Wel als dat bedrijfspand op naam van Rene Froger staat en hij plus al zijn zonen inmiddels al door het gezochte duo zijn gebeld, én er al heel sterk het vermoeden is dat ze naar dat pand zijn vertrokken lijkt mij…maar goed ze zullen in het begin van de komende uitzending wel gepakt worden en dat is nog steeds op dag 1 en binnen een halve dag dus alsnog klopt het dan welquote:Op maandag 3 februari 2025 23:13 schreef lars91 het volgende:
[..]
Telefoontjes vanuit een bedrijfspand zijn natuurlijk niet perse opvallend.
Het bellen ging toch via de mobiel van de receptioniste?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wel als dat bedrijfspand op naam van Rene Froger staat en hij plus al zijn zonen inmiddels al door het gezochte duo zijn gebeld, én er al heel sterk het vermoeden is dat ze naar dat pand zijn vertrokken lijkt mij…maar goed ze zullen in het begin van de komende uitzending wel gepakt worden en dat is nog steeds op dag 1 en binnen een halve dag dus alsnog klopt het dan wel
Als er wat meer personeel op HQ zat om alle telefoontjes uit het bekende netwerk in kaart te brengen had dat zeker geluktquote:Op maandag 3 februari 2025 21:13 schreef lars91 het volgende:
Allemaal in aflevering 1 gepakt kan dat ook?
Klopt inderdaad, maar daarvóór werd er al flink met Rene Froger zelf gebeld in dat gebouw, via de Froger familie zelf en ik dacht zelfs via Mart Hoogkamer zn eigen mobiel, of van zn manager. Alles binnen dat netwerk was al heel erg besmet, dus neem aan dat jullie daar dan meteen alle info/taps van krijgen, maar misschien gaat daar wat langer overheen zélfs als duidelijk is dat ze er allemaal 100% mee te maken hebben. En er is ook flink in geknipt waardoor het lijkt alsof jullie veel meer tijd nodig hebben dan eigenlijk het geval is geweest, want alle andere koppels zaten allang binnen voor de nacht en bij het Mart Hoogkamer duo was het op hetzelfde moment nog midden op de dagquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:55 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het bellen ging toch via de mobiel van de receptioniste?
Was ook echt het enige telefoontje na 10x met zijn eigen telefoon gebeld te hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:55 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het bellen ging toch via de mobiel van de receptioniste?
Ik heb wel wat dingen gezien die nog niet zijn uitgezonden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo bij tijd voor Max Renee en Ortal over hun deelname. Ze zullen wel niet heel veel prijs mogen geven denk ik.
Ja, klopt dat verbaasde mij ook welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel wat dingen gezien die nog niet zijn uitgezonden.
Omdat ze in een auto stapten zonder de cameramanquote:Dio en Geza veel te weinig in beeld geweest om iets te zeggen over hun aanpak (en omdat ze zo weinig in beeld zijn geweest zullen ze wel ver komen) maar de rest varieert van kinderlijk naïef tot te dom om te poepen.
Het kan niet meer lagerquote:Op maandag 10 februari 2025 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zal mij vooral benieuwen of er een stijgende lijn is te ontdeken.
Ja Willem en co heeft al een envelop, maar bij Mart waren ze nog niet zo ver.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:37 schreef StephanL het volgende:
Ze kunnen makkelijk spreiden over de de afleveringen. Word niet synchroon uitgezonden zei Selmar al een keer.
Ja precies, raarquote:Op maandag 10 februari 2025 20:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja Willem en co heeft al een envelop, maar bij Mart waren ze nog niet zo ver.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ondergoed wassen in de waterkoker? ieuw.
Ha, wat denk je zelf?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:45 schreef Momo het volgende:
Deze BN-ers gaan niet slapen bij willekeurige mensen op een luchtbed he?
En daarna klagen als je thee naar pis smaaktquote:Op maandag 10 februari 2025 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
dit is wel de reden dat ik bij een airbnb geen waterkoker wil gebruikenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daarna klagen als je thee naar pis smaakt.
Iets wat ik niet had willen weten.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
Standaard vervoersmiddel toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Helikopter regelen...
iets te verwende mensen hoor
Mooi.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:51 schreef Momo het volgende:
Mart en Chalid gaan de overnachting niet halen
Die hoop hadden we vorige week ookquote:Op maandag 10 februari 2025 20:51 schreef Momo het volgende:
Mart en Chalid gaan de overnachting niet halen
Telefoonnummers verzamelen van bn’ersquote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef svann het volgende:
Mobieltje afgegeven en -hop- even wat overgezet.
Omdat na deze aflevering het beeldmateriaal van deze duo's op zal zijn, waarschijnlijkquote:Op maandag 10 februari 2025 20:54 schreef Momo het volgende:
Mart en Chalid en tiktok duo krijgen wel veeeel aandacht deze aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |