SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een whopping ¤50 per nacht. Inclusief ontbijt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Maar jullie hoeven elkaar nooit te zienquote:Op woensdag 13 november 2024 19:40 schreef sigme het volgende:
Oh herstel: het meisje van het bier zegt dat er 8 gasten zijn en er nog 4 verwacht worden.
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:39 schreef sigme het volgende:
Jongens, waar ik nu ben is echt ongelofelijk. Een landhuishotel. Met evenveel gasten als op de gemiddelde vrachtbootreis![]()
[ afbeelding ]Oei, dat zijn de plekken om te zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een whopping ¤50 per nacht. Inclusief ontbijt.
Heerlijk.
Superbock it isquote:Op woensdag 13 november 2024 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
@:Sigme, hebben ze daar een beetje lekker bier of zit je aan de superbock?
Fijn!quote:Op woensdag 13 november 2024 20:12 schreef sigme het volgende:
Wel Portugees & in het vooruitzicht: we hebben kaartjes voor Cristina Branco, ergens in april.
Ow, maar dat is niet de normale Super Bock, deze ziet er beter uitquote:Op woensdag 13 november 2024 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Superbock it is![]()
[ afbeelding ]
We trapten wel af met een Preta
Het is een stout. Ik vind ‘m zowaar erg lekker. Eéntje dan he, daarna word het me teveel. Gewone superbock erachteraan gehad, die drinken we nu al dagen in Portugal. Niks speciaals maar redelijke pils, vind ik.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, maar dat is niet de normale Super Bock, deze ziet er beter uit
De Preta zei me niets, maar die is ook donker? Cool!
"La Negra", zo wordt (of werd, want overleden) ze hier genoemd. Beetje raar wel, als je in Nederland een donkerharige artieste "De Zwarte" zou noemenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Fijn!
Ik zag Mercedes Sosa jaaaaaaren geleden in Vredenburg. F.A.N.T.A.S.T.I.S.C.H. Nooit meer zo'n stem gehoord.
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:39 schreef sigme het volgende:
Jongens, waar ik nu ben is echt ongelofelijk. Een landhuishotel. Met evenveel gasten als op de gemiddelde vrachtbootreis![]()
[ afbeelding ]Geweldig! Zou ik ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een whopping ¤50 per nacht. Inclusief ontbijt.
Is gewoon racismequote:Op donderdag 14 november 2024 08:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
>20 minuten na de één na laatste post sluit DP een topic en iedere boomer met loodvergiftiging gaat hier van "lapo hunten ommegot".
Maar als een boomer hier werkelijk op treurige wijze een topic sluit is het stil? Oke
Ik zou gewoon de komende 270ish posts gaan aftellen tot de laatste, want blijkbaar is lapo hunten vooral een kwestie van wie 'm sluit en niet van hoe.quote:
Niks artikel1 aan. Ik word gewoon gedemoniseerd.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de komende 270ish posts gaan aftellen tot de laatste, want blijkbaar is lapo hunten vooral een kwestie van wie 'm sluit en niet van hoe.
Op AnneX kun je toch moeilijk boos worden?quote:Op donderdag 14 november 2024 08:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
>20 minuten na de één na laatste post sluit DP een topic en iedere boomer met loodvergiftiging gaat hier van "lapo hunten ommegot".
Maar als een boomer hier werkelijk op treurige wijze een topic sluit is het stil? Oke
Uit bed is overratedquote:Op donderdag 14 november 2024 09:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niks artikel1 aan. Ik word gewoon gedemoniseerd.
Ik moet ook uit bed, maar mn benen weigeren over de rand te zwiepen
Doe niet zo stakkerig man. Het ging helemaal niet om het lapo-hunten.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de komende 270ish posts gaan aftellen tot de laatste, want blijkbaar is lapo hunten vooral een kwestie van wie 'm sluit en niet van hoe.
Gewoon verder negeren. Op een gegeven moment vind ie het hier weer te extreem rechts en is ie weer een paar jaar wegquote:Op donderdag 14 november 2024 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe niet zo stakkerig man. Het ging helemaal niet om het lapo-hunten.
Ik heb je al gezegd dat dat ook zonder Duitse rekening kan ;-)quote:Op donderdag 14 november 2024 10:14 schreef derLudolf het volgende:
Vanmiddag rekening openen bij Duitse bank, dan kan ik m'n Deutschland-ticket ook via DB kopen en krijg ik daarvoor ook punten
Bij natuurfilms is het meer dan levensecht, zó grootquote:Op donderdag 14 november 2024 12:45 schreef Blues het volgende:
Nieuwe TV![]()
Groot![]()
![]()
Zelf aan de praat gekregen![]()
Oude TV bijna verkocht op MP
Dan heeft Mandingo ineens 73cm tussen de benen hangenquote:Op donderdag 14 november 2024 13:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bij natuurfilms is het meer dan levensecht, zó groot![]()
Gister was de eerste energieke dag sinds weken. Zingen was ook weer leuk met nieuw liedje van Coldplay en een warm welkom terug 🎶
Ahum, wij noemden sexflims vroeger altijd natuurfilms, maar dat bedoelde je vast niet?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
50quote:Op donderdag 14 november 2024 13:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk @:blues groot als in heel erg groot?
Spreekuur was (weer) rustig, maar goed ook want de systemen vielen uit en dan kan je echt niets opzoeken. Morgen maar even inloggen en hopen dat ik erin kom.
g kijkt altijd van do t/m zo golfen op tv en dat is ook al mooi! Wel ff anders van 'kleur' dus mss nog ff mee spelen.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gister was de eerste energieke dag sinds weken. Zingen was ook weer leuk met nieuw liedje van Coldplay en een warm welkom terug 🎶
😉quote:Op donderdag 14 november 2024 13:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ahum, wij noemden sexflims vroeger altijd natuurfilms, maar dat bedoelde je vast niet?
Ik vind het altijd even wennen als je een nieuwe tv hebt, maar daarna heb je ook watquote:Op donderdag 14 november 2024 13:46 schreef Blues het volgende:
[..]
g kijkt altijd van do t/m zo golfen op tv en dat is ook al mooi! Wel ff anders van 'kleur' dus mss nog ff mee spelen.
Fijn dat het weer de goeie kant op gaat
quote:Op donderdag 14 november 2024 13:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ahum, wij noemden sexflims vroeger altijd natuurfilms, maar dat bedoelde je vast niet?
Die ziet er erg lekker uit, ik houd van Baltic portersquote:Op donderdag 14 november 2024 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag ons nieuwste bier online bekend gemaakt![]()
Na een half jaar gaan we ook eindelijk weer door het hele land bezorgen, we hebben die road trips wel gemist
Deze was 10 jrquote:Op donderdag 14 november 2024 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd even wennen als je een nieuwe tv hebt, maar daarna heb je ook wat
Ik ben benieuwd hoe lang onze het nog volhoudt, tegenwoordig worden tv's volgens mij niet meer zo oud.
Oeh ff kijkenquote:Op donderdag 14 november 2024 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag ons nieuwste bier online bekend gemaakt![]()
Na een half jaar gaan we ook eindelijk weer door het hele land bezorgen, we hebben die road trips wel gemist
Wat maakt een Russian Imperial Stout Russisch?quote:Op donderdag 14 november 2024 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die ziet er erg lekker uit, ik houd van Baltic portersWat maakt een porter een Baltic porter?
Ondergistendquote:Op donderdag 14 november 2024 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die ziet er erg lekker uit, ik houd van Baltic portersWat maakt een porter een Baltic porter?
Die van ons gaat volgens mij richting de 12 jaar.quote:
Volgens deze site werd de sterkste versie van de Engelse stout aan de tsaar verkocht en kreeg het daardoor zijn naam.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:21 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat maakt een Russian Imperial Stout Russisch?
Ah, thanks! Opvallend is dat ik mijn minst lekkere baltic porter in de Baltische staten heb gedronkenquote:Op donderdag 14 november 2024 17:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ondergistenden vaak iets voller van smaak.
Liever een goede basis stout dan zoete meuk erdoor tenzij het van echt goede Amerikaanse makelij is maar dat kost je hier vaak een godsvermogen.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens deze site werd de sterkste versie van de Engelse stout aan de tsaar verkocht en kreeg het daardoor zijn naam.
Eigenlijk vind ik een goed RISje beter dan een Pastry Stout.
[..]
Ah, thanks! Opvallend is dat ik mijn minst lekkere baltic porter in de Baltische staten heb gedronkenDie van jullie is vast beter en ga ik wel een keer bij de plaatselijke bierwinkel halen!
Terwijl je zou verwachten dat de beleving daar het ook juist beter maakt.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens deze site werd de sterkste versie van de Engelse stout aan de tsaar verkocht en kreeg het daardoor zijn naam.
Eigenlijk vind ik een goed RISje beter dan een Pastry Stout.
[..]
Ah, thanks! Opvallend is dat ik mijn minst lekkere baltic porter in de Baltische staten heb gedronkenDie van jullie is vast beter en ga ik wel een keer bij de plaatselijke bierwinkel halen!
Awww, ben je trots op je?quote:Op donderdag 14 november 2024 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
kutpersonen zijn dat. Goed gedaan.
Deze was best uniek als in: tas aan de raamkant en zelf midden op de twee stoelen gaan zitten. Nee zo dik ben je niet, je bent gewoon aso en hoopte dat niemand het zag.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh dat soort mensen. Of met een tas naast zich en die niet op schoot willen nemen
Ik ben wel dik maar probeer me altijd zo smal mogelijk te maken. Kruip in het raamquote:Op donderdag 14 november 2024 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Deze was best uniek als in: tas aan de raamkant en zelf midden op de twee stoelen gaan zitten. Nee zo dik ben je niet, je bent gewoon aso en hoopte dat niemand het zag.
Ik wou net vragen of ze misschien ook wel 1,5 stoel nodig had, maar nee gewoon aso dusquote:Op donderdag 14 november 2024 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Deze was best uniek als in: tas aan de raamkant en zelf midden op de twee stoelen gaan zitten. Nee zo dik ben je niet, je bent gewoon aso en hoopte dat niemand het zag.
Dat had ik gechecked voor ik lieflijk vroeg of ik daar kon zitten (en niet op een van de vijf toen nog beschikbare losse plekjes verderop). Anders zou het gemeen zijn.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of ze misschien ook wel 1,5 stoel nodig had, maar nee gewoon aso dus
Dat is niet eens zo veel eigenlijk hoor..quote:Op donderdag 14 november 2024 19:12 schreef AnneX het volgende:
OV avonturen.
Dju: premie ZV slechts ¤ 300 / maand / 2 pp.![]()
MnX moet eens even met de tandarts overleggen of dat handig is?
Premie & vergoeding versus kies implantaat - nu niks - tegenover een nog te behandelen wortelkanaal aan de andere kant.
Wat is wijsheid?
Ja, klopt, die inderdaad! Gaan jullie er weer langs en kunnen jullie regelen dat jullie volgend jaar wel bij het bierfestival zijn?quote:Op donderdag 14 november 2024 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Terwijl je zou verwachten dat de beleving daar het ook juist beter maakt.
Is jouw plaatselijke bierwinkel ook waar we jou tegenkwamen op het festival?
Hij vervalt steeds meer in zijn oude doen. Onenigheid proberen te scheppen, dat flink aanwakkeren om vervolgens de vermoorde onschuld te spelen.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gewoon verder negeren. Op een gegeven moment vind ie het hier weer te extreem rechts en is ie weer een paar jaar weg
Is bij BD ook het Deutschland-ticket naar rato? Dus halve wegen de maand ongeveer half geld?quote:Op donderdag 14 november 2024 10:14 schreef derLudolf het volgende:
De punten van HRS (platform om hotels te boeken) zijn binnen op m'n Bahnbonus profiel![]()
Na het rondje naar Praag met PTA heb ik een gratis rit in de 2e klas en ¤5 tegoed in de Bordbistro bijelkaar gespaard![]()
Vanmiddag rekening openen bij Duitse bank, dan kan ik m'n Deutschland-ticket ook via DB kopen en krijg ik daarvoor ook punten
Nee, eerder wel bij hvv maar weet niet of dat nog steeds isquote:Op donderdag 14 november 2024 19:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Is bij BD ook het Deutschland-ticket naar rato? Dus halve wegen de maand ongeveer half geld?
Naar rato is enkel bij HVV toch en alleen de eerste maand zover ik weet.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Is bij BD ook het Deutschland-ticket naar rato? Dus halve wegen de maand ongeveer half geld?
Denk het ook qua premie en vergoeding.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo veel eigenlijk hoor..
Helaas
Dit was een semi professionele of kantoorprinter.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Een nieuwe printer kost nog geen 100 euro. Met alles er op en eraan.
🙃 Nou, dat redden we niet meer.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja een color LaserJet is wel wat duurder misschien. Maar een laserjet is sowieso alleen aan te raden als je serieuze volumes print. Duizend vel per maand of zo.
Epson Eco tank. Doe je heel lang met de inkt.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
🙃 Nou, dat redden we niet meer.
Duizend vel
Bij HVV meerdere keren een naar rato ticket gekocht. Alleen het opzeggen moet wel voor de 10 van de maand.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Naar rato is enkel bij HVV toch en alleen de eerste maand zover ik weet.
In het kader van 'recht op vergeten worden', AVG en dergelijke zou je misschien wel je account kunnen verwijderen en vervolgens een nieuw account maken?
Druk zal het zeker worden, maar ik parkeer meestal bijtijds hier en dan het treinviaduct onderdoor richting de Ziggo Dome:quote:Op donderdag 14 november 2024 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even een vraagje. We hebben tickets voor de Avond vd filmmuziek aankomende zaterdagavond. Is in de Ziggo Dome. Echter: het Nederlands elftal speelt die avond ook in de Arena.
Iemand een gouden logistieke tip?
Met de auto gaan lijkt erg lastig.
Met de trein is ook niet erg aantrekkelijk (druk en dronken voetbalsupporters en kans de laatste trein te missen en te stranden)..
Ook als je heel weinig print is een laser goedkoper in gebruik. De toner vergaat bijna niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja een color LaserJet is wel wat duurder misschien. Maar een laserjet is sowieso alleen aan te raden als je serieuze volumes print. Duizend vel per maand of zo.
Wel met de auto gaan en zorgen dat je er op tijd bent?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even een vraagje. We hebben tickets voor de Avond vd filmmuziek aankomende zaterdagavond. Is in de Ziggo Dome. Echter: het Nederlands elftal speelt die avond ook in de Arena.
Iemand een gouden logistieke tip?
Met de auto gaan lijkt erg lastig.
Met de trein is ook niet erg aantrekkelijk (druk en dronken voetbalsupporters en kans de laatste trein te missen en te stranden)..
Dat wou ik ook zeggenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:03 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook als je heel weinig print is een laser goedkoper in gebruik. De toner vergaat bijna niet.
Inktjet inkt droogt uit. En de printer moet geregeld gebuikt worden om de kop te laten werken.
Om na afloop in de meute weg te komen, is ook nog een kunst.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wel met de auto gaan en zorgen dat je er op tijd bent?
Thanks!quote:Op donderdag 14 november 2024 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Druk zal het zeker worden, maar ik parkeer meestal bijtijds hier en dan het treinviaduct onderdoor richting de Ziggo Dome:
https://maps.app.goo.gl/K(...)le.maps.preview.copy
Als je er rond 19.00u of eerder bent, dan heb je nog wel een plekje.
Veel plezier alvast!quote:
Ok. Genoteerd. Merci 💐quote:Op donderdag 14 november 2024 20:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Epson Eco tank. Doe je heel lang met de inkt.
Dank je!quote:Op donderdag 14 november 2024 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel plezier alvast!
Helaas is het niet meer in het Concertgebouw, wat intiemer was.
Maar daar passen niet 4 x 10.000 mensen in…
Wat wordt dan precies vergoed?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Denk het ook qua premie en vergoeding.
Als de kaakchirurg de ontstoken kies trekt, wordt het wel vergoed![]()
Afwachten wat de tandarts gaat adviseren.
Ondertussen is tot grote vreugde - NOT - de printer deaud.
Daar wordt mnX niet vrolijk van. Helemaal niet.
Die wil die makenna 20 jaar.
Helaas heeft een bekende dezelfde en die doet het wel. Nog.
Meestal hebben ze wel interesse om onze nieuwe bieren te verkopen dus we gaan zeker wel weer contact opnemen volgende weekquote:Op donderdag 14 november 2024 19:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, klopt, die inderdaad! Gaan jullie er weer langs en kunnen jullie regelen dat jullie volgend jaar wel bij het bierfestival zijn?
Wat een leukert!quote:Op donderdag 14 november 2024 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
"Hey Abe, what's on the top of your mind? "
-"Liberty!"
Misslag muntje gekocht. Uit houdertje bevrijd (muntjes zitten heel vaak in een gaar kartonnen dingetje met wat plastic folie en een paar nietjes waar dan met pen op gekalkt is wat het moet wezen). Wordt mijn geluksmuntje
Wat wordt dan precies vergoed?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Afwachten wat de tandarts gaat adviseren.
Ondertussen is tot grote vreugde - NOT - de printer deaud.
Daar wordt mnX niet vrolijk van. Helemaal niet.
Die wil die makenna 20 jaar.
Helaas heeft een bekende dezelfde en die doet het wel. Nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |