De bezemwagen erover en doorrrrquote:Op zondag 3 november 2024 09:47 schreef Rianne84 het volgende:
Op de regenradar lijkt het rond 11:30 droog te zijn. Baan is natuurlijk wel zeiknat.
Niet altijd. Soms moet een auto zelfs terug naar de fabriek voor reparatie.quote:Op zondag 3 november 2024 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet te doen zijn om de auto te repareren.
Je kunt niet racen zonder kwalificatie..quote:Op zondag 3 november 2024 09:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Je zou denken dat ze toch beter meteen kunnen racen zodra het weer het toe laat. Straks heb je wel een quali maar geen race.
Jawelquote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je kunt niet racen zonder kwalificatie..
Jawelquote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De race eindigt straks gewoon net zo laat als dat die oorspronkelijk zou eindigen met goed weerquote:Op zondag 3 november 2024 09:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Je zou denken dat ze toch beter meteen kunnen racen zodra het weer het toe laat. Straks heb je wel een quali maar geen race.
Jawel, zie paar posts eerder om de startopstelling te bepalen.quote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bepaal maar eens een startopstelling.quote:
quote:
Had ik het tegen jullie?quote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jawel, zie paar posts eerder om de startopstelling te bepalen.
Geen regels voor dit jaar, dus stewards mogen kiezen:quote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bepaal maar eens een startopstelling.
Met een beetje pech en veel regen wordt het nog veel triester.quote:Op zondag 3 november 2024 00:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe lang zat er tussen? 3 minuten?
Minimaal 2x er langs.
En net nadat ze geswopt waren, de vsc.
Klopt geen hout van.
En dan precies wanneer Norris de bocht om is na de drs zone groen geven.
Triest. Heel erg triest.
Ik gok dat ze voor de VT uitslag gaanquote:Op zondag 3 november 2024 10:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Geen regels voor dit jaar, dus stewards mogen kiezen:
Vt1
Sprint quali
Sprint uitslag
Wk stand
SQ1 als dat echt een keuze is, want meest representatief voor een Q.quote:Op zondag 3 november 2024 10:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Met een beetje pech en veel regen wordt het nog veel triester.
Als de Q niet gereden kan worden, of men beslist dat dat niet kan, dan mogen ze de uitslag van P1 gebruiken of die van SQ1.
3x raden welke ze dan gebruiken; die met Max op P15 if die met Max op P4?
Dan mogen ze zichzelf weggooien, maar zie het idd nog gebeuren ookquote:Op zondag 3 november 2024 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gok dat ze voor de VT uitslag gaan
*BNW* : Ja, maar Herbert is steward dit weekendquote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
SQ1 als dat echt een keuze is, want meest representatief
Vanaf volgend jaar nemen ze de WK stand, mogen ze van mij ook nu al mee beginnenquote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
SQ1 als dat echt een keuze is, want meest representatief voor een Q.
Elke andere keuze zou niet morgen kunnen
Ik gok dat ook en ik gok ook dat Herbert er alles aan gaat doen om de anderen te overtuigen dat er echt niet gekwalificeerd kan worden.quote:Op zondag 3 november 2024 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zie ik ze nog best voor aanquote:Op zondag 3 november 2024 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stewards en logica is niet zo beste combinatiequote:Op zondag 3 november 2024 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie ik ze nog best voor aanMaar sprint uitslag lijkt me de meest logische optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |