Zoals het er staat. Langer dan 3 maanden de functie, dan. ..quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met het recht op wachtgeld te maken?
Goedkoop, @AnneXquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Langer dan 3 maanden de functie, dan. ..
Nu Even tot Hier….op npo 1
Die hou ik in de gaten. Heb nu een vette creme (3x pd) en een hormoonzalf (2x pd) en dat 3 weken. Dan zien wat het doet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou zeker naar gedoe![]()
Dexeryl kan ik je ook aanraden! Na douchen benen en plekken insmeren,
was tip van mijn dermat wegens eczeem. Goed vet houden ook.
https://www.pharmamarket.(...)zPpD690aAlJNEALw_wcB
Maandje ruilenquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet ook een uitkering! Anders tel ik niet meer mee![]()
In het geheel niet. Minder stressig dan bij veel andere Marokkaanse grensposten (we gingen in Tanger Med aan land, dat is een nieuwe haven). Het duurt alleen eindeloos lang.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:23 schreef Blues het volgende:
@:sigme was het onaangenaam bij de douane controles?
Diprosone?quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Die hou ik in de gaten. Heb nu een vette creme (3x pd) en een hormoonzalf (2x pd) en dat 3 weken. Dan zien wat het doet.
De vette creme is cetomacrogol en de ander is hydrocortison. brrr overal vette plekjes.quote:
Heb je een reuze badlaken om op te liggen? Misschien scheelt dat?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De vette creme is cetomacrogol en de ander is hydrocortison. brrr overal vette plekjes.
Jawel, maar als ik in mijn gezicht wrijf voel ik het, in mijn hals ook.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je een reuze badlaken om op te liggen? Misschien scheelt dat?
Mensen smeren ook wel een uurtje voordat zij naar bed gaan. Dan kan het ‘ergste’ intrekken.
Las ik nl. ook toen ik begon met smeren. Alleen was het hier de neus en so , dat ligt niet onder lakens enzo.
Ja is ook akelig, maar dit gaat je helpenquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:
De vette creme is cetomacrogol en de ander is hydrocortison. brrr overal vette plekjes.
Ja, je moet gewoon dagen kunnen opnemen als je dat wil. Je komt ze inderdaad al enorm tegemoet, dus het zou ze sieren daar niet meteen nog een schepje bovenop te doen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:32 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
@:z80 ik wil er best wat meenemen, maar het stoort me vooral dat er nu klakkeloos vanuit wordt gegaan dat ik gewoon alle ingeroosterde dagen/ nachten in december werk, en mijn opzegtermijn (die wel eerst besproken is, 1 maand) gewoon genegeerd wordt. En dat pakt voor mij erg vervelend uit. En dat vind ik niet zo fair, als ik al heb aangeboden de feestdagen terug te komen om je uit de brand te helpen. Iets met een vinger en dan gewoon heel je hand arm nemen![]()
@:vlindertje89 ja het wordt wel beter. Geen weekend/nachtdiensten meer tenzij ik het zelf aanbied.
Ha, toch nog iemand ook into robotstofzuigers! Heerlijk he!quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:36 schreef Candaasje het volgende:
Tot @:borisz !
Ik lig nog in bed. We hebben sinds kort een robotstofzuiger dus die doet vast z’n rondje. C. Was opeens helemaal into robotsrofzuigers. Af en toe heeft ie van die fases![]()
(Het is een eufy, kwam bij tweakers goed uit de reviews. Geen poespas, geen dweil, maar zuigt zover we kunnen beoordelen best prima en hij kan zich goed tussen stoelpoten maneuvreren)
Ik vond de overstap van verpleeghuis en alle diensten draaien (dag/avond/nacht/weekend/feestdagen) naar 'kantoortijden' op de poliklinieken in het ziekenhuis zo ongelofelijk wennen!quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:32 schreef Candaasje het volgende:
@:vlindertje89 ja het wordt wel beter. Geen weekend/nachtdiensten meer tenzij ik het zelf aanbied.
Dat vond ik ook. En dan zou ik in mijn huis steeds spullen aan de kant moeten zetten, stoelen op de tafel etc. Dan maar liever alles aan de kant schuiven.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Poffedikkie die dingen zijn nog prijzig ook
Nou ja ik heb dus zelf ook allerlei vragen en bedenkingen maar ik zag een Eufy (van 747 Euro) die voor heel veel van die dingen wel een oplossing biedt. Dus misschien best eens het overwegen waard. Wel een hoop geld nog steeds natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. En dan zou ik in mijn huis steeds spullen aan de kant moeten zetten, stoelen op de tafel etc. Dan maar liever alles aan de kant schuiven.
Weet ook niet hoe de kat erop zou reageren en ik begreep dat ze ook nog wel lawaai maken, niet lekker ‘s nachts in een appartement
je kan wel leuke katten-rijden-op-robots filmpjes maken voor Insta.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. En dan zou ik in mijn huis steeds spullen aan de kant moeten zetten, stoelen op de tafel etc. Dan maar liever alles aan de kant schuiven.
Weet ook niet hoe de kat erop zou reageren en ik begreep dat ze ook nog wel lawaai maken, niet lekker ‘s nachts in een appartement
Volgende stap is dat je robots tegen meerprijs met kattendek kan krijgenquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:11 schreef Blues het volgende:
[..]
je kan wel leuke katten-rijden-op-robots filmpjes maken voor Insta.
Oh ja dat laatste kan ik ook slecht hebben van vrienden met echt wel heel relaxte (en vaak goedbetaalde) banen, wanneer die daar over klagenquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vond de overstap van verpleeghuis en alle diensten draaien (dag/avond/nacht/weekend/feestdagen) naar 'kantoortijden' op de poliklinieken in het ziekenhuis zo ongelofelijk wennen!
En dat geklaag over 'late' diensten (van 9-1730 gewoon overdag van ma-vrij) zo'n lachtertje
Oh ja die had ik ook ooit. Zou nog steeds best goed kunnen gebruiken. Ze maakte best goed schoon hoor, maar in een jaar tijd kwam ze één keer twee uur te laat en drie keer helemaal niet opdagen, en nooit even bellen of een appje. En altijd smoesjes, telefoon leeg, beltegoed op, bus reed weg bla bla.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor dat geld kan ik 17x mijn hulp betalen en dan doet ze nog veel meer. Ik gebruik de dyson wel tussendoor
Zo’n dame heb ik ook gehad, maar die hier nu komt is echt heel fijn. Ze komt nu 1x per maand om alles heel goed te doen en ik hou het bij tussendoor. Tijd geleden (hele dagen thuis) is ze een jaar niet geweest maar toen ik het vroeg maakte ze tijd voor mij. Ze is echt een leuk iemand en dat vind ik wel zo fijn omdat ik gewoon thuis ben wanneer ze er isquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die had ik ook ooit. Zou nog steeds best goed kunnen gebruiken. Ze maakte best goed schoon hoor, maar in een jaar tijd kwam ze één keer twee uur te laat en drie keer helemaal niet opdagen, en nooit even bellen of een appje. En altijd smoesjes, telefoon leeg, beltegoed op, bus reed weg bla bla.
En dat terwijl ik haar juist nogal vorstelijk betaalde (50 euro voor 3 uur terwijl ze meestal binnen 2 uur wel klaar was) in de hoop van dat soort gezeik verschoond te blijven. Dus daar heb ik maar een eind aan gemaakt.
Hoe is dat vorstelijk? Het is als zelfstandige niet mogelijk in Nederland de zelfde mate sociale zekerheid te halen als in loondienst, maar laten we het zo dicht mogelijk in de buurt laten komen dan is dit misschien de helft van het minimumloon?quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die had ik ook ooit. Zou nog steeds best goed kunnen gebruiken. Ze maakte best goed schoon hoor, maar in een jaar tijd kwam ze één keer twee uur te laat en drie keer helemaal niet opdagen, en nooit even bellen of een appje. En altijd smoesjes, telefoon leeg, beltegoed op, bus reed weg bla bla.
En dat terwijl ik haar juist nogal vorstelijk betaalde (50 euro voor 3 uur terwijl ze meestal binnen 2 uur wel klaar was) in de hoop van dat soort gezeik verschoond te blijven. Dus daar heb ik maar een eind aan gemaakt.
Kan die ook niet een keertje naar Deventer komen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo’n dame heb ik ook gehad, maar die hier nu komt is echt heel fijn. Ze komt nu 1x per maand om alles heel goed te doen en ik hou het bij tussendoor. Tijd geleden (hele dagen thuis) is ze een jaar niet geweest maar toen ik het vroeg maakte ze tijd voor mij. Ze is echt een leuk iemand en dat vind ik wel zo fijn omdat ik gewoon thuis ben wanneer ze er is
quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan die ook niet een keertje naar Deventer komen?
https://www.ikzoekeenwittewerkster.nl/quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe is dat vorstelijk? Het is als zelfstandige niet mogelijk in Nederland de zelfde mate sociale zekerheid te halen als in loondienst, maar laten we het zo dicht mogelijk in de buurt laten komen dan is dit misschien de helft van het minimumloon?
Piet ging uit fietsen… door het stadje van Blues’ zus…quote:
Zouden die gemeenten daarvoor betaald hebben?quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Piet ging uit fietsen… door het stadje van Blues’ zus…
Blijkbaar moeten alle 16 kerngemeenten genoemd worden!
Ik sla maar beter over geloof ik...quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
En voor de mensen die Vs en mijns fascinatie voor pusgolven delen: https://www.reddit.com/r/fullpops/s/WHRqIVxnBd
@vlindertje89 heeft een klein dozijn aan die dingen, alleen de meterkast heeft nog geen eigen volgens mijquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Misschien is dat ook wel wat voor mij. Ik heb wel een Dyson maar ik moet het dus allemaal nog steeds zelf doen. En als jullie twee verdiepingen hebben, heb je dan ook twee robotstofzuigers? Of twee docking stations voor ééntje of zo?
De burgemeester - van alle 16 kernen - van Vijfheerenlanden wordt ervoor betaald!quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zouden die gemeenten daarvoor betaald hebben?Stukje city marketing
Afaik zijn jij en je werkgever volgens de regeling dienstverlening aan huis, als je maximaal drie dagen werkt, niet verplicht enige belasting te betalen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe is dat vorstelijk? Het is als zelfstandige niet mogelijk in Nederland de zelfde mate sociale zekerheid te halen als in loondienst, maar laten we het zo dicht mogelijk in de buurt laten komen dan is dit misschien de helft van het minimumloon?
Die hebben de meeste ZZP'ers ook nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Afaik zijn jij en je werkgever volgens de regeling dienstverlening aan huis, als je maximaal drie dagen werkt, niet verplicht enige belasting te betalen.
Dus sociale zekerheid etc even buiten beschouwing gelaten houd je dan wel 25 euro over van 25 euro per uur.
Wat is pusgolven voor ik klikquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
En voor de mensen die Vs en mijns fascinatie voor pusgolven delen: https://www.reddit.com/r/fullpops/s/WHRqIVxnBd
Jup, waardeloze gemeente hè, Emmen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:32 schreef AnneX het volgende:
Wat leuk Ludolf: een Hele week! activiteiten voor de Mantelzorgers.👍🏼
Golven pus.quote:
Zonder te kijken (want dat ga ik dadelijk doen) hoop ik op golven pusquote:
Vies meisje ben jequote:Op zaterdag 16 november 2024 16:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zonder te kijken (want dat ga ik dadelijk doen) hoop ik op golven pus
Niks interessanter dan wonden waar je een halve meter gaas in kan proppen.quote:
Hier is het een ‘markt’ in het gemeentehuis met te ontvangen tegoedbonnen van lokale ondernemers en dan winkelen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, waardeloze gemeente hè, Emmen.
Maar is echt van alles georganiseerd, zo was er vanochtend ook een slipcursus (waren drie mensen zonder afmelding niet genomen, is best duur) en een golfclinic. Verder oa high teas, creatieve workshops, bierproeverij.
Mn ma en een collega hebben alle activiteiten bezocht/de mensen ontvangen - alleen de kerkdienst in het kader van deze week laten ze beiden schieten
Dat klinkt ook leuk, toch? Bij Sligro kregen we kerstpakket mee en tasje met ingrediënten van het soepje.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hier is het een ‘markt’ in het gemeentehuis met te ontvangen tegoedbonnen van lokale ondernemers en dan winkelen.
Wij zijn al een aantal jaren uitgemantelzorgd.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat klinkt ook leuk, toch? Bij Sligro kregen we kerstpakket mee en tasje met ingrediënten van het soepje.
Over dood vlees gesproken, zullen we vast eens gaan kijken waar we gaan eten in Aachen? Denk dat we beter van tevoren wat kunnen reserveren.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niks interessanter dan wonden waar je een halve meter gaas in kan proppen.
Of een pincet als een soort oorbel doorheen kunt piepen.
Met beide scenario’s ben ik bekend
Wat niet wegneemt dat die situatie voor de gaasontvanger of onvrijwillig piercebare persoon natuurlijk erg vervelend is.
Dus zulke filmpjes bekijk ik met een mengeling van fascinatie en een ‘wat zal dat VRESELIJK pijn hebben gedaan/minimaal een X aantal dagen/weken/maanden nodig hebben om te genezen’ gedachten.
Jouw hoofdquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over dood vlees gesproken, zullen we vast eens gaan kijken waar we gaan eten in Aachen? Denk dat we beter van tevoren wat kunnen reserveren.
Wat dacht je hiervan https://www.postwagen-aachen.de/quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jouw hoofd![]()
Reservierung lijkt me wel slim ja. Ik zal eens wat zoeken als jij dat ook doet.
Misschien heeft de CUL hive mind nog wel tips.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Misschien is dat ook wel wat voor mij. Ik heb wel een Dyson maar ik moet het dus allemaal nog steeds zelf doen. En als jullie twee verdiepingen hebben, heb je dan ook twee robotstofzuigers? Of twee docking stations voor ééntje of zo?
Ik heb er drie.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
@:vlindertje89 heeft een klein dozijn aan die dingen, alleen de meterkast heeft nog geen eigen volgens mij
quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over dood vlees gesproken, zullen we vast eens gaan kijken waar we gaan eten in Aachen? Denk dat we beter van tevoren wat kunnen reserveren.
Ik had je ook al wat in DM gezet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan https://www.postwagen-aachen.de/
Blues goes Rick v/d Linden…quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:38 schreef Blues het volgende:
Als ik het gevorderden (piano-)stuk instudeer en ik zet de piano op orgelstand is het net een nummer van EkseptionDie akkoorden
Oh, het is besloten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had je ook al wat in DM gezet.
Jij hebt een hele rare manier van conclusies trekken.quote:
Technisch gezien niet besloten hoor, anders mogen we er op Fok! ook niet over pratenquote:
Hotel is al tijden geboektquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, het is besloten.
Wilde al vragen naar de datum en tijdstip…
Postwagen ziet er prima uit hoorquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Technisch gezien niet besloten hoor, anders mogen we er op Fok! ook niet over pratenMaar de ervaring leert dat alleen echt hele stoere mensen mee durven doen. Zoals @:Tele6 en verder niemand.
Meedoen levert mogelijk wel een boekjeboekje vermelding opquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Technisch gezien niet besloten hoor, anders mogen we er op Fok! ook niet over pratenMaar de ervaring leert dat alleen echt hele stoere mensen mee durven doen. Zoals @:Tele6 en verder niemand.
Ja vond ik ook, maar jaquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Postwagen ziet er prima uit hoor
Als de redactie dat op tijd weet wel jaquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meedoen levert mogelijk wel een boekjeboekje vermelding op
HEB IK GEZEGD DAT IK DAT NIET VONDquote:
Oh daar zal wel weer je geliefde bloed bij vloeienquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hotel is al tijden geboekt![]()
We zijn in de laatste knopen doorhakken fase.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
HEB IK GEZEGD DAT IK DAT NIET VOND
Kijk daar heb je t alquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar zal wel weer je geliefde bloed bij vloeien
J had dat ook na 18 jaar 60+ (zelfs 100 was niet abnormaal) uur per week werken in een heel hoog tempo. In loondienst, flexibele werktijden, grote berg IT'ers voor helemaal niet veel werkplekken. En dan collega's die het 'druk' hebben. Dat is nog steeds niet helemaal gewendquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ja dat laatste kan ik ook slecht hebben van vrienden met echt wel heel relaxte (en vaak goedbetaalde) banen, wanneer die daar over klagen![]()
Zzp'er, bakker, schoonmaker is allemaal eenmanszaak of vof (eenmanszaak met meerdere 'mannen'). Die hele take over zzp'ers als schijn zelfstandige wordt vooral gebruikt om het die groep nóg lastiger te maken, en niet on te helpen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die hebben de meeste ZZP'ers ook niet
Tot zo ver weer jouw volstrekt irrelevante bijdrage, maar goed. Bedankt, gaan we niks mee doen, tot ziens.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zzp'er, bakker, schoonmaker is allemaal eenmanszaak of vof (eenmanszaak met meerdere 'mannen'). Die hele take over zzp'ers als schijn zelfstandige wordt vooral gebruikt om het die groep nóg lastiger te maken, en niet on te helpen.
Dat lijkt wel Inuitquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:40 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de tien jaar dat we hier niet geweest zijn is er een compleet nieuw schrift ingevoerd
Flash zei drie uur ('vaak in twee klaar'). Als de zelfstandige vervolgens zelf arbeidsongeschiktheid en ziekte regelt, zit je al dik onder minimumloon, en dan kijken we nog niet eens naar vakantie of andere vormen van uitval. Of de 6.nogwat procent werkgeversdeel zorgverzekeringen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Afaik zijn jij en je werkgever volgens de regeling dienstverlening aan huis, als je maximaal drie dagen werkt, niet verplicht enige belasting te betalen.
Dus sociale zekerheid etc even buiten beschouwing gelaten houd je dan wel 25 euro over van 25 euro per uur.
Exact weet ik niet hoe het werkt, maar mijn hulp heb ik gevonden via wittewerkster. Ik betaalde haar zelf en een afdracht (klein) aan die organisatie. Toen ze, op mijn verzoek, weer terugkwam wilde ik ons weer aanmelden bij die organisatie (stond in de regels) maar zij vroeg dat niet te doen. Waarom, geen idee, ik heb de afdracht aan de organisatie bij haar uurloon gedaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Flash zei drie uur ('vaak in twee klaar'). Als de zelfstandige vervolgens zelf arbeidsongeschiktheid en ziekte regelt, zit je al dik onder minimumloon, en dan kijken we nog niet eens naar vakantie of andere vormen van uitval. Of de 6.nogwat procent werkgeversdeel zorgverzekeringen.
Groot paleis van Larache zegt Google lens vh bovenste Arabisch.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:40 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de tien jaar dat we hier niet geweest zijn is er een compleet nieuw schrift ingevoerd
Dan is alles bijna besloten, zoals ik al eerder constateerde.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hotel is al tijden geboekt![]()
We zijn in de laatste knopen doorhakken fase.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Exact weet ik niet hoe het werkt, maar mijn hulp heb ik gevonden via wittewerkster. Ik betaalde haar zelf en een afdracht (klein) aan die organisatie. Toen ze, op mijn verzoek, weer terugkwam wilde ik ons weer aanmelden bij die organisatie (stond in de regels) maar zij vroeg dat niet te doen. Waarom, geen idee, ik heb de afdracht aan de organisatie bij haar uurloon gedaan.
Ik vermoed dat ze daar dan X uur wit werkt tegen laag loon maar met sociale zekerheid, en vervolgens een deel minder wit werkt om ook daadwerkelijk inkomsten te hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Exact weet ik niet hoe het werkt, maar mijn hulp heb ik gevonden via wittewerkster. Ik betaalde haar zelf en een afdracht (klein) aan die organisatie. Toen ze, op mijn verzoek, weer terugkwam wilde ik ons weer aanmelden bij die organisatie (stond in de regels) maar zij vroeg dat niet te doen. Waarom, geen idee, ik heb de afdracht aan de organisatie bij haar uurloon gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |