SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Zelfs de beste tennisser verliest uiteindelijk van een muurquote:
Je snapt het echt niet hè. Ik heb wel degelijk al gewonnen. Maar dat geeft niet.quote:Op maandag 16 december 2024 21:41 schreef Strani het volgende:
Oké ik begrijp dat de wedstrijd alsnog niet beslist is dus ik kom weer terug de baan op vanuit de kleedkamer.
@:arizona de enige reden waarom ik niet kan tennissen is omdat ik sporten te serieus neem om direct na de wedstrijd (en liefst ervóór) al aan de sherry te gaan.
Ja luister, ik had dat al geaccepteerd maar de onafhankelijke @Redefine heeft de uitslag vernietigd dus we moeten gewoon door!quote:Op maandag 16 december 2024 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet hè. Ik heb wel degelijk al gewonnen. Maar dat geeft niet.
Jij hebt vast andere kwaliteiten en ooit gaan we die ontdekken! Als we allemaal ons best doen, moet dat een keer gaan lukken!
Dat is dus op mijn huidige werk binnen mijn afdeling wel zo. We hebben een heel fijn team, altijd een topsfeer onderling. En met mijn kamergenootje kan ik helemaal goed overweg, we zijn kantoorbestiesquote:Op maandag 16 december 2024 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is absoluut heel belangrijk.Een goede werksfeer kan acceptabel werk net leuk maken of leuk werk opeens een stuk minder leuk als de sfeer niet goed is.
Uiteraard heb ik de uitslag vernietigd. Dat ik graag juich voor de underdog heeft hier uiteraard niks mee te makenquote:Op maandag 16 december 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja luister, ik had dat al geaccepteerd maar de onafhankelijke @:Redefine heeft de uitslag vernietigd dus we moeten gewoon door!
En natuurlijk ga jij ooit ontdekken wat mijn kwaliteiten zijn. En tot die tijd wil ik je best helpen met je ontwikkelingzodat je er, wanneer het juiste moment is aangekomen, ook de cognitieve vaardigheden voor hebt om ze te herkennen
Ik heb nog nooit sherry gedronken. Gewoon een colaatje in het clubgebouw!quote:Op maandag 16 december 2024 21:41 schreef Strani het volgende:
Oké ik begrijp dat de wedstrijd alsnog niet beslist is dus ik kom weer terug de baan op vanuit de kleedkamer.
@:arizona de enige reden waarom ik niet kan tennissen is omdat ik sporten te serieus neem om direct na de wedstrijd (en liefst ervóór) al aan de sherry te gaan.
Respect (dit even tussen de vijandigheden door).quote:Op maandag 16 december 2024 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sherry gedronken. Gewoon een colaatje in het clubgebouw!
Ik respecteer jou ook.quote:Op maandag 16 december 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Respect (dit even tussen de vijandigheden door).
@Redefine is zo corrupt als de neten, die gaat gewoon voor de hoogste biederquote:
Bohh those were the daysquote:Op maandag 16 december 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ik jou ooit complimenten heb gegeven voor je voice-activated lamp
We kunnen ons natuurlijk ook met z'n allen tegen Redefine kerenquote:Op maandag 16 december 2024 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
@:redefine is zo corrupt als de neten, die gaat gewoon voor de hoogste bieder
Oh nee tochquote:Op maandag 16 december 2024 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Bohh those were the days![]()
We hebben hier geen 2.4 netwerk dus helaas moeten we hier gewoon op knoppen drukken, het is wel behelpen
Hatsjoe!quote:
Klopt, maar bij mij is het bekend, dus maken beide partijen nog kans. Bij anderen is er de schijn van eerlijkheid, maar ondertussenquote:Op maandag 16 december 2024 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
@:redefine is zo corrupt als de neten, die gaat gewoon voor de hoogste bieder
quote:Op maandag 16 december 2024 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Bohh those were the days![]()
We hebben hier geen 2.4 netwerk dus helaas moeten we hier gewoon op knoppen drukken, het is wel behelpen
We hebben de klassieker 'Allen tegen Strani' net gehad, dan mag het daarna wel wat creatiever worden. Misschien ons allemaal keren tegen te korte weekenden voor de verandering.quote:Op maandag 16 december 2024 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen ons natuurlijk ook met z'n allen tegen Redefine keren
Mwoah met z'n allen tegen jou vind ik leukerquote:Op maandag 16 december 2024 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen ons natuurlijk ook met z'n allen tegen Redefine keren
Ja, wat een droomquote:Op maandag 16 december 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee tochIk heb inmiddels Alexa in de woonkamer en in de slaapkamer dus hier is het een hemel van automatisatie.
AAAAAAAAAARGHquote:
Oei! Sterkte, je kunt het!quote:Op maandag 16 december 2024 22:20 schreef Arizona het volgende:
Trusten allen!
Ik ga proberen te slapen. Morgen is het weer een van de twee meest deprimerende en angstaanjagende dagen van het jaar: tandartscontrole
Dus niemand hoeft naar bed?quote:Op maandag 16 december 2024 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*stuurt iedereen die ruzie aan het maken is naar bed.
quote:Op maandag 16 december 2024 22:20 schreef Arizona het volgende:
Trusten allen!
Ik ga proberen te slapen. Morgen is het weer een van de twee meest deprimerende en angstaanjagende dagen van het jaar: tandartscontrole
Tegenwoordig hebben die bussen geblindeerde ramen. Dus we kunnen gewoon blijven zitten en ze ziet ons nietquote:Op maandag 16 december 2024 22:30 schreef Meke het volgende:
@:NAILQUEEN IS ER ALLEMAAL ONDER DE BANKEN EN DOEN ALSOF WE ER NIET ZIJN
Ja ben ik er eens een keer nondeju moet ik meteen weer verstoppen. NOU MOOI NIETquote:Op maandag 16 december 2024 22:30 schreef Meke het volgende:
@:NAILQUEEN IS ER ALLEMAAL ONDER DE BANKEN EN DOEN ALSOF WE ER NIET ZIJN
hey, welkom terug.quote:Op maandag 16 december 2024 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ben ik er eens een keer nondeju moet ik meteen weer verstoppen. NOU MOOI NIET
Dat zijn niet de bussen die horen bij een schoolreisje...quote:Op maandag 16 december 2024 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben die bussen geblindeerde ramen. Dus we kunnen gewoon blijven zitten en ze ziet ons niet
Goed hoor! Wanneer heb ik hier voor het laatst een beetje (zinnig) meegepost? Denk dat dat misschien al weer van de zomer geleden is.quote:
Nee, voel me prima.quote:Op maandag 16 december 2024 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook al ziek?Of ben jij de collega van H_T met covid? Als collega-mod zijnde
hissssquote:
Jawelquote:Op maandag 16 december 2024 22:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zijn niet de bussen die horen bij een schoolreisje...
Is ook wel wat uitdagender, snap ikquote:Op maandag 16 december 2024 22:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Mwoah met z'n allen tegen jou vind ik leuker
Lukt niet, ik zit vast.quote:Op maandag 16 december 2024 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
JA. LUCTOR BETRAPT! KOM ONDER DE BANK VANDAAN!
Ik weet niet waarom maar er kwam even een jeugdherinnering naar boven. Gewoon iets enorm onschuldigs. haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Nee hoor. Ik was al wegquote:Op maandag 16 december 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Ah. Redefine is er ook. Alles is oké.
Gefeliciteerd met je nieuwe baanquote:Op maandag 16 december 2024 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goed hoor! Wanneer heb ik hier voor het laatst een beetje (zinnig) meegepost? Denk dat dat misschien al weer van de zomer geleden is.
Samengevat:
Druk najaar achter de boeg! Veel leuke dingen gedaan, citytrip gemaakt. Met het hardlopen nieuwe PR's op de 5km, 10km en voor het eerst de zevenheuvelenloop gedaan.Tegenwoordig ben ik toch ook geregeld in de sportschool te vinden, nooit gedacht dat ik dat nog eens leuk zou gaan vinden.
Diverse concerten gezien in Ahoy, o.a. Acda en de Munnik en Waylon's top 1000. Helaas kreeg ik het concert van Kaarija echt gewoon niet gecombineerd met de rest van m'n agenda.
Maar het grootste nieuws is misschien nog wel dat in in het nieuwe jaar begin bij een nieuwe werkgever! In heel veel dingen lijkt het stap vooruit.Nu nog aan het uitwerken bij de huidige werkgever, dit is de laatste week. Strakjes lekker 2 weken vrij.
Kortom, het gaat wel lekker.
Hoe is het bij jou allemaal? (ik heb nog helemaal niks teruggelezen dus misschien dat je dat al gepost hebt, maar dat ga ik zo even terugzoeken in afgelopen topic)
[..]
Nee, voel me prima.
Nee, haha. Qua kado’s wel, maar qua menu’s en boodschappen… Alleen de gourmet voor 1e kerstdag is al besteld.quote:
Nog lang niet! Beide kerstdagen ben ik niet thuis, dat is op zich wel lekker, maar nu mis ik de kookstress wel een beetjequote:
Ik heb de doos met kerstspullen gisteravond van zolder gehaald. Dus bijnaquote:
Het is 12 uur geweest dus je mag aan de lunch beginnen.quote:
Moet je een gourmet bestellen tegenwoordig?quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:25 schreef Arizona het volgende:
Mijn tandjes zagen er weer goed uit, ik ben weer voor een halfjaar ontsnapt!
[..]
Nee, haha. Qua kado’s wel, maar qua menu’s en boodschappen… Alleen de gourmet voor 1e kerstdag is al besteld.
We gaan komend weekend nog naar Parijsen daar ben ik veel meer mee bezig.
Gelukkig is de AH 1e en 2e kerstdag open, dus het komt vast goed
Mits de lunch om 12:30 netjes is afgerondquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is 12 uur geweest dus je mag aan de lunch beginnen.
Ja, bij de slagerquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je een gourmet bestellen tegenwoordig?Ik ga gewoon naar de winkel en koop wat ik ervoor wil hebben.
Neequote:Op dinsdag 17 december 2024 12:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm dat hartje... heb jij een affaire met de slager?
Dat is wel relaxt ja. Misschien toch eens met New Mexico praten, zo'n affaire lijkt me de moeite wel waardquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
NeeMaar gourmet-technisch zou dat wel een goed idee zijn
![]()
Betreffende slager heeft veel lekkerder gourmetvlees en salades dan de supermarkt. We bestellen dan een all in pakket met vlees (duh), salades, rauwkost, sauzen en stokbrood. Ben je in een keer klaar
Nee! Ik weet nog niet wat ik ga maken en heb ook nog geen inkopen ervoor gedaan. Maar ik heb wel een boom staan en al een paar kerstfilms gekekenquote:
Nee, we moeten nog verzinnen wat we tweede kerst willen eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, wat een kutdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mentale voorbereiding, ook belangrijkquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee! Ik weet nog niet wat ik ga maken en heb ook nog geen inkopen ervoor gedaan. Maar ik heb wel een boom staan en al een paar kerstfilms gekeken
Nou, wat een kutdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, wat een kutdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, wat een kutdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:27 schreef NailQueen het volgende:
Mijn werkdag vandaag
[ afbeelding ]Ik zou een rotje in hun kalkoen stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat leukquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ga in ieder geval 1 kerstdag een borrelplank maken met een 'sneeuwpop' van burrata:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:27 schreef NailQueen het volgende:
Mijn werkdag vandaag
[ afbeelding ]Ik heb zeker driekwart van mijn werkdag met collega’s gekletstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Dan is het een gesmolten sneeuwpop natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
ik maak 2e kerstdag het voorgerecht en dan is dit ook enig
![]()
Wat ik me wel afvraag: Hoe ga je dit uiteindelijk opeten? Want de burrata loopt natuurlijk uit.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dan is het een gesmolten sneeuwpop natuurlijk.Dus gewoon, op tafel, foto maken en aanvallen.
De kerstboom staat er. Ik hou zelf niet van kerst maar de versiering vind ik wel mooiquote:
Jaa of een beetje met een mesje op een stukje focaccia. Ik denk dat ik ook met stukjes olijf doe ipv peperkorrels, want op zo'n peperkorrel kauwen vind ik ook niks.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Gewoon lekker een tomaatje aan een prikkertje en dan in de gesmolten sneeuwpop dippen?
De boom is hier nu ook geplaatst.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De kerstboom staat er. Ik hou zelf niet van kerst maar de versiering vind ik wel mooi
En morgen ga ik deels inkopen doen. Tweede kerstdagen komen mijn ouders bij mij eten.
Last Christmas. Waarom zing je een lied aan je ex, terwijl er blijkbaar een nieuw iemand speciaal is. Klinkt vooral alsof iemand nog niet over z'n ex heen is.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:52 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik de kerstvraag der vragen stellen: Welk kerstnummer kunnen jullie niet uitstaan?
Ik ga voor Why couldn't be christmas everyday. Die stem gaat door merg en been en de tekst slaat nergens op
Om te compenseren mogen jullie ook je favoriete kerstliedje delen![]()
Alle kerstliedjes gezongen door Michael Buble.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:52 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik de kerstvraag der vragen stellen: Welk kerstnummer kunnen jullie niet uitstaan?
Ik ga voor Why couldn't be christmas everyday. Die stem gaat door merg en been en de tekst slaat nergens op
wat deed ie daar?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:18 schreef NailQueen het volgende:
Is @:Luctor.et.Emergo ondertussen al bevrijd onder de bank?
Niet zozeer niet uitstaan, maar er genoeg van hebben omdat ze elk jaar kapot gedraaid worden, Wham en Mariah Carey.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:52 schreef NailQueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |