Oh ja dat laatste kan ik ook slecht hebben van vrienden met echt wel heel relaxte (en vaak goedbetaalde) banen, wanneer die daar over klagenquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vond de overstap van verpleeghuis en alle diensten draaien (dag/avond/nacht/weekend/feestdagen) naar 'kantoortijden' op de poliklinieken in het ziekenhuis zo ongelofelijk wennen!
En dat geklaag over 'late' diensten (van 9-1730 gewoon overdag van ma-vrij) zo'n lachtertje
Oh ja die had ik ook ooit. Zou nog steeds best goed kunnen gebruiken. Ze maakte best goed schoon hoor, maar in een jaar tijd kwam ze één keer twee uur te laat en drie keer helemaal niet opdagen, en nooit even bellen of een appje. En altijd smoesjes, telefoon leeg, beltegoed op, bus reed weg bla bla.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor dat geld kan ik 17x mijn hulp betalen en dan doet ze nog veel meer. Ik gebruik de dyson wel tussendoor
Zo’n dame heb ik ook gehad, maar die hier nu komt is echt heel fijn. Ze komt nu 1x per maand om alles heel goed te doen en ik hou het bij tussendoor. Tijd geleden (hele dagen thuis) is ze een jaar niet geweest maar toen ik het vroeg maakte ze tijd voor mij. Ze is echt een leuk iemand en dat vind ik wel zo fijn omdat ik gewoon thuis ben wanneer ze er isquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die had ik ook ooit. Zou nog steeds best goed kunnen gebruiken. Ze maakte best goed schoon hoor, maar in een jaar tijd kwam ze één keer twee uur te laat en drie keer helemaal niet opdagen, en nooit even bellen of een appje. En altijd smoesjes, telefoon leeg, beltegoed op, bus reed weg bla bla.
En dat terwijl ik haar juist nogal vorstelijk betaalde (50 euro voor 3 uur terwijl ze meestal binnen 2 uur wel klaar was) in de hoop van dat soort gezeik verschoond te blijven. Dus daar heb ik maar een eind aan gemaakt.
Hoe is dat vorstelijk? Het is als zelfstandige niet mogelijk in Nederland de zelfde mate sociale zekerheid te halen als in loondienst, maar laten we het zo dicht mogelijk in de buurt laten komen dan is dit misschien de helft van het minimumloon?quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die had ik ook ooit. Zou nog steeds best goed kunnen gebruiken. Ze maakte best goed schoon hoor, maar in een jaar tijd kwam ze één keer twee uur te laat en drie keer helemaal niet opdagen, en nooit even bellen of een appje. En altijd smoesjes, telefoon leeg, beltegoed op, bus reed weg bla bla.
En dat terwijl ik haar juist nogal vorstelijk betaalde (50 euro voor 3 uur terwijl ze meestal binnen 2 uur wel klaar was) in de hoop van dat soort gezeik verschoond te blijven. Dus daar heb ik maar een eind aan gemaakt.
Kan die ook niet een keertje naar Deventer komen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo’n dame heb ik ook gehad, maar die hier nu komt is echt heel fijn. Ze komt nu 1x per maand om alles heel goed te doen en ik hou het bij tussendoor. Tijd geleden (hele dagen thuis) is ze een jaar niet geweest maar toen ik het vroeg maakte ze tijd voor mij. Ze is echt een leuk iemand en dat vind ik wel zo fijn omdat ik gewoon thuis ben wanneer ze er is
quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan die ook niet een keertje naar Deventer komen?
https://www.ikzoekeenwittewerkster.nl/quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe is dat vorstelijk? Het is als zelfstandige niet mogelijk in Nederland de zelfde mate sociale zekerheid te halen als in loondienst, maar laten we het zo dicht mogelijk in de buurt laten komen dan is dit misschien de helft van het minimumloon?
Piet ging uit fietsen… door het stadje van Blues’ zus…quote:
Zouden die gemeenten daarvoor betaald hebben?quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Piet ging uit fietsen… door het stadje van Blues’ zus…
Blijkbaar moeten alle 16 kerngemeenten genoemd worden!
Ik sla maar beter over geloof ik...quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
En voor de mensen die Vs en mijns fascinatie voor pusgolven delen: https://www.reddit.com/r/fullpops/s/WHRqIVxnBd
@vlindertje89 heeft een klein dozijn aan die dingen, alleen de meterkast heeft nog geen eigen volgens mijquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Misschien is dat ook wel wat voor mij. Ik heb wel een Dyson maar ik moet het dus allemaal nog steeds zelf doen. En als jullie twee verdiepingen hebben, heb je dan ook twee robotstofzuigers? Of twee docking stations voor ééntje of zo?
De burgemeester - van alle 16 kernen - van Vijfheerenlanden wordt ervoor betaald!quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zouden die gemeenten daarvoor betaald hebben?Stukje city marketing
Afaik zijn jij en je werkgever volgens de regeling dienstverlening aan huis, als je maximaal drie dagen werkt, niet verplicht enige belasting te betalen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe is dat vorstelijk? Het is als zelfstandige niet mogelijk in Nederland de zelfde mate sociale zekerheid te halen als in loondienst, maar laten we het zo dicht mogelijk in de buurt laten komen dan is dit misschien de helft van het minimumloon?
Die hebben de meeste ZZP'ers ook nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Afaik zijn jij en je werkgever volgens de regeling dienstverlening aan huis, als je maximaal drie dagen werkt, niet verplicht enige belasting te betalen.
Dus sociale zekerheid etc even buiten beschouwing gelaten houd je dan wel 25 euro over van 25 euro per uur.
Wat is pusgolven voor ik klikquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
En voor de mensen die Vs en mijns fascinatie voor pusgolven delen: https://www.reddit.com/r/fullpops/s/WHRqIVxnBd
Jup, waardeloze gemeente hè, Emmen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:32 schreef AnneX het volgende:
Wat leuk Ludolf: een Hele week! activiteiten voor de Mantelzorgers.👍🏼
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |