Ok. Genoteerd. Merci 💐quote:Op donderdag 14 november 2024 20:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Epson Eco tank. Doe je heel lang met de inkt.
Dank je!quote:Op donderdag 14 november 2024 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel plezier alvast!
Helaas is het niet meer in het Concertgebouw, wat intiemer was.
Maar daar passen niet 4 x 10.000 mensen in…
Wat wordt dan precies vergoed?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Denk het ook qua premie en vergoeding.
Als de kaakchirurg de ontstoken kies trekt, wordt het wel vergoed![]()
Afwachten wat de tandarts gaat adviseren.
Ondertussen is tot grote vreugde - NOT - de printer deaud.
Daar wordt mnX niet vrolijk van. Helemaal niet.
Die wil die makenna 20 jaar.
Helaas heeft een bekende dezelfde en die doet het wel. Nog.
Meestal hebben ze wel interesse om onze nieuwe bieren te verkopen dus we gaan zeker wel weer contact opnemen volgende weekquote:Op donderdag 14 november 2024 19:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, klopt, die inderdaad! Gaan jullie er weer langs en kunnen jullie regelen dat jullie volgend jaar wel bij het bierfestival zijn?
Wat een leukert!quote:Op donderdag 14 november 2024 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
"Hey Abe, what's on the top of your mind? "
-"Liberty!"
Misslag muntje gekocht. Uit houdertje bevrijd (muntjes zitten heel vaak in een gaar kartonnen dingetje met wat plastic folie en een paar nietjes waar dan met pen op gekalkt is wat het moet wezen). Wordt mijn geluksmuntje
Wat wordt dan precies vergoed?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Afwachten wat de tandarts gaat adviseren.
Ondertussen is tot grote vreugde - NOT - de printer deaud.
Daar wordt mnX niet vrolijk van. Helemaal niet.
Die wil die makenna 20 jaar.
Helaas heeft een bekende dezelfde en die doet het wel. Nog.
Zus kijkt ook elke avondquote:Op donderdag 14 november 2024 20:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Mensen, ik kijk weer iedere avond naar het Sinterklaasjournaal. Het is geweldig weer dit keer. Ze nemen het kabinet ze geweldig op de hak.
Geen idee. Het is even geleden, dat ik daar was.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je!
En dat is inderdaad jammer. Ook jammer dat mijn tante die in Oud Zuid woonde verhuisd is naar Haarlem..
Hoe ver is het tussen oud en nieuw huis? Is de beestenboel ook al over?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eerste bus spullen is op en neer naar het nieuwe huis. Nu carbonara maken.
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe ver is het tussen oud en nieuw huis? Is de beestenboel ook al over?
Dit moet ik gaan uitzoeken voor mijn toekomstig beugelkind. Zo geen zin in.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat wordt dan precies vergoed?
Ontstoken kies trekken is zo’n 100 euro (pas de rekening gehad), implantaat plaatsen… 2000 euro (pas de rekening gehad) Kaakchirurg zal het implantaat toch niet plaatsen? Want dat is een keuze en geen medische noodzaak.
Ik heb nog nagekeken of aanvullende tandverzekering ophogen gunstig was. Leverde me in totaal 80 euro extra vergoeding op.
Ik deed gewoon heel veel van dingen en nu krijg ik ze na me scheel betaald te hebben gratiesj want chronisch. Ik vind het steeds leuker om te gaanquote:Op donderdag 14 november 2024 20:25 schreef Blues het volgende:
Wij gaan in premie omhoog omdat g wat onco-fysio sessies gaat doen en we willen allebei een nieuwe bril volgend jaar. Tandarts is gelukkig al jaren alleen controles en die betalen we zelf.
Het checken bij de tandarts gaat gebeuren.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:AnneX (want die quotebrei ga ik niet ontwarren)
Weet je al wat kaakchirurg gaat doen? Of is de verwijzing nog niet zeker? Ook dan zou ik bij de tandarts checken wie wat doet.
Voor je van alles op gaat hogen en peanuts terugkrijgt.
Verder moet ik nog bijlezen, maar van deze kreeg ik een notificatiequote:Op donderdag 14 november 2024 20:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok. Genoteerd. Merci 💐
En @:Vlindertje89 hoe beviel het demonstreren?
Alsnog werd er wel gelopen in Utrecht, zag ik op het journaal.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Verder moet ik nog bijlezen, maar van deze kreeg ik een notificatie
Demonstratie was afgeblazen, ivm dreiging van kapen vd demonstratie door pro Palestijnse groepering die daarbij geweld niet zou schuwen. Uiteindelijk is de toespraak die er gegeven zou worden naar ik begreep wel in de tweede kamer voorgedragen, en komt er eind vd maand alsnog een demonstratie maar dan op het malieveld. Voor mij wat minder praktisch qua locatie dusmaargoed.
Wat raar ja dat zo´n groene partij als jullie met een stinkende bus ipv de trein naar Brussel gaat.quote:Op vrijdag 15 november 2024 06:01 schreef borisz het volgende:
Morning.
7.30 gaat de bus weg vanaf Beverwijk CS: Onze EP'er uit Beverwijk organiseert deze trip. Dus een bus vol Wijkers en/of Partijgenoten.
11u daar. Rondleiding EP en lunch
Door naar Huis van de Europese geschiedenis
Borrel
Terug naar Beverwijk. Wrs 22u thuis.
Het hemd is nader dan de rokquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:06 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat raar ja dat zo´n groene partij als jullie met een stinkende bus ipv de trein naar Brussel gaat.
Dat klinkt tof zeg. Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 november 2024 06:01 schreef borisz het volgende:
Morning.
7.30 gaat de bus weg vanaf Beverwijk CS: Onze EP'er uit Beverwijk organiseert deze trip. Dus een bus vol Wijkers en/of Partijgenoten.
Borrel
Wordt vast een leuke dagquote:Op vrijdag 15 november 2024 06:01 schreef borisz het volgende:
Morning.
Borrel
Mooi gezegd!quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het hemd is nader dan de rok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |