SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een whopping ¤50 per nacht. Inclusief ontbijt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Maar jullie hoeven elkaar nooit te zienquote:Op woensdag 13 november 2024 19:40 schreef sigme het volgende:
Oh herstel: het meisje van het bier zegt dat er 8 gasten zijn en er nog 4 verwacht worden.
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:39 schreef sigme het volgende:
Jongens, waar ik nu ben is echt ongelofelijk. Een landhuishotel. Met evenveel gasten als op de gemiddelde vrachtbootreis![]()
[ afbeelding ]Oei, dat zijn de plekken om te zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een whopping ¤50 per nacht. Inclusief ontbijt.
Heerlijk.
Superbock it isquote:Op woensdag 13 november 2024 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
@:Sigme, hebben ze daar een beetje lekker bier of zit je aan de superbock?
Fijn!quote:Op woensdag 13 november 2024 20:12 schreef sigme het volgende:
Wel Portugees & in het vooruitzicht: we hebben kaartjes voor Cristina Branco, ergens in april.
Ow, maar dat is niet de normale Super Bock, deze ziet er beter uitquote:Op woensdag 13 november 2024 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Superbock it is![]()
[ afbeelding ]
We trapten wel af met een Preta
Het is een stout. Ik vind ‘m zowaar erg lekker. Eéntje dan he, daarna word het me teveel. Gewone superbock erachteraan gehad, die drinken we nu al dagen in Portugal. Niks speciaals maar redelijke pils, vind ik.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, maar dat is niet de normale Super Bock, deze ziet er beter uit
De Preta zei me niets, maar die is ook donker? Cool!
"La Negra", zo wordt (of werd, want overleden) ze hier genoemd. Beetje raar wel, als je in Nederland een donkerharige artieste "De Zwarte" zou noemenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Fijn!
Ik zag Mercedes Sosa jaaaaaaren geleden in Vredenburg. F.A.N.T.A.S.T.I.S.C.H. Nooit meer zo'n stem gehoord.
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:39 schreef sigme het volgende:
Jongens, waar ik nu ben is echt ongelofelijk. Een landhuishotel. Met evenveel gasten als op de gemiddelde vrachtbootreis![]()
[ afbeelding ]Geweldig! Zou ik ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een whopping ¤50 per nacht. Inclusief ontbijt.
Is gewoon racismequote:Op donderdag 14 november 2024 08:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
>20 minuten na de één na laatste post sluit DP een topic en iedere boomer met loodvergiftiging gaat hier van "lapo hunten ommegot".
Maar als een boomer hier werkelijk op treurige wijze een topic sluit is het stil? Oke
Ik zou gewoon de komende 270ish posts gaan aftellen tot de laatste, want blijkbaar is lapo hunten vooral een kwestie van wie 'm sluit en niet van hoe.quote:
Niks artikel1 aan. Ik word gewoon gedemoniseerd.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de komende 270ish posts gaan aftellen tot de laatste, want blijkbaar is lapo hunten vooral een kwestie van wie 'm sluit en niet van hoe.
Op AnneX kun je toch moeilijk boos worden?quote:Op donderdag 14 november 2024 08:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
>20 minuten na de één na laatste post sluit DP een topic en iedere boomer met loodvergiftiging gaat hier van "lapo hunten ommegot".
Maar als een boomer hier werkelijk op treurige wijze een topic sluit is het stil? Oke
Uit bed is overratedquote:Op donderdag 14 november 2024 09:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niks artikel1 aan. Ik word gewoon gedemoniseerd.
Ik moet ook uit bed, maar mn benen weigeren over de rand te zwiepen
Doe niet zo stakkerig man. Het ging helemaal niet om het lapo-hunten.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de komende 270ish posts gaan aftellen tot de laatste, want blijkbaar is lapo hunten vooral een kwestie van wie 'm sluit en niet van hoe.
Gewoon verder negeren. Op een gegeven moment vind ie het hier weer te extreem rechts en is ie weer een paar jaar wegquote:Op donderdag 14 november 2024 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe niet zo stakkerig man. Het ging helemaal niet om het lapo-hunten.
Ik heb je al gezegd dat dat ook zonder Duitse rekening kan ;-)quote:Op donderdag 14 november 2024 10:14 schreef derLudolf het volgende:
Vanmiddag rekening openen bij Duitse bank, dan kan ik m'n Deutschland-ticket ook via DB kopen en krijg ik daarvoor ook punten
Bij natuurfilms is het meer dan levensecht, zó grootquote:Op donderdag 14 november 2024 12:45 schreef Blues het volgende:
Nieuwe TV![]()
Groot![]()
![]()
Zelf aan de praat gekregen![]()
Oude TV bijna verkocht op MP
Dan heeft Mandingo ineens 73cm tussen de benen hangenquote:Op donderdag 14 november 2024 13:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bij natuurfilms is het meer dan levensecht, zó groot![]()
Gister was de eerste energieke dag sinds weken. Zingen was ook weer leuk met nieuw liedje van Coldplay en een warm welkom terug 🎶
Ahum, wij noemden sexflims vroeger altijd natuurfilms, maar dat bedoelde je vast niet?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
50quote:Op donderdag 14 november 2024 13:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk @:blues groot als in heel erg groot?
Spreekuur was (weer) rustig, maar goed ook want de systemen vielen uit en dan kan je echt niets opzoeken. Morgen maar even inloggen en hopen dat ik erin kom.
g kijkt altijd van do t/m zo golfen op tv en dat is ook al mooi! Wel ff anders van 'kleur' dus mss nog ff mee spelen.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gister was de eerste energieke dag sinds weken. Zingen was ook weer leuk met nieuw liedje van Coldplay en een warm welkom terug 🎶
😉quote:Op donderdag 14 november 2024 13:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ahum, wij noemden sexflims vroeger altijd natuurfilms, maar dat bedoelde je vast niet?
Ik vind het altijd even wennen als je een nieuwe tv hebt, maar daarna heb je ook watquote:Op donderdag 14 november 2024 13:46 schreef Blues het volgende:
[..]
g kijkt altijd van do t/m zo golfen op tv en dat is ook al mooi! Wel ff anders van 'kleur' dus mss nog ff mee spelen.
Fijn dat het weer de goeie kant op gaat
quote:Op donderdag 14 november 2024 13:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ahum, wij noemden sexflims vroeger altijd natuurfilms, maar dat bedoelde je vast niet?
Die ziet er erg lekker uit, ik houd van Baltic portersquote:Op donderdag 14 november 2024 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag ons nieuwste bier online bekend gemaakt![]()
Na een half jaar gaan we ook eindelijk weer door het hele land bezorgen, we hebben die road trips wel gemist
Deze was 10 jrquote:Op donderdag 14 november 2024 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd even wennen als je een nieuwe tv hebt, maar daarna heb je ook wat
Ik ben benieuwd hoe lang onze het nog volhoudt, tegenwoordig worden tv's volgens mij niet meer zo oud.
Oeh ff kijkenquote:Op donderdag 14 november 2024 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag ons nieuwste bier online bekend gemaakt![]()
Na een half jaar gaan we ook eindelijk weer door het hele land bezorgen, we hebben die road trips wel gemist
Wat maakt een Russian Imperial Stout Russisch?quote:Op donderdag 14 november 2024 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die ziet er erg lekker uit, ik houd van Baltic portersWat maakt een porter een Baltic porter?
Ondergistendquote:Op donderdag 14 november 2024 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die ziet er erg lekker uit, ik houd van Baltic portersWat maakt een porter een Baltic porter?
Die van ons gaat volgens mij richting de 12 jaar.quote:
Volgens deze site werd de sterkste versie van de Engelse stout aan de tsaar verkocht en kreeg het daardoor zijn naam.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:21 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat maakt een Russian Imperial Stout Russisch?
Ah, thanks! Opvallend is dat ik mijn minst lekkere baltic porter in de Baltische staten heb gedronkenquote:Op donderdag 14 november 2024 17:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ondergistenden vaak iets voller van smaak.
Liever een goede basis stout dan zoete meuk erdoor tenzij het van echt goede Amerikaanse makelij is maar dat kost je hier vaak een godsvermogen.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens deze site werd de sterkste versie van de Engelse stout aan de tsaar verkocht en kreeg het daardoor zijn naam.
Eigenlijk vind ik een goed RISje beter dan een Pastry Stout.
[..]
Ah, thanks! Opvallend is dat ik mijn minst lekkere baltic porter in de Baltische staten heb gedronkenDie van jullie is vast beter en ga ik wel een keer bij de plaatselijke bierwinkel halen!
Terwijl je zou verwachten dat de beleving daar het ook juist beter maakt.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens deze site werd de sterkste versie van de Engelse stout aan de tsaar verkocht en kreeg het daardoor zijn naam.
Eigenlijk vind ik een goed RISje beter dan een Pastry Stout.
[..]
Ah, thanks! Opvallend is dat ik mijn minst lekkere baltic porter in de Baltische staten heb gedronkenDie van jullie is vast beter en ga ik wel een keer bij de plaatselijke bierwinkel halen!
Awww, ben je trots op je?quote:Op donderdag 14 november 2024 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
kutpersonen zijn dat. Goed gedaan.
Deze was best uniek als in: tas aan de raamkant en zelf midden op de twee stoelen gaan zitten. Nee zo dik ben je niet, je bent gewoon aso en hoopte dat niemand het zag.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh dat soort mensen. Of met een tas naast zich en die niet op schoot willen nemen
Ik ben wel dik maar probeer me altijd zo smal mogelijk te maken. Kruip in het raamquote:Op donderdag 14 november 2024 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Deze was best uniek als in: tas aan de raamkant en zelf midden op de twee stoelen gaan zitten. Nee zo dik ben je niet, je bent gewoon aso en hoopte dat niemand het zag.
Ik wou net vragen of ze misschien ook wel 1,5 stoel nodig had, maar nee gewoon aso dusquote:Op donderdag 14 november 2024 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Deze was best uniek als in: tas aan de raamkant en zelf midden op de twee stoelen gaan zitten. Nee zo dik ben je niet, je bent gewoon aso en hoopte dat niemand het zag.
Dat had ik gechecked voor ik lieflijk vroeg of ik daar kon zitten (en niet op een van de vijf toen nog beschikbare losse plekjes verderop). Anders zou het gemeen zijn.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of ze misschien ook wel 1,5 stoel nodig had, maar nee gewoon aso dus
Dat is niet eens zo veel eigenlijk hoor..quote:Op donderdag 14 november 2024 19:12 schreef AnneX het volgende:
OV avonturen.
Dju: premie ZV slechts ¤ 300 / maand / 2 pp.![]()
MnX moet eens even met de tandarts overleggen of dat handig is?
Premie & vergoeding versus kies implantaat - nu niks - tegenover een nog te behandelen wortelkanaal aan de andere kant.
Wat is wijsheid?
Ja, klopt, die inderdaad! Gaan jullie er weer langs en kunnen jullie regelen dat jullie volgend jaar wel bij het bierfestival zijn?quote:Op donderdag 14 november 2024 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Terwijl je zou verwachten dat de beleving daar het ook juist beter maakt.
Is jouw plaatselijke bierwinkel ook waar we jou tegenkwamen op het festival?
Hij vervalt steeds meer in zijn oude doen. Onenigheid proberen te scheppen, dat flink aanwakkeren om vervolgens de vermoorde onschuld te spelen.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gewoon verder negeren. Op een gegeven moment vind ie het hier weer te extreem rechts en is ie weer een paar jaar weg
Is bij BD ook het Deutschland-ticket naar rato? Dus halve wegen de maand ongeveer half geld?quote:Op donderdag 14 november 2024 10:14 schreef derLudolf het volgende:
De punten van HRS (platform om hotels te boeken) zijn binnen op m'n Bahnbonus profiel![]()
Na het rondje naar Praag met PTA heb ik een gratis rit in de 2e klas en ¤5 tegoed in de Bordbistro bijelkaar gespaard![]()
Vanmiddag rekening openen bij Duitse bank, dan kan ik m'n Deutschland-ticket ook via DB kopen en krijg ik daarvoor ook punten
Nee, eerder wel bij hvv maar weet niet of dat nog steeds isquote:Op donderdag 14 november 2024 19:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Is bij BD ook het Deutschland-ticket naar rato? Dus halve wegen de maand ongeveer half geld?
Naar rato is enkel bij HVV toch en alleen de eerste maand zover ik weet.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Is bij BD ook het Deutschland-ticket naar rato? Dus halve wegen de maand ongeveer half geld?
Denk het ook qua premie en vergoeding.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo veel eigenlijk hoor..
Helaas
Dit was een semi professionele of kantoorprinter.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Een nieuwe printer kost nog geen 100 euro. Met alles er op en eraan.
🙃 Nou, dat redden we niet meer.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja een color LaserJet is wel wat duurder misschien. Maar een laserjet is sowieso alleen aan te raden als je serieuze volumes print. Duizend vel per maand of zo.
Epson Eco tank. Doe je heel lang met de inkt.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
🙃 Nou, dat redden we niet meer.
Duizend vel
Bij HVV meerdere keren een naar rato ticket gekocht. Alleen het opzeggen moet wel voor de 10 van de maand.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Naar rato is enkel bij HVV toch en alleen de eerste maand zover ik weet.
In het kader van 'recht op vergeten worden', AVG en dergelijke zou je misschien wel je account kunnen verwijderen en vervolgens een nieuw account maken?
Druk zal het zeker worden, maar ik parkeer meestal bijtijds hier en dan het treinviaduct onderdoor richting de Ziggo Dome:quote:Op donderdag 14 november 2024 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even een vraagje. We hebben tickets voor de Avond vd filmmuziek aankomende zaterdagavond. Is in de Ziggo Dome. Echter: het Nederlands elftal speelt die avond ook in de Arena.
Iemand een gouden logistieke tip?
Met de auto gaan lijkt erg lastig.
Met de trein is ook niet erg aantrekkelijk (druk en dronken voetbalsupporters en kans de laatste trein te missen en te stranden)..
Ook als je heel weinig print is een laser goedkoper in gebruik. De toner vergaat bijna niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja een color LaserJet is wel wat duurder misschien. Maar een laserjet is sowieso alleen aan te raden als je serieuze volumes print. Duizend vel per maand of zo.
Wel met de auto gaan en zorgen dat je er op tijd bent?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even een vraagje. We hebben tickets voor de Avond vd filmmuziek aankomende zaterdagavond. Is in de Ziggo Dome. Echter: het Nederlands elftal speelt die avond ook in de Arena.
Iemand een gouden logistieke tip?
Met de auto gaan lijkt erg lastig.
Met de trein is ook niet erg aantrekkelijk (druk en dronken voetbalsupporters en kans de laatste trein te missen en te stranden)..
Dat wou ik ook zeggenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:03 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook als je heel weinig print is een laser goedkoper in gebruik. De toner vergaat bijna niet.
Inktjet inkt droogt uit. En de printer moet geregeld gebuikt worden om de kop te laten werken.
Om na afloop in de meute weg te komen, is ook nog een kunst.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wel met de auto gaan en zorgen dat je er op tijd bent?
Thanks!quote:Op donderdag 14 november 2024 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Druk zal het zeker worden, maar ik parkeer meestal bijtijds hier en dan het treinviaduct onderdoor richting de Ziggo Dome:
https://maps.app.goo.gl/K(...)le.maps.preview.copy
Als je er rond 19.00u of eerder bent, dan heb je nog wel een plekje.
Veel plezier alvast!quote:
Ok. Genoteerd. Merci 💐quote:Op donderdag 14 november 2024 20:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Epson Eco tank. Doe je heel lang met de inkt.
Dank je!quote:Op donderdag 14 november 2024 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel plezier alvast!
Helaas is het niet meer in het Concertgebouw, wat intiemer was.
Maar daar passen niet 4 x 10.000 mensen in…
Wat wordt dan precies vergoed?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Denk het ook qua premie en vergoeding.
Als de kaakchirurg de ontstoken kies trekt, wordt het wel vergoed![]()
Afwachten wat de tandarts gaat adviseren.
Ondertussen is tot grote vreugde - NOT - de printer deaud.
Daar wordt mnX niet vrolijk van. Helemaal niet.
Die wil die makenna 20 jaar.
Helaas heeft een bekende dezelfde en die doet het wel. Nog.
Meestal hebben ze wel interesse om onze nieuwe bieren te verkopen dus we gaan zeker wel weer contact opnemen volgende weekquote:Op donderdag 14 november 2024 19:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, klopt, die inderdaad! Gaan jullie er weer langs en kunnen jullie regelen dat jullie volgend jaar wel bij het bierfestival zijn?
Wat een leukert!quote:Op donderdag 14 november 2024 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
"Hey Abe, what's on the top of your mind? "
-"Liberty!"
Misslag muntje gekocht. Uit houdertje bevrijd (muntjes zitten heel vaak in een gaar kartonnen dingetje met wat plastic folie en een paar nietjes waar dan met pen op gekalkt is wat het moet wezen). Wordt mijn geluksmuntje
Wat wordt dan precies vergoed?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Afwachten wat de tandarts gaat adviseren.
Ondertussen is tot grote vreugde - NOT - de printer deaud.
Daar wordt mnX niet vrolijk van. Helemaal niet.
Die wil die makenna 20 jaar.
Helaas heeft een bekende dezelfde en die doet het wel. Nog.
Zus kijkt ook elke avondquote:Op donderdag 14 november 2024 20:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Mensen, ik kijk weer iedere avond naar het Sinterklaasjournaal. Het is geweldig weer dit keer. Ze nemen het kabinet ze geweldig op de hak.
Geen idee. Het is even geleden, dat ik daar was.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je!
En dat is inderdaad jammer. Ook jammer dat mijn tante die in Oud Zuid woonde verhuisd is naar Haarlem..
Hoe ver is het tussen oud en nieuw huis? Is de beestenboel ook al over?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eerste bus spullen is op en neer naar het nieuwe huis. Nu carbonara maken.
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe ver is het tussen oud en nieuw huis? Is de beestenboel ook al over?
Dit moet ik gaan uitzoeken voor mijn toekomstig beugelkind. Zo geen zin in.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat wordt dan precies vergoed?
Ontstoken kies trekken is zo’n 100 euro (pas de rekening gehad), implantaat plaatsen… 2000 euro (pas de rekening gehad) Kaakchirurg zal het implantaat toch niet plaatsen? Want dat is een keuze en geen medische noodzaak.
Ik heb nog nagekeken of aanvullende tandverzekering ophogen gunstig was. Leverde me in totaal 80 euro extra vergoeding op.
Ik deed gewoon heel veel van dingen en nu krijg ik ze na me scheel betaald te hebben gratiesj want chronisch. Ik vind het steeds leuker om te gaanquote:Op donderdag 14 november 2024 20:25 schreef Blues het volgende:
Wij gaan in premie omhoog omdat g wat onco-fysio sessies gaat doen en we willen allebei een nieuwe bril volgend jaar. Tandarts is gelukkig al jaren alleen controles en die betalen we zelf.
Het checken bij de tandarts gaat gebeuren.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:AnneX (want die quotebrei ga ik niet ontwarren)
Weet je al wat kaakchirurg gaat doen? Of is de verwijzing nog niet zeker? Ook dan zou ik bij de tandarts checken wie wat doet.
Voor je van alles op gaat hogen en peanuts terugkrijgt.
Verder moet ik nog bijlezen, maar van deze kreeg ik een notificatiequote:Op donderdag 14 november 2024 20:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok. Genoteerd. Merci 💐
En @:Vlindertje89 hoe beviel het demonstreren?
Alsnog werd er wel gelopen in Utrecht, zag ik op het journaal.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Verder moet ik nog bijlezen, maar van deze kreeg ik een notificatie
Demonstratie was afgeblazen, ivm dreiging van kapen vd demonstratie door pro Palestijnse groepering die daarbij geweld niet zou schuwen. Uiteindelijk is de toespraak die er gegeven zou worden naar ik begreep wel in de tweede kamer voorgedragen, en komt er eind vd maand alsnog een demonstratie maar dan op het malieveld. Voor mij wat minder praktisch qua locatie dusmaargoed.
Wat raar ja dat zo´n groene partij als jullie met een stinkende bus ipv de trein naar Brussel gaat.quote:Op vrijdag 15 november 2024 06:01 schreef borisz het volgende:
Morning.
7.30 gaat de bus weg vanaf Beverwijk CS: Onze EP'er uit Beverwijk organiseert deze trip. Dus een bus vol Wijkers en/of Partijgenoten.
11u daar. Rondleiding EP en lunch
Door naar Huis van de Europese geschiedenis
Borrel
Terug naar Beverwijk. Wrs 22u thuis.
Het hemd is nader dan de rokquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:06 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat raar ja dat zo´n groene partij als jullie met een stinkende bus ipv de trein naar Brussel gaat.
Dat klinkt tof zeg. Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 november 2024 06:01 schreef borisz het volgende:
Morning.
7.30 gaat de bus weg vanaf Beverwijk CS: Onze EP'er uit Beverwijk organiseert deze trip. Dus een bus vol Wijkers en/of Partijgenoten.
Borrel
Wordt vast een leuke dagquote:Op vrijdag 15 november 2024 06:01 schreef borisz het volgende:
Morning.
Borrel
Mooi gezegd!quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het hemd is nader dan de rok
Strikt genomen is het geen griep maar je afweersysteem dat gillend doorslaat,quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai @:vlindertje89 zo’n “griep” heb ik ook eens gehad na de prik. Een volledige griep in 4 uur, was zelfs te beroerd om naar huis te gaan. Da’s nog iedere keer angst dat dat nog een keer gaat gebeuren, maar gelukkig nooit meer gehad.
Goed om te weten dat je lijf werkt en gelijk aan de slag wil!quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik haalde gister griepprik, had in avond ALV en sliep vreselijk. Lag 23u in bed, lag wakker en kreeg het heel koud, ben om 1.30 opgestaan om een kwartier met mn voeten in bad te zitten omdat ik helemaal koude rillingen had ondanks joggingbroek, trui, sokken, volledig vierseizoenendekbed plus extra zomerdekbed. Om 2u opgewarmd in slaap gevallen, en om 2.40 weer wakker na een nogal mindfuck droom: ik droomde dat ik droomde, en die droom die ik in mijn droom had was een nachtmerrie waaruit ik wakker werd. Alleen na het wakker worden uit die nachtmerrie zat ik dus nog steeds in een droom. Nou ja. Om 3u weer in slaap gevallen, 6.45 weer wakker. Wel tussen 8.30-9.10 acht schrijfopdrachten nagekeken, en nu lig ik in een heerlijk warm bad weer op te warmen van het stilzitten tijdens nakijken. Ik moet nog drie schrijfopdrachten voor 12:00, en verder kan ik rustig aan doen vandaag.
T gilde nogal hard. T is al lang geleden, maar weet nog goed hoe ellendig ik me voelde. Ben nog onder de indrukquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Strikt genomen is het geen griep maar je afweersysteem dat gillend doorslaat,
Ja Immuun systeem is heftig. De mensen die in 1918-1920 overleden aan de Spaanse griep waren vooral jonge mensen in de kracht van hun leven. Ze stierven eigenlijk niet aan de griep maar aan een krachtige reactie van hun Immuunsysteemquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T gilde nogal hard. T is al lang geleden, maar weet nog goed hoe ellendig ik me voelde. Ben nog onder de indruk
Jeetje wat vervelend. Hopelijk in het weekend geen last meer ervanquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:24 schreef Blues het volgende:
Oh ja hoor, migraine aanval bij de dagstart op werk![]()
![]()
Uur in spreekkamer ogen dicht.
Pillen er in.
Zombie.
Simpele dingen gedaan, lukte niet, hersens connecten niet.
Nog een dosis pillen.
Wandeling in moordparkie helpt ook niet.
Nu wachten op trein naar huis en bed in
Soort van lang weekend zo![]()
Ik heb je nummer niet!quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Werkjes klaargewerkt. Nu dutje, zo even buiten wandelen. Wie me nodig heeft belt maar
$1000?quote:
32-16-8quote:
42!quote:
Ik ben al op zoek. Er is ergens, dacht op x, iemand die de teller heeft. Maar wie?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoeveelste kabinetsdag zitten we?
quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben al op zoek. Er is ergens, dacht op x, iemand die de teller heeft. Maar wie?
Gevonden, vandaag is het 137 dagen.
Ik ookquote:
Als dat wat er lange tijd heeft gezeten en een puinzooi van gemaakt heeft. De nieuwe ploeg die mag puinruimen en oude afspraken moet nakomen. Deze ploeg de grond in boort op alles dat ze zelf fout gedaan hebben. Wat verwacht je dan dat er bij nieuwe verkiezingen uit gaat komen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, ik kan wel weer wat verkiezingscash gebruiken. Maar dat betekent helaas ook een grotere fascistische partij
Stel de regering valt, Denk ik niet dat er na verkiezingen een progressievere regering te maken is.quote:
Ja, ik kan slechts hoofdschudden. Triest.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:09 schreef z80 het volgende:
En in Duitsland rommelt het ook behoorlijk. De partijen die de vorige verkiezingen verloren hebben zijn heel hard aan het schreeuwen om zo snel mogelijk nieuwe verkiezingen te houden. Zodat ze hun vertrouwde pluche stoel weer kunnen innemen.
En om te voorkomen dat de grootste concurrent de AfD de grootste wordt, wordt er nu geprobeerd om die partij te laten verbieden.
Als ik terugkijk naar 50 jr migraine is het altijd zo onvoorspelbaar weinig of veel geweest.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Beterschap @:Blues, balen weer![]()
Is de frequentie ook niet lager dan zonder de candesartan?
Toch fijn dat je zo onmisbaar bentquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had dit weekend even helemaal niks gepland.
Gelukkig is het vrijdag nog geen zes uur en hangt er alweer een paniekmailtje met tachtig computergezeikjes op me te wachten #FML
Nee ik word er moedeloos met een hele grote M van.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toch fijn dat je zo onmisbaar bent
Ah...ze vragen om hulp maar hebben nog niet gekeken of de stekker wel in het stopcontact zit?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik word er moedeloos met een hele grote M van.
Als het zulke simpele dingen waren dan had ik het allang opgelost. Maar ze hebben op eoa manier bedacht dat ze van Ziggo af willen, en een Gmail account gemaakt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah...ze vragen om hulp maar hebben nog niet gekeken of de stekker wel in het stopcontact zit?
Ach jammer.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach jammer.
Net komt Picnic de boodschappen brengen "oh wat ruikt het hier lekker mevrouw, krijg ik honger van" (draadjesvlees in de slowcooker)
Ik hoop dat hij bevalt!quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:58 schreef AnneX het volgende:
De onvoorspelbaarheid lijkt mij hell. Sch.ma lag iedere maand een week op de donkere slaapkamer. Medicijnen wilde zij niet gebruiken.
Later werd het wel minder erg.
Wij gingen lunchen en fooienpot verteren met de bemanning op het fort Werk aan de Korte Uitweg. Was wéér gezellig en smakelijk![]()
En daarna een printer kopen.
@:Lienekien Dank voor je advies. Epson Ecotank 2870![]()
#bomen #bos
Trump wil niet dat jullie nog eBay gebruikenquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:38 schreef Blues het volgende:
Ik dacht ook werkfles maar t is pamaflesSterkte met ze.
Fijn dat je ze helpt,smoesje dat je afspraken hebt kan altijd he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat is alleen maar uitstel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:38 schreef Blues het volgende:
Ik dacht ook werkfles maar t is pamaflesSterkte met ze.
Fijn dat je ze helpt,smoesje dat je afspraken hebt kan altijd he
quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:56 schreef Candaasje het volgende:
Avond!
Oh sterkte Fles. Ik heb ooit de fout gemaakt een nieuwere versie van Word te installeren voor mijn ouders. Godnondejutepaard. Echt nooit meer.Dus nu doet de buurman de computerdingen. Die doet precies hetzelfde als ik, baar niets dan lof. Mooi, scheelt mij weer
![]()
Verder amper bijgelezen. (Niks nieuws aan de horizon wat dat betreft…..). Beetje geworstel met het werk. Ook weer oud nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Zou het, wanneer het login systeem weer up and running is, niet kunnen dat je block ongedaan gemaakt zal worden?quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:38 schreef z80 het volgende:
En ik wordt een beetje opstandig van Kleinanzeigen.de.
Komt er een leuke aanbieding langs is hun login systeem stuk. Met gevolg mijn account geblockt.
Ja mijn idee was het sowieso al niet natuurlijkquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:56 schreef Candaasje het volgende:
Avond!
Oh sterkte Fles. Ik heb ooit de fout gemaakt een nieuwere versie van Word te installeren voor mijn ouders. Godnondejutepaard. Echt nooit meer.![]()
Oh daar begon moeders ook over ja. Met wat mazzel ligt het aan hun dusquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:38 schreef z80 het volgende:
En ik wordt een beetje opstandig van Kleinanzeigen.de.
Komt er een leuke aanbieding langs is hun login systeem stuk. Met gevolg mijn account geblockt.
Nou, het wachtgeld is al veilig gesteld na 3 maanden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:12 schreef sigme het volgende:
Oh ja:
https://ishetkabinetalgevallen.nl/
Iedere dag, op zaterdag of zondag een compilatie en op zaterdag “speculasies” het boulevard van sinterklaasquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:45 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag reden wij door Sint Nicolaas stad van aankomst morgen, door Vianen.
Overal staan P’s aangegeven en volgens mij een lekker eindje lopen met kleine kinderen naar de plaats van aankomst.
Hoe vaak is eigenlijk het Sinterklaasjournaal? Iedere dag?
Ze had het racisme maar moeten slikken ipv ontslag nemen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, het wachtgeld is al veilig gesteld na 3 maanden.
Geen idee wat er is gezegd of niet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ze had het racisme maar moeten slikken ipv ontslag nemen?
Of politici hadden maar rijkelui moeten zijn die geen inkomen nodig hebben?
Of wat?
Maar wat heeft dat met het recht op wachtgeld te maken?quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee wat er is gezegd of niet.
Het is haar beslissing.
Het zootje ongeregeld, dat ministertje speelt, en gedoemd te mislukken hebben het in in ieder geval de minimale 3 maanden volgehouden.
Het lijken wel Nederlanders met een uitkering.
Overigens..als NSC nog enigszins gezicht had willen redden, waren zij allen vertrokken.
En bedanktquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee wat er is gezegd of niet.
Het is haar beslissing.
Het zootje ongeregeld, dat ministertje speelt, en gedoemd te mislukken hebben het in in ieder geval de minimale 3 maanden volgehouden.
Het lijken wel Nederlanders met een uitkering.
Overigens..als NSC nog enigszins gezicht had willen redden, waren zij allen vertrokken.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:56 schreef Candaasje het volgende:
Avond!
Oh sterkte Fles. Ik heb ooit de fout gemaakt een nieuwere versie van Word te installeren voor mijn ouders. Godnondejutepaard. Echt nooit meer.Dus nu doet de buurman de computerdingen. Die doet precies hetzelfde als ik, baar niets dan lof. Mooi, scheelt mij weer
![]()
Verder amper bijgelezen. (Niks nieuws aan de horizon wat dat betreft…..). Beetje geworstel met het werk. Ook weer oud nieuws
Man Man Man en jij bent ook te goed voor deze wereld. Hopelijk wordt 't beter opgelostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 15-11-2024 21:22:48 ]
Nou zeker naar gedoequote:Op vrijdag 15 november 2024 15:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, net naar de huisarts geweest. Had al wat langer last van korstjes op diverse plekken (gezicht, hoofdhuid, borst en benen. Deden niet zeer, jeukten ook niet en bleven zo'n 3 weken. Dat is waarschijnlijk een eczeem dus smeersels mee. En minder douchen, hooguit 2x per week. Dat vind ik echt niet fijn. Dus parfumvrij douchegel en shampoo gekocht en dan maar om de dag.
Ook voor mijn knieën gevraagd. Foto is niet nodig (de vorige gaf al achteruitgang aan, dat gaat door) en doorverwezen naar de fysio (kan ik straks rekening mee houden bij de nieuwe verzekering). Ook is het een goed idee om te gaan zwemmen (nu even kijken of het zwembad hier in de buurt fijne openingstijden heeft).
Of ik liposuctie overwoog, nou ik misschien wel, mijn spaarrekening niet.
Gedoe gedoe.
Zoals het er staat. Langer dan 3 maanden de functie, dan. ..quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met het recht op wachtgeld te maken?
Goedkoop, @AnneXquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Langer dan 3 maanden de functie, dan. ..
Nu Even tot Hier….op npo 1
Die hou ik in de gaten. Heb nu een vette creme (3x pd) en een hormoonzalf (2x pd) en dat 3 weken. Dan zien wat het doet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou zeker naar gedoe![]()
Dexeryl kan ik je ook aanraden! Na douchen benen en plekken insmeren,
was tip van mijn dermat wegens eczeem. Goed vet houden ook.
https://www.pharmamarket.(...)zPpD690aAlJNEALw_wcB
Maandje ruilenquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet ook een uitkering! Anders tel ik niet meer mee![]()
In het geheel niet. Minder stressig dan bij veel andere Marokkaanse grensposten (we gingen in Tanger Med aan land, dat is een nieuwe haven). Het duurt alleen eindeloos lang.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:23 schreef Blues het volgende:
@:sigme was het onaangenaam bij de douane controles?
Diprosone?quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Die hou ik in de gaten. Heb nu een vette creme (3x pd) en een hormoonzalf (2x pd) en dat 3 weken. Dan zien wat het doet.
De vette creme is cetomacrogol en de ander is hydrocortison. brrr overal vette plekjes.quote:
Heb je een reuze badlaken om op te liggen? Misschien scheelt dat?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De vette creme is cetomacrogol en de ander is hydrocortison. brrr overal vette plekjes.
Jawel, maar als ik in mijn gezicht wrijf voel ik het, in mijn hals ook.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je een reuze badlaken om op te liggen? Misschien scheelt dat?
Mensen smeren ook wel een uurtje voordat zij naar bed gaan. Dan kan het ‘ergste’ intrekken.
Las ik nl. ook toen ik begon met smeren. Alleen was het hier de neus en so , dat ligt niet onder lakens enzo.
Ja is ook akelig, maar dit gaat je helpenquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:
De vette creme is cetomacrogol en de ander is hydrocortison. brrr overal vette plekjes.
Ja, je moet gewoon dagen kunnen opnemen als je dat wil. Je komt ze inderdaad al enorm tegemoet, dus het zou ze sieren daar niet meteen nog een schepje bovenop te doen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:32 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
@:z80 ik wil er best wat meenemen, maar het stoort me vooral dat er nu klakkeloos vanuit wordt gegaan dat ik gewoon alle ingeroosterde dagen/ nachten in december werk, en mijn opzegtermijn (die wel eerst besproken is, 1 maand) gewoon genegeerd wordt. En dat pakt voor mij erg vervelend uit. En dat vind ik niet zo fair, als ik al heb aangeboden de feestdagen terug te komen om je uit de brand te helpen. Iets met een vinger en dan gewoon heel je hand arm nemen![]()
@:vlindertje89 ja het wordt wel beter. Geen weekend/nachtdiensten meer tenzij ik het zelf aanbied.
Ha, toch nog iemand ook into robotstofzuigers! Heerlijk he!quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:36 schreef Candaasje het volgende:
Tot @:borisz !
Ik lig nog in bed. We hebben sinds kort een robotstofzuiger dus die doet vast z’n rondje. C. Was opeens helemaal into robotsrofzuigers. Af en toe heeft ie van die fases![]()
(Het is een eufy, kwam bij tweakers goed uit de reviews. Geen poespas, geen dweil, maar zuigt zover we kunnen beoordelen best prima en hij kan zich goed tussen stoelpoten maneuvreren)
Ik vond de overstap van verpleeghuis en alle diensten draaien (dag/avond/nacht/weekend/feestdagen) naar 'kantoortijden' op de poliklinieken in het ziekenhuis zo ongelofelijk wennen!quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:32 schreef Candaasje het volgende:
@:vlindertje89 ja het wordt wel beter. Geen weekend/nachtdiensten meer tenzij ik het zelf aanbied.
Dat vond ik ook. En dan zou ik in mijn huis steeds spullen aan de kant moeten zetten, stoelen op de tafel etc. Dan maar liever alles aan de kant schuiven.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Poffedikkie die dingen zijn nog prijzig ook
Nou ja ik heb dus zelf ook allerlei vragen en bedenkingen maar ik zag een Eufy (van 747 Euro) die voor heel veel van die dingen wel een oplossing biedt. Dus misschien best eens het overwegen waard. Wel een hoop geld nog steeds natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. En dan zou ik in mijn huis steeds spullen aan de kant moeten zetten, stoelen op de tafel etc. Dan maar liever alles aan de kant schuiven.
Weet ook niet hoe de kat erop zou reageren en ik begreep dat ze ook nog wel lawaai maken, niet lekker ‘s nachts in een appartement
je kan wel leuke katten-rijden-op-robots filmpjes maken voor Insta.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. En dan zou ik in mijn huis steeds spullen aan de kant moeten zetten, stoelen op de tafel etc. Dan maar liever alles aan de kant schuiven.
Weet ook niet hoe de kat erop zou reageren en ik begreep dat ze ook nog wel lawaai maken, niet lekker ‘s nachts in een appartement
Volgende stap is dat je robots tegen meerprijs met kattendek kan krijgenquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:11 schreef Blues het volgende:
[..]
je kan wel leuke katten-rijden-op-robots filmpjes maken voor Insta.
Oh ja dat laatste kan ik ook slecht hebben van vrienden met echt wel heel relaxte (en vaak goedbetaalde) banen, wanneer die daar over klagenquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vond de overstap van verpleeghuis en alle diensten draaien (dag/avond/nacht/weekend/feestdagen) naar 'kantoortijden' op de poliklinieken in het ziekenhuis zo ongelofelijk wennen!
En dat geklaag over 'late' diensten (van 9-1730 gewoon overdag van ma-vrij) zo'n lachtertje
Oh ja die had ik ook ooit. Zou nog steeds best goed kunnen gebruiken. Ze maakte best goed schoon hoor, maar in een jaar tijd kwam ze één keer twee uur te laat en drie keer helemaal niet opdagen, en nooit even bellen of een appje. En altijd smoesjes, telefoon leeg, beltegoed op, bus reed weg bla bla.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor dat geld kan ik 17x mijn hulp betalen en dan doet ze nog veel meer. Ik gebruik de dyson wel tussendoor
Zo’n dame heb ik ook gehad, maar die hier nu komt is echt heel fijn. Ze komt nu 1x per maand om alles heel goed te doen en ik hou het bij tussendoor. Tijd geleden (hele dagen thuis) is ze een jaar niet geweest maar toen ik het vroeg maakte ze tijd voor mij. Ze is echt een leuk iemand en dat vind ik wel zo fijn omdat ik gewoon thuis ben wanneer ze er isquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die had ik ook ooit. Zou nog steeds best goed kunnen gebruiken. Ze maakte best goed schoon hoor, maar in een jaar tijd kwam ze één keer twee uur te laat en drie keer helemaal niet opdagen, en nooit even bellen of een appje. En altijd smoesjes, telefoon leeg, beltegoed op, bus reed weg bla bla.
En dat terwijl ik haar juist nogal vorstelijk betaalde (50 euro voor 3 uur terwijl ze meestal binnen 2 uur wel klaar was) in de hoop van dat soort gezeik verschoond te blijven. Dus daar heb ik maar een eind aan gemaakt.
Hoe is dat vorstelijk? Het is als zelfstandige niet mogelijk in Nederland de zelfde mate sociale zekerheid te halen als in loondienst, maar laten we het zo dicht mogelijk in de buurt laten komen dan is dit misschien de helft van het minimumloon?quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die had ik ook ooit. Zou nog steeds best goed kunnen gebruiken. Ze maakte best goed schoon hoor, maar in een jaar tijd kwam ze één keer twee uur te laat en drie keer helemaal niet opdagen, en nooit even bellen of een appje. En altijd smoesjes, telefoon leeg, beltegoed op, bus reed weg bla bla.
En dat terwijl ik haar juist nogal vorstelijk betaalde (50 euro voor 3 uur terwijl ze meestal binnen 2 uur wel klaar was) in de hoop van dat soort gezeik verschoond te blijven. Dus daar heb ik maar een eind aan gemaakt.
Kan die ook niet een keertje naar Deventer komen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo’n dame heb ik ook gehad, maar die hier nu komt is echt heel fijn. Ze komt nu 1x per maand om alles heel goed te doen en ik hou het bij tussendoor. Tijd geleden (hele dagen thuis) is ze een jaar niet geweest maar toen ik het vroeg maakte ze tijd voor mij. Ze is echt een leuk iemand en dat vind ik wel zo fijn omdat ik gewoon thuis ben wanneer ze er is
quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan die ook niet een keertje naar Deventer komen?
https://www.ikzoekeenwittewerkster.nl/quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe is dat vorstelijk? Het is als zelfstandige niet mogelijk in Nederland de zelfde mate sociale zekerheid te halen als in loondienst, maar laten we het zo dicht mogelijk in de buurt laten komen dan is dit misschien de helft van het minimumloon?
Piet ging uit fietsen… door het stadje van Blues’ zus…quote:
Zouden die gemeenten daarvoor betaald hebben?quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Piet ging uit fietsen… door het stadje van Blues’ zus…
Blijkbaar moeten alle 16 kerngemeenten genoemd worden!
Ik sla maar beter over geloof ik...quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
En voor de mensen die Vs en mijns fascinatie voor pusgolven delen: https://www.reddit.com/r/fullpops/s/WHRqIVxnBd
@vlindertje89 heeft een klein dozijn aan die dingen, alleen de meterkast heeft nog geen eigen volgens mijquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Misschien is dat ook wel wat voor mij. Ik heb wel een Dyson maar ik moet het dus allemaal nog steeds zelf doen. En als jullie twee verdiepingen hebben, heb je dan ook twee robotstofzuigers? Of twee docking stations voor ééntje of zo?
De burgemeester - van alle 16 kernen - van Vijfheerenlanden wordt ervoor betaald!quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zouden die gemeenten daarvoor betaald hebben?Stukje city marketing
Afaik zijn jij en je werkgever volgens de regeling dienstverlening aan huis, als je maximaal drie dagen werkt, niet verplicht enige belasting te betalen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe is dat vorstelijk? Het is als zelfstandige niet mogelijk in Nederland de zelfde mate sociale zekerheid te halen als in loondienst, maar laten we het zo dicht mogelijk in de buurt laten komen dan is dit misschien de helft van het minimumloon?
Die hebben de meeste ZZP'ers ook nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Afaik zijn jij en je werkgever volgens de regeling dienstverlening aan huis, als je maximaal drie dagen werkt, niet verplicht enige belasting te betalen.
Dus sociale zekerheid etc even buiten beschouwing gelaten houd je dan wel 25 euro over van 25 euro per uur.
Wat is pusgolven voor ik klikquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
En voor de mensen die Vs en mijns fascinatie voor pusgolven delen: https://www.reddit.com/r/fullpops/s/WHRqIVxnBd
Jup, waardeloze gemeente hè, Emmen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:32 schreef AnneX het volgende:
Wat leuk Ludolf: een Hele week! activiteiten voor de Mantelzorgers.👍🏼
Golven pus.quote:
Zonder te kijken (want dat ga ik dadelijk doen) hoop ik op golven pusquote:
Vies meisje ben jequote:Op zaterdag 16 november 2024 16:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zonder te kijken (want dat ga ik dadelijk doen) hoop ik op golven pus
Niks interessanter dan wonden waar je een halve meter gaas in kan proppen.quote:
Hier is het een ‘markt’ in het gemeentehuis met te ontvangen tegoedbonnen van lokale ondernemers en dan winkelen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, waardeloze gemeente hè, Emmen.
Maar is echt van alles georganiseerd, zo was er vanochtend ook een slipcursus (waren drie mensen zonder afmelding niet genomen, is best duur) en een golfclinic. Verder oa high teas, creatieve workshops, bierproeverij.
Mn ma en een collega hebben alle activiteiten bezocht/de mensen ontvangen - alleen de kerkdienst in het kader van deze week laten ze beiden schieten
Dat klinkt ook leuk, toch? Bij Sligro kregen we kerstpakket mee en tasje met ingrediënten van het soepje.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hier is het een ‘markt’ in het gemeentehuis met te ontvangen tegoedbonnen van lokale ondernemers en dan winkelen.
Wij zijn al een aantal jaren uitgemantelzorgd.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat klinkt ook leuk, toch? Bij Sligro kregen we kerstpakket mee en tasje met ingrediënten van het soepje.
Over dood vlees gesproken, zullen we vast eens gaan kijken waar we gaan eten in Aachen? Denk dat we beter van tevoren wat kunnen reserveren.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niks interessanter dan wonden waar je een halve meter gaas in kan proppen.
Of een pincet als een soort oorbel doorheen kunt piepen.
Met beide scenario’s ben ik bekend
Wat niet wegneemt dat die situatie voor de gaasontvanger of onvrijwillig piercebare persoon natuurlijk erg vervelend is.
Dus zulke filmpjes bekijk ik met een mengeling van fascinatie en een ‘wat zal dat VRESELIJK pijn hebben gedaan/minimaal een X aantal dagen/weken/maanden nodig hebben om te genezen’ gedachten.
Jouw hoofdquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over dood vlees gesproken, zullen we vast eens gaan kijken waar we gaan eten in Aachen? Denk dat we beter van tevoren wat kunnen reserveren.
Wat dacht je hiervan https://www.postwagen-aachen.de/quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jouw hoofd![]()
Reservierung lijkt me wel slim ja. Ik zal eens wat zoeken als jij dat ook doet.
Misschien heeft de CUL hive mind nog wel tips.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Misschien is dat ook wel wat voor mij. Ik heb wel een Dyson maar ik moet het dus allemaal nog steeds zelf doen. En als jullie twee verdiepingen hebben, heb je dan ook twee robotstofzuigers? Of twee docking stations voor ééntje of zo?
Ik heb er drie.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
@:vlindertje89 heeft een klein dozijn aan die dingen, alleen de meterkast heeft nog geen eigen volgens mij
quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over dood vlees gesproken, zullen we vast eens gaan kijken waar we gaan eten in Aachen? Denk dat we beter van tevoren wat kunnen reserveren.
Ik had je ook al wat in DM gezet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan https://www.postwagen-aachen.de/
Blues goes Rick v/d Linden…quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:38 schreef Blues het volgende:
Als ik het gevorderden (piano-)stuk instudeer en ik zet de piano op orgelstand is het net een nummer van EkseptionDie akkoorden
Oh, het is besloten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had je ook al wat in DM gezet.
Jij hebt een hele rare manier van conclusies trekken.quote:
Technisch gezien niet besloten hoor, anders mogen we er op Fok! ook niet over pratenquote:
Hotel is al tijden geboektquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, het is besloten.
Wilde al vragen naar de datum en tijdstip…
Postwagen ziet er prima uit hoorquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Technisch gezien niet besloten hoor, anders mogen we er op Fok! ook niet over pratenMaar de ervaring leert dat alleen echt hele stoere mensen mee durven doen. Zoals @:Tele6 en verder niemand.
Meedoen levert mogelijk wel een boekjeboekje vermelding opquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Technisch gezien niet besloten hoor, anders mogen we er op Fok! ook niet over pratenMaar de ervaring leert dat alleen echt hele stoere mensen mee durven doen. Zoals @:Tele6 en verder niemand.
Ja vond ik ook, maar jaquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Postwagen ziet er prima uit hoor
Als de redactie dat op tijd weet wel jaquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meedoen levert mogelijk wel een boekjeboekje vermelding op
HEB IK GEZEGD DAT IK DAT NIET VONDquote:
Oh daar zal wel weer je geliefde bloed bij vloeienquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hotel is al tijden geboekt![]()
We zijn in de laatste knopen doorhakken fase.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
HEB IK GEZEGD DAT IK DAT NIET VOND
Kijk daar heb je t alquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar zal wel weer je geliefde bloed bij vloeien
J had dat ook na 18 jaar 60+ (zelfs 100 was niet abnormaal) uur per week werken in een heel hoog tempo. In loondienst, flexibele werktijden, grote berg IT'ers voor helemaal niet veel werkplekken. En dan collega's die het 'druk' hebben. Dat is nog steeds niet helemaal gewendquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ja dat laatste kan ik ook slecht hebben van vrienden met echt wel heel relaxte (en vaak goedbetaalde) banen, wanneer die daar over klagen![]()
Zzp'er, bakker, schoonmaker is allemaal eenmanszaak of vof (eenmanszaak met meerdere 'mannen'). Die hele take over zzp'ers als schijn zelfstandige wordt vooral gebruikt om het die groep nóg lastiger te maken, en niet on te helpen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die hebben de meeste ZZP'ers ook niet
Tot zo ver weer jouw volstrekt irrelevante bijdrage, maar goed. Bedankt, gaan we niks mee doen, tot ziens.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zzp'er, bakker, schoonmaker is allemaal eenmanszaak of vof (eenmanszaak met meerdere 'mannen'). Die hele take over zzp'ers als schijn zelfstandige wordt vooral gebruikt om het die groep nóg lastiger te maken, en niet on te helpen.
Dat lijkt wel Inuitquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:40 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de tien jaar dat we hier niet geweest zijn is er een compleet nieuw schrift ingevoerd
Flash zei drie uur ('vaak in twee klaar'). Als de zelfstandige vervolgens zelf arbeidsongeschiktheid en ziekte regelt, zit je al dik onder minimumloon, en dan kijken we nog niet eens naar vakantie of andere vormen van uitval. Of de 6.nogwat procent werkgeversdeel zorgverzekeringen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Afaik zijn jij en je werkgever volgens de regeling dienstverlening aan huis, als je maximaal drie dagen werkt, niet verplicht enige belasting te betalen.
Dus sociale zekerheid etc even buiten beschouwing gelaten houd je dan wel 25 euro over van 25 euro per uur.
Exact weet ik niet hoe het werkt, maar mijn hulp heb ik gevonden via wittewerkster. Ik betaalde haar zelf en een afdracht (klein) aan die organisatie. Toen ze, op mijn verzoek, weer terugkwam wilde ik ons weer aanmelden bij die organisatie (stond in de regels) maar zij vroeg dat niet te doen. Waarom, geen idee, ik heb de afdracht aan de organisatie bij haar uurloon gedaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Flash zei drie uur ('vaak in twee klaar'). Als de zelfstandige vervolgens zelf arbeidsongeschiktheid en ziekte regelt, zit je al dik onder minimumloon, en dan kijken we nog niet eens naar vakantie of andere vormen van uitval. Of de 6.nogwat procent werkgeversdeel zorgverzekeringen.
Groot paleis van Larache zegt Google lens vh bovenste Arabisch.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:40 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de tien jaar dat we hier niet geweest zijn is er een compleet nieuw schrift ingevoerd
Dan is alles bijna besloten, zoals ik al eerder constateerde.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hotel is al tijden geboekt![]()
We zijn in de laatste knopen doorhakken fase.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Exact weet ik niet hoe het werkt, maar mijn hulp heb ik gevonden via wittewerkster. Ik betaalde haar zelf en een afdracht (klein) aan die organisatie. Toen ze, op mijn verzoek, weer terugkwam wilde ik ons weer aanmelden bij die organisatie (stond in de regels) maar zij vroeg dat niet te doen. Waarom, geen idee, ik heb de afdracht aan de organisatie bij haar uurloon gedaan.
Ik vermoed dat ze daar dan X uur wit werkt tegen laag loon maar met sociale zekerheid, en vervolgens een deel minder wit werkt om ook daadwerkelijk inkomsten te hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Exact weet ik niet hoe het werkt, maar mijn hulp heb ik gevonden via wittewerkster. Ik betaalde haar zelf en een afdracht (klein) aan die organisatie. Toen ze, op mijn verzoek, weer terugkwam wilde ik ons weer aanmelden bij die organisatie (stond in de regels) maar zij vroeg dat niet te doen. Waarom, geen idee, ik heb de afdracht aan de organisatie bij haar uurloon gedaan.
Ja juist ja.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:49 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege verblijf elders had ik waarschijnlijk sowieso niet aan kunnen sluiten, al was het maar een dagje op en neer naar Aachen. Zo stoer ben ik dan wel…
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tifinaghquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:40 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, want ik was nog de enige via die organisatie. En het was mijn idee om haar de afdracht aan de organisatie te geven, zij had hetzelfde bedrag in gedachte. En tijdens corona (eerste golf ) is ze niet geweest maar heb ik haar de helft betaald, wilde 100% maar dat kreeg ik teruggestortquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat ze daar dan X uur wit werkt tegen laag loon maar met sociale zekerheid, en vervolgens een deel minder wit werkt om ook daadwerkelijk inkomsten te hebben.
Okee danquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:54 schreef Blues het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tifinagh
https://www.google.com/am(...)keersborden-marokko/
Wilde het ook weten, dus opgezocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |