0-25% van de race is 25% van de punten, tot 25%-50% is 50% van de punten, tot 50%-75% is 75% van de punten en daarboven 100%. Afgerond naar hele punten. Er is een tabel voor in de Sporting Regulations.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Er moet toch minstens 25% gereden worden voor 25% van de punten? Of is dat een plan dat nooit doorgang heeft gevonden?
Reductie punten geldt alleen als de race niet hervat kan worden (rode vlag). In japan 2022 dacht iedereen dat column 3 van toepassing was, maar bleek gewoon volle punten. De race was hervat en alleen vanwege de tijdslimiet was de race korter.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Behalve als er minder 75% ronden zijn gereden
Safety niet ook een reden? Helicopter moet kunnen vliegenquote:
Sinds wanneer kan een heli niet vliegen door regen? Het was niet aan het stormen toch?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Safety niet ook een reden? Helicopter moet kunnen vliegen
Of hebben ze safety vandaag de deur weer uit gegooid gezien Hulkenberg
En dat is nu dus ook aangepast. Het gaat nu om de afgelegde afstand.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Reductie punten geldt alleen als de race niet hervat kan worden (rode vlag). In japan 2022 dacht iedereen dat column 3 van toepassing was, maar bleek gewoon volle punten. De race was hervat en alleen vanwege de tijdslimiet was de race korter.
[ afbeelding ]
Voor Norris is column 2 het meest voordelig...als Max niet binnen de eerste 9 zit tenminstequote:Op zaterdag 2 november 2024 21:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Reductie punten geldt alleen als de race niet hervat kan worden (rode vlag). In japan 2022 dacht iedereen dat column 3 van toepassing was, maar bleek gewoon volle punten. De race was hervat en alleen vanwege de tijdslimiet was de race korter.
[ afbeelding ]
Dit ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor Norris is column 2 het meest voordelig...als Max niet binnen de eerste 9 zit tenminste
Dus morgen de quali uitstellen en de uitslag van VT1 pakken
Zou best een hoop kunnen verklaren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:33 schreef Evenstar het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat dat gebeuren met de banden is trouwens. Zou misschien kunnen verklaren waarom McLaren na de pitstops vleugels lijkt te krijgen.
Welk gebeuren? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:33 schreef Evenstar het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat dat gebeuren met de banden is trouwens. Zou misschien kunnen verklaren waarom McLaren na de pitstops vleugels lijkt te krijgen.
Als 't werkt dan zou 't alleen in de eerste ronden van gebruik kunnen werken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:33 schreef Evenstar het volgende:
RB denkt dat McLaren en andere teams gebruik maken van water/vloeistof om de banden te koelen. Dit zouden ze dan op een speciale manier in de banden kunnen injecteren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welk gebeuren? Heb ik iets gemist?
Als het daar werkt dan heb je er de rest van de stint profijt vanquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als 't werkt dan zou 't alleen in de eerste ronden van gebruik kunnen werken.
Ze zouden dan met een lagere bandendruk kunnen beginnen, het water warmt verder op en verhoogt de druk in de band (water zet uit als het warmer wordt)
Volgens Red Bull zou McLaren water in de banden spuiten, volgens hun om de band te helpen koelen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welk gebeuren? Heb ik iets gemist?
Je blijft je onzin van die bandendruk volhouden. Je wil met zo'n laag mogelijke bandendruk rijden omdat je dan meer grip hebt. Dus houdt je je al aan de minimum druk. Lager mag niet. Daar is het dus niet voor bedoeld.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als 't werkt dan zou 't alleen in de eerste ronden van gebruik kunnen werken.
Ze zouden dan met een lagere bandendruk kunnen beginnen, het water warmt verder op en verhoogt de druk in de band (water zet uit als het warmer wordt)
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
RB denkt dat McLaren en andere teams gebruik maken van water/vloeistof om de banden te koelen. Dit zouden ze dan op een speciale manier in de banden kunnen injecteren.
@:SiGNE Het hoeft geen water te zijn he. Kan ook iets anders, waardoor het wel als een soort van koelvloeistof werkt waardoor je er gewoon meer van kan vragen. Zou ook kunnen verklaren waarom McLaren opeens niet duidelijk veel sneller was tijdens sprintrace vandaag, want na sprintrace zijn alle banden nagekeken en werd er niks gevonden.
Alle warmte die het water opneemt zit dus niet in het rubber. Et voila, daar is het voordeel. De banden worden minder heet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens Red Bull zou McLaren water in de banden spuiten, volgens hun om de band te helpen koelen.
Maar water neemt ook warmte op en de banden zitten met 75 graden in de bandenwarmers en warmen in de race op tussen de 85 en 95 graden.
Dat komt omdat ze de eerste stint zo kunnen rekkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:41 schreef DKUp het volgende:
McLaren is eerder het laatste deel van de race constant goed.
Een andere vloeistof met andere eigenschappen zou kunnen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
RB denkt dat McLaren en andere teams gebruik maken van water/vloeistof om de banden te koelen. Dit zouden ze dan op een speciale manier in de banden kunnen injecteren.
@:SiGNE Het hoeft geen water te zijn he. Kan ook iets anders, waardoor het wel als een soort van koelvloeistof werkt waardoor je er gewoon meer van kan vragen. Zou ook kunnen verklaren waarom McLaren opeens niet duidelijk veel sneller was tijdens sprintrace vandaag, want na sprintrace zijn alle banden nagekeken en werd er niks gevonden.
Ik zou het wel enorm grappig vinden, want dan doen ze weer allemaal extra dingen buiten de regels omquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze de eerste stint zo kunnen rekken
Mja, ik weet het ook niet. Red Bull kan best modder aan het gooien zijn, maar dan lijken mij toch wel makkelijkere manieren. Wij weten helemaal niet hoe/wat, dus kunnen wel blijven roepen dat het echt niet kan, maar blijkbaar is er toch een manier anders zou Red Bull er niet over beginnen lijkt mij.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een andere vloeistof met andere eigenschappen zou kunnen.
Maar Pirelli kijkt elke band na als ze die terug krijgen.
Als er een vloeistof in zou zitten dan zien ze dat meteen als de band van de velg wordt gehaald.
Maar daar zit dus precies de truuk.. als er water in de band zit kan je wél met een te lage druk rijden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je blijft je onzin van die bandendruk volhouden. Je wil met zo'n laag mogelijke bandendruk rijden omdat je dan meer grip hebt. Dus houdt je je al aan de minimum druk. Lager mag niet. Daar is het dus niet voor bedoeld.
Lees dit op Reddit, maar kon zelf geen bron vinden.quote:As clarified by Mario Isola from Pirelli, Red Bull’s complaint is not about spraying water into the tires. The alleged "tampering" concerns the humidity level of the air used to inflate the tires.
Niet als het voor de start van de race gemeten wordt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar daar zit dus precies de truuk.. als er water in de band zit kan je wél met een te lage druk rijden.
In elk geval bij de start of na de pitstop.
Dat water (en de banden) warmt in een ronde of 3-4 op waardoor de druk in de band ook hoger wordt en op normale druk komt.
Dan heeft hij over drie weken een gridstrafquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:49 schreef Mansjester het volgende:
Let maar op, morgen gaat helemaal niet door.
Kijken of iedereen hier dan nog roeptoetert over een complot tegen Verstappen
Red Bull zou het zelf ook eens gebruikt hebben hoorde ik iemand zeggen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, ik weet het ook niet. Red Bull kan best modder aan het gooien zijn, maar dan lijken mij toch wel makkelijkere manieren. Wij weten helemaal niet hoe/wat, dus kunnen wel blijven roepen dat het echt niet kan, maar blijkbaar is er toch een manier anders zou Red Bull er niet over beginnen lijkt mij.
quote:The theory is that some teams have found a way to inject water – or another unspecified liquid – into the tyres through the valves shortly before tyres are fitted to the cars in the race.
Having such a coolant inside the tyre could help keep the bulk of the tyre cool to help limit thermal degradation, and ultimately help deliver better race pace.
It is understood that concern about the activity erupted after the Singapore Grand Prix when sources suggest some rims of teams were spotted with liquid inside them – something that is unusual.
That is because teams normally make an extra effort to try to remove all moisture from inside a tyre as that helps to ensure teams can hit perfect peak tyre pressure.
Red Bull zou er mee geëxperimenteerd hebben in de tijd dat het nog mocht. Volgens AMuS.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Red Bull zou het zelf ook eens gebruikt hebben hoorde ik iemand zeggen.
Zelf heb ik daar dan niks over gehoord.. maar 't kan..
Maar hoe Red Bull er bewijs voor kan hebben? geen idee, ik denk niet dat Pirelli het toelaat als mensen van Red Bull de banden van Norris open snijden.
Misschien foto's van technici die met de banden aan het kloten zijn?
Als ze niet compenseren voor de hogere druk als het water stoom is geworden dan hebben ze er ook geen voordeel aan.. want dan is de bandendruk te hoog in de race.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet als het voor de start van de race gemeten wordt.
Ah, dan hoor je er ook niks van natuurlijk, als 't gewoon magquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Red Bull zou er mee geëxperimenteerd hebben in de tijd dat het nog mocht. Volgens AMuS.
Dus je mag geen vocht uit de lucht of stiksof halen maar er staat niks over toevoegen...quote:10.8.4 Treatment of tyres
a. Tyres may only be inflated with air or nitrogen.
b. Any process the intent of which is to reduce the amount of moisture in the tyre and/or in its inflation gas is forbidden.
c. A complete wheel must contain a single fixed internal gas volume. No valves, bleeds or permeable membranes are permitted other than to inflate or deflate the tyre whilst the car is stationary.
d. The only permitted type of tyre heating devices are blankets that comply with the design prescriptions listed in Article
10.8.5. Any other device, system or procedure (except for driving of the car) the purpose and/or effect of which is to heat the wheels, hubs or brakes above the ambient air temperature, or to maintain their temperature if they are already warm, is prohibited.
Ik vind punt a toch vrij duidelijk. En anders is daar punt c nog.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:12 schreef SiGNe het volgende:
De regels:
[..]
Dus je mag geen vocht uit de lucht of stiksof halen maar er staat niks over toevoegen...
Ik denk dat de ferrari door het ijs zakte en dat het met de snelheid van de RBR wel meeviel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vind het wel frappant dat de eerste keer dat er extra op wordt gecontroleerd het tempo van RBR ineens heel behoorlijk is aan het einde van een stint. Hoewel, in Austin was dat ook na in de sprint.
Jaquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:20 schreef opgebaarde het volgende:
Starflyer zal het wel weer weten. Als er morgen geen centimeter gereden wordt, geen kwalificatie en geen race (dan wordt het maandag?), wat gebeurt er met de 5 plaatsen gridpenalty van Verstappen? Gaat die mee naar de volgende race?
Mediumband ligt RB nog welquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vind het wel frappant dat de eerste keer dat er extra op wordt gecontroleerd het tempo van RBR ineens heel behoorlijk is aan het einde van een stint. Hoewel, in Austin was dat ook na in de sprint.
Het wordt zeker geen maandag. Het is morgen, of niet. En als het morgen niet doorgaat, geldt die gridstraf inderdaad voor de race erna.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:20 schreef opgebaarde het volgende:
Starflyer zal het wel weer weten. Als er morgen geen centimeter gereden wordt, geen kwalificatie en geen race (dan wordt het maandag?), wat gebeurt er met de 5 plaatsen gridpenalty van Verstappen? Gaat die mee naar de volgende race?
Gunstig voor Max dus achter de SC totdat volledige punten worden gegeven.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Schijnbaar staat alles op losse schroeven morgen:
https://www.gpfans.com/nl(...)or-externe-dreiging/
Daar zou ik de reglementen eens goed op naslaan als Red Bull zijnde.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het wordt zeker geen maandag. Het is morgen, of niet. En als het morgen niet doorgaat, geldt die gridstraf inderdaad voor de race erna.
Als het helemaal niet doorgaat en Norris dus ook geen punten kan halen, is het gunstig dat de voorsprong van Max niet kleiner wordt.quote:
Vraag is alleen nog: hoe laat. Nog altijd geen officieel bericht is er uit gegaan... En er moet volgens mij 4 uur tussen einde kwali en begin race zitten, en rond tussen 17.00u en 18.00u wordt het donker daar...quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Vraag is alleen nog: hoe laat. Nog altijd geen officieel bericht is er uit gegaan... En er moet volgens mij 4 uur tussen einde kwali en begin race zitten, en rond tussen 17.00u en 18.00u wordt het donker daar...
quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
11.30 uur NL-tijd kwali en dan om 16.30 uur de race
Dan is de strijd in het kampioenschap klaar los van rare wendingen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het helemaal niet doorgaat en Norris dus ook geen punten kan halen, is het gunstig dat de voorsprong van Max niet kleiner wordt.
Vroegquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:39 schreef Droopie het volgende:
Bevestigd , ze gaan om 0730 kwalificeren en om 1230 racen
Ah, als het niet doorgaat ja, maar die kans is nihil.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het helemaal niet doorgaat en Norris dus ook geen punten kan halen, is het gunstig dat de voorsprong van Max niet kleiner wordt.
Een Spa kan niet meerquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:34 schreef Evenstar het volgende:
Gunstig voor Max? Hoe dan?
Enige wat gunstig is voor Max is de kwalificatie doen en een regenrace rijden. Al het andere is niet gunstig, integendeel. Als ze FP1 als uitgangspunt zouden pakken en morgen nauwelijks gaan racen een een Spa gaan doen dan loopt Norris 25/26 punten in.
Klopt, niet precies dat, maar close enough. Ze verzinnen of verprutsen wel iets.quote:
Ik zou voorstander zijn. Niet dat het toen niet regende overigens..quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:46 schreef Nober het volgende:
Stelling: GP in Brazilië maar weer terug naar maart verplaatsen
wel leuk als het nat blijftquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:57 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Hele dag kijken naar uitgestelde sessies
Eerstvolgende race, dus ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:20 schreef opgebaarde het volgende:
blah, daar heb ik morgen geen tijd voor, moet mijn olijfgaard maaien.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:57 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Hele dag kijken naar uitgestelde sessies
Dan ook. Die motor zat er op zeker vandaag al in.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:04 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wat als hij die motor niet gebruikt in de volgende race?
Hij heeft de straf al gehad, dus dat denk ik wel. En net als @Whiskers2009 denk ik dat die er al in zat vandaag.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:04 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wat als hij die motor niet gebruikt in de volgende race?
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:21 schreef chufi het volgende:
de Race is niet de sprintRace als je daar op duidt
Aight einde ochtend ff een uurtje tijd maken en de race dus 1,5 uur vroeger. Mooi, zin in een regenrace. Maar geen zin om de hele dag naar een verregend circuit te gaan kijken waar niks gebeurt, want ik vrees toch dat alles (letterlijk) in het water valt. We'll see.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:50 schreef ZaZoe het volgende:
De kwalificatie dus om 11:30 Nederlandse tijd, en de race om 16:30 Nederlandse tijd
Okay check!...Trusten
Omdat Robert geen F1 regular is. Die mag als hij ooit een F1 race gaat rijden dus de straf incasseren. Doet hij dat niet, dan dus niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij de straf van Shwartzman stond dit
[ afbeelding ]
En bij de straf van Max staat dit
[ afbeelding ]
Dus misschien heeft Max geluk
Bedankt voor je toevoeging!quote:
Blijft staan dus die straf.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:24 schreef Starflyer het volgende:
In de Sporting Regulations staat voor die gridstraf "the first event during which each additional element is used", dus de eerste race waarin die gebruikt wordt.
Kun je even normaal reageren?quote:
Nou, volgens mij weten we allemaal hier wel dat Max wel vaker meedoet aan F1.quote:
Ze legt je iets uit dat jij blijkbaar niet begrepen had.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou, volgens mij weten we allemaal hier wel dat Max wel vaker meedoet aan F1.
Fédération Internationale de l'Automobilequote:
Dan kan dat natuurlijk ook normaal.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:28 schreef Perox het volgende:
[..]
Ze legt je iets uit dat jij blijkbaar niet begrepen had.
No raindrops, no snowflakes, no hailstonequote:
Ja triest ...quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
No raindrops, no snowflakes, no hailstone
will prevent FIA to take the championship back home
Maar lucht kan ook vocht bevatten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind punt a toch vrij duidelijk. En anders is daar punt c nog.
weer 4 weken vakantiequote:Op zaterdag 2 november 2024 21:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan heeft hij over drie weken een gridstraf
Nee 3 weken dus. 2 weken geen GP die week erop weer.quote:
Die man durft gewoon alles te zeggen. Heldquote:
Er zat ongeveer 40 seconden tussen die driver swap van Lando en Oscar en de VSC. Dus die link is vrij onwaarschijnlijkquote:
Hoe lang zat er tussen? 3 minuten?quote:
Dat is het ook, in tegenstelling tot jouw reactie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan kan dat natuurlijk ook normaal.
Ieder daar zijn eigen mening over hequote:Op zondag 3 november 2024 00:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is het ook, in tegenstelling tot jouw reactie.
Niet als het aan de FIA ligt (voor Max in elk geval)quote:
Nou, dat weet ik niet. De kans dat er een volledige race gereden gaat worden, lijkt op dit moment juist nihil. Als het zaterdag al te nat was, is het dat zondag helemaal, want die voorspellingen zijn nog veel slechter.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah, als het niet doorgaat ja, maar die kans is nihil.
De tijden die hierboven allemaal genoemd worden kloppenquote:Op zondag 3 november 2024 06:22 schreef RAVW het volgende:
Hoe laat begint die quali en de race nu in NL tijd omdat het weer veranderd is
Ik ga als ik uit bed ben wel tijden topic aanmakenquote:Op zondag 3 november 2024 06:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dan is het op de site ook al aan gepast
https://nl.motorsport.com/
F1 / Aangepaste tijden GP van Sao Paoloquote:Op zondag 3 november 2024 06:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga als ik uit bed ben wel tijden topic aanmaken
ik zet het op de frontpagequote:Op zaterdag 2 november 2024 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij viaplay zeggen ze dat als het stopt met regenen het nog kan gaan gebeuren!
#SCOOP! @:paul
mooien avatar heb jijquote:Op zondag 3 november 2024 08:18 schreef OmniRocket het volgende:
Als het niet door gaat heeft Verstappen aan een 4e plek in elke race genoeg (incl sprintrace). Mits Norris niet elke race ook de snelste ronde pakt.
Dat laatste zou in principe niet moeten kunnen gebeuren zolang Perez elke race gewoon finishtquote:Op zondag 3 november 2024 08:18 schreef OmniRocket het volgende:
Als het niet door gaat heeft Verstappen aan een 4e plek in elke race genoeg (incl sprintrace). Mits Norris niet elke race ook de snelste ronde pakt.
Een truck zonder banden lijkt me ook vrij onhandig.quote:Op zondag 3 november 2024 08:43 schreef pmponer het volgende:
Ik verwacht er vandaag niet te veel van, heb nog licht traumatische reacties als iemand over Spa begint.
Eerst maar eens de motogp terug kijken, dan heb ik iig races gezien.
De truck met de banden is wel interessant, ik hoop dat we daar meer van horen.
Nu tijd voor koffie
regenquote:Op zondag 3 november 2024 09:04 schreef D. het volgende:
Ik kan het zo snel niet vinden, maar waarom is de race naar voren gehaald?
Naar alle eerlijkheid: het dominante tijdperk in de f1 wel. Dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 3 november 2024 08:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij is het Verstappentijdperk voorbij.
Voor ademen zelfs.quote:Op zondag 3 november 2024 09:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Herbert gaat Verstappen straf geven voor het veroorzaken van die regen.
"Naar aanleiding van de omstandigheden in São Paulo vandaag is besloten om de kwalificatie niet door te laten gaan vanwege slecht zicht, stilstaand water op het circuit en afnemend licht. Veiligheid staat altijd voorop in dergelijke omstandigheden en hoewel we zoveel mogelijk tijd hebben genomen om de omstandigheden de mogelijkheid tot verbetering te geven, is dat helaas niet gebeurd. We hebben grote waardering voor alle fans die op het circuit zijn gebleven in de hoop vandaag auto's op de baan te zien," aldus de FIA en de Formule 1 in een verklaring.quote:Op zondag 3 november 2024 09:04 schreef D. het volgende:
Ik kan het zo snel niet vinden, maar waarom is de race naar voren gehaald?
Wordt ons gewoon door de neus geboordquote:Op zondag 3 november 2024 09:11 schreef D. het volgende:
Dan hoop ik dat het eerder gaat regenen
Geen bord op schoot dus
Ah ok.quote:Op zondag 3 november 2024 09:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Naar alle eerlijkheid: het dominante tijdperk in de f1 wel. Dat is wel duidelijk.
Daarom is deze kans ook zo belangrijk voor een eventuele 4de titel. Want hierna zie ik het niet meer gebeuren. Rbr is uit elkaar gevallen, de auto is niet meer zo goed. Volgend jaar zijn de mclaren en ferrari beter, dus gaat de titel naar 1 van hun en in 2026 hebben we nieuwe regels waarbij de motor die rbr gaat krijgen achter loopt op de rest. En daarna gaat Max wat anders doen.
Dus voor de f1 is het nu of nooit.
Maar dan is het 'Verstappen tijdperk' nog niet over he. Hij gaat andere klasses racen. Dan gaat het tijdperk gewoon verder.
Volgend seizoen de race ook om 16:30 uur?quote:Op zondag 3 november 2024 09:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt ons gewoon door de neus geboord
Moet te doen zijn om de auto te repareren.quote:Op zondag 3 november 2024 09:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Uit de muur blijven. Er is maar 3 tot 4 uur tijd tussen kwali en de race.
Scheelt wel wachten.quote:Op zondag 3 november 2024 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgend seizoen de race ook om 16:30 uur?
14:00 uur kan ookquote:
Isola lacht het weg maar wordt hier gewoon voor lul gezet.quote:
Norris hoeft dat niet te doen.quote:Op zondag 3 november 2024 09:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Uit de muur blijven. Er is maar 3 tot 4 uur tijd tussen kwali en de race.
Bergen aannames en voorspellingen hier. Je weet helemaal niet waar Verstappen in 2026 rijdt. En als hij bij Rbr rijdt kan het zomaar zijn dat ze wel een winnende auto hebben gemaakt.quote:Op zondag 3 november 2024 09:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Naar alle eerlijkheid: het dominante tijdperk in de f1 wel. Dat is wel duidelijk.
Daarom is deze kans ook zo belangrijk voor een eventuele 4de titel. Want hierna zie ik het niet meer gebeuren. Rbr is uit elkaar gevallen, de auto is niet meer zo goed. Volgend jaar zijn de mclaren en ferrari beter, dus gaat de titel naar 1 van hun en in 2026 hebben we nieuwe regels waarbij de motor die rbr gaat krijgen achter loopt op de rest. En daarna gaat Max wat anders doen.
Dus voor de f1 is het nu of nooit.
Ik, ik vind het leuk dat een goede rijder een Nederlander is. Zo kijk ik ook liever naar de Moto3 als naar de MotoGP.quote:Op zondag 3 november 2024 09:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Who cares of Verstappen meedoet.
De bezemwagen erover en doorrrrquote:Op zondag 3 november 2024 09:47 schreef Rianne84 het volgende:
Op de regenradar lijkt het rond 11:30 droog te zijn. Baan is natuurlijk wel zeiknat.
Niet altijd. Soms moet een auto zelfs terug naar de fabriek voor reparatie.quote:Op zondag 3 november 2024 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet te doen zijn om de auto te repareren.
Je kunt niet racen zonder kwalificatie..quote:Op zondag 3 november 2024 09:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Je zou denken dat ze toch beter meteen kunnen racen zodra het weer het toe laat. Straks heb je wel een quali maar geen race.
Jawelquote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je kunt niet racen zonder kwalificatie..
Jawelquote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De race eindigt straks gewoon net zo laat als dat die oorspronkelijk zou eindigen met goed weerquote:Op zondag 3 november 2024 09:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Je zou denken dat ze toch beter meteen kunnen racen zodra het weer het toe laat. Straks heb je wel een quali maar geen race.
Jawel, zie paar posts eerder om de startopstelling te bepalen.quote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bepaal maar eens een startopstelling.quote:
quote:
Had ik het tegen jullie?quote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jawel, zie paar posts eerder om de startopstelling te bepalen.
Geen regels voor dit jaar, dus stewards mogen kiezen:quote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bepaal maar eens een startopstelling.
Met een beetje pech en veel regen wordt het nog veel triester.quote:Op zondag 3 november 2024 00:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe lang zat er tussen? 3 minuten?
Minimaal 2x er langs.
En net nadat ze geswopt waren, de vsc.
Klopt geen hout van.
En dan precies wanneer Norris de bocht om is na de drs zone groen geven.
Triest. Heel erg triest.
Ik gok dat ze voor de VT uitslag gaanquote:Op zondag 3 november 2024 10:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Geen regels voor dit jaar, dus stewards mogen kiezen:
Vt1
Sprint quali
Sprint uitslag
Wk stand
SQ1 als dat echt een keuze is, want meest representatief voor een Q.quote:Op zondag 3 november 2024 10:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Met een beetje pech en veel regen wordt het nog veel triester.
Als de Q niet gereden kan worden, of men beslist dat dat niet kan, dan mogen ze de uitslag van P1 gebruiken of die van SQ1.
3x raden welke ze dan gebruiken; die met Max op P15 if die met Max op P4?
Dan mogen ze zichzelf weggooien, maar zie het idd nog gebeuren ookquote:Op zondag 3 november 2024 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gok dat ze voor de VT uitslag gaan
*BNW* : Ja, maar Herbert is steward dit weekendquote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
SQ1 als dat echt een keuze is, want meest representatief
Vanaf volgend jaar nemen ze de WK stand, mogen ze van mij ook nu al mee beginnenquote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
SQ1 als dat echt een keuze is, want meest representatief voor een Q.
Elke andere keuze zou niet morgen kunnen
Ik gok dat ook en ik gok ook dat Herbert er alles aan gaat doen om de anderen te overtuigen dat er echt niet gekwalificeerd kan worden.quote:Op zondag 3 november 2024 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zie ik ze nog best voor aanquote:Op zondag 3 november 2024 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stewards en logica is niet zo beste combinatiequote:Op zondag 3 november 2024 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie ik ze nog best voor aanMaar sprint uitslag lijkt me de meest logische optie
Maar volgens de huidige regels mag en kan dat dus wel. Ze mogen en kunnen P1 gebruiken. Waar Norris op 1 stond en Max op 15.quote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Elke andere keuze zou niet morgen kunnen
Johnny gaat daar niet over.quote:Op zondag 3 november 2024 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik gok dat ook en ik gok ook dat Herbert er alles aan gaar doen om de anderen te overtuigen dat er echt niet gekwalificeerd kan worden.
Die steekt het niet meer onder stoelen of banken.
Plus 100% dat Max wederom een straf krijgt. Waarom weet ik niet, maar ze (lees: Herbert) vindt wel iets.
Die pakken gewoon de kwalificatie van vorig jaar erbij (of stond Max toen op pole?)quote:Op zondag 3 november 2024 10:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stewards en logica is niet zo beste combinatie
Hopelijk regelen iets voor volgend seizoen dat bij een sprintweekend de uitslag van een sessie wordt gepakt in sprint weekend en de gewone kwalificatie kan niet gereden worden.quote:Op zondag 3 november 2024 10:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Mar volgens de huidige regels mag en kan dat dus wel. Ze mogen en kunnen P1 gebruiken. Waar Norris op 1 stond en Max op 15.
Lekker vaag weer en ook totaal niet gevoelig voor persoonlijke voorkeurenquote:Op zondag 3 november 2024 10:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vt1
Sprint quali
Sprint uitslag
Wk stand
quote:Op zondag 3 november 2024 10:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vt1
Sprint quali
Sprint uitslag
Wk stand
Volgens mij vergeet je china waar er ook flink werd door geraced toen Bottas langs de baan stond…quote:
Niet of er wel gekwalificeerd wordt. Dat is voor de race directorsquote:Op zondag 3 november 2024 10:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens motorsport.com wel
https://www.motorsport.co(...)not-happen/10669915/
Dat is allemaal vastgelegd in de reglementen.quote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bepaal maar eens een startopstelling.
Het schijnt dat Herbert heeft gezien dat Max iets wat leek op een regendans deed.quote:Op zondag 3 november 2024 10:04 schreef vosss het volgende:
Plus 100% dat Max wederom een straf krijgt. Waarom weet ik niet, maar ze (lees: Herbert) vindt wel iets.
11:30 uurquote:Op zondag 3 november 2024 10:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe laat gaan we niet kwafiliceren?
14 uurquote:Op zondag 3 november 2024 10:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe laat gaan we niet kwafiliceren?
Of Baku 2021 waar Verstappen einde rechte stuk met 300 km p/u gecrasht was door een lekke band. Het duurt wel vaker ellenlangequote:Op zondag 3 november 2024 10:10 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je china waar er ook flink werd door geraced toen Bottas langs de baan stond…
Als ik het goed heb is er alleen een regel voor sprintweekends toen er maar 1 kwalificatie sessie was. Als die niet door kon gaan zou FP1 gebruikt worden. Nu is er voor de sprint en voor de race een aparte kwalificatie, maar er zijn nooit nieuwe regels voor gemaakt.quote:
Wat een kneuzen partij is het ook voor zo'n grote organistie.quote:Op zondag 3 november 2024 10:16 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is er alleen een regel voor sprintweekends toen er maar 1 kwalificatie sessie was. Als die niet door kon gaan zou FP1 gebruikt worden. Nu is er voor de sprint en voor de race een aparte kwalificatie, maar er zijn nooit nieuwe regels voor gemaakt.
Ze gaan echt wel die met Max op p15 pakken dan. Het blijven britten he, biased AF.quote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Elke andere keuze zou niet mogen kunnen
Die VSC kwam er omdat er een kraan om de baan zou komen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:18 schreef Evenstar het volgende:
Fijn dat de enige niet Brit bij F1TV het hardop durft te zeggen dat VSC gebeuren wel erg raar was getimed.
Die had er moeten komen omdat een coureur naast de auto stond.quote:Op zondag 3 november 2024 10:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die VSC kwam er omdat er een kraan om de baan zou komen.
Rip T4.quote:Op zondag 3 november 2024 10:20 schreef Rianne84 het volgende:
De radar laat inmiddels andere beelden zien
https://www.weerplaza.nl/(...)lie/sao-paulo/17184/
Wordt niks vandaag
Daarvoor hadden ze dubbel geel uitgezet in dat gebied. Dus dat zou ook genoeg moeten zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 10:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Die had er moeten komen omdat een coureur naast de auto stond.
Nadat het gele gebied over is gewaaid kunnen we toch best racen in een opstelling naar keuzequote:Op zondag 3 november 2024 10:20 schreef Rianne84 het volgende:
Wordt niks vandaag
Ik zag rond 18 uur lokale tijd een streepje groen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:20 schreef Rianne84 het volgende:
Wordt niks vandaag
Ben jij altijd zo negatief op zondag?quote:Op zondag 3 november 2024 10:20 schreef Rianne84 het volgende:
Wordt niks vandaag
Denk niet dat dertig jaar oude banden door de keuring komen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nadat het gele gebied over is gewaaid kunnen we toch best racen in een opstelling naar keuze
Laten we om 0730 Hamilton even rijden in de auto van Senna incl historische regenbanden uit 1994.
Ik wilde hier eigenlijk de jeu de boule gif neerzetten.quote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef R-woud93 het volgende:
Jammer dat een zware regenrace vandaag de dag niet meer kan, dat waren toch wel de leukste om te kijken
Die banden zijn niet 30 jaar oud.quote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk niet dat dertig jaar oude banden door de keuring komen.
Wie was ook alweer de oudste? Alonso!quote:Op zondag 3 november 2024 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke coureur gaat zich verslapen vandaag?
Hamilton?quote:Op zondag 3 november 2024 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke coureur gaat zich verslapen vandaag?
20 jaar geleden was het ook afgelast als een hele bocht verdronken wasquote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef R-woud93 het volgende:
Jammer dat een zware regenrace vandaag de dag niet meer kan, dat waren toch wel de leukste om te kijken
Snorkel erop en gaan!quote:Op zondag 3 november 2024 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
20 jaar geleden was het ook afgelast als een hele bocht verdronken was
Welke bocht is op dit moment een vijver dan? Gisteren vond ik het wel wat meevallen allemaal.quote:Op zondag 3 november 2024 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
20 jaar geleden was het ook afgelast als een hele bocht verdronken was
T4 was gisteren een vijver.quote:Op zondag 3 november 2024 10:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welke bocht is op dit moment een vijver dan? Gisteren vond ik het wel wat meevallen allemaal.
Denk dat bowlen meer van toepassing is.quote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wilde hier eigenlijk de jeu de boule gif neerzetten.
Italianen kunnen nu eenmaal niets.quote:Op zondag 3 november 2024 10:36 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kan Pirelli trouwens (blijkbaar) geen regenbanden maken waarmee je fatsoenlijk kan racen in dit soort omstandigheden?
Het is misschien beter dat we van Pirelli afstappen, ze leveren niet wat ze horen te leveren.quote:Op zondag 3 november 2024 10:36 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kan Pirelli trouwens (blijkbaar) geen regenbanden maken waarmee je fatsoenlijk kan racen in dit soort omstandigheden?
Ik kan me alleen op Interlagos al verschillende zware klappers en heroïsche races herinneren door de regen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef R-woud93 het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2024 10:36 schreef Breekfast het volgende:
quote:Pirelli reageert op klachten van Hamilton over regenbanden
Volgens Isola had de beslissing van wedstrijdleider Niels Wittich om de kwalificatie niet op zaterdag door te laten gaan niet direct met de banden te maken. “Ik weet niet waarom Niels besloot om de sessie geen groen licht te geven”, wordt hij geciteerd door Autosport.com. Volgens Isola kan het komen door slecht zicht, stilstaand water, het risico op aquaplaning of een ander element.
“Als het alleen om de prestaties zijn op de regenbanden, betekent dat alleen maar dat ze langzamer gaan. Dat is alles. Dus de snelste van de langzame auto's zet de beste tijd neer”, voegt hij eraan toe. “We zijn ons er volledig van bewust dat we de prestaties van de regenband moeten verbeteren. Maar je kunt op deze regenbanden rijden, het is niet zo dat je niet kunt rijden.”
Isola geeft toe dat de prestaties van de regenbanden verbeterd moeten worden en wijst erop dat er volgend jaar een nieuw type regenband aankomt. De Pirelli-baas benadrukt echter ook dat er geen mogelijkheid is geweest om een goede test uit te voeren met de nieuwe regenbanden op een circuit dat veel van de banden eist.
https://www.gpblog.com/nl(...)-gereden-worden.html
Hier wordt je ook niet veel wijzer van. Ze zijn goed genoeg om er in die omstandigheden mee te racen, maar we weten dat we de regenbanden inderdaad moeten verbeteren. Wat is het nou?quote:
Zeepkisten racequote:
Zonder Sargeant erbij is het wel een polletje waard wie 'm als eerste de muur in duwt onder deze omstandigheden.quote:
Perez?quote:Op zondag 3 november 2024 10:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zonder Sargeant erbij is het wel een polletje waard wie 'm als eerste de muur in duwt onder deze omstandigheden.
Uitstelgenot.quote:
2003 beldequote:Op zondag 3 november 2024 10:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik kan me alleen op Interlagos al verschillende zware klappers en heroïsche races herinneren door de regen.
Jammer dat die tijd volledig achter ons ligt.
Ik heb een pittige mening over mensen die het woord "normaliter" gebruiken.quote:
Spray was toch het grootste probleem in de regen en niet zozeer de banden?quote:
Die mensen staan al 2 uur in de rij schijnbaar en nog is het nog niet eens zeker of ze op tijd binnen zijn. Gisteren hebben velen de start van de sprint nog net gehaald.quote:
Ik kan een paar namen noemen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zonder Sargeant erbij is het wel een polletje waard wie 'm als eerste de muur in duwt onder deze omstandigheden.
Landoquote:Op zondag 3 november 2024 10:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Met een SBS-logo.quote:Op zondag 3 november 2024 10:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgend jaar dus een Gruwelijk Wet band
Als ie hem nog even goed in de banden zet, kan ie niet eens starten. Dus race ook afgelast.quote:
Hotels, vluchten, personeelszaken, voedsel, inhuurcontracten, vergunningen, televisie contracten.quote:Op zondag 3 november 2024 10:47 schreef Rnie het volgende:
Misschien logistiek onmogelijk (althans, niets is onmogelijk), maar kunnen ze niet gewoon het hele zooitje verplaatsen naar bijvoorbeeld Dinsdag of Woensdag? Waarom dat krampachtig vasthouden als de volgende race pas op 24 november gepland staat.
veel echtscheidingenquote:Op zondag 3 november 2024 10:47 schreef Rnie het volgende:
Misschien logistiek onmogelijk (althans, niets is onmogelijk), maar kunnen ze niet gewoon het hele zooitje verplaatsen naar bijvoorbeeld Dinsdag of Woensdag? Waarom dat krampachtig vasthouden als de volgende race pas op 24 november gepland staat? Het lijkt mij dat de agenda van Interlagos niet zo vol zit om dat niet aan te kunnen. Daarnaast zijn 2 extra hotelovernachten ook niet de kosten.
Zeker bij Interlagos, daar wil je niet een dag langer blijven dan noodzakelijkquote:Op zondag 3 november 2024 10:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hotels, vluchten, personeelszaken, voedsel, inhuurcontracten, vergunningen, televisie contracten.
Andere verplichtingen.
Klinkt misschien raar, behalve de coureurs wilt iedereen gewoon naar huis.
Tuurlijk, maar dat zijn toch geen onmogelijke opgaven joh. Geldtechnische zaken zijn het probleem niet en je kan mij niet vertellen dat er grote verplichtingen een dag, of twee dagen, na de GP op de agenda staan.quote:Op zondag 3 november 2024 10:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hotels, vluchten, personeelszaken, voedsel, inhuurcontracten, vergunningen, televisie contracten.
Andere verplichtingen.
Veiligheid is in het geval van Sao Paulo zeker een factor die mee zou spelen. Je wil teams niet halsoverkop in een ander hotel in een ander deel van stad terugvinden omdat het oorspronkelijke hotel volgeboekt is. Of een team noodgedwongen verdeeld hebben zitten over twee hotels.quote:Op zondag 3 november 2024 10:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker bij Interlagos, daar wil je niet een dag langer blijven dan noodzakelijk
Er werken pak hem beet 5000 mensen zo weekend, de politieagenten zijn ook gewoon weer nodig in de favela's, de kok van Alpine gaat misschien wel trouwen, de gehuurde camera's moeten naar de verkiezingen in Amerika.quote:Op zondag 3 november 2024 10:58 schreef Rnie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat zijn toch geen onmogelijke opgaven joh. Geldtechnische zaken zijn het probleem niet en je kan mij niet vertellen dat er grote verplichtingen een dag, of twee dagen, na de GP op de agenda staan.
Die hebben we gisteren gehadquote:
Die mensen zijn gewoon te lui om hun bed uit te komen. Werken zullen ze!quote:Op zondag 3 november 2024 11:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die hebben we gisteren gehad![]()
Het kan niet elke dag feest zijn.
Is logistiek gezien allemaal niet zo makkelijk, vluchten zijn gereserveerd, vrachtvliegtuigen staan klaar etc.quote:Op zondag 3 november 2024 10:58 schreef Rnie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat zijn toch geen onmogelijke opgaven joh. Geldtechnische zaken zijn het probleem niet en je kan mij niet vertellen dat er grote verplichtingen een dag, of twee dagen, na de GP op de agenda staan.
Will Buxton moet nog even poederen.quote:Op zondag 3 november 2024 11:03 schreef Zorro het volgende:
Waarom heeft F1TV nog geen prequalifying show zodat ik het weer kan bekijken
Net als wij als blauwen hier.quote:Op zondag 3 november 2024 11:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon te lui om hun bed uit te komen. Werken zullen ze!
Dit zit in opnames van DTSquote:Op zondag 3 november 2024 11:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Will Buxton moet nog even poederen.
Toch is het vergeleken met Rio wel een stuk veiliger maar je hebt wel een punt, het is vooral in het verkeer van en naar het circuit waar crew kwetsbaar is.quote:Op zondag 3 november 2024 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Veiligheid is in het geval van Sao Paulo zeker een factor die mee zou spelen. Je wil teams niet halsoverkop in een ander hotel in een ander deel van stad terugvinden omdat het oorspronkelijke hotel volgeboekt is. Of een team noodgedwongen verdeeld hebben zitten over twee hotels.
Die pirelli knaker heeft gezegd dat het niet aan de regenbanden ligt.quote:Op zondag 3 november 2024 11:07 schreef Droopie het volgende:
Het zicht lijkt goed, ik zie nog geen staand water, maar het is wel kletsnat.
Als ze niet kunnen racen ligt dat aan de banden.
Allicht zegt ie datquote:Op zondag 3 november 2024 11:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Die pirelli knaker heeft gezegd dat het niet aan de regenbanden ligt.
Daar heeft ie ook gelijk in. Je MOET niet overal vol gas he.quote:Op zondag 3 november 2024 11:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Die pirelli knaker heeft gezegd dat het niet aan de regenbanden ligt.
Gelijk een TR zettenquote:
Gebeurd bij de NASCAR ook wel eens. Die rijden al niet met 3 druppels regen. Volgende dag herkansingquote:Op zondag 3 november 2024 10:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Andere verplichtingen.
Ik zou in mijn auto gewoon op de baan blijven.quote:Op zondag 3 november 2024 11:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heeft ie ook gelijk in. Je MOET niet overal vol gas he.
Ik ben er niet mee eensquote:
quote:
Verkeerde account!quote:
Geen enkele andere bandenleverancier wil zich er meer aan wagen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is misschien beter dat we van Pirelli afstappen, ze leveren niet wat ze horen te leveren.
Die doen denk ik de maandag meenemen in hun berekening qua kosten en planning.quote:Op zondag 3 november 2024 11:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gebeurd bij de NASCAR ook wel eens. Die rijden al niet met 3 druppels regen. Volgende dag herkansing
Ze voeren onvoldoende water af.quote:Op zondag 3 november 2024 11:15 schreef pmponer het volgende:
Wat is er dan zo erg aan de wets dat men zogenaamd niet kan rijden? Dit is het materiaal, succes allemaal
Nee. Prutsers.quote:Op zondag 3 november 2024 11:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Laadt Viaplay bij jullie ook niet?
neequote:Op zondag 3 november 2024 11:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
correctquote:Op zondag 3 november 2024 11:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Niets. In Zandvoort vorig jaar werden ze niet gebruikt omdat teams een rode vlag verwachtten. Het gevolg was dat er een rode vlag kwam.quote:Op zondag 3 november 2024 11:15 schreef pmponer het volgende:
Wat is er dan zo erg aan de wets dat men zogenaamd niet kan rijden? Dit is het materiaal, succes allemaal
Vermakelijk race was datquote:Op zondag 3 november 2024 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets. In Zandvoort vorig jaar werden ze niet gebruikt omdat teams een rode vlag verwachtten. Het gevolg was dat er een rode vlag kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |