abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:16:31 #176
28033 Pek
je moet wat
pi_216380434
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

In Nederland leven naar schatting 2,7 miljoen LHBTQIA personen, dat is zo'n 15% van de bevolking.

Ik ben wel benieuwd wie die schattingen doet?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:17:59 #177
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216380456
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:16 schreef Pek het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd wie die schattingen doet?
iemand die in Amsterdam woont wss :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_216380462
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:12 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Waarom blijf je er dan zelf de hele tijd op drammen?
Ik zie 'm simpelweg antwoorden geven op vragen. Waarna er, heel flauw, gedaan wordt alsof ie geobsedeerd is.

Er wordt alles uit de kast getrokken om dit topic te laten ontsporen, dat is duidelijk.
pi_216380504
Leuke discussie dit.
Meneer de president heeft net een toekomst voor je kinderen gegarandeerd met klimaatverandering en het feest wat daarbij komt kijken door bijvoorbeeld grote branden, dodelijke stormen, hoog water voor onze dijken, duur eten en migratie.

Maar je kinderen zien tenminste niet homo's en transseksuelen in films en series.

Feest hoor :')
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:26:48 #180
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216380537
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Wikipedia. Tussen de 0,1-0,6% van de wereldbevolking. Dat is tussen de 8-48 miljoen mensen.
<0.1%*

Belangrijke toevoeging.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_216380541
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:12 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Waarom blijf je er dan zelf de hele tijd op drammen?
Dat leg ik je uit in de reactie die je quote. Lees je wel?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_216380546
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Leuke discussie dit.
Meneer de president heeft net een toekomst voor je kinderen gegarandeerd met klimaatverandering en het feest wat daarbij komt kijken door bijvoorbeeld grote branden, dodelijke stormen, hoog water voor onze dijken, duur eten en migratie.

Maar je kinderen zien tenminste niet homo's en transseksuelen in films en series.

Toch wel geruststellend..
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:28:14 #183
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_216380555
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:18 schreef Mr.Crow het volgende:

[..]
Er wordt alles uit de kast getrokken om dit topic te laten ontsporen, dat is duidelijk.
Passende woordkeuze.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:29:02 #184
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216380562
quote:
Leuke discussie dit.

Klinkt als zaken die al eeuwen voorkomen in de VS.

Vraag me af of de dems ook boos worden vanwege lagere energieprijzen.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_216380598
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
<0.1%*

Belangrijke toevoeging.
Poeh, nu ben je wel erg aan een strohalm aan het vasthouden. 0,3% als uitgangspunt nemen lijkt me dan eerlijker, niet? ;)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  FOK!Fotograaf dinsdag 21 januari 2025 @ 16:40:00 #186
842 Zorro
Z
pi_216380667
quote:
Dit is geen bewegend beeld dus niet relevant.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_216380671
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Klinkt als zaken die al eeuwen voorkomen in de VS.

Vraag me af of de dems ook boos worden vanwege lagere energieprijzen.
Grappig hoe je opeens pro immigratie wordt om de dems te ownen.
pi_216380723
Als je series als Yellowstone en vooral Landman kijkt snap je een beetje beter waarom ze in de VS zijn zoals ze zijn.
Vakman pur sang
pi_216380740
quote:
Leuke discussie dit.

Denk niet dat het uitstappen van VS uit het klimaatakkoord van Parijs enige meetbaar verschil maakt op wereldniveau.
Dat dat ons zou redden is ook wel naïef gedacht.
Vakman pur sang
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:48:32 #190
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216380751
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Grappig hoe je opeens pro immigratie wordt om de dems te ownen.
Welke immigratie? De US army schiet straks met scherp aan de grens.
pi_216380789
Landman zit een stuk in wat verbazend veel lijkt op wat er nu gebeurd (is).
Hoe Europa veel afhankelijker moet worden van olie en LNG uit de VS. Dat is al gelukt.
Wat mij ook niet lekker ligt zijn de sabotages van pijpleidingen door Oekraïne, dit moet de CIA hebben geweten. Ms worden ze wel gepusht in ruil voor..
Vakman pur sang
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:57:00 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216380804
Waarom zijn mensen na decennia roepen dat Amerikanen luidruchtig en dom zijn zo verbaasd dat Amerikanen kiezen voor Amerika eigenlijk?

Is het nou echt zo moeilijk om te accepteren dat ze daar anders denken dan Europeanen? Waarom is dat alleen bij de VS "debiel" en voor landen als pak em beet Sudan "slechts hun cultuur, die moet je respecteren?"

Amerikanen zijn idd voornamelijk bezig met Amerika, nou nou, wat een openbaring :').

[ Bericht 0% gewijzigd door HeatWave op 21-01-2025 17:09:12 ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  † In Memoriam † dinsdag 21 januari 2025 @ 16:58:00 #193
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216380810
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het is precies andersom.

Ik stelde dat het gezond verstand eindelijk terugkwam. Daarop vroeg een andere user (ik meen Marssu) "welk gezond verstand" en toen gaf ik als voorbeeld wokewaanzin en toen werd er gevraagd welke waanzin.

En toen gaf ik als voorbeeld het absurde idee dat mannen zwanger kunnen worden en vervolgens bespringt de volledige wokebrigade me om te betogen, ja wat betogen jullie eigenlijk, dat mannen wel zwanger kunnen worden?

Het zit mij helemaal niet hoog. Mannen kunnen niet zwanger worden en dat kunnen jullie niet verkroppen en daarom komen jullie er steeds op terug met steeds absurdere argumentatie waar ik dan weer op moet reageren.

Het zit jullie hoog want jullie wringen je in de meest vreemde bochten om deze waanzin te verdedigen..

Ik stelde slechts 1 maal dat mannen niet zwanger kunnen worden en alleen die reactie heeft al zeker 6 reacties van jou opgeleverd omdat je er maar over blijft doorgaan.

En dan vraag je aan mijn waarom het mij hoog zit? Het zit me niet hoog, maar onzin is onzin en als jij met absurde argumenten komst dat het geen onzin is dan weerleg ik die argumenten en leg ik je met alle liefde uit waarom het idee dat mannen zwanger kunnen worden groteske onzin is.
Er is een verschil te maken tussen sekse en gender hè. Een biologische vrouw kan transgender (man) zijn en in die zin kan een man zwanger worden. Is allemaal niet zo moeilijk.
:')
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:58:31 #194
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:03:13 #195
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_216380855

Tsja, zeg het maar.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_216380861
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Denk niet dat het uitstappen van VS uit het klimaatakkoord van Parijs enige meetbaar verschil maakt op wereldniveau.
Dat dat ons zou redden is ook wel naïef gedacht.
Je hebt ook nog het intrekken van vergunningen voor de bouw van windmolens, gewoon omdat... ja, waarom eigenlijk? Zo erg achterlijk zie je ze niet vaak.

Niet dat het allemaal verder van een besluit afhangt inderdaad, maar het is zo ontzettend oliedom.
pi_216380888
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:03 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]

Tsja, zeg het maar.
Wat moeten we zeggen? Dat bij de ene er een souplesse in zit en bij de ander bijna zijn hoofd ontploft door het strekken van zijn armen met daarbij samengeknepen billen van het uiterste eruit te persen?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:11:05 #198
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216380908
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:04 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Je hebt ook nog het intrekken van vergunningen voor de bouw van windmolens, gewoon omdat... ja, waarom eigenlijk? Zo erg achterlijk zie je ze niet vaak.

Niet dat het allemaal verder van een besluit afhangt inderdaad, maar het is zo ontzettend oliedom.
Omdat het landschapsontstierende dingen zijn die teringveel herrie maken met hinderlijke slagschaduw en afhankelijk zijn van wind?
pi_216380916
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:03 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]

Tsja, zeg het maar.
Duidelijk een Hitlergroet van Musk.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:13:28 #200
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216380938
quote:
Tja, BlueSky, de progressief linkse echokamer ..

Leg je er nu maar gewoon bij neer dat het geen Hitlergroet was.
quote:
Leuke discussie dit.

Als jij inzit over klimaatverandering wel ja, weldenkende mensen zijn hier niet de hele tijd mee bezig. We zien dit vooral terug bij een bepaalde groep ideologen die tegelijkertijd ook nog menen alle kennis en waarheid in pacht te hebben.

De grote branden die we tot op heden zien (zoals in Californië) zijn het resultaat van mismanagement en falend beleid, niet van klimaatverandering, hoe graag sommigen dit ook wil zodat hun geestverwanten in de politiek kunnen worden vrijgepleit.

De realiteit is dat de genderideologie momenteel een veel groter gevaar voor kinderen vormt dan klimaatverandering.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')