Ik heb begrepen dat er steeds meer weerstand komt tegen de enorme invloed van de Israelische lobby in de Amerikaanse politiek, vooral jongeren vinden dat. Klopt dit Epic?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Israël heeft inderdaad bij Trump, de Republikeinen en Democraten heel veel invloed.
Echter denk ik wel dat veel magas het jodendom prefereren over de islam. Daardoor boeit het ze niet zo veel dat Trump close is met Bibi.
Veel van de magas zagen wat voor gedrocht de unipartij van republikeinen en Democraten waren en hebben lang gewacht op iemand die eigenlijk deze twee partijen opsplitste in daadwerkelijk oppositie van elkaar.
De gevestigde orde zit echter heel diep, dat zagen we wel aan Pence in 2020. Trump kan vrijwel niemand vertrouwen en wordt natuurlijk door iedereen tegen gewerkt.
Denk aan de Republikein John Thune, die het volledige Save Act blokkeert in Senaat. Er is enorm veel haat en woede richting Thune de afgelopen maanden. Maar dit krijg je nergens te lezen in Nederlandse artikelen of zelfs msm Amerika
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zie nu dat hij 7 kinderen heeft.Komt vast door die testosteron prikken.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Hegseth moet zelf nog uit de kast komen, duidelijker krijg je ze niet.
Dit is natuurlijk een thema van jewelste. Wat ik wel zie en al langer post, is dat de DNC zich opsplitst in twee kampen. Het is daar namelijk erg inclusief om pro-moslim te zijn, en als witte man of vrouw koop je daarmee veel goodwill in de islamitische gemeenschap.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:14 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er steeds meer weerstand komt tegen de enorme invloed van de Israelische lobby in de Amerikaanse politiek, vooral jongeren vinden dat. Klopt dit Epic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik vergeten was is idd die splitsing van groepje zoals Candace/Tucker/Nick Fuentes maar ondanks dat Tucker best een interessante man is associeer ik die lui ook niet echt als "America First" en is dat nog een enger clubje.
Verder is de schoonzoon van Trump natuurlijk ook uit een invloedrijke Joodse familie. Ik ben benieuwd of de DNC dit allemaal uiteindelijk vertaalbaar kan maken naar een goed plan want de pro-Palestijnse achterban zit natuurlijk niet te wachten op een Newsom of Hunter Biden uit de pro-Joodse kant.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Tja, dat laatste valt niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet over of een halve nicht wel of niet homoseksueel is, het ging erover dat het geen inclusieve opmerking is vanuit de oh zo inclusieve kant. En dan nu wijzen naar Hegseth dat hij "ook" niet vies is van homofobie.
Nope, Hegseth is hetero.quote:Hiermee zeg je zelf dus dat je homofobisch bezig was.
Oh jawel, er is een kruistocht tegen transgender, de zwarte geschiedenis wordt gewist door Maga en Hegseth was niet bepaald inclusief bezig in zijn bewoording over homo's in het leger.quote:Dat is het verschil bij MAGA, daar kijken we niet naar geaardheid of kleur, afkomst.
Dat hij oranje is?quote:Zo vaak hoor ik scheldwoorden over Trump zijn kleur bijvoorbeeld,
Trump heeft Obama afgebeeld als een aap.quote:als Trump toevallig zwart was geweest dan was het vast volgens de blanke democraten een "Uncle Tom" en nu hij oranje is blijven ze maar oranje mensen discrimineren. Oranje orang-oetan, oranje baviaan, volgens mij zou dit door draven naar andere huidskleuren indien Trump dit had gehad en dat is best wel beangstigend.
Allemaal bladiebla.quote:"You ain't black if you vote for Trump" of "In Delaware, the largest growth in population is Indian-Americans moving from India. You cannot go to a 7-Eleven or a Dunkin' Donuts unless you have a slight Indian accent. I'm not joking." laten toch vaak doorschijnen waar de echte democraat zich continue mee bezig houdt. Het segregeren van minderheden en identiteits/rassen politiek in stand houden.
De hele DNC is hierop gebaseerd, ze hebben letterlijk niet anders. Ze houden racisme en andere haat in stand, als er geen white on black crime is dan zorgt Jussie Smollet wel voor een fake hate crime of de SPLC die letterlijk white supremacist groepen op de payroll had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |