Ben jij er nu nog steeds over bezig? Iedere zijn obsessie denk ik dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Rook jij crack of zo?
Ik reageer op jou omdat jij er zojuist weer voor de 7e keer op terugkwam. Dus leg ik het je gewoon nog een keer uit.
Ik heb het onderwerp slechts 1 keer zijdelings genoemd en vervolgens ben ik er alleen nog maar mee bezig geweest in reactie op jou en je wokekameraden.
Felle zon, duidelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:43 schreef Vostok het volgende:
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lgax6dk3mk23
In GTA V is sowieso iedereen van het padje.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:36 schreef Starhopper het volgende:
GTA V is ook woke! Trevor in een jurk![]()
![]()
Ik merk het niet, misschien omdat ik er geen aanstoot aan neem omdat het bij het leven hoort.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Ik kijk ook films/series die ik goed vind. En ook daar zie je ineens een overgrote hoeveelheid LGTBQ terug.
Dat heeft niks te maken met een vermoeiende manier van kijken, dat heet gewoon observeren.
Je kan het niet loslaten blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Rook jij crack of zo?
Ik reageer op jou omdat jij er zojuist weer voor de 7e keer op terugkwam. Dus leg ik het je gewoon nog een keer uit.
Ik heb het onderwerp slechts 1 keer zijdelings genoemd en vervolgens ben ik er alleen nog maar mee bezig geweest in reactie op jou en je wokekameraden.
Ik beantwoord gewoon netjes als mij een vraag gesteld wordt. Kennelijk zijn basale fatsoensnormen je vreemd of je leesvaardigheid blijft achter.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ben jij er nu nog steeds over bezig? Iedere zijn obsessie denk ik dan.
Dus die goede series zijn dan niet meer goed, of zijn ze ineens niet meer goed omdat niet iedereen hetero is? Er zijn in Nederland bijna 3 miljoen van 'dat soort' mensen in Nederland. Dat is best veel, maar dat is prima, zolang ze maar niet voorkomen in je series?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Ik kijk ook films/series die ik goed vind. En ook daar zie je ineens een overgrote hoeveelheid LGTBQ terug de afgelopen jaren.
Dat heeft niks te maken met een vermoeiende manier van kijken, dat heet gewoon observeren.
Als jij er nu niet weer voor de 8e keer op was teruggekomen had ik het al losgelaten na de eerstequote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan het niet loslaten blijkbaar.
Ik hou er over op. Jij ook?
Een vervolg op House of Cards zou zeer welkom zijn... House of Woke, House of Fake, House of Proudboys, House of Maga, House of Musk etc etcquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:38 schreef Noek het volgende:
Amerika is mn favoriete serie op het moment. Wmb kan dit ook wel naar TV/Series.
Sorry maar dat is letterlijk wat hij zegt?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gekeken. Maar dat zegt die meneer niet.
Dat is wat anders dan "Als je een film maakt met te weinig diversiteit, teveel witmannen, te weinig genderdiversiteit, krijg je gewoon geen subsidies."quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry maar dat is letterlijk wat hij zegt?
Ik ga hem niet weer quoten maar hij geeft toch duidelijk aan dat ze willen vechten voor hetgene wat ontbreekt in het 'systeem'. En dat mensen als Paul Verhoeven niet verheven hoeven te worden.
quote:
quote:
Natuurlijk, majesteit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dat vind alleen gehoor bij je wokevriendjes en voor weldenkende mensen zet je vooral jezelf voor schut.
Waarom dit soort achterlijke persoonlijke opmerkingen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben je bang dat je uit de kast geduwd wordt als je er te vaak naar kijkt?
Posten op het internet is ook geen onderdeel van het leven.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:52 schreef Cruzinats het volgende:
Voortplanting is onderdeel van het leven.
De dood is onderdeel van het leven.
Verdriet en liefde is onderdeel van het leven.
Het afhakken van geslachtsdelen is daarentegen absoluut geen onderdeel van het leven.
Dat is je mening.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:52 schreef Cruzinats het volgende:
Voortplanting is onderdeel van het leven.
De dood is onderdeel van het leven.
Verdriet en liefde is onderdeel van het leven.
Het afhakken van geslachtsdelen is daarentegen absoluut geen onderdeel van het leven.
Nee hoor, dat is gewoon waar het op neerkomt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan "Als je een film maakt met te weinig diversiteit, teveel witmannen, te weinig genderdiversiteit, krijg je gewoon geen subsidies."
Dat is heul geen Hitlergroet!!!! Tjongejonge. Je zet deze topsporters onterecht weg als nazi. Gewoon alles uit context trekken zodat het in je narratief past.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:43 schreef Vostok het volgende:
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lgax6dk3mk23
Ben je nou weer bezig over transgenders en piemels afhakken?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is je mening.
Als je zelf transpersoon bent, heb je daar een ander gevoel bij en mening over.
Ik heb altijd gedacht dat je een christelijk persoon bent maar je toont weinig naastenliefde.
To Play the King heette het vervolg van de Engelse House of Cards.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een vervolg op House of Cards zou zeer welkom zijn... House of Woke, House of Fake, House of Proudboys, House of Maga, House of Musk etc etc
Trump leest hier vast niet meequote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:05 schreef Zoddie het volgende:
Ik vraag me af hoe de ego van Trump dit ervaart nu iedereen het alleen maar over Elon Musk heeft ipv over Donald Trump....voor de 4e of 5e keer nu al.
Zal hij niet leuk vinden dat Musk zijn show steelt elke keer.
Waarom blijf je er dan zelf de hele tijd op drammen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het zit mij helemaal niet hoog. Mannen kunnen niet zwanger worden en dat kunnen jullie niet verkroppen en daarom komen jullie er steeds op terug met steeds absurdere argumentatie waar ik dan weer op moet reageren.
Het zit jullie hoog want jullie wringen je in de meest vreemde bochten om deze waanzin te verdedigen..
Ik stelde slechts 1 maal dat mannen niet zwanger kunnen worden en alleen die reactie heeft al zeker 6 reacties van jou opgeleverd omdat je er maar over blijft doorgaan.
En dan vraag je aan mijn waarom het mij hoog zit? Het zit me niet hoog, maar onzin is onzin en als jij met absurde argumenten komst dat het geen onzin is dan weerleg ik die argumenten en leg ik je met alle liefde uit waarom het idee dat mannen zwanger kunnen worden groteske onzin is.
Simpelweg een kwestie van nog belachelijkere dingen zeggen / doen. Komt goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:05 schreef Zoddie het volgende:
Ik vraag me af hoe de ego van Trump dit ervaart nu iedereen het alleen maar over Elon Musk heeft ipv over Donald Trump....voor de 4e of 5e keer nu al.
Zal hij niet leuk vinden dat Musk zijn show steelt elke keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |