SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Zelfs de beste tennisser verliest uiteindelijk van een muurquote:
Je snapt het echt niet hè. Ik heb wel degelijk al gewonnen. Maar dat geeft niet.quote:Op maandag 16 december 2024 21:41 schreef Strani het volgende:
Oké ik begrijp dat de wedstrijd alsnog niet beslist is dus ik kom weer terug de baan op vanuit de kleedkamer.
@:arizona de enige reden waarom ik niet kan tennissen is omdat ik sporten te serieus neem om direct na de wedstrijd (en liefst ervóór) al aan de sherry te gaan.
Ja luister, ik had dat al geaccepteerd maar de onafhankelijke @Redefine heeft de uitslag vernietigd dus we moeten gewoon door!quote:Op maandag 16 december 2024 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet hè. Ik heb wel degelijk al gewonnen. Maar dat geeft niet.
Jij hebt vast andere kwaliteiten en ooit gaan we die ontdekken! Als we allemaal ons best doen, moet dat een keer gaan lukken!
Dat is dus op mijn huidige werk binnen mijn afdeling wel zo. We hebben een heel fijn team, altijd een topsfeer onderling. En met mijn kamergenootje kan ik helemaal goed overweg, we zijn kantoorbestiesquote:Op maandag 16 december 2024 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is absoluut heel belangrijk.Een goede werksfeer kan acceptabel werk net leuk maken of leuk werk opeens een stuk minder leuk als de sfeer niet goed is.
Uiteraard heb ik de uitslag vernietigd. Dat ik graag juich voor de underdog heeft hier uiteraard niks mee te makenquote:Op maandag 16 december 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja luister, ik had dat al geaccepteerd maar de onafhankelijke @:Redefine heeft de uitslag vernietigd dus we moeten gewoon door!
En natuurlijk ga jij ooit ontdekken wat mijn kwaliteiten zijn. En tot die tijd wil ik je best helpen met je ontwikkelingzodat je er, wanneer het juiste moment is aangekomen, ook de cognitieve vaardigheden voor hebt om ze te herkennen
Ik heb nog nooit sherry gedronken. Gewoon een colaatje in het clubgebouw!quote:Op maandag 16 december 2024 21:41 schreef Strani het volgende:
Oké ik begrijp dat de wedstrijd alsnog niet beslist is dus ik kom weer terug de baan op vanuit de kleedkamer.
@:arizona de enige reden waarom ik niet kan tennissen is omdat ik sporten te serieus neem om direct na de wedstrijd (en liefst ervóór) al aan de sherry te gaan.
Respect (dit even tussen de vijandigheden door).quote:Op maandag 16 december 2024 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sherry gedronken. Gewoon een colaatje in het clubgebouw!
Ik respecteer jou ook.quote:Op maandag 16 december 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Respect (dit even tussen de vijandigheden door).
@Redefine is zo corrupt als de neten, die gaat gewoon voor de hoogste biederquote:
Bohh those were the daysquote:Op maandag 16 december 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ik jou ooit complimenten heb gegeven voor je voice-activated lamp
We kunnen ons natuurlijk ook met z'n allen tegen Redefine kerenquote:Op maandag 16 december 2024 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
@:redefine is zo corrupt als de neten, die gaat gewoon voor de hoogste bieder
Oh nee tochquote:Op maandag 16 december 2024 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Bohh those were the days![]()
We hebben hier geen 2.4 netwerk dus helaas moeten we hier gewoon op knoppen drukken, het is wel behelpen
Hatsjoe!quote:
Klopt, maar bij mij is het bekend, dus maken beide partijen nog kans. Bij anderen is er de schijn van eerlijkheid, maar ondertussenquote:Op maandag 16 december 2024 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
@:redefine is zo corrupt als de neten, die gaat gewoon voor de hoogste bieder
quote:Op maandag 16 december 2024 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Bohh those were the days![]()
We hebben hier geen 2.4 netwerk dus helaas moeten we hier gewoon op knoppen drukken, het is wel behelpen
We hebben de klassieker 'Allen tegen Strani' net gehad, dan mag het daarna wel wat creatiever worden. Misschien ons allemaal keren tegen te korte weekenden voor de verandering.quote:Op maandag 16 december 2024 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen ons natuurlijk ook met z'n allen tegen Redefine keren
Mwoah met z'n allen tegen jou vind ik leukerquote:Op maandag 16 december 2024 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen ons natuurlijk ook met z'n allen tegen Redefine keren
Ja, wat een droomquote:Op maandag 16 december 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee tochIk heb inmiddels Alexa in de woonkamer en in de slaapkamer dus hier is het een hemel van automatisatie.
AAAAAAAAAARGHquote:
Oei! Sterkte, je kunt het!quote:Op maandag 16 december 2024 22:20 schreef Arizona het volgende:
Trusten allen!
Ik ga proberen te slapen. Morgen is het weer een van de twee meest deprimerende en angstaanjagende dagen van het jaar: tandartscontrole
Dus niemand hoeft naar bed?quote:Op maandag 16 december 2024 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*stuurt iedereen die ruzie aan het maken is naar bed.
quote:Op maandag 16 december 2024 22:20 schreef Arizona het volgende:
Trusten allen!
Ik ga proberen te slapen. Morgen is het weer een van de twee meest deprimerende en angstaanjagende dagen van het jaar: tandartscontrole
Tegenwoordig hebben die bussen geblindeerde ramen. Dus we kunnen gewoon blijven zitten en ze ziet ons nietquote:Op maandag 16 december 2024 22:30 schreef Meke het volgende:
@:NAILQUEEN IS ER ALLEMAAL ONDER DE BANKEN EN DOEN ALSOF WE ER NIET ZIJN
Ja ben ik er eens een keer nondeju moet ik meteen weer verstoppen. NOU MOOI NIETquote:Op maandag 16 december 2024 22:30 schreef Meke het volgende:
@:NAILQUEEN IS ER ALLEMAAL ONDER DE BANKEN EN DOEN ALSOF WE ER NIET ZIJN
hey, welkom terug.quote:Op maandag 16 december 2024 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ben ik er eens een keer nondeju moet ik meteen weer verstoppen. NOU MOOI NIET
Dat zijn niet de bussen die horen bij een schoolreisje...quote:Op maandag 16 december 2024 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben die bussen geblindeerde ramen. Dus we kunnen gewoon blijven zitten en ze ziet ons niet
Goed hoor! Wanneer heb ik hier voor het laatst een beetje (zinnig) meegepost? Denk dat dat misschien al weer van de zomer geleden is.quote:
Nee, voel me prima.quote:Op maandag 16 december 2024 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook al ziek?Of ben jij de collega van H_T met covid? Als collega-mod zijnde
hissssquote:
Jawelquote:Op maandag 16 december 2024 22:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zijn niet de bussen die horen bij een schoolreisje...
Is ook wel wat uitdagender, snap ikquote:Op maandag 16 december 2024 22:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Mwoah met z'n allen tegen jou vind ik leuker
Lukt niet, ik zit vast.quote:Op maandag 16 december 2024 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
JA. LUCTOR BETRAPT! KOM ONDER DE BANK VANDAAN!
Ik weet niet waarom maar er kwam even een jeugdherinnering naar boven. Gewoon iets enorm onschuldigs. haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Nee hoor. Ik was al wegquote:Op maandag 16 december 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Ah. Redefine is er ook. Alles is oké.
Gefeliciteerd met je nieuwe baanquote:Op maandag 16 december 2024 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goed hoor! Wanneer heb ik hier voor het laatst een beetje (zinnig) meegepost? Denk dat dat misschien al weer van de zomer geleden is.
Samengevat:
Druk najaar achter de boeg! Veel leuke dingen gedaan, citytrip gemaakt. Met het hardlopen nieuwe PR's op de 5km, 10km en voor het eerst de zevenheuvelenloop gedaan.Tegenwoordig ben ik toch ook geregeld in de sportschool te vinden, nooit gedacht dat ik dat nog eens leuk zou gaan vinden.
Diverse concerten gezien in Ahoy, o.a. Acda en de Munnik en Waylon's top 1000. Helaas kreeg ik het concert van Kaarija echt gewoon niet gecombineerd met de rest van m'n agenda.
Maar het grootste nieuws is misschien nog wel dat in in het nieuwe jaar begin bij een nieuwe werkgever! In heel veel dingen lijkt het stap vooruit.Nu nog aan het uitwerken bij de huidige werkgever, dit is de laatste week. Strakjes lekker 2 weken vrij.
Kortom, het gaat wel lekker.
Hoe is het bij jou allemaal? (ik heb nog helemaal niks teruggelezen dus misschien dat je dat al gepost hebt, maar dat ga ik zo even terugzoeken in afgelopen topic)
[..]
Nee, voel me prima.
Nee, haha. Qua kado’s wel, maar qua menu’s en boodschappen… Alleen de gourmet voor 1e kerstdag is al besteld.quote:
Nog lang niet! Beide kerstdagen ben ik niet thuis, dat is op zich wel lekker, maar nu mis ik de kookstress wel een beetjequote:
Ik heb de doos met kerstspullen gisteravond van zolder gehaald. Dus bijnaquote:
Het is 12 uur geweest dus je mag aan de lunch beginnen.quote:
Moet je een gourmet bestellen tegenwoordig?quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:25 schreef Arizona het volgende:
Mijn tandjes zagen er weer goed uit, ik ben weer voor een halfjaar ontsnapt!
[..]
Nee, haha. Qua kado’s wel, maar qua menu’s en boodschappen… Alleen de gourmet voor 1e kerstdag is al besteld.
We gaan komend weekend nog naar Parijsen daar ben ik veel meer mee bezig.
Gelukkig is de AH 1e en 2e kerstdag open, dus het komt vast goed
Mits de lunch om 12:30 netjes is afgerondquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is 12 uur geweest dus je mag aan de lunch beginnen.
Ja, bij de slagerquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je een gourmet bestellen tegenwoordig?Ik ga gewoon naar de winkel en koop wat ik ervoor wil hebben.
Neequote:Op dinsdag 17 december 2024 12:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm dat hartje... heb jij een affaire met de slager?
Dat is wel relaxt ja. Misschien toch eens met New Mexico praten, zo'n affaire lijkt me de moeite wel waardquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
NeeMaar gourmet-technisch zou dat wel een goed idee zijn
![]()
Betreffende slager heeft veel lekkerder gourmetvlees en salades dan de supermarkt. We bestellen dan een all in pakket met vlees (duh), salades, rauwkost, sauzen en stokbrood. Ben je in een keer klaar
Nee! Ik weet nog niet wat ik ga maken en heb ook nog geen inkopen ervoor gedaan. Maar ik heb wel een boom staan en al een paar kerstfilms gekekenquote:
Nee, we moeten nog verzinnen wat we tweede kerst willen eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, wat een kutdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mentale voorbereiding, ook belangrijkquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee! Ik weet nog niet wat ik ga maken en heb ook nog geen inkopen ervoor gedaan. Maar ik heb wel een boom staan en al een paar kerstfilms gekeken
Nou, wat een kutdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, wat een kutdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, wat een kutdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:27 schreef NailQueen het volgende:
Mijn werkdag vandaag
[ afbeelding ]Ik zou een rotje in hun kalkoen stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat leukquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ga in ieder geval 1 kerstdag een borrelplank maken met een 'sneeuwpop' van burrata:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:27 schreef NailQueen het volgende:
Mijn werkdag vandaag
[ afbeelding ]Ik heb zeker driekwart van mijn werkdag met collega’s gekletstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Dan is het een gesmolten sneeuwpop natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
ik maak 2e kerstdag het voorgerecht en dan is dit ook enig
![]()
Wat ik me wel afvraag: Hoe ga je dit uiteindelijk opeten? Want de burrata loopt natuurlijk uit.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dan is het een gesmolten sneeuwpop natuurlijk.Dus gewoon, op tafel, foto maken en aanvallen.
De kerstboom staat er. Ik hou zelf niet van kerst maar de versiering vind ik wel mooiquote:
Jaa of een beetje met een mesje op een stukje focaccia. Ik denk dat ik ook met stukjes olijf doe ipv peperkorrels, want op zo'n peperkorrel kauwen vind ik ook niks.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Gewoon lekker een tomaatje aan een prikkertje en dan in de gesmolten sneeuwpop dippen?
De boom is hier nu ook geplaatst.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De kerstboom staat er. Ik hou zelf niet van kerst maar de versiering vind ik wel mooi
En morgen ga ik deels inkopen doen. Tweede kerstdagen komen mijn ouders bij mij eten.
Last Christmas. Waarom zing je een lied aan je ex, terwijl er blijkbaar een nieuw iemand speciaal is. Klinkt vooral alsof iemand nog niet over z'n ex heen is.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:52 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik de kerstvraag der vragen stellen: Welk kerstnummer kunnen jullie niet uitstaan?
Ik ga voor Why couldn't be christmas everyday. Die stem gaat door merg en been en de tekst slaat nergens op
Om te compenseren mogen jullie ook je favoriete kerstliedje delen![]()
Alle kerstliedjes gezongen door Michael Buble.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:52 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik de kerstvraag der vragen stellen: Welk kerstnummer kunnen jullie niet uitstaan?
Ik ga voor Why couldn't be christmas everyday. Die stem gaat door merg en been en de tekst slaat nergens op
wat deed ie daar?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:18 schreef NailQueen het volgende:
Is @:Luctor.et.Emergo ondertussen al bevrijd onder de bank?
Niet zozeer niet uitstaan, maar er genoeg van hebben omdat ze elk jaar kapot gedraaid worden, Wham en Mariah Carey.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:52 schreef NailQueen het volgende:
Verre kerstquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
Favoriet: Verre Kerst
Op 2 staat Kon Het Elke Dag Maar Kerstmis Zijn.
Ahja De Tokkiesquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Prachtig.
Santa Tell Me van Ariana Grande. Vooral door de manier van zingen van haarquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:52 schreef NailQueen het volgende:
Qua sfeer blijf ik het nummer leuk vinden. Maar tekstueel is die nogal vreemd ja. Dat die het dit jaar beter gaat aanpakken door zijn hart aan een speciale persoon te geven. Terwijl die ex destijds toch ook speciaal geweest was lijkt mijquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Last Christmas. Waarom zing je een lied aan je ex, terwijl er blijkbaar een nieuw iemand speciaal is. Klinkt vooral alsof iemand nog niet over z'n ex heen is.
Wow wat een gepruts.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:11 schreef Redefine het volgende:
Sinds deze week is Qbuzz de busmaatschappij die rijdt op mijn route naar werk. Van tevoren hoorde ik al dat ze niet tijdig genoeg bussen zouden hebben. Ze zouden met touringcars gaan rijden.
Maandag viel het nog wel mee. Iets meer dan vijf minuten vertraging. Maar gisteren driekwartier en vandaag een halfuur staan wachten![]()
En dit is overal in Zuid-Holland waar ze zijn gestart. Het ergste is nog dat er in de 9292ov app en hun eigen site geen uitval van bussen etc. wordt gemeld. Soms wel een vertraging die ze melden, maar meer ook niet.
Hier hebben we straks vier maanden geen trein.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:11 schreef Redefine het volgende:
Sinds deze week is Qbuzz de busmaatschappij die rijdt op mijn route naar werk. Van tevoren hoorde ik al dat ze niet tijdig genoeg bussen zouden hebben. Ze zouden met touringcars gaan rijden.
Maandag viel het nog wel mee. Iets meer dan vijf minuten vertraging. Maar gisteren driekwartier en vandaag een halfuur staan wachten![]()
En dit is overal in Zuid-Holland waar ze zijn gestart. Het ergste is nog dat er in de 9292ov app en hun eigen site geen uitval van bussen etc. wordt gemeld. Soms wel een vertraging die ze melden, maar meer ook niet.
Heb ik een verkapte naam TTquote:
Ahh, Qbuzzquote:Op woensdag 18 december 2024 10:58 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij snappen de chauffeurs op de busdienst Zoetermeer - Leiden de bussen waar ze nu mee rijden nog niet zo best, niet vooruit te schoppen. Dat was nooit zo erg
Neequote:
Ik stel voor dat we die creatieve uitleg dat het wel zo is gewoon aanhoudenquote:
Het zijn in Zoetermeer alleen de bussen uit Leiden en Alphen , verder rijdt er in Haaglanden EBS en de HTM uiteraardquote:Op woensdag 18 december 2024 11:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ahh, Qbuzz
Die hebben we hier ook sinds zondag. Vanmiddag maar ondervinden hoe goed ze zijn.
Hun marketingdepartement heeft ook wel ernstig gefaald als de Zeeuwen na 25 jaar nog niet weten hoe je Connexxion schrijftquote:Op woensdag 18 december 2024 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier komt volgend jaar Arriva of EBS, na 25 jaar Connextion.
Daar was geen budget voor.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Hun marketingdepartement heeft ook wel ernstig gefaald als de Zeeuwen na 25 jaar nog niet weten hoe je Connexxion schrijft
Succes. Dat is hier vorig jaar gebeurd, de switch naar Arriva. Heeft maanden geduurd voordat het een beetje op orde was. Te weinig bussen, te weinig chauffeurs, technische problemenquote:Op woensdag 18 december 2024 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier komt volgend jaar Arriva of EBS, na 25 jaar Connextion.
Te weinig chauffeurs hebben we nu al, geloof ik.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Succes. Dat is hier vorig jaar gebeurd, de switch naar Arriva. Heeft maanden geduurd voordat het een beetje op orde was. Te weinig bussen, te weinig chauffeurs, technische problemen
12 januari is mijn moeder jarig. Dus dat gaat nietquote:Op woensdag 18 december 2024 12:49 schreef BillDauterive het volgende:
@:NailQueen en @:Luctor.et.Emergo, gaan jullie ook naar de top 2000 meet + karaoke?
Jullie posten altijd mee met de top 2000 en willen een keer gaan karaoken, dus dit is je kans!
ieniminimuis in MUZ / Top 2000 Meet 2024/25 - Utrecht
Dan loop je mooi voor op schemaquote:Op woensdag 18 december 2024 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Te weinig chauffeurs hebben we nu al, geloof ik.
Ik kan haar ook slecht hebben. Een typisch nep plastic poppetje uit Hollywood. Zingen kan ze wel maar haar uitstraling staat me totaal niet aan.quote:Op woensdag 18 december 2024 06:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Santa Tell Me van Ariana Grande. Vooral door de manier van zingen van haarAl is niet het nog niet zo erg als bij haar reguliere nummers
![]()
Favoriet Band Aid.
Of ze hadden daar de budget versie van Connexxion.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Hun marketingdepartement heeft ook wel ernstig gefaald als de Zeeuwen na 25 jaar nog niet weten hoe je Connexxion schrijft
Eerste kwartaal heb ik het veel te druk met werk. Dan ga ik niks plannen in het weekend.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
12 januari is mijn moeder jarig. Dus dat gaat niet
Houdt maar rekening met een flinke vertraging. Dan valt het al snel mee.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ahh, Qbuzz
Die hebben we hier ook sinds zondag. Vanmiddag maar ondervinden hoe goed ze zijn.
Jammer, maar dat is wel een goede reden!quote:Op woensdag 18 december 2024 12:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
12 januari is mijn moeder jarig. Dus dat gaat niet
Jammer! Dat is wel een matige reden hoorquote:Op woensdag 18 december 2024 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerste kwartaal heb ik het veel te druk met werk. Dan ga ik niks plannen in het weekend.
Het gaat ook vooral om het streekvervoer.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zijn in Zoetermeer alleen de bussen uit Leiden en Alphen , verder rijdt er in Haaglanden EBS en de HTM uiteraard
Oh. Nou ik zie wel dat ik die dag competitie heb.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer, maar dat is wel een goede reden!
[..]
Jammer! Dat is wel een matige reden hoor
Iets in mij gelooft niet dat jij ooit met de bus gaat.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Succes. Dat is hier vorig jaar gebeurd, de switch naar Arriva. Heeft maanden geduurd voordat het een beetje op orde was. Te weinig bussen, te weinig chauffeurs, technische problemen
Zwolle is een leuke plek voor dat het saai wordt.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:44 schreef Strani het volgende:
Nou, vandaag begint Serious Request ook weer. Ik ga het wel een beetje half volgen denk ik, totdat het te saai wordt. Zwolle is wel een leuke plek hiervoor.
Ja precies want dan kan je alsnog heel snel de trein pakken naar Harderwijk waar @BillDauterive woont, dus daar is het altijd leuk!quote:Op woensdag 18 december 2024 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zwolle is een leuke plek voor dat het saai wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag treedt Franz Ferdinand daar opquote:Op woensdag 18 december 2024 14:44 schreef Strani het volgende:
Nou, vandaag begint Serious Request ook weer. Ik ga het wel een beetje half volgen denk ik, totdat het te saai wordt. Zwolle is wel een leuke plek hiervoor.
Jawel! Ik ben dit voorjaar met de bus naar een etentje geweest!quote:Op woensdag 18 december 2024 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Iets in mij gelooft niet dat jij ooit met de bus gaat.
Hierbij wil ik graag een motie opwerpen om bij problemen met bussen altijd @Arizona de schuld te gevenquote:Op woensdag 18 december 2024 15:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jawel! Ik ben dit voorjaar met de bus naar een etentje geweest!
Edit: en toen heb ik vanuit de bus nog gepost dat er technische problemen waren waardoor we niet voorbij een stoplicht kwamen![]()
![]()
Prima hoor H_Trein!quote:Op woensdag 18 december 2024 16:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Hierbij wil ik graag een motie opwerpen om bij problemen met bussen altijd @:Arizona de schuld te geven
Mooi, hebben we die twee vast gecoverdquote:
Zullen we Rowwen Hèze maar overal de schuld van geven.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi, hebben we die twee vast gecoverdNu nog trams, vliegtuigen en auto's en we zijn er. Een aparte zondebok voor trolleybussen lijkt me niet nodig
Prima ideequote:Op woensdag 18 december 2024 19:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zullen we Rowwen Hèze maar overal de schuld van geven.
Alhoewel voor de boot naar een waddeneiland komt er eigenlijk maar één in aanmerking.
Veel plezier in Parijsquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:25 schreef Arizona het volgende:
We gaan komend weekend nog naar Parijsen daar ben ik veel meer mee bezig.
Van tevoren had ik al weinig positieve verhalen erover gelezen. Nu wordt alles op het te laat leveren van de nieuwe bussen geschoven. Terwijl de informatievoorziening daar niet direct mee te maken heeft.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:36 schreef zorro28 het volgende:
Ik ben niets anders gewend dan Qbuzz, for better or worse.
Vertraging is immers een kwestie van geduld.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zullen we Rowwen Hèze maar overal de schuld van geven.
Alhoewel voor de boot naar een waddeneiland komt er eigenlijk maar één in aanmerking.
Wat is dat?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vertraging is immers een kwestie van geduld.
quote:
Ik miste vandaag ook net mijn trein (wind tegen met lopen en stoplichten die rood bleven) en moest geduldig en lijdzaam wachten op de volgende.quote:Geduld is het vermogen om moeilijke omstandigheden met kalmte te verduren. Geduld kan zich onder meer uiten door een bedaarde volharding bij vertraging; tolerantie voor provocatie zonder te reageren in minachting of woede; of verdraagzaamheid bij langdurige moeilijkheden. Geduld geldt als een deugd; het tegendeel ervan is ongeduld
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geduld.
quote:Op zondag 15 december 2024 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, kon dit niet in een spoiler?
Ik heb het niet gezien, maar alles wijst erop datZie dit nu pas. Sorry Bill, zal erop letten volgende keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Als de spoiler klopt, baal ik wel een beetje van jouw post.
Gelukkig klopte je voorspelling niet![]()
Nee, komt me niet bekend voor.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Ik miste vandaag ook net mijn trein (wind tegen met lopen en stoplichten die rood bleven) en moest geduldig en lijdzaam wachten op de volgende.
Bedankt voor deze samenvatting.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Voor de liefhebber een uur Cornald, grotendeels over het ESF. Hij hield de handrem er wel op, maar enkele hoogtepunten:
-Cornald heeft wat gezondheidsproblemen waar hij (logischerwijs) niet over wilde uitweiden. Maar wel meer dan een griepje.![]()
-Voor het eind van het jaar is de “voorzingsessie” van de artiesten voor de selectiecommissie en wordt het winnende liedje gekozen.
-Cornald heeft er tussen de regels door weinig vertrouwen in dat er op termijn iets structureels gaat veranderen achter de schermen en bij de EBU. Bij de onderhandelingen tussen Avrotros en EBU is hij naar eigen zeggen niet betrokken geweest. Hij merkte wel dat het lang duurde voordat Avrotros “een nieuwe deelname aan zichzelf kon uitleggen”.
-Bij de diskwalificatie van Joost stond de Israëlische delegatie en media dansend op de tafel.
-(tussen neus en lippen door) Waylon stond blijkbaar op het punt op het vliegtuig naar huis te stappen na de hevige kritiek op de krumpersact.
Dus dit is een strategie om heel Nederland alsnog aan het Limburgs te krijgen?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vertraging is immers een kwestie van geduld.
Voor mij is het vandaag ook de laatste dag op kantoor dit jaar. De rest van de dagen ben ik vrij of werk ik thuis.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nu naar bed. En morgen naar kantoor. Laatste keer dit jaar.
Morgen nog thuiswerken en dan vakantie.quote:Op donderdag 19 december 2024 06:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij is het vandaag ook de laatste dag op kantoor dit jaar. De rest van de dagen ben ik vrij of werk ik thuis.
Morgen werk ik ook thuis. Maandag en dinsdag vrij. Dan vrijdag en de maandag en dinsdag erna werken. Dan daarna vrij t/m zondagquote:Op donderdag 19 december 2024 06:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen nog thuiswerken en dan vakantie.
quote:Op donderdag 19 december 2024 09:07 schreef Momo het volgende:
[success]Hallo! Een reminder:
Vanavond 21:00 is de eerste avond in Albanie, de eerste 15 artiesten zullen hun nummer zingen.
19 December Festivali i Këngës Night 1
[/success]
Ook horen we vandaag de nummers uit Luxemburg. En lijkt er een kans te zijn dat we iets horen over de Nederlandse artiest.
En dit nog meerquote:Op donderdag 19 december 2024 10:05 schreef H_T het volgende:
[..]
[ x ]
Dit klinkt wel alsof er iets kan gebeuren
Dit is dan in plaats van een bedrijfsdiner (waar iedereen dronken wordt en domme dingen doet) ? Wel slimmer.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb morgen kerstontbijt op t werk. Iedereen neemt iets mee. Vorig jaar had ik kleine worstenbroodjes gemaakt. Nu neem ik fruit en kwark mee. #fitgirl
Ik ben ook veel vrij dus kunnen we lekker veel hier postenquote:Op donderdag 19 december 2024 06:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij is het vandaag ook de laatste dag op kantoor dit jaar. De rest van de dagen ben ik vrij of werk ik thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.deondernemer.(...)nzender-3fm~b032c624
De enige DJ die gek durft te doen is Rob Jansen (Rob van de radio). Maar die is vaak meer vervelend dan grappig.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:35 schreef Strani het volgende:
Waarom is 3FM toch zo lievig geworden? Het was juist prima toen het een beetje op het randje was. Gen Z trekken ze toch niet, dus waarom proberen die doelgroep op te zoeken? Blijft zonde.
Zonde hè. Ik denk dat men vaak ook wel onderschat hoeveel mensen nog steeds houden van 'op het randje'. Men is heel erg meegegaan in de toch wat lievige toon, maar je merkt ook in de populariteit van 'hardere' comedians dat er nog altijd een flinke doelgroep is voor een wat gedurftere toon.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De enige DJ die gek durft te doen is Rob Jansen (Rob van de radio). Maar die is vaak meer vervelend dan grappig.
quote:Op donderdag 19 december 2024 11:59 schreef Strani het volgende:
Dit legt bovenstaande wel aardig uit. Komt uit een artikel uit 2018 maar nog steeds van toepassing.Blij dat Frank weg is, vond hem heel vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.deondernemer.(...)nzender-3fm~b032c624Rob vond ik wel lachenquote:Op donderdag 19 december 2024 12:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De enige DJ die gek durft te doen is Rob Jansen (Rob van de radio). Maar die is vaak meer vervelend dan grappig.Soms totaal onzinnige items (jeu de boulen met stoelen bijvoorbeeld, terwijl je niks ziet op de radio) maar er gebeurt wel wat meer dan bij veel andere dj's.
Overigens heb ik ook tijden Q-Music geluisterd zonder enig idee te hebben wie welke dj was. Ook aardig inwisselbaarIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja nu je het zegt. Nou is het wel wat riskant om uit te gaan van de Top2000. Straks heb je drie keer per uur Coldplay gevolgd door een liedje in het Limburgs of Twents.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:40 schreef H_T het volgende:
Ik snap ook niet waarom Radio 2 niet wat meer stevige muziek draait. Bij de Top 2000 wordt jaarlijks bewezen dat genoeg luisteraars dat wél waarderen, maar de rest van het jaar hoor je het niet
Je moet het niet overdrijven natuurlijk, maar je kan de lijst wel gebruiken ter inspiratie als de nieuwe van Suzan en Freek het alternatief isquote:Op donderdag 19 december 2024 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt. Nou is het wel wat riskant om uit te gaan van de Top2000. Straks heb je drie keer per uur Coldplay gevolgd door een liedje in het Limburgs of Twents.
Dan luister ik nog liever een uur non-stop naar de Vogeltjesdans ja.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Je moet het niet overdrijven natuurlijk, maar je kan de lijst wel gebruiken ter inspiratie als de nieuwe van Suzan en Freek het alternatief is
Radio 2 is achtergrondmuziek in een winkel of kantoor. Als je bezig bent een klant een jurk te laten passen of met de kwartaalrekening van Visclub Dobbertje Duik, is het niet de bedoeling dat Rage Against The Machine opeens hun teksten door het pand slingert.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:40 schreef H_T het volgende:
Ik snap ook niet waarom Radio 2 niet wat meer stevige muziek draait. Bij de Top 2000 wordt jaarlijks bewezen dat genoeg luisteraars dat wél waarderen, maar de rest van het jaar hoor je het niet
Ik luister ze altijd tijdens het werk inderdaad. Maar ik heb niks met Ruud de Wild, dus op weg naar huis, sluit ik altijd mijn ipod op de auto aan voor muziek.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Radio 2 is achtergrondmuziek in een winkel of kantoor. Als je bezig bent een klant een jurk te laten passen of met de kwartaalrekening van Visclub Dobbertje Duik, is het niet de bedoeling dat Rage Against The Machine opeens hun teksten door het pand slingert.
mijn ouders ook.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:03 schreef Strani het volgende:
De laatste tijd ga ik zelfs al steeds vaker richting Radio 5. Ik weet het, ik ben oud.
ipod is weer hip had ik gehoord.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik luister ze altijd tijdens het werk inderdaad. Maar ik heb niks met Ruud de Wild, dus op weg naar huis, sluit ik altijd mijn ipod op de auto aan voor muziek.
Wie had dat gedacht dat ik ooit hip zou zijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ipod is weer hip had ik gehoord.
Ik heb even gekeken of er bronnen zijn die beweren dat badminton ook hip is, maar helaas lijken er in die sport vooral veel heupproblemen (hip) te bestaanquote:Op donderdag 19 december 2024 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht dat ik ooit hip zou zijn.
We schrijven Xander de Buisonjé vast met potlood op voor 2026.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:46 schreef molloot200 het volgende:
Begin dit jaar ging ik naar Vrienden van Amstel met vrienden en toen zei ik dat het een best wel ESF-georiënteerde line-up was (voor VVAL termen) met Duncan Laurence, S10 en Clouseau erin. Maar nu blijkt ie nog ESF-gerelateerder te zijn want ook Claude
Dan rent de rest gelijk gillend wegquote:Op donderdag 19 december 2024 11:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben ook veel vrij dus kunnen we lekker veel hier posten
Tim Op 't Broek is er wel zo een. En dan zonder dat het vervelend is. Maar die gaat straks naar een bravere zender. Dus afwachten of die niet veranderd.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De enige DJ die gek durft te doen is Rob Jansen (Rob van de radio). Maar die is vaak meer vervelend dan grappig.
Krijg jij ook al seniorenkorting in de bus?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:03 schreef Strani het volgende:
De laatste tijd ga ik zelfs al steeds vaker richting Radio 5. Ik weet het, ik ben oud.
Gelukkig heb ik al een knieblessure. Dus zal ik geen heupproblemen oplopen.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken of er bronnen zijn die beweren dat badminton ook hip is, maar helaas lijken er in die sport vooral veel heupproblemen (hip) te bestaan
Nee gewoon extra. We hebben twee borrels gehad en een ontbijt.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is dan in plaats van een bedrijfsdiner (waar iedereen dronken wordt en domme dingen doet) ? Wel slimmer.
Twee vliegen, één klap!quote:Op donderdag 19 december 2024 17:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan rent de rest gelijk gillend weg
Nee want de ellende is dat ik er wel weer jonger uitzie voor m'n leeftijdquote:Op donderdag 19 december 2024 17:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Krijg jij ook al seniorenkorting in de bus?
Goed puntquote:
Toe maar! Werk je voor Bourgondië BV?quote:Op donderdag 19 december 2024 18:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee gewoon extra. We hebben twee borrels gehad en een ontbijt.
Nou, 1 borrel was betaald, andere en het ontbijt op eigen kosten. Maar we staan wel bekend als t team met de gezellige borrels ja.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Toe maar! Werk je voor Bourgondië BV?
Ik heb erg genoten van de Evergreen top 100.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:03 schreef Strani het volgende:
De dj's van Qmusic zijn best oke. Alleen Marieke en Domien vind ik wat vervelend. Eigenlijk mist Q gewoon een grote naam. Ze moeten het vooral hebben van Mattie en Marieke en die zitten meer op de irritatiegrens dan dat ze echt leuk zijn. Eerder werd Marieke vervangen door Miljuschka Witzenhausen. Dat was echt een verademing.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Blij dat Frank weg is, vond hem heel vervelend
[..]
Rob vond ik wel lachenSoms totaal onzinnige items (jeu de boulen met stoelen bijvoorbeeld, terwijl je niks ziet op de radio) maar er gebeurt wel wat meer dan bij veel andere dj's.
Overigens heb ik ook tijden Q-Music geluisterd zonder enig idee te hebben wie welke dj was. Ook aardig inwisselbaar
Toch fijn dat Liga die lijst uitbrengt danquote:Op donderdag 19 december 2024 20:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb erg genoten van de Evergreen top 100.
En de lijst toegevoegd aan Spotify om weer te kunnen luisteren.![]()
Jij ook nog een advocaatje met slagroom Strani?
Ik moet voorzichtig aan doen maar eentje kan denk ik welquote:Op donderdag 19 december 2024 20:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wel uitkijken waar jij en @Arizona het advocaatje nuttigen: https://wos.nl/nieuws/art(...)go-is-dat-dan-zo-ergquote:Op donderdag 19 december 2024 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet voorzichtig aan doen maar eentje kan denk ik wel
Die lijst is ook leukquote:Op donderdag 19 december 2024 20:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 december 2024 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet voorzichtig aan doen maar eentje kan denk ik wel
Nou daar hebben @Arizona en ik inderdaad bezwaar tegen aangetekend. Kan zomaar nietquote:Op donderdag 19 december 2024 21:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wel uitkijken waar jij en @:Arizona het advocaatje nuttigen: https://wos.nl/nieuws/art(...)go-is-dat-dan-zo-erg
Inderdaad! Hiervoor hebben we zelfs onze onderlinge strijdbijl begraven!quote:Op donderdag 19 december 2024 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou daar hebben @:arizona en ik inderdaad bezwaar tegen aangetekend. Kan zomaar niet
Wat goed van jullie.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Inderdaad! Hiervoor hebben we zelfs onze onderlinge strijdbijl begraven!
De protesten zijn gehoord trouwens. Het advocaatje mag maar andere sterke drank niet meer vanwege de agressieve ouderenquote:Op donderdag 19 december 2024 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Inderdaad! Hiervoor hebben we zelfs onze onderlinge strijdbijl begraven!
Ja. Als er één ding is waar @Arizona en ik een hekel aan hebben dan is het wel nuchter zijn. Ik doe het zelf regelmatig voor m'n werk en andere omstandigheden maar vooral voor Ari is dit echt heel heftig, die is het echt niet gewend.quote:
Ik had jou juist ingeschat als één van de aanstichters van zoietsquote:Op donderdag 19 december 2024 22:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, concert was top, nek niet gebroken, wel op veilige afstand gaan staan van walls of death/stagedivers/circle pits.
Haha nou bij een beetje (post)punk wil ik nog wel eens meespringen, maar dit was wel wat heftiger.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had jou juist ingeschat als één van de aanstichters van zoiets
Hahaquote:Op donderdag 19 december 2024 22:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha nou bij een beetje (post)punk wil ik nog wel eens meespringen, maar dit was wel wat heftiger.
Waar was je ook weer heen?quote:Op donderdag 19 december 2024 22:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, concert was top, nek niet gebroken, wel op veilige afstand gaan staan van walls of death/stagedivers/circle pits.
Ah! En misschien nog wel bekender van het vangen van een biertjequote:Op donderdag 19 december 2024 23:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
John Coffey, o.a. 'bekend' van het nummer 'Broke my neck'.
Dat ook inderdaad. Die man heeft best recent zelfmoord gepleegd, daar stonden ze eerder dit jaar ook bij stil op een festival waar ik ze zag.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah! En misschien nog wel bekender van het vangen van een biertje
Ik heb op de Zwarte Cross gezien hoe Bloodhound Gang die truc ook probeerde. De bassist lukte het vrij snel, de zanger had een behoorlijk nat pak toen hij er eindelijk een hadquote:Op donderdag 19 december 2024 23:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Die man heeft best recent zelfmoord gepleegd, daar stonden ze eerder dit jaar ook bij stil op een festival waar ik ze zag.
Daar zijn vriend en extrapuber vorige week vrijdag geweest. Groot succes, want extrapuber was die dag 18 jaar gewordenquote:Op donderdag 19 december 2024 23:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
John Coffey, o.a. 'bekend' van het nummer 'Broke my neck'.
Aanstichten en daarna wegrennen is nog niet uitgesloten hequote:Op donderdag 19 december 2024 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had jou juist ingeschat als één van de aanstichters van zoiets
Die noemen we in de volksmond altijd wel Dronken Ari.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Als er één ding is waar @:Arizona en ik een hekel aan hebben dan is het wel nuchter zijn. Ik doe het zelf regelmatig voor m'n werk en andere omstandigheden maar vooral voor Ari is dit echt heel heftig, die is het echt niet gewend.
Leuk! Die concerten op die leeftijd onthoud je ook zo goed. Mijn eerste concert ooit was Brainpowerquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar zijn vriend en extrapuber vorige week vrijdag geweest. Groot succes, want extrapuber was die dag 18 jaar geworden
Ik vind het zo leuk dat de jeugd weer een beetje muzieksmaak begint te krijgen en de hip-hop-hype is gaan liggen en k-pop weer wat minder populair lijkt te wordenquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar zijn vriend en extrapuber vorige week vrijdag geweest. Groot succes, want extrapuber was die dag 18 jaar geworden
Nou, laten we het niet hebben over de andere concerten waar hij heen wil. Geloof me, dat valt nog steeds onder die hype.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat de jeugd weer een beetje muzieksmaak begint te krijgen en de hip-hop-hype is gaan liggen en k-pop weer wat minder populair lijkt te worden
Die paar jongeren waar het nu om gaat zijn (helaas) niet representatief voor de jeugd in het algemeen he. Die heeft nog steeds dezelfde muzieksmaak als hiervoor.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat de jeugd weer een beetje muzieksmaak begint te krijgen en de hip-hop-hype is gaan liggen en k-pop weer wat minder populair lijkt te worden
Ik zou een klacht indienen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:16 schreef H_T het volgende:
Ed Sheeran was in beeld bij het darten. Dus zelfs zonder radio is het geen Ed Sheeran-vrije dag
Bij wie moet ik wezen?quote:
Ik zie dat er morgen een karaoke is in de drag bar in Grunnquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb gisteren tijdens de karaoke in de plaatselijke gay bar een @:H_T'tje gedaan. Ben het podium opgegaan, meteen weer afgegaan, heb een biertje besteld en was voor het eind van het intro terug. Tijdens de twee stukjes instrumentaal heb ik het biertje opgedronken.
Hulde!quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb gisteren tijdens de karaoke in de plaatselijke gay bar een @:H_T'tje gedaan. Ben het podium opgegaan, meteen weer afgegaan, heb een biertje besteld en was voor het eind van het intro terug. Tijdens de twee stukjes instrumentaal heb ik het biertje opgedronken.
Refused - New Noisequote:
Verrassend dat dit nummer in de karaokeset zitquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Refused - New Noise
Bekijk deze YouTube-video
Lekker meezingnummertje! En het leuke is dat de rest ook nog meedeed op het laatst bij "The new beat, the new beat"
Via youtubekaraoke! Dat was ook de enige manier om de 10 minuten versie van All Too Well te zingenquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Verrassend dat dit nummer in de karaokeset zit
Het staat voor niks, die moderne techniek!quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Via youtubekaraoke! Dat was ook de enige manier om de 10 minuten versie van All Too Well te zingen
Ik stel voor dat we het karaokefeest morgen door zetten in Grunnquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Via youtubekaraoke! Dat was ook de enige manier om de 10 minuten versie van All Too Well te zingen
Leuk! Ik kan helaas nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het karaokefeest morgen door zetten in Grunn
Zie dat zeggen we hier in Spanje ook altijd. Morgen, maar dan een andere keer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk! Ik kan helaas nietMaar het klinkt wel als een leuk idee voor een andere keer
Bestaan die mensen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:04 schreef Strani het volgende:
Europapa is de populairste aanvraagplaat bij Serious Request vandaag. Misschien zijn er mensen hier die affiniteit hebben met het Songfestival.
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef Arizona het volgende:
Die kerstmarkt in Magdeburg![]()
Wat een zinloosheid en wat een verdriet.
Idioot heeft een aanslag gepleegd, is op bezoekers ingereden.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Idioot heeft een aanslag gepleegd, is op bezoekers ingereden.
Er zijn er echt heel veel neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn collega is vandaag en morgen naar een kerstmarkt in Duitsland, maar ik weet niet welke...
true.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn er echt heel veel neem ik aan?
En Magdeburg ligt niet zo voor de hand, da's best ver van Nederland.
Ik las het net jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef Arizona het volgende:
Nou, het komt in elk geval niet heel dichtbij…quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:20 schreef Arizona het volgende:
Ik was vanavond op een kerstmarkt in Parijs. En dan kom je op je hotelkamer en dit was het eerste dat ik las
Om boos van te worden, inderdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef Arizona het volgende:
Ja, maar het land van afkomst doet daar dan weer wat vanaf.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:39 schreef Fred_B het volgende:
De dader was blijkbaar een dokter uit Saudi-Arabië. Dan denk je dat dat zo ongeveer de meest weldenkende beroepsgroep is…
Ja, maar ook daar zijn dit soort acties niet echt gebruikelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar het land van afkomst doet daar dan weer wat vanaf.
Ook wel wegens het gebrek aan grote massa's niet-moslims, gok ik.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar ook daar zijn dit soort acties niet echt gebruikelijk natuurlijk.
Ik wilde vanmiddag Europapa aanvragen maar ik heb het niet gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:04 schreef Strani het volgende:
Europapa is de populairste aanvraagplaat bij Serious Request vandaag. Misschien zijn er mensen hier die affiniteit hebben met het Songfestival.
Heeft hij zelf ook nodigquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:23 schreef Strani het volgende:
Ik lees overigens dat het om een psychiater gaat.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, het komt in elk geval niet heel dichtbij…
Plottwist.quote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 21 december 2024 07:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Plottwist.
Wij gaan straks de recent heropende Notre Dame bezoeken, ik heb een tijdslot kunnen reserveren![]()
Ben erg benieuwd!
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een tweet van de man. Benieuwd wat meneer "free speech" hiervan vindt.
[ x ]
Het was schitterend! En goed dat we een tijdslot hadden, de andere rij was superlangquote:
Nice! En nu romantisch dineren met uitzicht op de eiffeltoren?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was schitterend! En goed dat we een tijdslot hadden, de andere rij was superlang
Ik ben ook thuis op de bank, maar dsn met darten en zonder kattenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:12 schreef Strani het volgende:
En wat is iedereen verder aan het doen vanavond? Ik lekker thuis op de bank. Met chocola, en American football op de TV. En katten voor de kachel.
Dat is ook wel veiliger denk ik, als je darts gaat gooien in de huiskamer. Ik las dat er al een paar aardige verrassingen waren!quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ook thuis op de bank, maar dsn met darten en zonder katten
Nah, dochter is meequote:Op zaterdag 21 december 2024 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nice! En nu romantisch dineren met uitzicht op de eiffeltoren?
Je dochter zal vast wel het uitgaansleven in willen nu, dus je kan alsnog romantisch gaan doenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nah, dochter is mee![]()
We hebben wel gekeken naar de flikkerende lichtjes van de EiffeltorenEn verder is Parijs ook echt heel mooi verlicht nu met kerst.
Nationale held Barney speelt vanavond! Benieuwd of hij na afloop nog een tandje gedeprimeerder klinkt dan in de interviews voorafquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook wel veiliger denk ik, als je darts gaat gooien in de huiskamer. Ik las dat er al een paar aardige verrassingen waren!
Zo het was weer niet mis hè, ik had er ook eentje gelezen. Ik dacht dat het wat beter ging met 'm maar helaas.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Nationale held Barney speelt vanavond! Benieuwd of hij na afloop nog een tandje gedeprimeerder klinkt dan in de interviews vooraf
Jeetjequote:Op zaterdag 21 december 2024 20:39 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag de kortste dag. Dat verklaart wel waarom het hier om 16.00 uur al donker was
Nou ja. Altijd nog beter dan katten gooien.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook wel veiliger denk ik, als je darts gaat gooien in de huiskamer. Ik las dat er al een paar aardige verrassingen waren!
Ik heb Deadpool and Wolverine gekeken. Deel van het kerstpakket was een bon voor Pathe Thuis. Dus dat kwam goed uit.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:12 schreef Strani het volgende:
En wat is iedereen verder aan het doen vanavond? Ik lekker thuis op de bank. Met chocola, en American football op de TV. En katten voor de kachel.
Oh dat is ook wel een leuk idee om dat in het pakket te doen. Hier was het wijn en wat kleine dingetjes om te eten (alsnog ook leuk).quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb Deadpool and Wolverine gekeken. Deel van het kerstpakket was een bon voor Pathe Thuis. Dus dat kwam goed uit.
Ja. Verder was het een bol.com bon en wat chocolade. Was weer een goed pakketquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel een leuk idee om dat in het pakket te doen. Hier was het wijn en wat kleine dingetjes om te eten (alsnog ook leuk).
Hier in Parijs is het ruim een halfuur later donker dan in Nederlandquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:39 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag de kortste dag. Dat verklaart wel waarom het hier om 16.00 uur al donker was
Nee, we zijn alledrie hartstikke munt, beetje internetten en serie kijken en dan de oogjes dichtquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Je dochter zal vast wel het uitgaansleven in willen nu, dus je kan alsnog romantisch gaan doen
Hee dat had ik ook in mijn kerstpakketquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb Deadpool and Wolverine gekeken. Deel van het kerstpakket was een bon voor Pathe Thuis. Dus dat kwam goed uit.
Moest munt 'moe' zijn of is dit Twents voor helemaal van 't padje?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier in Parijs is het ruim een halfuur later donker dan in Nederland
[..]
Nee, we zijn alledrie hartstikke munt, beetje internetten en serie kijken en dan de oogjes dicht
Met gelijke munt terugbetalen kan behoorlijk vermoeiend zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Moest munt 'moe' zijn of is dit Twents voor helemaal van 't padje?
Ik kreeg weer een Bijenkorfbonquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel een leuk idee om dat in het pakket te doen. Hier was het wijn en wat kleine dingetjes om te eten (alsnog ook leuk).
Nou ja het had ook een Blokkerbon kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kreeg weer een Bijenkorfbon. Dat vind ik nog steeds een stomme winkel
Je kan maar eens kussentjes nodig hebben.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Apart dat ze bij jou daar steeds aan blijven vasthouden, want die had je voorgaand jaar of jaren ook al. En zo'n bon is wel erg beperkt, vooral door die hoge prijzen van de Bijenkorf.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Die zijn inwisselbaar voor Douwe Egberts spaarpunten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het had ook een Blokkerbon kunnen zijn.
Ik snap het ook niet. Dit jaar heb ik maar wat tegoed gebruikt om een cadeau van te kopen, maar exact hetzelfde product was bij Bol ruim een tientje goedkoperquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Apart dat ze bij jou daar steeds aan blijven vasthouden, want die had je voorgaand jaar of jaren ook al. En zo'n bon is wel erg beperkt, vooral door die hoge prijzen van de Bijenkorf.
En dan moet je nu weer gaan verzinnen wat je met de nieuwe bon gaat kopen...quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Dit jaar heb ik maar wat tegoed gebruikt om een cadeau van te kopen, maar exact hetzelfde product was bij Bol ruim een tientje goedkoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |