SPOILER: Hunters regulier seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere maandagavond vanaf 1 april om 20.30!
= = =
Woensdag 26 januari 2021 was er een AMA met Selmar Smit van Hunted, lees hier terug:
TV / [Vraag wat je wil] aan Selmar Smit van Hunted: lees hier terug!
Op NOS staat daarnaast nog een backgroundstory
https://nos.nl/op3/artike(...)isieprogramma-hunted
Ik weet het niet, maar ik kan mij dat laatste best voorstellenquote:Op woensdag 25 december 2024 21:48 schreef Morgane89 het volgende:
Ik heb me weer uitstekend vermaakt dit seizoen. Leuk bedacht zo met pizza peppi. En heel knap, 4 ontsnapt.
Maar @:Selmar ik ben benieuwd of jij weet of het echt toeval was dat Luc en Pim hun eigen opsporingsbericht op de radio hoorden. Of heeft bijv. de camjo de chauffeur ingefluisterd om die zender aan te zetten?
Ik herken Dio, Reza, Mart Hoogkamer en Renée Fokker.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik zal de eerste zijn die zich afvraagt wie deze 'bekende Nederlanders' allemaal zijn...
Ja ik ken de meesten ook uit een ander programmaquote:Op maandag 13 januari 2025 15:53 schreef Yesse het volgende:
Ik (her)ken de meesten van hun deelname aan andere 'BN'er' tv programma's
1. Dio (HAD IK MAAR EEN TIJDMACHIIIIINE en WIDM)
2. Géza (ken ik dan weer van Alleen maar nette mensen maar ook van Expeditie Robinson)
3. Mart Hoogkamer (Masked Singer)
4. Chadid (De verraders)
5. Renéé (WIDM)
6. Ortál (De verraders)
7. Roxanne (Perfecte Plaatje)
8. Duncan (ken ik dan weer niet)
9. Willem (Expeditie Robinson)
10. Britte (Expeditie Robinson)
Ik kijk teveel van dit soort programma's volgens mijJe ziet hier overigens wel een beetje aan hoe ze elkaar kennen volgens mij
Ik herken een actrice (2de van rechts) en een presentator/acteur(2de van link) beide bovenste foto rij. Maar kan er nietv1,2,3 een naam bij zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik zal de eerste zijn die zich afvraagt wie deze 'bekende Nederlanders' allemaal zijn.
Ik (her)ken er maar enkelen...
[ afbeelding ]
Ik ken de helft. Best goede score voor mijn doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik zal de eerste zijn die zich afvraagt wie deze 'bekende Nederlanders' allemaal zijn.
Ik (her)ken er maar enkelen...
[ afbeelding ]
Ik ken letterlijk niemand van deze personenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:04 schreef Tourniquet het volgende:
Met achternamen:
1. Dio (Diorno Braaf) is artiest en werd onder andere bekend door hits als 'Tijdmachine' en 'Dom, Lomp & Famous'. Dit jaar verschijnt zijn nieuwe album 'de vluGtlaan'.
2. Géza Weisz speelde onder andere de hoofdrol in de films 'Alleen maar nette mensen' en 'Het leven is vurrukkulluk'. In 2022 was hij te zien in de Netflix-documentaire 'Voices of Liberation'. Daarnaast is Géza dj en eigenaar van de restaurants Gertrude en Trees in Amsterdam.
3. Mart Hoogkamer kreeg in 2016 bekendheid door zijn deelname aan 'Holland's Got Talent'. In 2021 scoorde hij een nummer één-hit met 'Ik ga zwemmen'. Hij won een Edison, twee BUMA awards, stond in het theater met zijn eigen show en trad diverse keren op in een uitverkocht AHOY Rotterdam.
4. Chahid Charrak, online bekend als dutchperformante, is ondernemer en online creator. Hij heeft een succesvol bedrijf en is vader van een gezin met vier kids. Met zijn ongekende energie is hij een duizendpoot die zijn volgers dagelijks meeneemt in zijn dynamische leven.
5. Renée Fokker was van 2001 tot 2010 verbonden aan Toneelgroep Amsterdam. Ook schitterde ze in diverse films, was ze de Mol in Wie is de Mol? (S21) en speelde ze recent in de Netflix-serie 'Ferry'. Vanaf 2024 staat Renée op de planken in de musicalproductie 40-45.
6. Ortál Vriend is een Nederlands-Israëlische actrice. Ze speelt de rol van rechercheur Noucha van Vliet in de hitserie 'Flikken Rotterdam' en is in het theater te zien in de voorstelling 'Fightclub'.
7. Roxanne Kwant is presentatrice en content creator, die met haar humor en directheid altijd weet te entertainen. Op Instagram en TikTok neemt ze haar volgers mee in haar leven met een mix van persoonlijke verhalen en scherpe humor.
8. Duncan Tromp creëert humoristische online content waarin hij praat over zijn leven, ergernissen en grappige situaties. Daarnaast maakt hij samen met Stijn de Vries de podcast 'Relnichten'.
9. Willem Voogd is onder andere bekend van zijn rol als Mees Kees in de gelijknamige jeugdfilms. Op het toneel was hij recent te zien in de voorstelling 'Baba'. Momenteel staat Willem in het theater met 'De Proefkeuken Theatershow'.
10. Britte Lagcher was te zien in dramaseries als 'Ramses' en 'Rampvlucht'. In de bioscoop was ze onder andere te bewonderen in de film 'Redbad' en in het theater in 'Hendrik Groen - Pogingen iets van het leven te maken'. Binnenkort is Britte te zien in de EO-dramaserie 'Bij Heldere Hemel', over de nasleep van de vuurwerkramp in Enschede.
Dit klinkt grappig. Is het het waard om terug te kijken?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:38 schreef ThijsTH het volgende:
Dio en Geza hebben al eens meegedaan aan een soortgelijk programma: https://npo.nl/start/seri(...)invasie-van-belgie_2
De Invasie van Belgie. Ook iets van een week uit handen van de Hunters blijven maar dan met opdrachten erbij.
Ja, vond het zelf wel leuk. Zeker de moeite.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit klinkt grappig. Is het het waard om terug te kijken?
quote:Op maandag 3 februari 2025 17:05 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond de 1e aflevering van de nieuwe reeks alweer…
quote:
quote:
Bedankt voor de herinneringquote:Op maandag 3 februari 2025 17:05 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond de 1e aflevering van de nieuwe reeks alweer…
als je je wilt irriteren aan de Toktik jeugd moet je X days outside kijkenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:41 schreef V. het volgende:
Minn god, de Tiktokgeneratie is al uitgeput na één roltrap.
Djiezus.
Nee Roxanne eerst.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:44 schreef AgnesGru het volgende:
OMG, pak Renée alsjeblieft zo snel mogelijk op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |