en ik ga weer kijken, ben benieuwd;
Kom, we gaan vanuit een bruidssuite een helikopter in, door te bellen met mijn vader en hem hardop het telefoonnr van de vliegenier te laten vertellen.
En gewoon even kennis Nienke Plas en je broer bellen alsof aftappen nooit is uitgevonden
Nienke: precies tot op de helft... Nee schat, de tip was: precies in het midden...
Is dat niet een rivier? (duidend op het Pieterpad) - Nee we zijn geen Egypte kerel, waar van Zuid naar Noord een rivier loopt.
"Hoe kan je zo dom zijn !!?? Je bent op de vlucht, dan ga je toch niet naar je broer !???" Tja..
"Hoe kan dat, je kunt toch niet zomaar stil gaan staan !" (terwijl telefoon en lte auto tot op de meter nauwkeurig getraceerd wordt) - Tja..
"Het zou toch bizar zijn als ze nog bij Kelvin in de auto zitten.." - Tja..
Wat een enorme sukkels, Roxanne en Duncan. Gedropt worden en dan lekker je mueslireepje gaan zitten eten op die locatie. Maak vooral geen haast

- Heel gemakkelijke arrestatie hoor
Wel lekker reclame voor Chahid; alle teams opstomen naar Tegel Depot (hahaha daar waar Chahid groot en rijk mee werd)
Een Glow in the dark-streep
"Ik zie meer lijnen op de kaart geloof ik."
Ja die lijnen heten voor veel mensen: Maas, Rijn, Waal en Lek.
ik weet niet bij gewone Hunted de selectie plaatsvindt; deze methode lijkt bij de VIPS versie in ieder geval niet gebruikt.