Hoe vaak heb je BN'ers in je auto.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:03 schreef DaMart het volgende:
Was die helper nou foto's aan het maken van het duo? Fijn als zijn telefoon wordt gecheckt door hunters.
Deden ze geloof ik ook de vorige keer al. Echt geniaalquote:Op maandag 17 februari 2025 21:06 schreef StephanL het volgende:
Een stem kloonIk vroeg mij al af of AI in welke vorm bruikbaar zou zijn.
Afgelopen serie is dat ook al gebruikt, zonder succes overigens…quote:Op maandag 17 februari 2025 21:06 schreef StephanL het volgende:
Een stem kloonIk vroeg mij al af of AI in welke vorm bruikbaar zou zijn.
Ja dat is waar. Volgende keer gebruikt Selmar misschien ai om locaties af te strepenquote:Op maandag 17 februari 2025 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deden ze geloof ik ook de vorige keer al. Echt geniaal
Maar toen trapte de ontvanger er niet in, toch?quote:Op maandag 17 februari 2025 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deden ze geloof ik ook de vorige keer al. Echt geniaal
Het midden van Gelderland of zo.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:15 schreef StephanL het volgende:
Waar de f zijn Ortal en Rene nou weer?
Het middelpunt van Gelderland aan het zoekenquote:Op maandag 17 februari 2025 21:15 schreef StephanL het volgende:
Waar de f zijn Ortal en Rene nou weer?
Ook gezelligquote:Op maandag 17 februari 2025 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het midden van Gelderland of zo.
In Friesland....quote:Op maandag 17 februari 2025 21:17 schreef V. het volgende:
Mijn god, wat een slecht verhaal idd.
"Hee, het Pieterpad, en de mededeling precies op de helft. Kom, we gaan naar Arnhem"
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |