Geen idee. Het is even geleden, dat ik daar was.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je!
En dat is inderdaad jammer. Ook jammer dat mijn tante die in Oud Zuid woonde verhuisd is naar Haarlem..
Hoe ver is het tussen oud en nieuw huis? Is de beestenboel ook al over?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eerste bus spullen is op en neer naar het nieuwe huis. Nu carbonara maken.
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe ver is het tussen oud en nieuw huis? Is de beestenboel ook al over?
Dit moet ik gaan uitzoeken voor mijn toekomstig beugelkind. Zo geen zin in.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat wordt dan precies vergoed?
Ontstoken kies trekken is zo’n 100 euro (pas de rekening gehad), implantaat plaatsen… 2000 euro (pas de rekening gehad) Kaakchirurg zal het implantaat toch niet plaatsen? Want dat is een keuze en geen medische noodzaak.
Ik heb nog nagekeken of aanvullende tandverzekering ophogen gunstig was. Leverde me in totaal 80 euro extra vergoeding op.
Ik deed gewoon heel veel van dingen en nu krijg ik ze na me scheel betaald te hebben gratiesj want chronisch. Ik vind het steeds leuker om te gaanquote:Op donderdag 14 november 2024 20:25 schreef Blues het volgende:
Wij gaan in premie omhoog omdat g wat onco-fysio sessies gaat doen en we willen allebei een nieuwe bril volgend jaar. Tandarts is gelukkig al jaren alleen controles en die betalen we zelf.
Het checken bij de tandarts gaat gebeuren.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:AnneX (want die quotebrei ga ik niet ontwarren)
Weet je al wat kaakchirurg gaat doen? Of is de verwijzing nog niet zeker? Ook dan zou ik bij de tandarts checken wie wat doet.
Voor je van alles op gaat hogen en peanuts terugkrijgt.
Verder moet ik nog bijlezen, maar van deze kreeg ik een notificatiequote:Op donderdag 14 november 2024 20:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok. Genoteerd. Merci 💐
En @:Vlindertje89 hoe beviel het demonstreren?
Alsnog werd er wel gelopen in Utrecht, zag ik op het journaal.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Verder moet ik nog bijlezen, maar van deze kreeg ik een notificatie
Demonstratie was afgeblazen, ivm dreiging van kapen vd demonstratie door pro Palestijnse groepering die daarbij geweld niet zou schuwen. Uiteindelijk is de toespraak die er gegeven zou worden naar ik begreep wel in de tweede kamer voorgedragen, en komt er eind vd maand alsnog een demonstratie maar dan op het malieveld. Voor mij wat minder praktisch qua locatie dusmaargoed.
Wat raar ja dat zo´n groene partij als jullie met een stinkende bus ipv de trein naar Brussel gaat.quote:Op vrijdag 15 november 2024 06:01 schreef borisz het volgende:
Morning.
7.30 gaat de bus weg vanaf Beverwijk CS: Onze EP'er uit Beverwijk organiseert deze trip. Dus een bus vol Wijkers en/of Partijgenoten.
11u daar. Rondleiding EP en lunch
Door naar Huis van de Europese geschiedenis
Borrel
Terug naar Beverwijk. Wrs 22u thuis.
Het hemd is nader dan de rokquote:Op vrijdag 15 november 2024 08:06 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat raar ja dat zo´n groene partij als jullie met een stinkende bus ipv de trein naar Brussel gaat.
Dat klinkt tof zeg. Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 november 2024 06:01 schreef borisz het volgende:
Morning.
7.30 gaat de bus weg vanaf Beverwijk CS: Onze EP'er uit Beverwijk organiseert deze trip. Dus een bus vol Wijkers en/of Partijgenoten.
Borrel
Wordt vast een leuke dagquote:Op vrijdag 15 november 2024 06:01 schreef borisz het volgende:
Morning.
Borrel
Mooi gezegd!quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het hemd is nader dan de rok
Strikt genomen is het geen griep maar je afweersysteem dat gillend doorslaat,quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai @:vlindertje89 zo’n “griep” heb ik ook eens gehad na de prik. Een volledige griep in 4 uur, was zelfs te beroerd om naar huis te gaan. Da’s nog iedere keer angst dat dat nog een keer gaat gebeuren, maar gelukkig nooit meer gehad.
Goed om te weten dat je lijf werkt en gelijk aan de slag wil!quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik haalde gister griepprik, had in avond ALV en sliep vreselijk. Lag 23u in bed, lag wakker en kreeg het heel koud, ben om 1.30 opgestaan om een kwartier met mn voeten in bad te zitten omdat ik helemaal koude rillingen had ondanks joggingbroek, trui, sokken, volledig vierseizoenendekbed plus extra zomerdekbed. Om 2u opgewarmd in slaap gevallen, en om 2.40 weer wakker na een nogal mindfuck droom: ik droomde dat ik droomde, en die droom die ik in mijn droom had was een nachtmerrie waaruit ik wakker werd. Alleen na het wakker worden uit die nachtmerrie zat ik dus nog steeds in een droom. Nou ja. Om 3u weer in slaap gevallen, 6.45 weer wakker. Wel tussen 8.30-9.10 acht schrijfopdrachten nagekeken, en nu lig ik in een heerlijk warm bad weer op te warmen van het stilzitten tijdens nakijken. Ik moet nog drie schrijfopdrachten voor 12:00, en verder kan ik rustig aan doen vandaag.
T gilde nogal hard. T is al lang geleden, maar weet nog goed hoe ellendig ik me voelde. Ben nog onder de indrukquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Strikt genomen is het geen griep maar je afweersysteem dat gillend doorslaat,
Ja Immuun systeem is heftig. De mensen die in 1918-1920 overleden aan de Spaanse griep waren vooral jonge mensen in de kracht van hun leven. Ze stierven eigenlijk niet aan de griep maar aan een krachtige reactie van hun Immuunsysteemquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T gilde nogal hard. T is al lang geleden, maar weet nog goed hoe ellendig ik me voelde. Ben nog onder de indruk
Jeetje wat vervelend. Hopelijk in het weekend geen last meer ervanquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:24 schreef Blues het volgende:
Oh ja hoor, migraine aanval bij de dagstart op werk![]()
![]()
Uur in spreekkamer ogen dicht.
Pillen er in.
Zombie.
Simpele dingen gedaan, lukte niet, hersens connecten niet.
Nog een dosis pillen.
Wandeling in moordparkie helpt ook niet.
Nu wachten op trein naar huis en bed in
Soort van lang weekend zo![]()
Ik heb je nummer niet!quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Werkjes klaargewerkt. Nu dutje, zo even buiten wandelen. Wie me nodig heeft belt maar
$1000?quote:
32-16-8quote:
42!quote:
Ik ben al op zoek. Er is ergens, dacht op x, iemand die de teller heeft. Maar wie?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoeveelste kabinetsdag zitten we?
quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben al op zoek. Er is ergens, dacht op x, iemand die de teller heeft. Maar wie?
Gevonden, vandaag is het 137 dagen.
Ik ookquote:
Als dat wat er lange tijd heeft gezeten en een puinzooi van gemaakt heeft. De nieuwe ploeg die mag puinruimen en oude afspraken moet nakomen. Deze ploeg de grond in boort op alles dat ze zelf fout gedaan hebben. Wat verwacht je dan dat er bij nieuwe verkiezingen uit gaat komen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, ik kan wel weer wat verkiezingscash gebruiken. Maar dat betekent helaas ook een grotere fascistische partij
Stel de regering valt, Denk ik niet dat er na verkiezingen een progressievere regering te maken is.quote:
Ja, ik kan slechts hoofdschudden. Triest.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:09 schreef z80 het volgende:
En in Duitsland rommelt het ook behoorlijk. De partijen die de vorige verkiezingen verloren hebben zijn heel hard aan het schreeuwen om zo snel mogelijk nieuwe verkiezingen te houden. Zodat ze hun vertrouwde pluche stoel weer kunnen innemen.
En om te voorkomen dat de grootste concurrent de AfD de grootste wordt, wordt er nu geprobeerd om die partij te laten verbieden.
Als ik terugkijk naar 50 jr migraine is het altijd zo onvoorspelbaar weinig of veel geweest.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Beterschap @:Blues, balen weer![]()
Is de frequentie ook niet lager dan zonder de candesartan?
Toch fijn dat je zo onmisbaar bentquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had dit weekend even helemaal niks gepland.
Gelukkig is het vrijdag nog geen zes uur en hangt er alweer een paniekmailtje met tachtig computergezeikjes op me te wachten #FML
Nee ik word er moedeloos met een hele grote M van.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toch fijn dat je zo onmisbaar bent
Ah...ze vragen om hulp maar hebben nog niet gekeken of de stekker wel in het stopcontact zit?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik word er moedeloos met een hele grote M van.
Als het zulke simpele dingen waren dan had ik het allang opgelost. Maar ze hebben op eoa manier bedacht dat ze van Ziggo af willen, en een Gmail account gemaakt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah...ze vragen om hulp maar hebben nog niet gekeken of de stekker wel in het stopcontact zit?
Ach jammer.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach jammer.
Net komt Picnic de boodschappen brengen "oh wat ruikt het hier lekker mevrouw, krijg ik honger van" (draadjesvlees in de slowcooker)
Ik hoop dat hij bevalt!quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:58 schreef AnneX het volgende:
De onvoorspelbaarheid lijkt mij hell. Sch.ma lag iedere maand een week op de donkere slaapkamer. Medicijnen wilde zij niet gebruiken.
Later werd het wel minder erg.
Wij gingen lunchen en fooienpot verteren met de bemanning op het fort Werk aan de Korte Uitweg. Was wéér gezellig en smakelijk![]()
En daarna een printer kopen.
@:Lienekien Dank voor je advies. Epson Ecotank 2870![]()
#bomen #bos
Trump wil niet dat jullie nog eBay gebruikenquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:38 schreef Blues het volgende:
Ik dacht ook werkfles maar t is pamaflesSterkte met ze.
Fijn dat je ze helpt,smoesje dat je afspraken hebt kan altijd he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat is alleen maar uitstel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:38 schreef Blues het volgende:
Ik dacht ook werkfles maar t is pamaflesSterkte met ze.
Fijn dat je ze helpt,smoesje dat je afspraken hebt kan altijd he
quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:56 schreef Candaasje het volgende:
Avond!
Oh sterkte Fles. Ik heb ooit de fout gemaakt een nieuwere versie van Word te installeren voor mijn ouders. Godnondejutepaard. Echt nooit meer.Dus nu doet de buurman de computerdingen. Die doet precies hetzelfde als ik, baar niets dan lof. Mooi, scheelt mij weer
![]()
Verder amper bijgelezen. (Niks nieuws aan de horizon wat dat betreft…..). Beetje geworstel met het werk. Ook weer oud nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Zou het, wanneer het login systeem weer up and running is, niet kunnen dat je block ongedaan gemaakt zal worden?quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:38 schreef z80 het volgende:
En ik wordt een beetje opstandig van Kleinanzeigen.de.
Komt er een leuke aanbieding langs is hun login systeem stuk. Met gevolg mijn account geblockt.
Ja mijn idee was het sowieso al niet natuurlijkquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:56 schreef Candaasje het volgende:
Avond!
Oh sterkte Fles. Ik heb ooit de fout gemaakt een nieuwere versie van Word te installeren voor mijn ouders. Godnondejutepaard. Echt nooit meer.![]()
Oh daar begon moeders ook over ja. Met wat mazzel ligt het aan hun dusquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:38 schreef z80 het volgende:
En ik wordt een beetje opstandig van Kleinanzeigen.de.
Komt er een leuke aanbieding langs is hun login systeem stuk. Met gevolg mijn account geblockt.
Nou, het wachtgeld is al veilig gesteld na 3 maanden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:12 schreef sigme het volgende:
Oh ja:
https://ishetkabinetalgevallen.nl/
Iedere dag, op zaterdag of zondag een compilatie en op zaterdag “speculasies” het boulevard van sinterklaasquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:45 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag reden wij door Sint Nicolaas stad van aankomst morgen, door Vianen.
Overal staan P’s aangegeven en volgens mij een lekker eindje lopen met kleine kinderen naar de plaats van aankomst.
Hoe vaak is eigenlijk het Sinterklaasjournaal? Iedere dag?
Ze had het racisme maar moeten slikken ipv ontslag nemen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, het wachtgeld is al veilig gesteld na 3 maanden.
Geen idee wat er is gezegd of niet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ze had het racisme maar moeten slikken ipv ontslag nemen?
Of politici hadden maar rijkelui moeten zijn die geen inkomen nodig hebben?
Of wat?
Maar wat heeft dat met het recht op wachtgeld te maken?quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee wat er is gezegd of niet.
Het is haar beslissing.
Het zootje ongeregeld, dat ministertje speelt, en gedoemd te mislukken hebben het in in ieder geval de minimale 3 maanden volgehouden.
Het lijken wel Nederlanders met een uitkering.
Overigens..als NSC nog enigszins gezicht had willen redden, waren zij allen vertrokken.
En bedanktquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee wat er is gezegd of niet.
Het is haar beslissing.
Het zootje ongeregeld, dat ministertje speelt, en gedoemd te mislukken hebben het in in ieder geval de minimale 3 maanden volgehouden.
Het lijken wel Nederlanders met een uitkering.
Overigens..als NSC nog enigszins gezicht had willen redden, waren zij allen vertrokken.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:56 schreef Candaasje het volgende:
Avond!
Oh sterkte Fles. Ik heb ooit de fout gemaakt een nieuwere versie van Word te installeren voor mijn ouders. Godnondejutepaard. Echt nooit meer.Dus nu doet de buurman de computerdingen. Die doet precies hetzelfde als ik, baar niets dan lof. Mooi, scheelt mij weer
![]()
Verder amper bijgelezen. (Niks nieuws aan de horizon wat dat betreft…..). Beetje geworstel met het werk. Ook weer oud nieuws
Man Man Man en jij bent ook te goed voor deze wereld. Hopelijk wordt 't beter opgelostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 15-11-2024 21:22:48 ]
Nou zeker naar gedoequote:Op vrijdag 15 november 2024 15:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, net naar de huisarts geweest. Had al wat langer last van korstjes op diverse plekken (gezicht, hoofdhuid, borst en benen. Deden niet zeer, jeukten ook niet en bleven zo'n 3 weken. Dat is waarschijnlijk een eczeem dus smeersels mee. En minder douchen, hooguit 2x per week. Dat vind ik echt niet fijn. Dus parfumvrij douchegel en shampoo gekocht en dan maar om de dag.
Ook voor mijn knieën gevraagd. Foto is niet nodig (de vorige gaf al achteruitgang aan, dat gaat door) en doorverwezen naar de fysio (kan ik straks rekening mee houden bij de nieuwe verzekering). Ook is het een goed idee om te gaan zwemmen (nu even kijken of het zwembad hier in de buurt fijne openingstijden heeft).
Of ik liposuctie overwoog, nou ik misschien wel, mijn spaarrekening niet.
Gedoe gedoe.
Zoals het er staat. Langer dan 3 maanden de functie, dan. ..quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met het recht op wachtgeld te maken?
Goedkoop, @AnneXquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Langer dan 3 maanden de functie, dan. ..
Nu Even tot Hier….op npo 1
Die hou ik in de gaten. Heb nu een vette creme (3x pd) en een hormoonzalf (2x pd) en dat 3 weken. Dan zien wat het doet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou zeker naar gedoe![]()
Dexeryl kan ik je ook aanraden! Na douchen benen en plekken insmeren,
was tip van mijn dermat wegens eczeem. Goed vet houden ook.
https://www.pharmamarket.(...)zPpD690aAlJNEALw_wcB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |