van je kleur of ras.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:09 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft dit weinig met de overheid te maken verder.
Het is niet zo dat Democraten wetten verzonnen om een hoog percentage DEI in films en series te hebben.
Dit komt van Hollywood zelf uit en zal ook wel blijven tenzij het minder geld gaat opleveren.
Ik slijt het nergens als realiteit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Kapitein schuimspaan raakt niet geïrriteerd van comedy.
Maar laat het even op je inwerken. Dit idee was 30 jaar geleden zo absurd dat je er een avondvullende comedy film over kon maken.
En dat absurde idee probeer jij hier nu te slijten als realiteit.
En dan vind je het gek dat mensen klaar zijn met woke onzin.
En vind je dan dat een film met alleen blanken dan ook discrimineert?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je mag niet discrimineren op basis van je kleur of ras.
De beweging ziet eruit zoals die eruit ziet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kies je deze gif omdat je dan zijn woorden niet hoort zodat de beweging er slechter uit ziet?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar is toch niemand het mee oneens?
Ik vind het anders worden als deze mannen opeens vrouwen kleedkamers af gaan dwingen of mee willen doen aan vrouwensport.
Wat is de beweging in je UI dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[..]
Een beweging is niet 'wat het is'.
Of überhaupt zich aangetrokken kunnen voelen tot hun eigen gender.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef Multatilu het volgende:
[..]
No way. Ik beweerde nergens dat mannen zwanger kunnen worden. Ik heb het elke keer gehad over het feit dat conservatieve mensen nog niet kunnen wennen aan de gedachte dat mensen met biologische kenmerken van een man zich vrouw kunnen voelen of andersom. Dus zichzelf met een ander gender identificeren dan hun biologische geslacht.
Het is raar als er in een film met heel veel personages alleen witte mensen voorkomen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En vind je dan dat een film met alleen blanken dan ook discrimineert?
Deze had een moeten zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bij een gif zit geen geluid, slimmerd.
En de beweging is wat hij is, het ziet er niet slechter of beter uit.
Geniaal. thanksquote:
Trouwens, de context staat inderdaad keurig in de OP. Waarom je daarbij schrijft dat het om 14 seconde gaat in een video/toespraak van bijna 4 minuten is me een raadsel. Bedoel je specifiek 'my heart goes to you'? Wat zegt hij in dat filmpje wat je zo aan nazi's doet denken?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De context staat keurig in de OP, voor iedereen, met geluid.
Ook met geluid wordt het met die verkapte "14 words" er niet veel beter op.
Waar wil je heen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat is de beweging in je UI dan?
West-Friesland FTFW!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef recursief het volgende:
[..]
Is al geclaimd door Enkhuizen.
[ afbeelding ]
Precies. Hoe staat het met zijn briljante healthcare plan? De muur die door Mexico betaald zou worden? Het verbeteren van de infrastructuur? Het einde van illegale immigratie? En ja, hij heeft de belastingen verlaagd maar daar hebben vooral de rijken van geprofiteerd.quote:
Jij zegt toch echt dat ik over 30 jaar met schaamrood op de kaken terugkijk op mijn stelling dat mannen niet zwanger kunnen worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik heb niets geschreven in de OP.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Trouwens, de context staat inderdaad keurig in de OP. Waarom je daarbij schrijft dat het om 14 seconde gaat in een video/toespraak van bijna 4 minuten is me een raadsel. Bedoel je specifiek 'my heart goes to you'? Wat zegt hij in dat filmpje wat je zo aan nazi's doet denken?
Gezien eerdere uitspraken / Tweets van Musk is het niet zo heel onvoorstelbaar.quote:Ik ben oprecht benieuwd, want ik snap helemaal niets van dat gejank hier. Ja, Musk is sociaal onhandig. Autistisch misschien wel. Maar hier een nazi-verhaal van maken? Dan wil je dat gewoon zien.
Voordat de discussie een heel andere afslag neemt, ik snap dat er nog praktische bezwaren zijn. De discussie die kapitein Scheurbuik heeft gestart ging over het gezonde verstand dat weer terug zou keren en de meeste absurde wokewaanzin die op de eerste dag het raam uit gekieperd wordt naar aanleiding van het besluit van Trump om de financiering van alle initiatieven m.b.t. transgender acceptatie te stoppen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar is toch niemand het mee oneens?
Ik vind het anders worden als deze mannen opeens vrouwen kleedkamers af gaan dwingen of mee willen doen aan vrouwensport.
Ik zeg toch niet dat hij een of andere messias is die het volk gered heeft? Destijds werd ook luidkeels geschreeuwd dat Trump het einde van de beschaving was. Bleek toch enorm mee te vallen. Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:14 schreef June. het volgende:
[..]
Precies. Hoe staat het met zijn briljante healthcare plan? De muur die door Mexico betaald zou worden? Het verbeteren van de infrastructuur? Het einde van illegale immigratie? En ja, hij heeft de belastingen verlaagd maar daar hebben vooral de rijken van geprofiteerd.
Dat sluit ik ook niet uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik slijt het nergens als realiteit.
Maar ik sluit ook niet uit dat we biologisch ooit zover komen dat een homostel zelf kinderen kan krijgen door het implanteren (of extern dragen) van een "bio 3D-printed" baarmoeder op basis van eigen DNA of vrouwen met sperma op basis van hun profiel.
Er zijn dieren die in geval van gebrek aan het andere geslacht beide geslachten kunnen zijn, dus daar kunnen we al een hoop van leren.
Ik stel niet dat "natuurlijk" is maar de techniek zal er ooit zijn en ik zou daar geen moeite mee hebben. Ik gun iedereen een eigen liefdevol gezin.
Ok, jouw naam staat er boven dus ik neem aan dat je achter de inhoud staat. My bad.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb niets geschreven in de OP.
Ik heb alleen een gifje van Arnold toegevoegd na het openen van een nieuw deel.
Mag je toelichten dan.quote:[..]
Gezien eerdere uitspraken / Tweets van Musk is het niet zo heel onvoorstelbaar.
Die ga je van mij ook niet krijgen, het gaat hier om wat Musk doet. Lekker belangrijk wat anderen ooit gedaan hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De beweging ziet eruit zoals die eruit ziet.
Verder zie ik geen antwoord op de vraag
Cope Koning Glazenmaker strikes againquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Sure. Weet je nog de verdwaasde president die bij het weglopen verdwaasd bleef staan en naar niks keek? Lachen man.
Stond te praten met iemand net buiten beeld. Extreem rechts had de leugen echter al verspreid en de waarheid was minder grappig. En dat keer op keer.
Genoeg speeches van Trump dat hij onverstaanbaar wordt of onsamenhangend begint te wauwelen.
En voor @:scorpie met zijn cope opmerking. Ik ben niet degene die de fanboy voor een dementerende bejaarde op een hele drukke baan uithangt. Het land is krankzinnig dat ze konden kiezen tussen twee mensen die boven de 80 zullen zijn tijdens hun ambtsperiode.
Waarom heeft dat zoveel waarde voor je, of mannen wel of niet zwanger kunnen worden?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat sluit ik ook niet uit.
Maar als wij er technisch in slagen een homostel eigen kinderen te laten krijgen betekent niet dat mannen "zwanger kunnen worden".
Dat wij het vliegtuig hebben uitgevonden maakt niet opeens dat mensen kunnen vliegen. Mensen kunnen niet vliegen. Maar ons technisch vernuft heeft ons in staat gesteld met technologische ingrepen te vliegen.
over 30 jaar dan komen de babies uit de baarfabriek, met de gewenste genen van beide oudersquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij zegt toch echt dat ik over 30 jaar met schaamrood op de kaken terugkijk op mijn stelling dat mannen niet zwanger kunnen worden.
Hoe moet ik dat anders interpreteren dan dat jij zegt dat mannen wel zwanger kunnen worden?
Nee, op je opvatting dat transgenders een kronkel in hun hersenen hebben. Ik zal rekening met je houden en me in het vervolg wat concreter uitdrukken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij zegt toch echt dat ik over 30 jaar met schaamrood op de kaken terugkijk op mijn stelling dat mannen niet zwanger kunnen worden.
Hoe moet ik dat anders interpreteren dan dat jij zegt dat mannen wel zwanger kunnen worden?
Het gaat mij erom dat politici met de hand omhoog worden afgebeeld alsof de media niet ineens hypocriet is en daar ageer ik tegenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die ga je van mij ook niet krijgen, het gaat hier om wat Musk doet. Lekker belangrijk wat anderen ooit gedaan hebben.
Nou, romantisch hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
over 30 jaar dan komen de babies uit de baarfabriek, met de gewenste genen van beide ouders
Van mij mag ieder ladyboy in een jurk lopen met make up, en zich vrouw noemen ,maar er zit wel een klein mini fluitje aan die persoon , die kan je er afsnijden , jaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:19 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Nee, op je opvatting dat transgenders een kronkel in hun hersenen hebben. Ik zal rekening met je houden en me in het vervolg wat concreter uitdrukken.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ok, jouw naam staat er boven dus ik neem aan dat je achter de inhoud staat. My bad.
[..]
Mag je toelichten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |