abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:10:41 #76
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216379642
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Daar is toch niemand het mee oneens?
Ik vind het anders worden als deze mannen opeens vrouwen kleedkamers af gaan dwingen of mee willen doen aan vrouwensport.
:D :D
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216379643
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:07 schreef Mano_ het volgende:

[..]
[..]
Een beweging is niet 'wat het is'.
Wat is de beweging in je UI dan?
pi_216379665
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef Multatilu het volgende:

[..]
No way. Ik beweerde nergens dat mannen zwanger kunnen worden. Ik heb het elke keer gehad over het feit dat conservatieve mensen nog niet kunnen wennen aan de gedachte dat mensen met biologische kenmerken van een man zich vrouw kunnen voelen of andersom. Dus zichzelf met een ander gender identificeren dan hun biologische geslacht.
Of überhaupt zich aangetrokken kunnen voelen tot hun eigen gender.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:12:19 #79
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216379666
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En vind je dan dat een film met alleen blanken dan ook discrimineert?
Het is raar als er in een film met heel veel personages alleen witte mensen voorkomen inderdaad.
Je moet wel even naar de context kijken. Stel je maakt een film over de tweede wereldoorlog, dan ga je geen zwarte of bruine mensen in nazi-uniforms zetten. Dat slaat dan nergens op.

Stel je maakt een film voor de jeugdigen over sport en spel, dan vind ik het logisch dat daar ook bruine/zwarte en mensen van andere rassen in voor komen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216379667
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Bij een gif zit geen geluid, slimmerd.

En de beweging is wat hij is, het ziet er niet slechter of beter uit.
Deze had een moeten zijn.

Ik denk dat Musk hier enorm houterig is. Een Hitlergroet is veel strakker. Daarnaast is de tekst "thank you" en "my hart goes out to you" heel wat anders dan "sieg heil".

Maar waarom wordt er hier zoveel aandacht aan gegeven? Er moet eens tijd gestoken worden waarom er zoveel mensen hebben gestemd op Trump. Maar dat wordt maar steeds niet erkend waardoor je bij een volgende verkiezing niet meer stemmen gaat trekken.
pi_216379680
quote:
Geniaal. thanks :D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:13:18 #82
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216379684
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:05 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
De context staat keurig in de OP, voor iedereen, met geluid.

Ook met geluid wordt het met die verkapte "14 words" er niet veel beter op.
Trouwens, de context staat inderdaad keurig in de OP. Waarom je daarbij schrijft dat het om 14 seconde gaat in een video/toespraak van bijna 4 minuten is me een raadsel. Bedoel je specifiek 'my heart goes to you'? Wat zegt hij in dat filmpje wat je zo aan nazi's doet denken?

Ik ben oprecht benieuwd, want ik snap helemaal niets van dat gejank hier. Ja, Musk is sociaal onhandig. Autistisch misschien wel. Maar hier een nazi-verhaal van maken? Dan wil je dat gewoon zien.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:14:32 #83
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216379700
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Wat is de beweging in je UI dan?
Waar wil je heen?
pi_216379703
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef recursief het volgende:

[..]
Is al geclaimd door Enkhuizen.

[ afbeelding ]
West-Friesland FTFW!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:14:38 #85
208890 June.
Seriously?
pi_216379704
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:59 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Zoals in 2016-2020?
Precies. Hoe staat het met zijn briljante healthcare plan? De muur die door Mexico betaald zou worden? Het verbeteren van de infrastructuur? Het einde van illegale immigratie? En ja, hij heeft de belastingen verlaagd maar daar hebben vooral de rijken van geprofiteerd.
Shine bright like a diamond.
pi_216379708
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef Multatilu het volgende:

[..]
No way. Ik beweerde nergens dat mannen zwanger kunnen worden. Ik heb het elke keer gehad over het feit dat conservatieve mensen nog niet kunnen wennen aan de gedachte dat mensen met biologische kenmerken van een man zich vrouw kunnen voelen of andersom. Dus zichzelf met een ander gender identificeren dan hun biologische geslacht.
Jij zegt toch echt dat ik over 30 jaar met schaamrood op de kaken terugkijk op mijn stelling dat mannen niet zwanger kunnen worden.

Hoe moet ik dat anders interpreteren dan dat jij zegt dat mannen wel zwanger kunnen worden?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_216379721
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:13 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Trouwens, de context staat inderdaad keurig in de OP. Waarom je daarbij schrijft dat het om 14 seconde gaat in een video/toespraak van bijna 4 minuten is me een raadsel. Bedoel je specifiek 'my heart goes to you'? Wat zegt hij in dat filmpje wat je zo aan nazi's doet denken?
Ik heb niets geschreven in de OP.
Ik heb alleen een gifje van Arnold toegevoegd na het openen van een nieuw deel.

Die vraag moet je vermoedelijk bij Frutsel neerleggen.

quote:
Ik ben oprecht benieuwd, want ik snap helemaal niets van dat gejank hier. Ja, Musk is sociaal onhandig. Autistisch misschien wel. Maar hier een nazi-verhaal van maken? Dan wil je dat gewoon zien.
Gezien eerdere uitspraken / Tweets van Musk is het niet zo heel onvoorstelbaar.
pi_216379729
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Daar is toch niemand het mee oneens?
Ik vind het anders worden als deze mannen opeens vrouwen kleedkamers af gaan dwingen of mee willen doen aan vrouwensport.
Voordat de discussie een heel andere afslag neemt, ik snap dat er nog praktische bezwaren zijn. De discussie die kapitein Scheurbuik heeft gestart ging over het gezonde verstand dat weer terug zou keren en de meeste absurde wokewaanzin die op de eerste dag het raam uit gekieperd wordt naar aanleiding van het besluit van Trump om de financiering van alle initiatieven m.b.t. transgender acceptatie te stoppen.

Hij ziet transgender mensen als mensen met een verstandelijke afwijking. Je moet het maar met hem eens zijn.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:17:02 #89
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216379734
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:14 schreef June. het volgende:

[..]
Precies. Hoe staat het met zijn briljante healthcare plan? De muur die door Mexico betaald zou worden? Het verbeteren van de infrastructuur? Het einde van illegale immigratie? En ja, hij heeft de belastingen verlaagd maar daar hebben vooral de rijken van geprofiteerd.
Ik zeg toch niet dat hij een of andere messias is die het volk gered heeft? Destijds werd ook luidkeels geschreeuwd dat Trump het einde van de beschaving was. Bleek toch enorm mee te vallen. Dat bedoel ik.
pi_216379740
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik slijt het nergens als realiteit.

Maar ik sluit ook niet uit dat we biologisch ooit zover komen dat een homostel zelf kinderen kan krijgen door het implanteren (of extern dragen) van een "bio 3D-printed" baarmoeder op basis van eigen DNA of vrouwen met sperma op basis van hun profiel.

Er zijn dieren die in geval van gebrek aan het andere geslacht beide geslachten kunnen zijn, dus daar kunnen we al een hoop van leren.

Ik stel niet dat "natuurlijk" is maar de techniek zal er ooit zijn en ik zou daar geen moeite mee hebben. Ik gun iedereen een eigen liefdevol gezin.
Dat sluit ik ook niet uit.

Maar als wij er technisch in slagen een homostel eigen kinderen te laten krijgen betekent niet dat mannen "zwanger kunnen worden". En al zouden we daar in de toekomst in slagen, dan verandert daar sowieso in het heden de situatie niet van. Mannen kunnen niet zwanger worden.

Dat wij het vliegtuig hebben uitgevonden maakt niet opeens dat mensen kunnen vliegen. Mensen kunnen niet vliegen. Maar ons technisch vernuft heeft ons in staat gesteld met technologische ingrepen te vliegen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:17:55 #91
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216379745
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik heb niets geschreven in de OP.
Ik heb alleen een gifje van Arnold toegevoegd na het openen van een nieuw deel.
Ok, jouw naam staat er boven dus ik neem aan dat je achter de inhoud staat. My bad.
quote:
[..]
Gezien eerdere uitspraken / Tweets van Musk is het niet zo heel onvoorstelbaar.
Mag je toelichten dan.
pi_216379746
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De beweging ziet eruit zoals die eruit ziet.

Verder zie ik geen antwoord op de vraag
Die ga je van mij ook niet krijgen, het gaat hier om wat Musk doet. Lekker belangrijk wat anderen ooit gedaan hebben.
pi_216379749
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Sure. Weet je nog de verdwaasde president die bij het weglopen verdwaasd bleef staan en naar niks keek? Lachen man.

Stond te praten met iemand net buiten beeld. Extreem rechts had de leugen echter al verspreid en de waarheid was minder grappig. En dat keer op keer.

Genoeg speeches van Trump dat hij onverstaanbaar wordt of onsamenhangend begint te wauwelen.

En voor @:scorpie met zijn cope opmerking. Ik ben niet degene die de fanboy voor een dementerende bejaarde op een hele drukke baan uithangt. Het land is krankzinnig dat ze konden kiezen tussen twee mensen die boven de 80 zullen zijn tijdens hun ambtsperiode.
Cope Koning Glazenmaker strikes again :D Biden is een enorme dementerende bejaarde man geweest tijdens zijn periode, dan kan je wel uit alle macht naar trump wijzen maar dat verandert niks aan dat feit.
pi_216379756
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat sluit ik ook niet uit.

Maar als wij er technisch in slagen een homostel eigen kinderen te laten krijgen betekent niet dat mannen "zwanger kunnen worden".

Dat wij het vliegtuig hebben uitgevonden maakt niet opeens dat mensen kunnen vliegen. Mensen kunnen niet vliegen. Maar ons technisch vernuft heeft ons in staat gesteld met technologische ingrepen te vliegen.
Waarom heeft dat zoveel waarde voor je, of mannen wel of niet zwanger kunnen worden?
Het lijkt wel wat een obsessie. Je dringt het ook heel sterk op.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:19:32 #95
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216379770
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Jij zegt toch echt dat ik over 30 jaar met schaamrood op de kaken terugkijk op mijn stelling dat mannen niet zwanger kunnen worden.

Hoe moet ik dat anders interpreteren dan dat jij zegt dat mannen wel zwanger kunnen worden?
over 30 jaar dan komen de babies uit de baarfabriek, met de gewenste genen van beide ouders
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216379771
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee, op je opvatting dat transgenders een kronkel in hun hersenen hebben. Ik zal rekening met je houden en me in het vervolg wat concreter uitdrukken.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 15:19:55 #97
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_216379776
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:18 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Die ga je van mij ook niet krijgen, het gaat hier om wat Musk doet. Lekker belangrijk wat anderen ooit gedaan hebben.
Het gaat mij erom dat politici met de hand omhoog worden afgebeeld alsof de media niet ineens hypocriet is en daar ageer ik tegen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_216379777
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
over 30 jaar dan komen de babies uit de baarfabriek, met de gewenste genen van beide ouders
Nou, romantisch hoor.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:21:34 #99
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216379793
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:19 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Nee, op je opvatting dat transgenders een kronkel in hun hersenen hebben. Ik zal rekening met je houden en me in het vervolg wat concreter uitdrukken.
Van mij mag ieder ladyboy in een jurk lopen met make up, en zich vrouw noemen ,maar er zit wel een klein mini fluitje aan die persoon , die kan je er afsnijden , ja

ze doen maar , maak mij niet uit

ik heb ook een kunstgebit

mar magje dan meedoen met hardschaatsen voor vrouwen??????

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 21-01-2025 15:35:50 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216379800
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:17 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ok, jouw naam staat er boven dus ik neem aan dat je achter de inhoud staat. My bad.
[..]
Mag je toelichten dan.
twitter

Musk heeft daar later wel z'n excuses voor aangeboden maar dat verandert niets aan zijn gedachtengoed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')