Ze hebben weinig tijd dan ga je geen hele verhalen vertellen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe ontzettend dom Mart en Chahid ook te werk gaan, ze zijn wel grappig. Mart is continu aan het trillen van de spanning, terwijl Chahid lachend zit te stoken alsof hij naar hunters zwaait enzo.En door die telefoon ook commanderen naar de helpers alsof het slaven zijn.
+1quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch knap dat deze duo's het voor elkaar hebben gekregen dat ik voor het eerst vol voor de Hunters ben.
Zullen deze aflevering gepakt worden?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:11 schreef F_r het volgende:
Ik had echt wel verwacht dat Mart en Chahid gepakt waren.
Hun geluk om steeds net uit handen van de hunters te blijven, moet een keer op zijn. Voor de hunters mooi als dat vandaag is, voor het entertainmentgehalte weer beter als ze nog even mogen blijven aanmodderenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zullen deze aflevering gepakt worden?
Dit! Stiekem vind ik het best grappig dat ze steeds weten te ontsnappen.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hun geluk om steeds net uit handen van de hunters te blijven, moet een keer op zijn. Voor de hunters mooi als dat vandaag is, voor het entertainmentgehalte weer beter als ze nog even mogen blijven aanmodderen.
En die muts gaat info geven voor een Red Bullquote:
Vroeger deden ze het voor een breezer.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Roxanne doet het voor een blikje Red Bull…
Stereotyper en oppervlakkiger krijg je ze niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Roxanne doet het voor een blikje Red Bull…
Toch leuk voor de andere kandidaten om te weten dat hun vrijheid een blikje frisdrank waard isquote:Op maandag 17 februari 2025 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die muts gaat info geven voor een Red Bull
Ja lekker goedkoopquote:Op maandag 17 februari 2025 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die muts gaat info geven voor een Red Bull
Hoe vaak heb je BN'ers in je auto.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:03 schreef DaMart het volgende:
Was die helper nou foto's aan het maken van het duo? Fijn als zijn telefoon wordt gecheckt door hunters.
Deden ze geloof ik ook de vorige keer al. Echt geniaalquote:Op maandag 17 februari 2025 21:06 schreef StephanL het volgende:
Een stem kloonIk vroeg mij al af of AI in welke vorm bruikbaar zou zijn.
Afgelopen serie is dat ook al gebruikt, zonder succes overigens…quote:Op maandag 17 februari 2025 21:06 schreef StephanL het volgende:
Een stem kloonIk vroeg mij al af of AI in welke vorm bruikbaar zou zijn.
Ja dat is waar. Volgende keer gebruikt Selmar misschien ai om locaties af te strepenquote:Op maandag 17 februari 2025 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deden ze geloof ik ook de vorige keer al. Echt geniaal
Maar toen trapte de ontvanger er niet in, toch?quote:Op maandag 17 februari 2025 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deden ze geloof ik ook de vorige keer al. Echt geniaal
Het midden van Gelderland of zo.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:15 schreef StephanL het volgende:
Waar de f zijn Ortal en Rene nou weer?
Het middelpunt van Gelderland aan het zoekenquote:Op maandag 17 februari 2025 21:15 schreef StephanL het volgende:
Waar de f zijn Ortal en Rene nou weer?
Ook gezelligquote:Op maandag 17 februari 2025 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het midden van Gelderland of zo.
In Friesland....quote:Op maandag 17 februari 2025 21:17 schreef V. het volgende:
Mijn god, wat een slecht verhaal idd.
"Hee, het Pieterpad, en de mededeling precies op de helft. Kom, we gaan naar Arnhem"
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |