Hotel is al tijden geboektquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, het is besloten.
Wilde al vragen naar de datum en tijdstip…
Postwagen ziet er prima uit hoorquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Technisch gezien niet besloten hoor, anders mogen we er op Fok! ook niet over pratenMaar de ervaring leert dat alleen echt hele stoere mensen mee durven doen. Zoals @:Tele6 en verder niemand.
Meedoen levert mogelijk wel een boekjeboekje vermelding opquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Technisch gezien niet besloten hoor, anders mogen we er op Fok! ook niet over pratenMaar de ervaring leert dat alleen echt hele stoere mensen mee durven doen. Zoals @:Tele6 en verder niemand.
Ja vond ik ook, maar jaquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Postwagen ziet er prima uit hoor
Als de redactie dat op tijd weet wel jaquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meedoen levert mogelijk wel een boekjeboekje vermelding op
HEB IK GEZEGD DAT IK DAT NIET VONDquote:
Oh daar zal wel weer je geliefde bloed bij vloeienquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hotel is al tijden geboekt![]()
We zijn in de laatste knopen doorhakken fase.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
HEB IK GEZEGD DAT IK DAT NIET VOND
Kijk daar heb je t alquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar zal wel weer je geliefde bloed bij vloeien
J had dat ook na 18 jaar 60+ (zelfs 100 was niet abnormaal) uur per week werken in een heel hoog tempo. In loondienst, flexibele werktijden, grote berg IT'ers voor helemaal niet veel werkplekken. En dan collega's die het 'druk' hebben. Dat is nog steeds niet helemaal gewendquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ja dat laatste kan ik ook slecht hebben van vrienden met echt wel heel relaxte (en vaak goedbetaalde) banen, wanneer die daar over klagen![]()
Zzp'er, bakker, schoonmaker is allemaal eenmanszaak of vof (eenmanszaak met meerdere 'mannen'). Die hele take over zzp'ers als schijn zelfstandige wordt vooral gebruikt om het die groep nķg lastiger te maken, en niet on te helpen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die hebben de meeste ZZP'ers ook niet
Tot zo ver weer jouw volstrekt irrelevante bijdrage, maar goed. Bedankt, gaan we niks mee doen, tot ziens.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zzp'er, bakker, schoonmaker is allemaal eenmanszaak of vof (eenmanszaak met meerdere 'mannen'). Die hele take over zzp'ers als schijn zelfstandige wordt vooral gebruikt om het die groep nķg lastiger te maken, en niet on te helpen.
Dat lijkt wel Inuitquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:40 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de tien jaar dat we hier niet geweest zijn is er een compleet nieuw schrift ingevoerd
Flash zei drie uur ('vaak in twee klaar'). Als de zelfstandige vervolgens zelf arbeidsongeschiktheid en ziekte regelt, zit je al dik onder minimumloon, en dan kijken we nog niet eens naar vakantie of andere vormen van uitval. Of de 6.nogwat procent werkgeversdeel zorgverzekeringen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Afaik zijn jij en je werkgever volgens de regeling dienstverlening aan huis, als je maximaal drie dagen werkt, niet verplicht enige belasting te betalen.
Dus sociale zekerheid etc even buiten beschouwing gelaten houd je dan wel 25 euro over van 25 euro per uur.
Exact weet ik niet hoe het werkt, maar mijn hulp heb ik gevonden via wittewerkster. Ik betaalde haar zelf en een afdracht (klein) aan die organisatie. Toen ze, op mijn verzoek, weer terugkwam wilde ik ons weer aanmelden bij die organisatie (stond in de regels) maar zij vroeg dat niet te doen. Waarom, geen idee, ik heb de afdracht aan de organisatie bij haar uurloon gedaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Flash zei drie uur ('vaak in twee klaar'). Als de zelfstandige vervolgens zelf arbeidsongeschiktheid en ziekte regelt, zit je al dik onder minimumloon, en dan kijken we nog niet eens naar vakantie of andere vormen van uitval. Of de 6.nogwat procent werkgeversdeel zorgverzekeringen.
Groot paleis van Larache zegt Google lens vh bovenste Arabisch.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:40 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de tien jaar dat we hier niet geweest zijn is er een compleet nieuw schrift ingevoerd
Dan is alles bijna besloten, zoals ik al eerder constateerde.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hotel is al tijden geboekt![]()
We zijn in de laatste knopen doorhakken fase.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Exact weet ik niet hoe het werkt, maar mijn hulp heb ik gevonden via wittewerkster. Ik betaalde haar zelf en een afdracht (klein) aan die organisatie. Toen ze, op mijn verzoek, weer terugkwam wilde ik ons weer aanmelden bij die organisatie (stond in de regels) maar zij vroeg dat niet te doen. Waarom, geen idee, ik heb de afdracht aan de organisatie bij haar uurloon gedaan.
Ik vermoed dat ze daar dan X uur wit werkt tegen laag loon maar met sociale zekerheid, en vervolgens een deel minder wit werkt om ook daadwerkelijk inkomsten te hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Exact weet ik niet hoe het werkt, maar mijn hulp heb ik gevonden via wittewerkster. Ik betaalde haar zelf en een afdracht (klein) aan die organisatie. Toen ze, op mijn verzoek, weer terugkwam wilde ik ons weer aanmelden bij die organisatie (stond in de regels) maar zij vroeg dat niet te doen. Waarom, geen idee, ik heb de afdracht aan de organisatie bij haar uurloon gedaan.
Ja juist ja.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:49 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege verblijf elders had ik waarschijnlijk sowieso niet aan kunnen sluiten, al was het maar een dagje op en neer naar Aachen. Zo stoer ben ik dan wel…
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tifinaghquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:40 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, want ik was nog de enige via die organisatie. En het was mijn idee om haar de afdracht aan de organisatie te geven, zij had hetzelfde bedrag in gedachte. En tijdens corona (eerste golf ) is ze niet geweest maar heb ik haar de helft betaald, wilde 100% maar dat kreeg ik teruggestortquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat ze daar dan X uur wit werkt tegen laag loon maar met sociale zekerheid, en vervolgens een deel minder wit werkt om ook daadwerkelijk inkomsten te hebben.
Okee danquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:54 schreef Blues het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tifinagh
https://www.google.com/am(...)keersborden-marokko/
Wilde het ook weten, dus opgezocht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |