![rfp0qef.jpg]()
Welkom in de ESF-SC
De Slowchat van ESF, sinds 2017 hét topic voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, dat Martin Österdahl een kwal is, Herman Finkers de beste cabaretier is, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, dat je bier op hebt (of wijn), dat je midden in de nacht een feestje geeft, dat je jezelf een weinig subtiel naamtopic geeft, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, dat je niet wist dat Spock een broer heeft, dat je zenuwachtig bent omdat je kind op vakantie gaat, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag (

), dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je je vóór het ontbijt al volpropt, dat je de verkeerde jas hebt meegenomen uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/(groot)ouder/dag.
Haalt u hier uw tickets voor Doezepwa-utopia.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.) Bekijk deze YouTube-video
![cheer-crazy.gif]()
![Pw8cZk6.png]()
![DZOnCsT.png]()
![HyF4la3.gif]()

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Op maandag 16 december 2024 21:41 schreef Strani het volgende:Oké ik begrijp dat de wedstrijd alsnog niet beslist is dus ik kom weer terug de baan op vanuit de kleedkamer.
@:arizona de enige reden waarom ik niet kan tennissen is omdat ik sporten te serieus neem om direct na de wedstrijd (en liefst ervóór) al aan de sherry te gaan.
Je snapt het echt niet hè. Ik heb wel degelijk al gewonnen. Maar dat geeft niet.
Jij hebt vast andere kwaliteiten en ooit gaan we die ontdekken! Als we allemaal ons best doen, moet dat een keer gaan lukken!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Op maandag 16 december 2024 21:29 schreef Redefine het volgende:[..]
Dat is absoluut heel belangrijk.Een goede werksfeer kan acceptabel werk net leuk maken of leuk werk opeens een stuk minder leuk als de sfeer niet goed is.
Dat is dus op mijn huidige werk binnen mijn afdeling wel zo. We hebben een heel fijn team, altijd een topsfeer onderling. En met mijn kamergenootje kan ik helemaal goed overweg, we zijn kantoorbesties
Dus dat maakt het voor mij extra lastig om weg te gaan. Dat en dat ik verandering vaak eng vind
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Op maandag 16 december 2024 21:54 schreef Strani het volgende:[..]
Ja luister, ik had dat al geaccepteerd maar de onafhankelijke @:Redefine heeft de uitslag vernietigd dus we moeten gewoon door!
En natuurlijk ga jij ooit ontdekken wat mijn kwaliteiten zijn. En tot die tijd wil ik je best helpen met je ontwikkeling

zodat je er, wanneer het juiste moment is aangekomen, ook de cognitieve vaardigheden voor hebt om ze te herkennen

Uiteraard heb ik de uitslag vernietigd. Dat ik graag juich voor de underdog heeft hier uiteraard niks mee te maken
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Op maandag 16 december 2024 21:41 schreef Strani het volgende:Oké ik begrijp dat de wedstrijd alsnog niet beslist is dus ik kom weer terug de baan op vanuit de kleedkamer.
@:arizona de enige reden waarom ik niet kan tennissen is omdat ik sporten te serieus neem om direct na de wedstrijd (en liefst ervóór) al aan de sherry te gaan.
Ik heb nog nooit sherry gedronken. Gewoon een colaatje in het clubgebouw!
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Ik respecteer jou ook.
En nu gauw weer terug naar de vijandigheden!
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Hatsjoe!
Hoe is het IJs?
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
We hebben de klassieker 'Allen tegen Strani' net gehad, dan mag het daarna wel wat creatiever worden. Misschien ons allemaal keren tegen te korte weekenden voor de verandering.