abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220059242
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 19:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Als je er niets aan probeert te doen zeker niet nee. Dat is toch geen argument, je gaat diefstal ook niet helemaal voorkomen, dan ook maar geen diefstalpreventie?
Goed idee, we gaan in elk gehucht in Nederland 1000 camera's hangen om te voorkomen dat er iets gejat wordt...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220059762
twitter

Beetje opscheppen over Jutta natuurlijk
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220060479
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:00 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Beetje opscheppen over Jutta natuurlijk
Jake Paul en J.D. Vance; met z'n tweeën één IQ.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220060538
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
:')
Er ligt al een enorm lucratieve en wat minder fijne tolbrug in de buurt. Die is eigendom van een vriendje van Trump.
Vandaar.
pi_220061101
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 19:22 schreef the-eye het volgende:

[..]
De stemmers op Trump zijn toch de losers, de deplorables?
Nou met het aanmoedigen en toejuichen van geweld door overheids instanties, het nu met de dood bedreigen van sporters die hun vrijheid van meningsuiting gebruiken zou ik toch echt zeggen dat dit geen normaal gedrag van een subtiantiele groep mensen is. Of je moet in bananenrepublieken willen wonen waar bokitos elkaar de tent uit vechten en er selectief gebruik gemaakt wordt van het recht.
  woensdag 11 februari 2026 @ 07:49:15 #131
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220061195
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 07:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Nou met het aanmoedigen en toejuichen van geweld door overheids instanties, het nu met de dood bedreigen van sporters die hun vrijheid van meningsuiting gebruiken zou ik toch echt zeggen dat dit geen normaal gedrag van een subtiantiele groep mensen is. Of je moet in bananenrepublieken willen wonen waar bokitos elkaar de tent uit vechten en er selectief gebruik gemaakt wordt van het recht.
Ik vind het heel lief van je hoor maar op het moment dat je zo getriggerd wordt dat je meerdere keren op een reactie van mij gaat reageren zou er bij jezelf een alarmbelletje af moeten gaan dat je misschien jezelf een beetje aan het verliezen bent in je obsessie met Trump
pi_220061499
Hi hi niet inhoudelijk gaan op de man spelen omdat de argumenten op zijn. Typisch maga gedrag. :D
pi_220061891
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 07:49 schreef the-eye het volgende:

[..]
getriggerd

Ik vind dat woord gebruiken altijd zo'n zwaktebod. Domme dingen zeggen, waar mensen uiteraard op gaan reageren, en dat noemen we dan 'triggeren' om jezelf er beter uit proberen te laten komen.
Robert Moog died for our synths
  woensdag 11 februari 2026 @ 09:44:36 #134
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220061938
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:36 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ik vind dat woord gebruiken altijd zo'n zwaktebod. Domme dingen zeggen, waar mensen uiteraard op gaan reageren, en dat noemen we dan 'triggeren' om jezelf er beter uit proberen te laten komen.
Ah maakt het uit joh.
(effe zonder dollen, hoe serieus moet ik het nemen als iemand meerdere keren op een reactie gaat reageren?)

[ Bericht 52% gewijzigd door the-eye op 11-02-2026 09:55:03 ]
pi_220061943
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 07:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Wat, knap staaltje projectie.

twitter

Trump is daadwerkelijk een liefdadigheidsman, de democraten zijn de agitators en we weten allemaal dat onze held George Floyd onder het politie regiem van Biden werd vermoord door witte mannen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220062095
Waarbij biden de moorden van politie wel liet onderzoeken dit in tegenstelling tot de huidige regering die meteen de huidige dodelijke slachtoffers als terroristen neerzet zonder enig onderzoek.

Dezelfde conservatieve mensen die George Floyd ook graag als crimineel benoemen en daarom het brute politiegeweld tegen Floyd goed praten..
pi_220062315
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:44 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ah maakt het uit joh.
(effe zonder dollen, hoe serieus moet ik het nemen als iemand meerdere keren op een reactie gaat reageren?)
Och was je getriggered, jongen?
Robert Moog died for our synths
pi_220079781
twitter

Zou het dan ooit komen
pi_220080886
quote:
11s.gif Op donderdag 12 februari 2026 21:12 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Zou het dan ooit komen
De vraag is of de VS nog wel te redden is na Trump...
pi_220080906
quote:
15s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat, knap staaltje projectie.

[ x ]

Trump is daadwerkelijk een liefdadigheidsman, de democraten zijn de agitators en we weten allemaal dat onze held George Floyd onder het politie regiem van Biden werd vermoord door witte mannen.
Toon eens aan dat Floyd door witte mannen is vermoord.
pi_220081328
twitter
pi_220081382
Clarence, ja past prima bij al die zooi beschuldigd van lastig vallen van vrouwen. Ze hebben nog zo'n figuur daar.
pi_220081447
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 22:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Toon eens aan dat Floyd door witte mannen is vermoord.
Oh geloof je nu ook eindelijk dat het een fentanyl overdosis was?

quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 22:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
De vraag is of de VS nog wel te redden is na Trump...
Amerika is booming, iedereen wil er wonen op dit moment. Het enige land wat op dit moment kan opboksen tegen landen zoals Rusland en China.

Europa is helaas het lachertje, we maken helemaal niets zelf. Olie zijn we afhankelijk, gas zijn we afhankelijk, elektriciteit afhankelijk van de wind, accu's, smartphones, cloud services, 4/5G apparatuur en nog veel meer.

Niets maar ook niets maken wij behalve goede infrastructuur :D natuurlijk wel wat export hier en daar maar geen echt belangrijke zaken.
pi_220081789
Misschien ASML eens opheffen en zien wat er gebeurt met de wereld economie.
pi_220081819
quote:
11s.gif Op donderdag 12 februari 2026 21:12 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Zou het dan ooit komen
SAVE America is toch vooral dat je bij stemmen een Photo ID moet hebben en de democraten zijn daar op tegen wat ik niet echt snap want lijkt me logisch dat je een ID moeten hebben?
life is like a box of chocolates
pi_220081971
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 23:32 schreef Ericr het volgende:
Misschien ASML eens opheffen en zien wat er gebeurt met de wereld economie.
Gok eens waarom Amerika bepaald waar ASML heen exporteert, ze hebben macht i.v.m. ASML's EUV-technologie (vooral de lichtbron) komt oorspronkelijk uit Amerikaanse ontwikkeling.

Ook veel belangrijke onderdelen komen van Amerikaanse fabrikanten, niets tegen ASML alleen zonder Amerika zijn ze ook weer niets. Ook die gebruiken Google Cloud en mix van Amazon/Microsoft. Paar knoppen om en hele bedrijf ligt plat, niemand die meer kan inloggen in hen systemen of überhaupt de systemen bereiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')