Ortal is ook wel scherp. Maar die moet het wel alleen doenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben nu al klaar met alle 10. Ik geef Britte en Willem nog de meeste kans
Die 2 Mocro Maffia boys waren ook niet de snuggerste…quote:Op maandag 3 februari 2025 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Deze gasten, ik dacht dat ze niet dommer konden dan de Boisevains en Famke Louise
Die hebben gewoon gewonnen hoor. althans eentje en de ander werd gepakt op het extractiepuntquote:Op maandag 3 februari 2025 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die 2 Mocro Maffia boys waren ook niet de snuggerste…
Ik doel op die 2 jonge gasten…quote:Op maandag 3 februari 2025 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben gewoon gewonnen hoor. althans eentje en de ander werd gepakt op het extractiepunt
Niet alleen een mooie auto…wat een bizar landgoed joh, zelfs een eigen aangelegde parkeerplaats van 10+ vakken hebben ze voor hun huis lolquote:
Die geven daar niks om, die vinden dit alleen maar mooi volgens mijquote:Op maandag 3 februari 2025 21:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Niet alleen een mooie auto…wat een bizar landgoed joh, zelfs een eigen aangelegde parkeerplaats van 10+ vakken hebben ze voor hun huis lol
Wel heftig dat die teams daar nu een inval mogen gaan doen, zou als Bner in zo’n landgoed daar niet erg enthousiast over worden tegenwoordig.
Het zou me echt niets verbazen. Alleen die Ortál komt nog enigszins normaal over. De rest is echt het slechtste ooit.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:13 schreef lars91 het volgende:
Allemaal in aflevering 1 gepakt kan dat ook?
Ik dacht dat ze in de bijstand ontvingen.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Niet alleen een mooie auto…wat een bizar landgoed joh, zelfs een eigen aangelegde parkeerplaats van 10+ vakken hebben ze voor hun huis lol
Wel heftig dat die teams daar nu een inval mogen gaan doen, zou als Bner in zo’n landgoed daar niet erg enthousiast over worden tegenwoordig.
Willem ook nog welquote:Op maandag 3 februari 2025 21:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het zou me echt niets verbazen. Alleen die Ortál komt nog enigszins normaal over. De rest is echt het slechtste ooit.
Dat hebben ze ookquote:Op maandag 3 februari 2025 21:21 schreef DaMart het volgende:
Zou wel mooi zijn als ze die landkaart nog nodig hebben, die dat ene duo heeft weggegooid.
Oh man man.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:21 schreef DaMart het volgende:
Zou wel mooi zijn als ze die landkaart nog nodig hebben, die dat ene duo heeft weggegooid.
Wel een voordeel voor de andere duo's dat de hunters niet meteen de aanwijzing op die kaart hebben danquote:
Hoe ironisch, dat je zó slecht bent dat je zonder het zelf te weten de Hunters te slim af bent geweestquote:Op maandag 3 februari 2025 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel een voordeel voor de andere duo's dat de hunters niet meteen de aanwijzing op die kaart hebben dan.
Telefoontjes vanuit een bedrijfspand zijn natuurlijk niet perse opvallend.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:26 schreef Eagles89 het volgende:
Bij het reguliere seizoen heb ik het idee dat types als Mart en Chahid allang opgepakt zouden zijn. Hoe kan het dat ze die auto van die vrouw van Froger niet meteen hadden opgepikt en al die telefoontjes vanuit dat kantoor…
Jachtseizoenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mart en Chahid hebben echt geen idee waar ze aan meedoen.
Rene heeft zelf toestemming gegeven voor het ontvangen van die informatie neem ik aan. Dan hoort dat er ook bij. Er wordt aan het begin van elke aflevering ook gemeld dat privacy gevoelige informatie gedeeld wordt na toestemming van de betrokkenen.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |