abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215588415
Zo, net naar de huisarts geweest. Had al wat langer last van korstjes op diverse plekken (gezicht, hoofdhuid, borst en benen. Deden niet zeer, jeukten ook niet en bleven zo'n 3 weken. Dat is waarschijnlijk een eczeem dus smeersels mee. En minder douchen, hooguit 2x per week. Dat vind ik echt niet fijn. Dus parfumvrij douchegel en shampoo gekocht en dan maar om de dag.
Ook voor mijn knieën gevraagd. Foto is niet nodig (de vorige gaf al achteruitgang aan, dat gaat door) en doorverwezen naar de fysio (kan ik straks rekening mee houden bij de nieuwe verzekering). Ook is het een goed idee om te gaan zwemmen (nu even kijken of het zwembad hier in de buurt fijne openingstijden heeft).
Of ik liposuctie overwoog, nou ik misschien wel, mijn spaarrekening niet.
Gedoe gedoe.
We have far more in common than that which devides us..
pi_215588602
Zooooo even een stukje gelopen. Liep wat uit de hand _O_ 4,42 km. 8378 stappen voor vandaag inmiddels *O*

B:)B
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215588811
En bij terugkomst nog post op de mat ook _O_ Bijna 2 maanden onderweg geweest waarvan de helft stil gelegen bij de douane. Na 3 weken zelfs teruggestuurd naar Israel, toen weer hierheen gestuurd, nog een week bij de douane, maar hier issie hoor _O_ Ik had het al zowat opgegeven :@

vrijdag 15 november 2024 @ 16:34:35 #154
63722 z80
I fink you freaky
pi_215588828
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 15:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, ik kan wel weer wat verkiezingscash gebruiken. Maar dat betekent helaas ook een grotere fascistische partij :{
Als dat wat er lange tijd heeft gezeten en een puinzooi van gemaakt heeft. De nieuwe ploeg die mag puinruimen en oude afspraken moet nakomen. Deze ploeg de grond in boort op alles dat ze zelf fout gedaan hebben. Wat verwacht je dan dat er bij nieuwe verkiezingen uit gaat komen?
Niet dat ik het eens ben met het huidige beleid, maar veel komt door de afspraken die reeds gemaakt waren. En met geld gestrooi van het vorige kabinet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_215589155
Het is menens in Den Haag,
twitter
pi_215589193
Pieter Derks (die de oudejaars conference gaat doen) doet al sinds eind september try-outs. Net op instragram een filmpje van hem uit een kleedkamer, scheurt de papieren met zijn teksten door. _O-
  vrijdag 15 november 2024 @ 17:09:21 #157
63722 z80
I fink you freaky
pi_215589289
En in Duitsland rommelt het ook behoorlijk. De partijen die de vorige verkiezingen verloren hebben zijn heel hard aan het schreeuwen om zo snel mogelijk nieuwe verkiezingen te houden. Zodat ze hun vertrouwde pluche stoel weer kunnen innemen.
En om te voorkomen dat de grootste concurrent de AfD de grootste wordt, wordt er nu geprobeerd om die partij te laten verbieden.
  vrijdag 15 november 2024 @ 17:10:26 #158
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215589306
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 16:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is menens in Den Haag, [ x ]
Stel de regering valt, Denk ik niet dat er na verkiezingen een progressievere regering te maken is.
Poetinpijpers Galore.
  vrijdag 15 november 2024 @ 17:12:57 #159
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215589356
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 17:09 schreef z80 het volgende:
En in Duitsland rommelt het ook behoorlijk. De partijen die de vorige verkiezingen verloren hebben zijn heel hard aan het schreeuwen om zo snel mogelijk nieuwe verkiezingen te houden. Zodat ze hun vertrouwde pluche stoel weer kunnen innemen.
En om te voorkomen dat de grootste concurrent de AfD de grootste wordt, wordt er nu geprobeerd om die partij te laten verbieden.
Ja, ik kan slechts hoofdschudden. Triest.
Populisten varen wel.
pi_215589755
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 13:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Beterschap @:Blues, balen weer :*
Is de frequentie ook niet lager dan zonder de candesartan?
Als ik terugkijk naar 50 jr migraine is het altijd zo onvoorspelbaar weinig of veel geweest.
Dus maandag ff overleggen met h.a.want als het blijkbaar toch niks oplevert ga ik niet voor niks bloeddrukverlagende meds gebruiken.
pi_215589946
De onvoorspelbaarheid lijkt mij hell. Sch.ma lag iedere maand een week op de donkere slaapkamer. Medicijnen wilde zij niet gebruiken.
Later werd het wel minder erg.

Wij gingen lunchen en fooienpot verteren met de bemanning op het fort Werk aan de Korte Uitweg. Was wéér gezellig en smakelijk :Y)

En daarna een printer kopen.
@Lienekien Dank voor je advies. Epson Ecotank 2870 w/
#bomen #bos
pi_215589964
ik had dit weekend even helemaal niks gepland.

Gelukkig is het vrijdag nog geen zes uur en hangt er alweer een paniekmailtje met tachtig computergezeikjes op me te wachten #FML
pi_215590023
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had dit weekend even helemaal niks gepland.

Gelukkig is het vrijdag nog geen zes uur en hangt er alweer een paniekmailtje met tachtig computergezeikjes op me te wachten #FML
Toch fijn dat je zo onmisbaar bent :P
pi_215590109
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Toch fijn dat je zo onmisbaar bent :P
Nee ik word er moedeloos met een hele grote M van.
pi_215590160
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee ik word er moedeloos met een hele grote M van.
Ah...ze vragen om hulp maar hebben nog niet gekeken of de stekker wel in het stopcontact zit?
pi_215590269
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 18:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ah...ze vragen om hulp maar hebben nog niet gekeken of de stekker wel in het stopcontact zit?
Als het zulke simpele dingen waren dan had ik het allang opgelost. Maar ze hebben op eoa manier bedacht dat ze van Ziggo af willen, en een Gmail account gemaakt.

Maar goed dat moest dus in Outlook toegevoegd. EN dat kon niet want ze draaien nog Outlook 1863. Moest eerst dat weer helemaal geüpgrade worden. En nou is er kennelijk in eBay weer wat veranderd waardoor er iets niet meer werkt. En natuurlijk MOET ik maar weten wat dan wel de bedoeling is en MOET ik ook maar weten hoe dat dan geregeld moet worden.

Maar ik weet er ook geen ene kut van want ik ben ook maar een knoppendouwer van de kouwe grond, maar het is wel elke goddamn keer weer MIJN probleem.
pi_215590318
Ah, je hebt het over je ouders, ik dacht van je werk.

Kan je niet iets instellen dat ze zelf niets kunnen aanpassen? Of zeggen dat, als ze wel iets veranderen, je niet gaat helpen en dat ze het zelf mogen oplossen. 't is lastig, maar wij hebben dat indertijd met mijn vader ook gedaan. Wel wat erger, hij werd ontslagen uit het ziekenhuis en wij moesten snel handelen en toen hebben we gezegd "of je regelt het zelf of wij doen ons best om het zo goed mogelijk voor jou te regelen maar dan hou je ook je mond". Was niet aardig maar het moest even.
pi_215590368
Nee dat gaat niet :{
pi_215590390
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat gaat niet :{
Ach jammer.

Net komt Picnic de boodschappen brengen "oh wat ruikt het hier lekker mevrouw, krijg ik honger van" (draadjesvlees in de slowcooker)
pi_215590407
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ach jammer.

Net komt Picnic de boodschappen brengen "oh wat ruikt het hier lekker mevrouw, krijg ik honger van" (draadjesvlees in de slowcooker)
:D
pi_215590432
Ik dacht ook werkfles maar t is pamafles :Y) Sterkte met ze.
Fijn dat je ze helpt,smoesje dat je afspraken hebt kan altijd he (8>
  vrijdag 15 november 2024 @ 18:51:50 #172
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215590553
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 17:58 schreef AnneX het volgende:
De onvoorspelbaarheid lijkt mij hell. Sch.ma lag iedere maand een week op de donkere slaapkamer. Medicijnen wilde zij niet gebruiken.
Later werd het wel minder erg.

Wij gingen lunchen en fooienpot verteren met de bemanning op het fort Werk aan de Korte Uitweg. Was wéér gezellig en smakelijk :Y)

En daarna een printer kopen.
@:Lienekien Dank voor je advies. Epson Ecotank 2870 w/
#bomen #bos
Ik hoop dat hij bevalt!
The love you take is equal to the love you make.
pi_215590579
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 18:38 schreef Blues het volgende:
Trump wil niet dat jullie nog eBay gebruiken :(
Vraag maar na: https://www.whitehouse.gov/contact/
oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_215590590
Avond!

Oh sterkte Fles. Ik heb ooit de fout gemaakt een nieuwere versie van Word te installeren voor mijn ouders. Godnondejutepaard. Echt nooit meer. :') Dus nu doet de buurman de computerdingen. Die doet precies hetzelfde als ik, baar niets dan lof. Mooi, scheelt mij weer 8-)

Verder amper bijgelezen. (Niks nieuws aan de horizon wat dat betreft…..). Beetje geworstel met het werk. Ook weer oud nieuws :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215590627
Oef @Candaasje wat een "....streek" zeg. Hopelijk komt het goed
pi_215590643
We eten trouwens rode linzensoep :9~
(Met kokosmelk, kurkuma, komijn, koriander,knoflook, ui, tomaat en kerrie. )

En verder zag ik jaloersmakende uitzichten en hond van LeeHarvey en ook een prachtige locatie voor een verjaardag van @sigme !
pi_215590815
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 18:38 schreef Blues het volgende:
Ja maar dat is alleen maar uitstel.
  vrijdag 15 november 2024 @ 19:36:18 #178
63722 z80
I fink you freaky
pi_215591075
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2024 18:56 schreef Candaasje het volgende:
Avond!

Oh sterkte Fles. Ik heb ooit de fout gemaakt een nieuwere versie van Word te installeren voor mijn ouders. Godnondejutepaard. Echt nooit meer. :') Dus nu doet de buurman de computerdingen. Die doet precies hetzelfde als ik, baar niets dan lof. Mooi, scheelt mij weer 8-)

Verder amper bijgelezen. (Niks nieuws aan de horizon wat dat betreft…..). Beetje geworstel met het werk. Ook weer oud nieuws :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  vrijdag 15 november 2024 @ 19:38:15 #179
63722 z80
I fink you freaky
pi_215591086
En ik wordt een beetje opstandig van Kleinanzeigen.de.
Komt er een leuke aanbieding langs is hun login systeem stuk. Met gevolg mijn account geblockt. :(
pi_215591087
Ja hoi. Red tape. Douane douane douane.
Maar we zijn toegelaten en de auto is ingeklaard.

Groeten vanuit Marokko!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215591110
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 19:38 schreef z80 het volgende:
Komt er een leuke aanbieding langs is hun login systeem stuk. Met gevolg mijn account geblockt. :(
Zou het, wanneer het login systeem weer up and running is, niet kunnen dat je block ongedaan gemaakt zal worden?
Ik kreeg ook gisteren op het VWN systeem allemaal rare mededelingen. Maar met een beetje geduld kon ik er vanmiddag weer in.
pi_215591118
quote:
Avond!

Oh sterkte Fles. Ik heb ooit de fout gemaakt een nieuwere versie van Word te installeren voor mijn ouders. Godnondejutepaard. Echt nooit meer. :')
Ja mijn idee was het sowieso al niet natuurlijk :') Maar nu gebeuren er natuurlijk allemaal "Onverwachte Dingen" (microsoft die je graag nieuwe dingen wil laten zien in 365 en zo) en dan KZZZZZZZZZZZZZZT BRAINFREEZE MELTDOWN ERROR ERROR DEATH

en dan moet ik weer bellen om te kijken, met Teamviewer verbinding op te zetten (heb je tegenwoordig ook al een account voor nodig, kan ik eerst weer een account gaan aanmaken :( :( :r ) om te zien dat er een melding staat waar je alleen maar op OK kan klikken en dan gaat ie weg :')

Ik bel zondagmiddag wel, denk dat dan de beste kans op een beetje zin is.
pi_215591127
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 19:38 schreef z80 het volgende:
Oh daar begon moeders ook over ja. Met wat mazzel ligt het aan hun dus :P

Dan kan ik helemaal beter tot zondag wachten met bellen want dikke kans dat het tegen die tijd opgelost is :+

[ Bericht 11% gewijzigd door Dr_Flash op 15-11-2024 19:47:48 ]
pi_215591399
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215591796
Vanmiddag reden wij door Sint Nicolaas stad van aankomst morgen, door Vianen.
Overal staan P’s aangegeven en volgens mij een lekker eindje lopen met kleine kinderen naar de plaats van aankomst.

Hoe vaak is eigenlijk het Sinterklaasjournaal? Iedere dag?
pi_215591809
quote:
Nou, het wachtgeld is al veilig gesteld na 3 maanden. :'(
pi_215591859
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 20:45 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag reden wij door Sint Nicolaas stad van aankomst morgen, door Vianen.
Overal staan P’s aangegeven en volgens mij een lekker eindje lopen met kleine kinderen naar de plaats van aankomst.

Hoe vaak is eigenlijk het Sinterklaasjournaal? Iedere dag?
Iedere dag, op zaterdag of zondag een compilatie en op zaterdag “speculasies” het boulevard van sinterklaas
pi_215591968
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 20:47 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou, het wachtgeld is al veilig gesteld na 3 maanden. :'(
Ze had het racisme maar moeten slikken ipv ontslag nemen?
Of politici hadden maar rijkelui moeten zijn die geen inkomen nodig hebben?
Of wat?
pi_215592045
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 november 2024 20:58 schreef sigme het volgende:

[..]
Ze had het racisme maar moeten slikken ipv ontslag nemen?
Of politici hadden maar rijkelui moeten zijn die geen inkomen nodig hebben?
Of wat?
Geen idee wat er is gezegd of niet.
Het is haar beslissing.

Het zootje ongeregeld, dat ministertje speelt, en gedoemd te mislukken hebben het in in ieder geval de minimale 3 maanden volgehouden.
Het lijken wel Nederlanders met een uitkering.

Overigens..als NSC nog enigszins gezicht had willen redden, waren zij allen vertrokken.
pi_215592063
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 21:07 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het is haar beslissing.

Het zootje ongeregeld, dat ministertje speelt, en gedoemd te mislukken hebben het in in ieder geval de minimale 3 maanden volgehouden.

Overigens..als NSC nog enigszins gezicht had willen redden, waren zij allen vertrokken.
Maar wat heeft dat met het recht op wachtgeld te maken?
pi_215592074
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 21:07 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het is haar beslissing.

En bedankt
pi_215592091
Nou, het wordt steeds gezelliger zie ik wel. Tijd om te gaan slapen :W
pi_215592140
quote:
Avond!

SPOILER
Man Man Man en jij bent ook te goed voor deze wereld. Hopelijk wordt 't beter opgelost :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 15-11-2024 21:22:48 ]
pi_215592156
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En bedankt
Tja, zó was die niet bedoeld dus. :*
Ook ik heb een uitkering trouwens.
pi_215592172
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 15:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, net naar de huisarts geweest. Had al wat langer last van korstjes op diverse plekken (gezicht, hoofdhuid, borst en benen. Deden niet zeer, jeukten ook niet en bleven zo'n 3 weken. Dat is waarschijnlijk een eczeem dus smeersels mee. En minder douchen, hooguit 2x per week. Dat vind ik echt niet fijn. Dus parfumvrij douchegel en shampoo gekocht en dan maar om de dag.
Ook voor mijn knieën gevraagd. Foto is niet nodig (de vorige gaf al achteruitgang aan, dat gaat door) en doorverwezen naar de fysio (kan ik straks rekening mee houden bij de nieuwe verzekering). Ook is het een goed idee om te gaan zwemmen (nu even kijken of het zwembad hier in de buurt fijne openingstijden heeft).
Of ik liposuctie overwoog, nou ik misschien wel, mijn spaarrekening niet.
Gedoe gedoe.
Nou zeker naar gedoe :*
Dexeryl kan ik je ook aanraden! Na douchen benen en plekken insmeren,
was tip van mijn dermat wegens eczeem. Goed vet houden ook.
https://www.pharmamarket.(...)zPpD690aAlJNEALw_wcB
pi_215592175
Ik moet ook een uitkering! Anders tel ik niet meer mee :P :s)
pi_215592178
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 november 2024 21:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Maar wat heeft dat met het recht op wachtgeld te maken?
Zoals het er staat. Langer dan 3 maanden de functie, dan. ..

Nu Even tot Hier….op npo 1
pi_215592225
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 21:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zoals het er staat. Langer dan 3 maanden de functie, dan. ..

Nu Even tot Hier….op npo 1
Goedkoop, @AnneX
pi_215592241
@sigme was het onaangenaam bij de douane controles?
pi_215592258
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 21:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Nou zeker naar gedoe :*
Dexeryl kan ik je ook aanraden! Na douchen benen en plekken insmeren,
was tip van mijn dermat wegens eczeem. Goed vet houden ook.
https://www.pharmamarket.(...)zPpD690aAlJNEALw_wcB
Die hou ik in de gaten. Heb nu een vette creme (3x pd) en een hormoonzalf (2x pd) en dat 3 weken. Dan zien wat het doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')