SPOILER: Hunters regulier seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere maandagavond vanaf 1 april om 20.30!
= = =
Woensdag 26 januari 2021 was er een AMA met Selmar Smit van Hunted, lees hier terug:
TV / [Vraag wat je wil] aan Selmar Smit van Hunted: lees hier terug!
Op NOS staat daarnaast nog een backgroundstory
https://nos.nl/op3/artike(...)isieprogramma-hunted
Ik weet het niet, maar ik kan mij dat laatste best voorstellenquote:Op woensdag 25 december 2024 21:48 schreef Morgane89 het volgende:
Ik heb me weer uitstekend vermaakt dit seizoen. Leuk bedacht zo met pizza peppi. En heel knap, 4 ontsnapt.
Maar @:Selmar ik ben benieuwd of jij weet of het echt toeval was dat Luc en Pim hun eigen opsporingsbericht op de radio hoorden. Of heeft bijv. de camjo de chauffeur ingefluisterd om die zender aan te zetten?
Ik herken Dio, Reza, Mart Hoogkamer en Renée Fokker.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik zal de eerste zijn die zich afvraagt wie deze 'bekende Nederlanders' allemaal zijn...
Ja ik ken de meesten ook uit een ander programmaquote:Op maandag 13 januari 2025 15:53 schreef Yesse het volgende:
Ik (her)ken de meesten van hun deelname aan andere 'BN'er' tv programma's
1. Dio (HAD IK MAAR EEN TIJDMACHIIIIINE en WIDM)
2. Géza (ken ik dan weer van Alleen maar nette mensen maar ook van Expeditie Robinson)
3. Mart Hoogkamer (Masked Singer)
4. Chadid (De verraders)
5. Renéé (WIDM)
6. Ortál (De verraders)
7. Roxanne (Perfecte Plaatje)
8. Duncan (ken ik dan weer niet)
9. Willem (Expeditie Robinson)
10. Britte (Expeditie Robinson)
Ik kijk teveel van dit soort programma's volgens mijJe ziet hier overigens wel een beetje aan hoe ze elkaar kennen volgens mij
Ik herken een actrice (2de van rechts) en een presentator/acteur(2de van link) beide bovenste foto rij. Maar kan er nietv1,2,3 een naam bij zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik zal de eerste zijn die zich afvraagt wie deze 'bekende Nederlanders' allemaal zijn.
Ik (her)ken er maar enkelen...
[ afbeelding ]
Ik ken de helft. Best goede score voor mijn doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik zal de eerste zijn die zich afvraagt wie deze 'bekende Nederlanders' allemaal zijn.
Ik (her)ken er maar enkelen...
[ afbeelding ]
Ik ken letterlijk niemand van deze personenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:04 schreef Tourniquet het volgende:
Met achternamen:
1. Dio (Diorno Braaf) is artiest en werd onder andere bekend door hits als 'Tijdmachine' en 'Dom, Lomp & Famous'. Dit jaar verschijnt zijn nieuwe album 'de vluGtlaan'.
2. Géza Weisz speelde onder andere de hoofdrol in de films 'Alleen maar nette mensen' en 'Het leven is vurrukkulluk'. In 2022 was hij te zien in de Netflix-documentaire 'Voices of Liberation'. Daarnaast is Géza dj en eigenaar van de restaurants Gertrude en Trees in Amsterdam.
3. Mart Hoogkamer kreeg in 2016 bekendheid door zijn deelname aan 'Holland's Got Talent'. In 2021 scoorde hij een nummer één-hit met 'Ik ga zwemmen'. Hij won een Edison, twee BUMA awards, stond in het theater met zijn eigen show en trad diverse keren op in een uitverkocht AHOY Rotterdam.
4. Chahid Charrak, online bekend als dutchperformante, is ondernemer en online creator. Hij heeft een succesvol bedrijf en is vader van een gezin met vier kids. Met zijn ongekende energie is hij een duizendpoot die zijn volgers dagelijks meeneemt in zijn dynamische leven.
5. Renée Fokker was van 2001 tot 2010 verbonden aan Toneelgroep Amsterdam. Ook schitterde ze in diverse films, was ze de Mol in Wie is de Mol? (S21) en speelde ze recent in de Netflix-serie 'Ferry'. Vanaf 2024 staat Renée op de planken in de musicalproductie 40-45.
6. Ortál Vriend is een Nederlands-Israëlische actrice. Ze speelt de rol van rechercheur Noucha van Vliet in de hitserie 'Flikken Rotterdam' en is in het theater te zien in de voorstelling 'Fightclub'.
7. Roxanne Kwant is presentatrice en content creator, die met haar humor en directheid altijd weet te entertainen. Op Instagram en TikTok neemt ze haar volgers mee in haar leven met een mix van persoonlijke verhalen en scherpe humor.
8. Duncan Tromp creëert humoristische online content waarin hij praat over zijn leven, ergernissen en grappige situaties. Daarnaast maakt hij samen met Stijn de Vries de podcast 'Relnichten'.
9. Willem Voogd is onder andere bekend van zijn rol als Mees Kees in de gelijknamige jeugdfilms. Op het toneel was hij recent te zien in de voorstelling 'Baba'. Momenteel staat Willem in het theater met 'De Proefkeuken Theatershow'.
10. Britte Lagcher was te zien in dramaseries als 'Ramses' en 'Rampvlucht'. In de bioscoop was ze onder andere te bewonderen in de film 'Redbad' en in het theater in 'Hendrik Groen - Pogingen iets van het leven te maken'. Binnenkort is Britte te zien in de EO-dramaserie 'Bij Heldere Hemel', over de nasleep van de vuurwerkramp in Enschede.
Dit klinkt grappig. Is het het waard om terug te kijken?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:38 schreef ThijsTH het volgende:
Dio en Geza hebben al eens meegedaan aan een soortgelijk programma: https://npo.nl/start/seri(...)invasie-van-belgie_2
De Invasie van Belgie. Ook iets van een week uit handen van de Hunters blijven maar dan met opdrachten erbij.
Ja, vond het zelf wel leuk. Zeker de moeite.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit klinkt grappig. Is het het waard om terug te kijken?
quote:Op maandag 3 februari 2025 17:05 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond de 1e aflevering van de nieuwe reeks alweer…
quote:
quote:
Bedankt voor de herinneringquote:Op maandag 3 februari 2025 17:05 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond de 1e aflevering van de nieuwe reeks alweer…
als je je wilt irriteren aan de Toktik jeugd moet je X days outside kijkenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:41 schreef V. het volgende:
Minn god, de Tiktokgeneratie is al uitgeput na één roltrap.
Djiezus.
Nee Roxanne eerst.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:44 schreef AgnesGru het volgende:
OMG, pak Renée alsjeblieft zo snel mogelijk op.
Locatie is bekend, juist goed om daar te pinnen.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:47 schreef StephanL het volgende:
Waaeom zou je meteen pinnen? Dan verraad je locaties van bijna iedereen
Als je later pint weten ze het ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Locatie is bekend, juist goed om daar te pinnen.
Juist niet. Is hier al heel veel besproken, de Hunters krijgen de startlocatie namelijk sowieso al.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:47 schreef StephanL het volgende:
Waaeom zou je meteen pinnen? Dan verraad je locaties van bijna iedereen
Neehee, de startlocatie wisten ze toch. Pin dan daar meteen.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Als je later pint weten ze het ook.
Auto is wel lekker makkelijk te traceren
Merel was ook slecht.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:52 schreef Eagles89 het volgende:
De slechtste Mol van alles seizoen WIDm doet ook mee…ben benieuwd hoe snel ze gepakt wordt
Eens.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:53 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Klopt idd. Maar René sloeg wel echt alles…hopelijk voor haar doet ze het in Hunted beter..
Oke je hebt gelijkquote:Op maandag 3 februari 2025 20:44 schreef AgnesGru het volgende:
OMG, pak Renée alsjeblieft zo snel mogelijk op.
Mart ook niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:54 schreef StephanL het volgende:
Ohh iedereen heeft aparte letters dus.
Renee begrijpt er weer eens niet veel van.
Is dat die gast die rustig met zijn eigen telefoon blijft bellen? Die wordt op dit manier snel gepaktquote:
Die mag gelijk in deze aflevering gepakt worden.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:56 schreef Piperidine het volgende:
Mart Hoogkamer haalt aflevering 3 niet hoor.
Ja. en met zijn eigen auto onderweg is.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat die gast die rustig met zijn eigen telefoon blijft bellen? Die wordt op dit manier snel gepakt.
Anders deden ze nu niet meequote:Op maandag 3 februari 2025 20:59 schreef DaMart het volgende:
Waarom heb je in godsnaam een management als je alleen maar wat filmpjes plaatst op sociale media.
Kamikazetactiek... wie weet werkt het... maar waarschijnlijk nietquote:Op maandag 3 februari 2025 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. en met zijn eigen auto onderweg is.
Omdat we in 2025 leven inmiddels, waar debielen en niksnutten het wereldbeeld bepalen.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:59 schreef DaMart het volgende:
Waarom heb je in godsnaam een management als je alleen maar wat filmpjes plaatst op sociale media.
Heeft die wel gewonnen, Martquote:Op maandag 3 februari 2025 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij denken die Mart en Chahid dat ze aan Jachtseizoen meedoen
Omdat ze omhooggevallen glambaby's zijn zonder noemenswaardige skills maar wel bakken geld wag blijkbaar een lading leeghoofden aanspreekt.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:59 schreef DaMart het volgende:
Van één stel maar een hint in die richting.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Mi gado, hebben deze mensen allemaal uberhaupt een idee waar ze aan meedoen?
Ik ben nu al klaar met alle 10. Ik geef Britte en Willem nog de meeste kansquote:Op maandag 3 februari 2025 21:02 schreef Eagles89 het volgende:
Die René arghhh hoe irritant kan iemand zijn
Ah, ze huren mensen in om voor hen na te denkenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:00 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Omdat we in 2025 leven inmiddels, waar debielen en niksnutten het wereldbeeld bepalen.
Ortal is ook wel scherp. Maar die moet het wel alleen doenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben nu al klaar met alle 10. Ik geef Britte en Willem nog de meeste kans
Die 2 Mocro Maffia boys waren ook niet de snuggerste…quote:Op maandag 3 februari 2025 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Deze gasten, ik dacht dat ze niet dommer konden dan de Boisevains en Famke Louise
Die hebben gewoon gewonnen hoor. althans eentje en de ander werd gepakt op het extractiepuntquote:Op maandag 3 februari 2025 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die 2 Mocro Maffia boys waren ook niet de snuggerste…
Ik doel op die 2 jonge gasten…quote:Op maandag 3 februari 2025 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben gewoon gewonnen hoor. althans eentje en de ander werd gepakt op het extractiepunt
Niet alleen een mooie auto…wat een bizar landgoed joh, zelfs een eigen aangelegde parkeerplaats van 10+ vakken hebben ze voor hun huis lolquote:
Die geven daar niks om, die vinden dit alleen maar mooi volgens mijquote:Op maandag 3 februari 2025 21:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Niet alleen een mooie auto…wat een bizar landgoed joh, zelfs een eigen aangelegde parkeerplaats van 10+ vakken hebben ze voor hun huis lol
Wel heftig dat die teams daar nu een inval mogen gaan doen, zou als Bner in zo’n landgoed daar niet erg enthousiast over worden tegenwoordig.
Het zou me echt niets verbazen. Alleen die Ortál komt nog enigszins normaal over. De rest is echt het slechtste ooit.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:13 schreef lars91 het volgende:
Allemaal in aflevering 1 gepakt kan dat ook?
Ik dacht dat ze in de bijstand ontvingen.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Niet alleen een mooie auto…wat een bizar landgoed joh, zelfs een eigen aangelegde parkeerplaats van 10+ vakken hebben ze voor hun huis lol
Wel heftig dat die teams daar nu een inval mogen gaan doen, zou als Bner in zo’n landgoed daar niet erg enthousiast over worden tegenwoordig.
Willem ook nog welquote:Op maandag 3 februari 2025 21:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het zou me echt niets verbazen. Alleen die Ortál komt nog enigszins normaal over. De rest is echt het slechtste ooit.
Dat hebben ze ookquote:Op maandag 3 februari 2025 21:21 schreef DaMart het volgende:
Zou wel mooi zijn als ze die landkaart nog nodig hebben, die dat ene duo heeft weggegooid.
Oh man man.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:21 schreef DaMart het volgende:
Zou wel mooi zijn als ze die landkaart nog nodig hebben, die dat ene duo heeft weggegooid.
Wel een voordeel voor de andere duo's dat de hunters niet meteen de aanwijzing op die kaart hebben danquote:
Hoe ironisch, dat je zó slecht bent dat je zonder het zelf te weten de Hunters te slim af bent geweestquote:Op maandag 3 februari 2025 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel een voordeel voor de andere duo's dat de hunters niet meteen de aanwijzing op die kaart hebben dan.
Telefoontjes vanuit een bedrijfspand zijn natuurlijk niet perse opvallend.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:26 schreef Eagles89 het volgende:
Bij het reguliere seizoen heb ik het idee dat types als Mart en Chahid allang opgepakt zouden zijn. Hoe kan het dat ze die auto van die vrouw van Froger niet meteen hadden opgepikt en al die telefoontjes vanuit dat kantoor…
Jachtseizoenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mart en Chahid hebben echt geen idee waar ze aan meedoen.
Rene heeft zelf toestemming gegeven voor het ontvangen van die informatie neem ik aan. Dan hoort dat er ook bij. Er wordt aan het begin van elke aflevering ook gemeld dat privacy gevoelige informatie gedeeld wordt na toestemming van de betrokkenen.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wel als dat bedrijfspand op naam van Rene Froger staat en hij plus al zijn zonen inmiddels al door het gezochte duo zijn gebeld, én er al heel sterk het vermoeden is dat ze naar dat pand zijn vertrokken lijkt mij…maar goed ze zullen in het begin van de komende uitzending wel gepakt worden en dat is nog steeds op dag 1 en binnen een halve dag dus alsnog klopt het dan welquote:Op maandag 3 februari 2025 23:13 schreef lars91 het volgende:
[..]
Telefoontjes vanuit een bedrijfspand zijn natuurlijk niet perse opvallend.
Het bellen ging toch via de mobiel van de receptioniste?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wel als dat bedrijfspand op naam van Rene Froger staat en hij plus al zijn zonen inmiddels al door het gezochte duo zijn gebeld, én er al heel sterk het vermoeden is dat ze naar dat pand zijn vertrokken lijkt mij…maar goed ze zullen in het begin van de komende uitzending wel gepakt worden en dat is nog steeds op dag 1 en binnen een halve dag dus alsnog klopt het dan wel
Als er wat meer personeel op HQ zat om alle telefoontjes uit het bekende netwerk in kaart te brengen had dat zeker geluktquote:Op maandag 3 februari 2025 21:13 schreef lars91 het volgende:
Allemaal in aflevering 1 gepakt kan dat ook?
Klopt inderdaad, maar daarvóór werd er al flink met Rene Froger zelf gebeld in dat gebouw, via de Froger familie zelf en ik dacht zelfs via Mart Hoogkamer zn eigen mobiel, of van zn manager. Alles binnen dat netwerk was al heel erg besmet, dus neem aan dat jullie daar dan meteen alle info/taps van krijgen, maar misschien gaat daar wat langer overheen zélfs als duidelijk is dat ze er allemaal 100% mee te maken hebben. En er is ook flink in geknipt waardoor het lijkt alsof jullie veel meer tijd nodig hebben dan eigenlijk het geval is geweest, want alle andere koppels zaten allang binnen voor de nacht en bij het Mart Hoogkamer duo was het op hetzelfde moment nog midden op de dagquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:55 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het bellen ging toch via de mobiel van de receptioniste?
Was ook echt het enige telefoontje na 10x met zijn eigen telefoon gebeld te hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:55 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het bellen ging toch via de mobiel van de receptioniste?
Ik heb wel wat dingen gezien die nog niet zijn uitgezonden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo bij tijd voor Max Renee en Ortal over hun deelname. Ze zullen wel niet heel veel prijs mogen geven denk ik.
Ja, klopt dat verbaasde mij ook welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel wat dingen gezien die nog niet zijn uitgezonden.
Omdat ze in een auto stapten zonder de cameramanquote:Dio en Geza veel te weinig in beeld geweest om iets te zeggen over hun aanpak (en omdat ze zo weinig in beeld zijn geweest zullen ze wel ver komen) maar de rest varieert van kinderlijk naïef tot te dom om te poepen.
Het kan niet meer lagerquote:Op maandag 10 februari 2025 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zal mij vooral benieuwen of er een stijgende lijn is te ontdeken.
Ja Willem en co heeft al een envelop, maar bij Mart waren ze nog niet zo ver.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:37 schreef StephanL het volgende:
Ze kunnen makkelijk spreiden over de de afleveringen. Word niet synchroon uitgezonden zei Selmar al een keer.
Ja precies, raarquote:Op maandag 10 februari 2025 20:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja Willem en co heeft al een envelop, maar bij Mart waren ze nog niet zo ver.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ondergoed wassen in de waterkoker? ieuw.
Ha, wat denk je zelf?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:45 schreef Momo het volgende:
Deze BN-ers gaan niet slapen bij willekeurige mensen op een luchtbed he?
En daarna klagen als je thee naar pis smaaktquote:Op maandag 10 februari 2025 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
dit is wel de reden dat ik bij een airbnb geen waterkoker wil gebruikenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daarna klagen als je thee naar pis smaakt.
Iets wat ik niet had willen weten.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
Standaard vervoersmiddel toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Helikopter regelen...
iets te verwende mensen hoor
Mooi.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:51 schreef Momo het volgende:
Mart en Chalid gaan de overnachting niet halen
Die hoop hadden we vorige week ookquote:Op maandag 10 februari 2025 20:51 schreef Momo het volgende:
Mart en Chalid gaan de overnachting niet halen
Telefoonnummers verzamelen van bn’ersquote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef svann het volgende:
Mobieltje afgegeven en -hop- even wat overgezet.
Omdat na deze aflevering het beeldmateriaal van deze duo's op zal zijn, waarschijnlijkquote:Op maandag 10 februari 2025 20:54 schreef Momo het volgende:
Mart en Chalid en tiktok duo krijgen wel veeeel aandacht deze aflevering.
En beter dat ze met zo weinig mogelijk hints gepakt worden.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor de andere drie teams wel gunstig, deze twee duo's.
Nee, dat is eng.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:03 schreef Momo het volgende:
Maar niet bij een vreemde in de auto gaan
Voordeel voor de overige voortvluchtigen dat de hunters die zo niet in handen hebben.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:06 schreef Momo het volgende:
Je zal maar de kaart hebben weggegooid lol
Volgens mij niet, nee.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:07 schreef Yesse het volgende:
Heeft dat sekszusje die tip wel doorgegeven??
Wat jammer.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:20 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, daar gaat zijn helikopterritje.
Ja, dat zeiden we vorige week ook.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:28 schreef DaMart het volgende:
Nou, volgende week dan alsnog gepakt?.
Het geluk is met de dommen, blijkt dus maar weer eens te kloppen..quote:Op maandag 10 februari 2025 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mart en Chahid hebben wel echt steeds geluk.
Hun geluk moet toch een keer op zijn, zeker met deze kamikazetactiekquote:Op maandag 10 februari 2025 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden we vorige week ook.
Ja, eens.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het geluk is met de dommen, blijkt dus maar weer eens te kloppen..
Ja, laten we het hopen.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hun geluk moet toch een keer op zijn, zeker met deze kamikazetactiek.
Het is wel wonderbaarlijk dat ze deze aflevering niet gepakt zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die andere duo's zijn wel gewoon okee bezig. Maar Mart en zijn maat hebben nog geen info en de kaart hebben ze ook niet meer. Dus die komen echt nooit aan de benodigde extractie informatie.
Maar verder zijn ze heel gewoon gebleven.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wel wonderbaarlijk dat ze deze aflevering niet gepakt zijn.
Verder ontzettend dom van duo TikTok om echt iedereen te bellen en lekker met je broer het hele land door te krossen
Jawelquote:Op maandag 10 februari 2025 21:07 schreef Yesse het volgende:
Die waren ook gewoon erg dom bezig natuurlijk..quote:Op maandag 10 februari 2025 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wel wonderbaarlijk dat ze deze aflevering niet gepakt zijn.
Verder ontzettend dom van duo TikTok om echt iedereen te bellen en lekker met je broer het hele land door te krossen
Volgens mij wel, want ze zitten al precies halverwege.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:07 schreef Yesse het volgende:
Ze hebben weinig tijd dan ga je geen hele verhalen vertellen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe ontzettend dom Mart en Chahid ook te werk gaan, ze zijn wel grappig. Mart is continu aan het trillen van de spanning, terwijl Chahid lachend zit te stoken alsof hij naar hunters zwaait enzo.En door die telefoon ook commanderen naar de helpers alsof het slaven zijn.
+1quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch knap dat deze duo's het voor elkaar hebben gekregen dat ik voor het eerst vol voor de Hunters ben.
Zullen deze aflevering gepakt worden?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:11 schreef F_r het volgende:
Ik had echt wel verwacht dat Mart en Chahid gepakt waren.
Hun geluk om steeds net uit handen van de hunters te blijven, moet een keer op zijn. Voor de hunters mooi als dat vandaag is, voor het entertainmentgehalte weer beter als ze nog even mogen blijven aanmodderenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zullen deze aflevering gepakt worden?
Dit! Stiekem vind ik het best grappig dat ze steeds weten te ontsnappen.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hun geluk om steeds net uit handen van de hunters te blijven, moet een keer op zijn. Voor de hunters mooi als dat vandaag is, voor het entertainmentgehalte weer beter als ze nog even mogen blijven aanmodderen.
En die muts gaat info geven voor een Red Bullquote:
Vroeger deden ze het voor een breezer.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Roxanne doet het voor een blikje Red Bull…
Stereotyper en oppervlakkiger krijg je ze niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Roxanne doet het voor een blikje Red Bull…
Toch leuk voor de andere kandidaten om te weten dat hun vrijheid een blikje frisdrank waard isquote:Op maandag 17 februari 2025 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die muts gaat info geven voor een Red Bull
Ja lekker goedkoopquote:Op maandag 17 februari 2025 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die muts gaat info geven voor een Red Bull
Hoe vaak heb je BN'ers in je auto.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:03 schreef DaMart het volgende:
Was die helper nou foto's aan het maken van het duo? Fijn als zijn telefoon wordt gecheckt door hunters.
Deden ze geloof ik ook de vorige keer al. Echt geniaalquote:Op maandag 17 februari 2025 21:06 schreef StephanL het volgende:
Een stem kloonIk vroeg mij al af of AI in welke vorm bruikbaar zou zijn.
Afgelopen serie is dat ook al gebruikt, zonder succes overigens…quote:Op maandag 17 februari 2025 21:06 schreef StephanL het volgende:
Een stem kloonIk vroeg mij al af of AI in welke vorm bruikbaar zou zijn.
Ja dat is waar. Volgende keer gebruikt Selmar misschien ai om locaties af te strepenquote:Op maandag 17 februari 2025 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deden ze geloof ik ook de vorige keer al. Echt geniaal
Maar toen trapte de ontvanger er niet in, toch?quote:Op maandag 17 februari 2025 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deden ze geloof ik ook de vorige keer al. Echt geniaal
Het midden van Gelderland of zo.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:15 schreef StephanL het volgende:
Waar de f zijn Ortal en Rene nou weer?
Het middelpunt van Gelderland aan het zoekenquote:Op maandag 17 februari 2025 21:15 schreef StephanL het volgende:
Waar de f zijn Ortal en Rene nou weer?
Ook gezelligquote:Op maandag 17 februari 2025 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het midden van Gelderland of zo.
In Friesland....quote:Op maandag 17 februari 2025 21:17 schreef V. het volgende:
Mijn god, wat een slecht verhaal idd.
"Hee, het Pieterpad, en de mededeling precies op de helft. Kom, we gaan naar Arnhem"
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |