abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215601016
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 november 2024 17:45 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Oh, het is besloten. :{
Wilde al vragen naar de datum en tijdstip…
Hotel is al tijden geboekt :D
We zijn in de laatste knopen doorhakken fase.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 16 november 2024 @ 18:14:43 #277
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215601017
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Technisch gezien niet besloten hoor, anders mogen we er op Fok! ook niet over praten :P Maar de ervaring leert dat alleen echt hele stoere mensen mee durven doen. Zoals @:Tele6 en verder niemand.
Postwagen ziet er prima uit hoor :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215601028
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Technisch gezien niet besloten hoor, anders mogen we er op Fok! ook niet over praten :P Maar de ervaring leert dat alleen echt hele stoere mensen mee durven doen. Zoals @:Tele6 en verder niemand.
Meedoen levert mogelijk wel een boekjeboekje vermelding op B-)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215601046
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Postwagen ziet er prima uit hoor :P
Ja vond ik ook, maar ja :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215601050
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Meedoen levert mogelijk wel een boekjeboekje vermelding op B-)
Als de redactie dat op tijd weet wel ja :Y
pi_215601057
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja vond ik ook, maar ja :+
HEB IK GEZEGD DAT IK DAT NIET VOND :(
pi_215601058
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Oh daar zal wel weer je geliefde bloed bij vloeien :~
pi_215601059
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
HEB IK GEZEGD DAT IK DAT NIET VOND :(
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh daar zal wel weer je geliefde bloed bij vloeien :~
Kijk daar heb je t al :P
pi_215601119
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2024 11:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh ja dat laatste kan ik ook slecht hebben van vrienden met echt wel heel relaxte (en vaak goedbetaalde) banen, wanneer die daar over klagen :D
J had dat ook na 18 jaar 60+ (zelfs 100 was niet abnormaal) uur per week werken in een heel hoog tempo. In loondienst, flexibele werktijden, grote berg IT'ers voor helemaal niet veel werkplekken. En dan collega's die het 'druk' hebben. Dat is nog steeds niet helemaal gewend :D

Edit: ik heb niet helemaal het juiste stuk of de persoon gequote. En bij Candaasje met de echt zeer bizarre werktijden zal het geklaag van anderen met een normale baan niet altijd hilarisch zijn ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door Lucky_Strike op 16-11-2024 18:40:24 ]
Spoilers!
pi_215601157
Vandaag was zowaar succesvol! Het hielp al dat we de dag begonnen met inkopen bij een geweldige bakker.

Proefrit 1 was fijn. Geweldige auto, fijne garage.

Toch nog even kijken bij een andere optie. Daar konden we, ongepland, ook een proefrit maken. Auto is een pietsje minder maar wel 8000 euro goedkoper :o

Helaas hebben we nog geen beslissing kunnen nemen. J heeft dinsdag een tweede sollicitatiegesprek voor een functie met een auto. Waarschijnlijk wil hij daar niet werken maar zeker is dat nog niet helemaal. De auto is heel scherp geprijsd dus kan zo maar elk moment verkocht worden.
Spoilers!
pi_215601169
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 15:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Die hebben de meeste ZZP'ers ook niet
Zzp'er, bakker, schoonmaker is allemaal eenmanszaak of vof (eenmanszaak met meerdere 'mannen'). Die hele take over zzp'ers als schijn zelfstandige wordt vooral gebruikt om het die groep nķg lastiger te maken, en niet on te helpen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215601179
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Zzp'er, bakker, schoonmaker is allemaal eenmanszaak of vof (eenmanszaak met meerdere 'mannen'). Die hele take over zzp'ers als schijn zelfstandige wordt vooral gebruikt om het die groep nķg lastiger te maken, en niet on te helpen.
Tot zo ver weer jouw volstrekt irrelevante bijdrage, maar goed. Bedankt, gaan we niks mee doen, tot ziens.
pi_215601180

In de tien jaar dat we hier niet geweest zijn is er een compleet nieuw schrift ingevoerd :o
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215601192
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:40 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de tien jaar dat we hier niet geweest zijn is er een compleet nieuw schrift ingevoerd :o
Dat lijkt wel Inuit :o Maar is dat Berber of zo?
pi_215601194
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 15:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Afaik zijn jij en je werkgever volgens de regeling dienstverlening aan huis, als je maximaal drie dagen werkt, niet verplicht enige belasting te betalen.
Dus sociale zekerheid etc even buiten beschouwing gelaten houd je dan wel 25 euro over van 25 euro per uur.
Flash zei drie uur ('vaak in twee klaar'). Als de zelfstandige vervolgens zelf arbeidsongeschiktheid en ziekte regelt, zit je al dik onder minimumloon, en dan kijken we nog niet eens naar vakantie of andere vormen van uitval. Of de 6.nogwat procent werkgeversdeel zorgverzekeringen.
pi_215601236
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Flash zei drie uur ('vaak in twee klaar'). Als de zelfstandige vervolgens zelf arbeidsongeschiktheid en ziekte regelt, zit je al dik onder minimumloon, en dan kijken we nog niet eens naar vakantie of andere vormen van uitval. Of de 6.nogwat procent werkgeversdeel zorgverzekeringen.
Exact weet ik niet hoe het werkt, maar mijn hulp heb ik gevonden via wittewerkster. Ik betaalde haar zelf en een afdracht (klein) aan die organisatie. Toen ze, op mijn verzoek, weer terugkwam wilde ik ons weer aanmelden bij die organisatie (stond in de regels) maar zij vroeg dat niet te doen. Waarom, geen idee, ik heb de afdracht aan de organisatie bij haar uurloon gedaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_215601243
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groot paleis van Larache zegt Google lens vh bovenste Arabisch.
Herkent het onderste niet. Lijkt wel Grieks achtig
  zaterdag 16 november 2024 @ 18:49:10 #293
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215601253
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dan is alles bijna besloten, zoals ik al eerder constateerde.
Vanwege verblijf elders had ik waarschijnlijk sowieso niet aan kunnen sluiten, al was het maar een dagje op en neer naar Aachen. Zo stoer ben ik dan wel… *)
pi_215601256
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Exact weet ik niet hoe het werkt, maar mijn hulp heb ik gevonden via wittewerkster. Ik betaalde haar zelf en een afdracht (klein) aan die organisatie. Toen ze, op mijn verzoek, weer terugkwam wilde ik ons weer aanmelden bij die organisatie (stond in de regels) maar zij vroeg dat niet te doen. Waarom, geen idee, ik heb de afdracht aan de organisatie bij haar uurloon gedaan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik vermoed dat ze daar dan X uur wit werkt tegen laag loon maar met sociale zekerheid, en vervolgens een deel minder wit werkt om ook daadwerkelijk inkomsten te hebben.
pi_215601269
Tweede bus spul in het nieuwe huis. Als ik dat zo bekijk verbaasd het mij dat dit in twee bussen paste (en dan zat'ie lang zo vol niet als vanuit Nederland :D )

Hopen dat de mist zo weer een beetje is opgetrokken, want bergweggetje met mist kennen we al, bergweggetje in het donker ook, maar de combi gaat voor het eerst zijn.
pi_215601270
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:49 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege verblijf elders had ik waarschijnlijk sowieso niet aan kunnen sluiten, al was het maar een dagje op en neer naar Aachen. Zo stoer ben ik dan wel
Ja juist ja.
pi_215601303
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tifinagh

https://www.google.com/am(...)keersborden-marokko/

Wilde het ook weten, dus opgezocht :D
pi_215601366
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
[..]
Ik vermoed dat ze daar dan X uur wit werkt tegen laag loon maar met sociale zekerheid, en vervolgens een deel minder wit werkt om ook daadwerkelijk inkomsten te hebben.
Nee, want ik was nog de enige via die organisatie. En het was mijn idee om haar de afdracht aan de organisatie te geven, zij had hetzelfde bedrag in gedachte. En tijdens corona (eerste golf ) is ze niet geweest maar heb ik haar de helft betaald, wilde 100% maar dat kreeg ik teruggestort :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_215601370
quote:
Okee dan _O_

Het deed me een beetje denken aan het Inuit schrift

pi_215601425
Lol. Fles en ik afspraken maken hoe ik hem ter plekke op het station kan oppikken… blijkt hij via Cat-town te treinen _O-
Ik had dat kunnen weten :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')