abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215600294
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 16:29 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat is pusgolven voor ik klik :P
Golven pus.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215600309
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 16:29 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat is pusgolven voor ik klik :P
Zonder te kijken (want dat ga ik dadelijk doen) hoop ik op golven pus :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215600337
Ik kende hem al -O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215600390
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 16:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zonder te kijken (want dat ga ik dadelijk doen) hoop ik op golven pus :P
Vies meisje ben je :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215600452
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 november 2024 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vies meisje ben je :N
Niks interessanter dan wonden waar je een halve meter gaas in kan proppen.
Of een pincet als een soort oorbel doorheen kunt piepen.

Met beide scenario’s ben ik bekend :+

Wat niet wegneemt dat die situatie voor de gaasontvanger of onvrijwillig piercebare persoon natuurlijk erg vervelend is.

Dus zulke filmpjes bekijk ik met een mengeling van fascinatie en een ‘wat zal dat VRESELIJK pijn hebben gedaan/minimaal een X aantal dagen/weken/maanden nodig hebben om te genezen :X ’ gedachten.
pi_215600505
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 16:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Jup, waardeloze gemeente hè, Emmen.

Maar is echt van alles georganiseerd, zo was er vanochtend ook een slipcursus (waren drie mensen zonder afmelding niet genomen, is best duur :o ) en een golfclinic. Verder oa high teas, creatieve workshops, bierproeverij.
Mn ma en een collega hebben alle activiteiten bezocht/de mensen ontvangen - alleen de kerkdienst in het kader van deze week laten ze beiden schieten _O-
Hier is het een ‘markt’ in het gemeentehuis met te ontvangen tegoedbonnen van lokale ondernemers en dan winkelen.
pi_215600532
Van pus en bloed heb ik zó veel gezien ( en opgeruimd :X ), dat ik filmpjes en beelden
graag voorbij laat gaan. :W
  Moderator zaterdag 16 november 2024 @ 17:11:22 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215600546
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 17:06 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hier is het een ‘markt’ in het gemeentehuis met te ontvangen tegoedbonnen van lokale ondernemers en dan winkelen.
Dat klinkt ook leuk, toch? Bij Sligro kregen we kerstpakket mee en tasje met ingrediënten van het soepje.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215600576
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 17:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat klinkt ook leuk, toch? Bij Sligro kregen we kerstpakket mee en tasje met ingrediënten van het soepje.
Wij zijn al een aantal jaren uitgemantelzorgd. w/
Van een kennis weet ik dat het nog steeds zo is georganiseerd.
pi_215600577
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 17:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Niks interessanter dan wonden waar je een halve meter gaas in kan proppen.
Of een pincet als een soort oorbel doorheen kunt piepen.

Met beide scenario’s ben ik bekend :+

Wat niet wegneemt dat die situatie voor de gaasontvanger of onvrijwillig piercebare persoon natuurlijk erg vervelend is.

Dus zulke filmpjes bekijk ik met een mengeling van fascinatie en een ‘wat zal dat VRESELIJK pijn hebben gedaan/minimaal een X aantal dagen/weken/maanden nodig hebben om te genezen :X ’ gedachten.
Over dood vlees gesproken, zullen we vast eens gaan kijken waar we gaan eten in Aachen? Denk dat we beter van tevoren wat kunnen reserveren.
pi_215600633
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Over dood vlees gesproken, zullen we vast eens gaan kijken waar we gaan eten in Aachen? Denk dat we beter van tevoren wat kunnen reserveren.
Jouw hoofd _O_

Reservierung lijkt me wel slim ja. Ik zal eens wat zoeken als jij dat ook doet.

Misschien heeft de CUL hive mind nog wel tips.
pi_215600639
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 17:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jouw hoofd _O_

Reservierung lijkt me wel slim ja. Ik zal eens wat zoeken als jij dat ook doet.

Misschien heeft de CUL hive mind nog wel tips.
Wat dacht je hiervan https://www.postwagen-aachen.de/
pi_215600693
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 november 2024 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Misschien is dat ook wel wat voor mij. Ik heb wel een Dyson maar ik moet het dus allemaal nog steeds zelf doen. En als jullie twee verdiepingen hebben, heb je dan ook twee robotstofzuigers? Of twee docking stations voor ééntje of zo? :?
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 13:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]
@:vlindertje89 heeft een klein dozijn aan die dingen, alleen de meterkast heeft nog geen eigen volgens mij :+
Ik heb er drie.
Eentje beneden, die staat in de woonkamer/keuken. Die heeft een docking station met stofzak en schoon- en vieswaterreservoir. Dan staat er eentje op mijn slaapkamer, met alleen een oplaad-docking. En dan staat er op diezelfde verdieping eentje op mijn werkkamer/kattenkamer, ook met alleen een oplaad-docking. Er staat er geen op de kamer van nichtje/washok, en geen op de open zolder ;). Zo gedaan omdat ivm huisstofmijtallergie het handig is als mn slaapkamer vaak gestofzuigd wordt, maar de katten niet op mijn slaapkamer mogen. Omdat de werkkamer/kattenkamer natuurlijk ook veel kattenhaar en wat grit etc op de vloer krijgt, heb ik daar de derde gezet. Op zolder ben ik toch bijna nooit en de kleine kamer wordt ook niet veel gebruikt, voor was en door nichtje, dus daar zet ik gewoon af en toe even de robot neer als nodig.

Maar je kunt ook echt prima beneden een robot hebben staan, en die boven zetten en daar een rondje laten lopen. Afhankelijk van hoe fancy je robot is en hoeveel functies 'ie heeft, en hoe groot je verdieping is, kan het zijn dat je hem tussendoor dan even naar het dock moet brengen om de dweil te laten wassen tijdens het rondje. Maar daar is volgens mij met instellingen ook wel iets aan te doen (ik kan instellen of ik elke 10 min, 15 min of na elke kamer bv wil laten wassen, ik weet alleen niet wat het max tijdsinterval is als je kiest per kamer en dan je hele verdieping 1 kamer maakt). Mijn robot heeft ook multilevel functie, dus hij heeft een map van de begane grond, maar ik kan hem ook een map van de verdieping laten maken die hij dan dus ook gewoon opslaat, en dan herkent hij volgens mij zelfs zelf als hij daar staat. Of dat moet je dan even aangeven in de app, dat zou ook kunnen, dat weet ik eigenlijk niet want ik doe dat nooit ;). Maar volgens mij hoef je dus in principe niet eens een dock boven te zetten.

Als je er eentje wil, is nu ongeveer wel de periode om er eentje te kopen, met black friday (maand :D ).

Ik heb de roborock qrevo S, die kocht ik voor ¤506, maar hij is met black friday straks nog goedkoper te krijgen; bij roborock.de wordt hij ¤479 en dan kun je met een referral code (invullen van een 2e mailadres en dan krijg je die) nog 8% korting krijgen, en bij vorige keren kon je hem dan ook bij Amazon kopen voor die prijs als je van roborock zelf koopt en screenshot van maakt. Dan is ie ¤440 ongeveer.

Maar er zijn ook andere merken met goeie, en goedkopere als je minder functies wil. Ik kan het robotstofzuiger topic op tweakers aanraden voor gebruikerservaringen enzo.

Oh, en toevoeging: ik heb er alleen maar drie omdat ik er een had, die te dom vond voor beneden en toen een nieuwe kocht, maar oude weggooien ook zonde vond, dus die naar slaapkamer. En nu wilde ik een fancy nieuwe met uitgebreider dock etc, maar oude doet het nog gewoon, dus ook naar boven. Je hebt er dus echt niet een per kamer nodig ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 16-11-2024 17:46:47 ]
pi_215600698
Nou, merengue schuim ging niet helemaal goed. Ze zullen vast wel eetbaar zijn, maar geen schuimpjes, meer de vorm van droste flikken _O-
Kon m’n vaste recept ook niet vinden en keek het later na en bleek dus een paar foutjes gemaakt te hebben.
Volgende keer beter
De nieuwe machine heeft een klokje waarmee je kan zien hoelang het ding bezig is. Best handig.
We have far more in common than that which devides us..
pi_215600746
Oooooh pús met golven *O* :9
pi_215600752
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2024 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
_O-
pi_215600760
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 17:35 schreef Blues het volgende:

[..]
_O-
Oh zei ik iets raars? :+
pi_215600761
pi_215600766
Als ik het gevorderden (piano-)stuk instudeer en ik zet de piano op orgelstand is het net een nummer van Ekseption O+ Die akkoorden _O_
pi_215600785
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2024 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat dacht je hiervan https://www.postwagen-aachen.de/
Ik had je ook al wat in DM gezet.
  zaterdag 16 november 2024 @ 17:44:00 #271
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215600806
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 17:38 schreef Blues het volgende:
Als ik het gevorderden (piano-)stuk instudeer en ik zet de piano op orgelstand is het net een nummer van Ekseption O+ Die akkoorden _O_
Blues goes Rick v/d Linden…

Bekijk deze YouTube-video

O+
  zaterdag 16 november 2024 @ 17:45:32 #272
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215600817
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2024 17:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik had je ook al wat in DM gezet.
Oh, het is besloten. :{
Wilde al vragen naar de datum en tijdstip…
pi_215600835
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 november 2024 17:45 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Oh, het is besloten. :{
Jij hebt een hele rare manier van conclusies trekken.
pi_215600898
Is er een besloten meet? 8-) :7 B-) (8>
pi_215600924
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 17:56 schreef Blues het volgende:
Is er een besloten meet? 8-) :7 B-) (8>
Technisch gezien niet besloten hoor, anders mogen we er op Fok! ook niet over praten :P Maar de ervaring leert dat alleen echt hele stoere mensen mee durven doen. Zoals @Tele6 en verder niemand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')