Maandje ruilenquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet ook een uitkering! Anders tel ik niet meer mee![]()
In het geheel niet. Minder stressig dan bij veel andere Marokkaanse grensposten (we gingen in Tanger Med aan land, dat is een nieuwe haven). Het duurt alleen eindeloos lang.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:23 schreef Blues het volgende:
@:sigme was het onaangenaam bij de douane controles?
Diprosone?quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Die hou ik in de gaten. Heb nu een vette creme (3x pd) en een hormoonzalf (2x pd) en dat 3 weken. Dan zien wat het doet.
De vette creme is cetomacrogol en de ander is hydrocortison. brrr overal vette plekjes.quote:
Heb je een reuze badlaken om op te liggen? Misschien scheelt dat?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De vette creme is cetomacrogol en de ander is hydrocortison. brrr overal vette plekjes.
Jawel, maar als ik in mijn gezicht wrijf voel ik het, in mijn hals ook.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je een reuze badlaken om op te liggen? Misschien scheelt dat?
Mensen smeren ook wel een uurtje voordat zij naar bed gaan. Dan kan het ‘ergste’ intrekken.
Las ik nl. ook toen ik begon met smeren. Alleen was het hier de neus en so , dat ligt niet onder lakens enzo.
Ja is ook akelig, maar dit gaat je helpenquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:
De vette creme is cetomacrogol en de ander is hydrocortison. brrr overal vette plekjes.
Ja, je moet gewoon dagen kunnen opnemen als je dat wil. Je komt ze inderdaad al enorm tegemoet, dus het zou ze sieren daar niet meteen nog een schepje bovenop te doen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:32 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
@:z80 ik wil er best wat meenemen, maar het stoort me vooral dat er nu klakkeloos vanuit wordt gegaan dat ik gewoon alle ingeroosterde dagen/ nachten in december werk, en mijn opzegtermijn (die wel eerst besproken is, 1 maand) gewoon genegeerd wordt. En dat pakt voor mij erg vervelend uit. En dat vind ik niet zo fair, als ik al heb aangeboden de feestdagen terug te komen om je uit de brand te helpen. Iets met een vinger en dan gewoon heel je hand arm nemen![]()
@:vlindertje89 ja het wordt wel beter. Geen weekend/nachtdiensten meer tenzij ik het zelf aanbied.
Ha, toch nog iemand ook into robotstofzuigers! Heerlijk he!quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:36 schreef Candaasje het volgende:
Tot @:borisz !
Ik lig nog in bed. We hebben sinds kort een robotstofzuiger dus die doet vast z’n rondje. C. Was opeens helemaal into robotsrofzuigers. Af en toe heeft ie van die fases![]()
(Het is een eufy, kwam bij tweakers goed uit de reviews. Geen poespas, geen dweil, maar zuigt zover we kunnen beoordelen best prima en hij kan zich goed tussen stoelpoten maneuvreren)
Ik vond de overstap van verpleeghuis en alle diensten draaien (dag/avond/nacht/weekend/feestdagen) naar 'kantoortijden' op de poliklinieken in het ziekenhuis zo ongelofelijk wennen!quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:32 schreef Candaasje het volgende:
@:vlindertje89 ja het wordt wel beter. Geen weekend/nachtdiensten meer tenzij ik het zelf aanbied.
Dat vond ik ook. En dan zou ik in mijn huis steeds spullen aan de kant moeten zetten, stoelen op de tafel etc. Dan maar liever alles aan de kant schuiven.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Poffedikkie die dingen zijn nog prijzig ook
Nou ja ik heb dus zelf ook allerlei vragen en bedenkingen maar ik zag een Eufy (van 747 Euro) die voor heel veel van die dingen wel een oplossing biedt. Dus misschien best eens het overwegen waard. Wel een hoop geld nog steeds natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. En dan zou ik in mijn huis steeds spullen aan de kant moeten zetten, stoelen op de tafel etc. Dan maar liever alles aan de kant schuiven.
Weet ook niet hoe de kat erop zou reageren en ik begreep dat ze ook nog wel lawaai maken, niet lekker ‘s nachts in een appartement
je kan wel leuke katten-rijden-op-robots filmpjes maken voor Insta.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. En dan zou ik in mijn huis steeds spullen aan de kant moeten zetten, stoelen op de tafel etc. Dan maar liever alles aan de kant schuiven.
Weet ook niet hoe de kat erop zou reageren en ik begreep dat ze ook nog wel lawaai maken, niet lekker ‘s nachts in een appartement
Volgende stap is dat je robots tegen meerprijs met kattendek kan krijgenquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:11 schreef Blues het volgende:
[..]
je kan wel leuke katten-rijden-op-robots filmpjes maken voor Insta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |