Ik heb je al gezegd dat dat ook zonder Duitse rekening kan ;-)quote:Op donderdag 14 november 2024 10:14 schreef derLudolf het volgende:
Vanmiddag rekening openen bij Duitse bank, dan kan ik m'n Deutschland-ticket ook via DB kopen en krijg ik daarvoor ook punten
Bij natuurfilms is het meer dan levensecht, zó grootquote:Op donderdag 14 november 2024 12:45 schreef Blues het volgende:
Nieuwe TV![]()
Groot![]()
![]()
Zelf aan de praat gekregen![]()
Oude TV bijna verkocht op MP
Dan heeft Mandingo ineens 73cm tussen de benen hangenquote:Op donderdag 14 november 2024 13:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bij natuurfilms is het meer dan levensecht, zó groot![]()
Gister was de eerste energieke dag sinds weken. Zingen was ook weer leuk met nieuw liedje van Coldplay en een warm welkom terug 🎶
Ahum, wij noemden sexflims vroeger altijd natuurfilms, maar dat bedoelde je vast niet?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
50quote:Op donderdag 14 november 2024 13:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk @:blues groot als in heel erg groot?
Spreekuur was (weer) rustig, maar goed ook want de systemen vielen uit en dan kan je echt niets opzoeken. Morgen maar even inloggen en hopen dat ik erin kom.
g kijkt altijd van do t/m zo golfen op tv en dat is ook al mooi! Wel ff anders van 'kleur' dus mss nog ff mee spelen.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gister was de eerste energieke dag sinds weken. Zingen was ook weer leuk met nieuw liedje van Coldplay en een warm welkom terug 🎶
😉quote:Op donderdag 14 november 2024 13:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ahum, wij noemden sexflims vroeger altijd natuurfilms, maar dat bedoelde je vast niet?
Ik vind het altijd even wennen als je een nieuwe tv hebt, maar daarna heb je ook watquote:Op donderdag 14 november 2024 13:46 schreef Blues het volgende:
[..]
g kijkt altijd van do t/m zo golfen op tv en dat is ook al mooi! Wel ff anders van 'kleur' dus mss nog ff mee spelen.
Fijn dat het weer de goeie kant op gaat
quote:Op donderdag 14 november 2024 13:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ahum, wij noemden sexflims vroeger altijd natuurfilms, maar dat bedoelde je vast niet?
Die ziet er erg lekker uit, ik houd van Baltic portersquote:Op donderdag 14 november 2024 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag ons nieuwste bier online bekend gemaakt![]()
Na een half jaar gaan we ook eindelijk weer door het hele land bezorgen, we hebben die road trips wel gemist
Deze was 10 jrquote:Op donderdag 14 november 2024 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd even wennen als je een nieuwe tv hebt, maar daarna heb je ook wat
Ik ben benieuwd hoe lang onze het nog volhoudt, tegenwoordig worden tv's volgens mij niet meer zo oud.
Oeh ff kijkenquote:Op donderdag 14 november 2024 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag ons nieuwste bier online bekend gemaakt![]()
Na een half jaar gaan we ook eindelijk weer door het hele land bezorgen, we hebben die road trips wel gemist
Wat maakt een Russian Imperial Stout Russisch?quote:Op donderdag 14 november 2024 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die ziet er erg lekker uit, ik houd van Baltic portersWat maakt een porter een Baltic porter?
Ondergistendquote:Op donderdag 14 november 2024 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die ziet er erg lekker uit, ik houd van Baltic portersWat maakt een porter een Baltic porter?
Die van ons gaat volgens mij richting de 12 jaar.quote:
Volgens deze site werd de sterkste versie van de Engelse stout aan de tsaar verkocht en kreeg het daardoor zijn naam.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:21 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat maakt een Russian Imperial Stout Russisch?
Ah, thanks! Opvallend is dat ik mijn minst lekkere baltic porter in de Baltische staten heb gedronkenquote:Op donderdag 14 november 2024 17:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ondergistenden vaak iets voller van smaak.
Liever een goede basis stout dan zoete meuk erdoor tenzij het van echt goede Amerikaanse makelij is maar dat kost je hier vaak een godsvermogen.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens deze site werd de sterkste versie van de Engelse stout aan de tsaar verkocht en kreeg het daardoor zijn naam.
Eigenlijk vind ik een goed RISje beter dan een Pastry Stout.
[..]
Ah, thanks! Opvallend is dat ik mijn minst lekkere baltic porter in de Baltische staten heb gedronkenDie van jullie is vast beter en ga ik wel een keer bij de plaatselijke bierwinkel halen!
Terwijl je zou verwachten dat de beleving daar het ook juist beter maakt.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens deze site werd de sterkste versie van de Engelse stout aan de tsaar verkocht en kreeg het daardoor zijn naam.
Eigenlijk vind ik een goed RISje beter dan een Pastry Stout.
[..]
Ah, thanks! Opvallend is dat ik mijn minst lekkere baltic porter in de Baltische staten heb gedronkenDie van jullie is vast beter en ga ik wel een keer bij de plaatselijke bierwinkel halen!
Awww, ben je trots op je?quote:Op donderdag 14 november 2024 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
kutpersonen zijn dat. Goed gedaan.
Deze was best uniek als in: tas aan de raamkant en zelf midden op de twee stoelen gaan zitten. Nee zo dik ben je niet, je bent gewoon aso en hoopte dat niemand het zag.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh dat soort mensen. Of met een tas naast zich en die niet op schoot willen nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |