Ik ben wel benieuwd wie die schattingen doet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In Nederland leven naar schatting 2,7 miljoen LHBTQIA personen, dat is zo'n 15% van de bevolking.
iemand die in Amsterdam woont wssquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie die schattingen doet?
Ik zie 'm simpelweg antwoorden geven op vragen. Waarna er, heel flauw, gedaan wordt alsof ie geobsedeerd is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:12 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Waarom blijf je er dan zelf de hele tijd op drammen?
<0.1%*quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wikipedia. Tussen de 0,1-0,6% van de wereldbevolking. Dat is tussen de 8-48 miljoen mensen.
Dat leg ik je uit in de reactie die je quote. Lees je wel?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:12 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Waarom blijf je er dan zelf de hele tijd op drammen?
Toch wel geruststellend..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Leuke discussie dit.
Meneer de president heeft net een toekomst voor je kinderen gegarandeerd met klimaatverandering en het feest wat daarbij komt kijken door bijvoorbeeld grote branden, dodelijke stormen, hoog water voor onze dijken, duur eten en migratie.
Maar je kinderen zien tenminste niet homo's en transseksuelen in films en series.
Feest hoor
Passende woordkeuze.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:18 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Er wordt alles uit de kast getrokken om dit topic te laten ontsporen, dat is duidelijk.
Klinkt als zaken die al eeuwen voorkomen in de VS.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Leuke discussie dit.
Meneer de president heeft net een toekomst voor je kinderen gegarandeerd met klimaatverandering en het feest wat daarbij komt kijken door bijvoorbeeld grote branden, dodelijke stormen, hoog water voor onze dijken, duur eten en migratie.
Maar je kinderen zien tenminste niet homo's en transseksuelen in films en series.
Feest hoor
Poeh, nu ben je wel erg aan een strohalm aan het vasthouden. 0,3% als uitgangspunt nemen lijkt me dan eerlijker, niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
<0.1%*
Belangrijke toevoeging.
Dit is geen bewegend beeld dus niet relevant.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:43 schreef Vostok het volgende:
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lgax6dk3mk23
Grappig hoe je opeens pro immigratie wordt om de dems te ownen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klinkt als zaken die al eeuwen voorkomen in de VS.
Vraag me af of de dems ook boos worden vanwege lagere energieprijzen.
Denk niet dat het uitstappen van VS uit het klimaatakkoord van Parijs enige meetbaar verschil maakt op wereldniveau.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Leuke discussie dit.
Feest hoor
Welke immigratie? De US army schiet straks met scherp aan de grens.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Grappig hoe je opeens pro immigratie wordt om de dems te ownen.
Er is een verschil te maken tussen sekse en gender hè. Een biologische vrouw kan transgender (man) zijn en in die zin kan een man zwanger worden. Is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is precies andersom.
Ik stelde dat het gezond verstand eindelijk terugkwam. Daarop vroeg een andere user (ik meen Marssu) "welk gezond verstand" en toen gaf ik als voorbeeld wokewaanzin en toen werd er gevraagd welke waanzin.
En toen gaf ik als voorbeeld het absurde idee dat mannen zwanger kunnen worden en vervolgens bespringt de volledige wokebrigade me om te betogen, ja wat betogen jullie eigenlijk, dat mannen wel zwanger kunnen worden?
Het zit mij helemaal niet hoog. Mannen kunnen niet zwanger worden en dat kunnen jullie niet verkroppen en daarom komen jullie er steeds op terug met steeds absurdere argumentatie waar ik dan weer op moet reageren.
Het zit jullie hoog want jullie wringen je in de meest vreemde bochten om deze waanzin te verdedigen..
Ik stelde slechts 1 maal dat mannen niet zwanger kunnen worden en alleen die reactie heeft al zeker 6 reacties van jou opgeleverd omdat je er maar over blijft doorgaan.
En dan vraag je aan mijn waarom het mij hoog zit? Het zit me niet hoog, maar onzin is onzin en als jij met absurde argumenten komst dat het geen onzin is dan weerleg ik die argumenten en leg ik je met alle liefde uit waarom het idee dat mannen zwanger kunnen worden groteske onzin is.
Je hebt ook nog het intrekken van vergunningen voor de bouw van windmolens, gewoon omdat... ja, waarom eigenlijk? Zo erg achterlijk zie je ze niet vaak.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat het uitstappen van VS uit het klimaatakkoord van Parijs enige meetbaar verschil maakt op wereldniveau.
Dat dat ons zou redden is ook wel naïef gedacht.
Wat moeten we zeggen? Dat bij de ene er een souplesse in zit en bij de ander bijna zijn hoofd ontploft door het strekken van zijn armen met daarbij samengeknepen billen van het uiterste eruit te persen?quote:
Omdat het landschapsontstierende dingen zijn die teringveel herrie maken met hinderlijke slagschaduw en afhankelijk zijn van wind?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je hebt ook nog het intrekken van vergunningen voor de bouw van windmolens, gewoon omdat... ja, waarom eigenlijk? Zo erg achterlijk zie je ze niet vaak.
Niet dat het allemaal verder van een besluit afhangt inderdaad, maar het is zo ontzettend oliedom.
Tja, BlueSky, de progressief linkse echokamer ..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:43 schreef Vostok het volgende:
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lgax6dk3mk23
Als jij inzit over klimaatverandering wel ja, weldenkende mensen zijn hier niet de hele tijd mee bezig. We zien dit vooral terug bij een bepaalde groep ideologen die tegelijkertijd ook nog menen alle kennis en waarheid in pacht te hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Leuke discussie dit.
Feest hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |