Dat mag de filmmaker toch zelf weten?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een visie om een film met alleen maar zwarte of blanke, of homo's vol te stoppen is wat mij betreft fout. En moet een wetgever ook als zodanig behandelen.
Of films met wel heel veel trans erin.
Eng mannetje ben je.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een visie om een film met alleen maar zwarte of blanke, of homo's vol te stoppen is wat mij betreft fout. En moet een wetgever ook als zodanig behandelen.
Valt wat voor te zeggen. Maar dan moeten het wel films zijn met enkel private financiering.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat mag de filmmaker toch zelf weten?
En als het je niet bevalt, dan kijk je niet.
Je hoeft niet te kijken hé.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, hoe kom ik er toch bij dat jij de boel ook wil forceren. Een wetgever moet dat als zodanig gaan behandelen? Daar gaat je vrijheid, waar je zo voor aan het pleiten was.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zeg dat het beiden demente bejaarden zijn. Ben benieuwd hoe lang jij nog onder de copecage van Biden blijft schuilen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Cope Koning Glazenmaker strikes againBiden is een enorme dementerende bejaarde man geweest tijdens zijn periode, dan kan je wel uit alle macht naar trump wijzen maar dat verandert niks aan dat feit.
Nee dat is ook zo, heeft idd niets met de overheid te maken. Maar ik reageerde even op hem aangezien volgens hem Netflix etc niet woke is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:09 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft dit weinig met de overheid te maken verder.
Het is niet zo dat Democraten wetten verzonnen om een hoog percentage DEI in films en series te hebben.
Dit komt van Hollywood zelf uit en zal ook wel blijven tenzij het minder geld gaat opleveren.
En Transavia verbieden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zoals Smokey And The Bandit dus? Daar zat een Trans-Am in die constant in beeld kwam.
Vrijheid!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen. Maar dan moeten het wel films zijn met enkel private financiering.
De overheid hoeft geen discriminatoire shit te maken.
En de Knight Rider serie 😱quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zoals Smokey And The Bandit dus? Daar zat een Trans-Am in die constant in beeld kwam.
Het is precies andersom.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom heeft dat zoveel waarde voor je, of mannen wel of niet zwanger kunnen worden?
Het lijkt wel wat een obsessie. Je dringt het ook heel sterk op.
Zeker. Maar geen discriminatie of racisme.quote:
IRL ken ik ook diverse LGTBQ+ leden. Misschien bestaan ze gewoon echt en zie je ze daarom ook in films en series.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo, heeft idd niets met de overheid te maken. Maar ik reageerde even op hem aangezien volgens hem Netflix etc niet woke is.
Maar het is overduidelijk wel zo. Ongeacht of je je daar aan stoort of niet.
Ik kijk gewoon elke avond Trek op Netflix. Voyager, DS9, TNG.
Maar ook bij Castlevania (anime) zitten er ineens 3/4 LGTBQ+ leden in het verhaal. Dat is gewoon apart.
Krijg je daar stiekem een stijfje van?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:37 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ook bij Castlevania (anime) zitten er ineens 3/4 LGTBQ+ leden in het verhaal. Dat is gewoon apart.
Ik kijk gewoon films en series en die zijn goed of niet. Net als met games. Als ze goed zijn blijf ik ze kijken/spelen en zo niet dan stop ik en ga ik wat anders kijken of spelen. Jeetje, wat moet jij een vermoeiende manier van filmkijken hebben, zeg, dat je jezelf zoiets aandoet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo, heeft idd niets met de overheid te maken. Maar ik reageerde even op hem aangezien volgens hem Netflix etc niet woke is.
Maar het is overduidelijk wel zo. Ongeacht of je je daar aan stoort of niet.
Ik kijk gewoon elke avond Trek op Netflix. Voyager, DS9, TNG.
Je hebt het er nog steeds over.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is precies andersom.
Ik stelde dat het gezond verstand eindelijk terugkwam. Daarop vroeg een andere user (ik meen Marssu) "welk gezond verstand" en toen gaf ik als voorbeeld wokewaanzin en toen werd er gevraagd welke waanzin.
En toen gaf ik als voorbeeld het absurde idee dat mannen zwanger kunnen worden en vervolgens bespringt de volledige wokebrigade me om te betogen, ja wat betogen jullie eigenlijk, dat mannen wel zwanger kunnen worden?
Het zit mij helemaal niet hoog. Mannen kunnen niet zwanger worden en dat kunnen jullie niet verkroppen en daarom komen jullie er steeds op terug met steeds absurdere argumentatie waar ik dan weer op moet reageren.
Het zit jullie hoog want jullie wringen je in de meest vreemde bochten om deze waanzin te verdedigen..
Ik stelde slechts 1 maal dat mannen niet zwanger kunnen worden en alleen die reactie heeft al zeker 6 reacties van jou opgeleverd omdat je er maar over blijft doorgaan.
En dan vraag je aan mijn waarom het mij hoog zit? Het zit me niet hoog, maar onzin is onzin en als jij met absurde argumenten komst dat het geen onzin is dan weerleg ik die argumenten en leg ik je met alle liefde uit waarom het idee dat mannen zwanger kunnen worden groteske onzin is.
Maar dat is dus niet hoe het werkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat mag de filmmaker toch zelf weten?
En als het je niet bevalt, dan kijk je niet.
Dat heb ik niet gezegd maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:19 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Nee, op je opvatting dat transgenders een kronkel in hun hersenen hebben. Ik zal rekening met je houden en me in het vervolg wat concreter uitdrukken.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon films en series en die zijn goed of niet. Net als met games. Als ze goed zijn blijf ik ze kijken/spelen en zo niet dan stop ik en ga ik wat anders kijken of spelen. Jeetje, wat moet jij een vermoeiende manier van filmkijken hebben, zeg, dat je jezelf zoiets aandoet.
Rook jij crack of zo?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt het er nog steeds over.
Het zit je blijkbaar hoog.
Bedankt, ik heb je link doorgelezen. Eerlijk gezegd zie ik daar niets staan dat doet vermoeden dat Musk enige sympathie heeft voor het nazisme. Sterker nog: er staan meerdere voorbeelden waar hij op X ingrijpt waar het nazi-verheerlijking betreft.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat was het eerste dat me te binnen schoot, het is natuurlijk een opsomming van gebeurtenissen en uitspraken.
Onder andere onderstaand maar er is wel meer als je zoekt. Ook als je niet zoekt maar dan vind je het niet.
https://forward.com/news/550035/elon-musk-disturbing-comments-jews/
Gekeken. Maar dat zegt die meneer niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet hoe het werkt.
Zie hier het interview met de directeur van het Nederlandse Film Fonds. (timestamped zodat je niet naar Hans hoeft te luisteren)
Bekijk deze YouTube-video
Als je een film maakt met te weinig diversiteit, teveel witmannen, te weinig genderdiversiteit, krijg je gewoon geen subsidies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |