Mannen kunnen niet zwanger worden. Dat is geen ouderwets standpunt maar keiharde empirische wetenschap.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:15 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het ging wellicht te snel.
We hebben het gezien bij het discrimineren van:
-Vrouwen
-Homo's
-Huidskleur
Allemaal ontwikkelingen waarbij je je nu niet meer voor kunt stellen dat een overheid daar niet tegen optrad en, sterker nog, haar best niet voor deed om dit uit te bannen. Maar die toch tijd nodig hadden om ook het achterlijke deel van de bevolking te overtuigen.
Zo zal het ook gaan met rechten van transgenders of genderfluiditeit, op den duur zal ook jij begrijpen wat voor ouderwets standpunt je nu hebt.
Misschien verloopt de acceptatie ook wat beter wanneer het niet continue je strot geramd wordt d.m.v. gay-prides (oh kijk ons normaal participeren aan de maatschappij) of dat geforceerde LHBTQGDETERQR+ gedoe op Netflix.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Promoten is ook heel wat anders dan accepteren.
Omdat hij zelf ook altijd grievend is naar anderen.quote:
Dat zal wel geregeld worden met het argument dat Obama ook in Afrika geboren is, en dan mag Musk dus ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als Musk (vice)-president wil worden, moet hij eerst z'n geboortebewijs vervalsen, of de constitution moet aangepast worden.
Dus vrijheid van meningsuiting mag dan alleen als het jou aanstaat, of mogen programmamakers en filmmakers dat zelf weten?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Misschien verloopt de acceptatie ook wat beter wanneer het niet continue je strot geramd wordt d.m.v. gay-prides (oh kijk ons normaal participeren aan de maatschappij) of dat geforceerde LHBTQGDETERQR+ gedoe op Netflix.
En raadt eens, dat is allemaal ingehaald door de wetenschap.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:20 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze ook over homo's. En vrouwen hadden niet de geestelijke kwaliteiten om te stemmen. Zwarten waren een inferieur ras, etc. etc. etc.
Deze langspeelplaat is al een keer of wat voorbij gekomen hé. Dat er piemeltjes en spleetjes zijn weten we nu wel, maar er zijn ook nog meer aspecten dan enkel dat. En begrijp me niet verkeerd hé; ik ben dat stomme gelobby van links ook meer dan beu.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet zwanger worden. Dat is geen ouderwets standpunt maar keiharde empirische wetenschap.
Genderfluiditeit is een extreme vorm van narcisme.
Verder is je reactie totaal van de pot gerukt als je dit soort fringe waanzin gelijk wilt stellen aan achterhaalde ideeën over ras of vrouwen.
Als we al terugkijken vanuit de toekomst op deze periode dan vragen we ons vertwijfeld af waarom we ooit mee gegaan zijn in de waanzin die jij predikt.
Dat inderdaad. De meeste berichten die ik in de media zie over transgenders en LGBTQ komen niet van die personen zelf maar juist van de mensen die tegen "het promoten van transgenders en LGBTQ" zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Promoten is ook heel wat anders dan accepteren.
Tijdens de gaypride worden transgenders door onze strot geramd?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Misschien verloopt de acceptatie ook wat beter wanneer het niet continue je strot geramd wordt d.m.v. gay-prides (oh kijk ons normaal participeren aan de maatschappij) of dat geforceerde LHBTQGDETERQR+ gedoe op Netflix.
Ah, oké...je doet het bewust.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat hij zelf ook altijd grievend is naar anderen.
Dat vindt jij nu. Dat begrijp ik. Nogmaals, het geeft niets hoor, over een jaar of 20-30 zul je waarschijnlijk met een beetje rode wangen van schaamte terugdenken aan hoe jij dit ooit dacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En raadt eens, dat is allemaal ingehaald door de wetenschap.
Dat is iets totaal anders dan de anti wetenschappelijke crack die jij verspreid. Mannen kunnen niet zwanger worden, genderfluiditeit bestaat niet en je sekse veranderen is onmogelijk.
Of je naar de gay pride gaat, heb je nog altijd zelf in de hand toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Sowieso het idee dat een groep mensen 'maar niet had moeten drammen' en daardoor het prima is ze weer uit de maatschappij te gaan weren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat inderdaad. De meeste berichten die ik in de media zie over transgenders en LGBTQ komen niet van die personen zelf maar juist van de mensen die tegen "het promoten van transgenders en LGBTQ" zijn.
Kijk maar op X, de overgrote meerderheid van Tweets gaan over hoe erg het is dat het gepromoot wordt terwijl ik de promotie zelf niet tegenkom. Ja, een keer bij de Hema ofzo, waar niemand wat van gemerkt had als Caroline en haar volgers er niet een halve tijdlijn mee gevuld hadden. Of een voorleesavond door "drag queens" in Lutjegeest waar ik ook alleen van hoorde omdat iedereen op X over elkaar heen viel, niet omdat ik die affiche met die aankondiging gezien had.
Je hebt gelijk, maar goed Trump heeft het gisteren wel benoemt.quote:
Het sluit natuurlijk wel aan op alle verworvenheden die hij de nek op wil draaien.quote:
Daar heb je nu eenmaal empathie voor nodig.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:29 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dat vindt jij nu. Dat begrijp ik. Nogmaals, het geeft niets hoor, over een jaar of 20-30 zul je waarschijnlijk met een beetje rode wangen van schaamte terugdenken aan hoe jij dit ooit dacht.
Dit ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:29 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dat vindt jij nu. Dat begrijp ik. Nogmaals, het geeft niets hoor, over een jaar of 20-30 zul je waarschijnlijk met een beetje rode wangen van schaamte terugdenken aan hoe jij dit ooit dacht.
Mensen hebben vooral op Trump gestemd vanwege de economie (inflatie) en immigratie (de grens). Niet vanwege woke.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De mensen hebben bepaald dat ze klaar zijn met woke. Dat heeft de verkiezingsuitslag wel duidelijk gemaakt.
Het zijn die mensen die roepen dat we moeten stoppen met 'het importeren van een achterlijke cultuur' en vervolgens hun eigen achterlijke cultuur in stand willen houden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:31 schreef Vostok het volgende:
[..]
Dit ja.
Hoe er b.v. over homo's werd gedacht 30 jaar geleden was heel anders dan nu. Dit geldt overigens niet voor iedereen helaas.
Dat verandert niks aan het feit dat mannen niet zwanger kunnen worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Deze langspeelplaat is al een keer of wat voorbij gekomen hé. Dat er piemeltjes en spleetjes zijn weten we nu wel, maar er zijn ook nog meer aspecten dan enkel dat. En begrijp me niet verkeerd hé; ik ben dat stomme gelobby van links ook meer dan beu.
Op de Pride staan er meer Heteros op de boten dan LHBQTasdfasdf.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Had je dat gewild dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat verandert niks aan het feit dat mannen niet zwanger kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |